Skoči na vsebino

Racing masine


Diablo

Priporočene objave

Pustimo malo na strani motorje do 500ccm in recmo eno o racing mašinah.

Tukaj misli predvsem predelave in vozne lastnosti teh motorjev.

(pa ne mi pravit da vozite vsi po predpisih in da po zadnjem in prvem kolesu nihce ne vozi)

Edited by - gregs on 20/08/2001 15:13:37

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso trenutno najbolj racing mašine prav tiste do 500 ccm.

125cc 2T s preko 50KM in kakih 250 na ura ni le prdulca.

Ali si mislil take dirkalnike, ki so le za pisto ali ninje, ducatije, aprilie ?

Mal vec napis se, da bomo vedeli kaj nakladat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ce tole ravno spada sm, ampak mene zanima ce ma BMW kej manjsga od 650ccm? Razn unih smesnih skutrjov s streho... Aja..A bi blo neumno kupit recimo dobro ohranjen 10-20 let star motor? Pa ni tukej tolk vprasanje kolk je unicen pa to, bl me skrbi ce bi ksn eksoticen del sou v P.M...kaj bi potem..? Prasam pa zato, ker sem v Salomoncu vidu nekej motorjev z jako mal kilometri. To je narod kupu ...in meu v garazi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ hudobec: vecina delov za japonske motorje stare cez 15 let se se dobi,ker tovarne ne unicijo strojev,ali pa jih prodajo firmam,ki se s starimi motorji ukvarjajo.imajo tudi zaloge rezervnih delov za modele,ki so bili dobro prodajani svoj cas.

varijanta je tudi,da se poisce del,ki sicer ni original,a vseeno pase.

na vsak nacin pa preglej VSE gumijaste in plasticne dele v masini in obrobnih agregatih,fergazerje in lezaje vilic.ti so vecinoma ze v zelo slaben stanju in/ali prepereli.

-----------

at 200 mph you have no friends

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZX9R: mocen,udoben (za sportnika),relativno okreten,malce tezek po danasnjih standardih.zelen.poraba ok do malce visoka,bremze super,masina brez (meni znanih) hib.

CBR 600: od vseh 600 modelov najbolj univerzalen motor.na cesti in na pisti hiter,poraba ok,bremze ok,najboljsa ergonomija pri 600.

CBR 900: novi model ne drzi,kar stoji v prospektu glede moci motorja (kar pa na cesti itak ne igra vloge),drugace zelo vozen motor.bremze in ergonomija ok.zelo lahek.nespektakularen razvoj moci.skoraj brez napak.

R1: race as fast as it goes.samo za pisto.motor spica,bremze tudi,zelo lahek.ergonomija za potavanje totalno v kur**.

996: enako kot R1,samo malce "sibkejsa" masina,sound fenomenalen (termignoni),bremze slabse kot pri konkurenci.drago vzdrzevanje.najboljsa sasija in podvozje.cena primerna.

to so moja mnenja in izkusnje z motorji,ki sem jih ze vozil in se skoraj sigurno razlikujejo od drugih.

zame najbolj vozna sta CBR 900 in ZX9R,ker jih lahko z malo "fantazije" spremenis v potovalnika in to tudi sprejmeta.R1 in 996 sta bolj za na pisto,ergonomija na obeh je zame presportna.CBR 600 ima zame premalo kubov,glede voznih lastnosti pa je zelo tekoca.

-----------

at 200 mph you have no friends

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ZX9R: mocen,udoben (za sportnika),relativno okreten,malce tezek po danasnjih standardih.zelen.poraba ok do malce visoka,bremze super,masina brez (meni znanih) hib.

Tudi v modri kovinski barvi (turkizno svetli) ga dobiš, torej niso samo zeleni. No, mogoce letošnje modelno leto ne vec, ampak bili so tud te barve. Kar se pa tice izbire, meni je lepo padel v roke in pod rit, lepo vodljiv, moci dovolj (ce to sploh lahko receš za motor).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helo Ice man glede CBR900 se popolnoma strinjam zelo fajn mašinca gre ko hudic razen 16 colske prve felne je vse ok akrapovic pac naredi svoje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, ce se na kake športnike (recimo za ZX-7R) dobi nosilec za kufre(vsaj topcase) ali višje rocice.

In ali bi to bilo sploh neumno dograjevanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rok,za vse sportnike ima givi en poseben sistem za namestitev enega kovcka na sedez sopotnika (kufer ja sopotnik ne,ali obratno).poglej na www,givi.it ali pri hein gericke,hepco & becker in mogoce se krauser.www naslovov pa ne vem na pamet.

-----------

at 200 mph you have no friends

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

1.Ne vem, ce tole ravno spada sm, ampak mene zanima ce ma BMW kej manjsga od 650ccm? Razn unih smesnih skutrjov s streho...

2.Aja..A bi blo neumno kupit recimo dobro ohranjen 10-20 let star motor? Pa ni tukej tolk vprasanje kolk je unicen pa to, bl me skrbi ce bi ksn eksoticen del sou v P.M...kaj bi potem..?

1. NE , samo C1 125 ccm in 200 ccm.

2. z japonci nacelno ni problemov samo kake dele mores iz amerike ali saj nemcije pripeljat. za npr. BMW dobis cisto vsak del za vse modele in letnike. zelo pohvalno!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Mene pa zanima, če kdo na forumu vozi oz. si lasti 125 ali 250 gp ? Je kdo že probal peljat ?

Zanimajo me tudi tehnični podatki, ker jih nažalost nikjer ne zasledim. Edino za 250 sem enkrat videl, da ima okol 100 konj in 90 kg. Sicer pa bi si enkrat v daljni prihodnosti zelo rad kupil eno tako mašino, pa magari za 5 miljonov :P Lahko se ta tema tudi prestavi v 125/250 kategorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125ccm dirkalni gokart ima 60!!!KM, torej majo tudi te nekje tolk, če te zanimajo konji :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje se z 125 ne da razvit 75 konjskih moči, vsaj v to me ne boste tako lahko prepričali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM GP 125 bajk ima Performance approx. 55 HP / 13.000 rpm, z voznikom vred tehta 136 kg

250 pa cirka 110 HP / 13.000 rpm, brez voznika tehta 101 kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125ccm dirkalni gokart ima 60!!!KM, torej majo tudi te nekje tolk, če te zanimajo konji :D

125ccm gokarti imajo do 40 konjev...........vsaj v vecini evropskih prvenstvih, morda da je tudi kaksno ekstremno ki ga ne poznam, ampak najmocnejsi s katerimi se tekmuje po CIK pravilniku so s 40KM

Popravljeno . Popravil vision
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno res veliko več kot 55 konj se iz 125 ccm enovaljnika ne da dobiti. Če pa bi bla dva, trije cilindri, potem pa že. Samo pravilnik ne dovoljuje. Drugač so mele nekoč celo 50 ccm dirkalne mašine tudi do 3 cilindre (preverjeno, nekje na netu so podatki) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!