Skoči na vsebino

Burn out med vožnjo


marcc

Priporočene objave

Pozdravljeni,

zanima me burn out med vožnjo kot prikazuje spodnji video.

Začne se na 1:03 min.

[media=]

Torej,kako narediti takšen burn out med vožnjo?

Naj kdo opiše ki je že imel izkušnje.

Kolikor sem opazil se tip nagne naprej,da prestavi težo na sprednje kolo da se lahko zadnje kolo lažje vrti.Mogoče tudi zaradi tega da ga ne dvigne.Vrjetno še zraven drži sprednjo bremzo.

Ali je pomembno če je 600 ali 1000 kubov?

Hvala!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanima me burn out med vožnjo kot prikazuje spodnji video.

Začne se na 1:03 min.

[media=]

Torej,kako narediti takšen burn out med vožnjo?

Naj kdo opiše ki je že imel izkušnje.

Kolikor sem opazil se tip nagne naprej,da prestavi težo na sprednje kolo da se lahko zadnje kolo lažje vrti.Mogoče tudi zaradi tega da ga ne dvigne.Vrjetno še zraven drži sprednjo bremzo.

Ali je pomembno če je 600 ali 1000 kubov?

Hvala!!

Enkrat probal, ni tako težko.. Kot si ugotovil, nagneš se naprej, da razbremeniš zadnje kolo in držiš prvo bremzo.. Ampak se raje ne igram več s tem, ker imam občutek da lahko hitro zgubiš kontrolo, potem je pa veselica..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem parkrat probal, na gladkem asfaltu kar gre, ampak največ problema sem mel pa s sprednjo bremzo, ker je kar zajeban lih prav stisnit bremzo da ne zablokira kolo pa istočasno gas navijat.

Vaja dela mojstra, serviser pa motor flika :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer ne odobravam takega početja, ker je nevarno in uničuje motor, sploh glede na to da očitno nimaš še dosti izkušenj z tem (drugače nebi spraševal) ampak.....

.....princip je enak kot pri klasičnem burnoutu samo da je to težje ker moreš bolj kontrolirat bremzo in motor v vožnji. pelješ se, daš v 3,4,5 prestavo potem pa koordinacija kuplunge, gasa in sprednje bremze.

glavni trik je da ne greš to delat v prenizki prestavi ki preveč grabi, treba je dat v višjo prestavo da ima kolo več rotacije. največja napaka burnout je da ga folk dela v prvi ali 2 prestavi in potem kuri kuplungo namesto gume. odvisno od moči motorja daš v 3,4 in gasa.

pa prosim ne to delat na kakem srečanju ali panoramski vožnji ker je velika šansa da ti malo zdrsne sprednje kolo, se vstrašiš in popustiš bremzo in se katapultiraš med folk. če že imaš to potrebo prvo izpili burnout na mestu, potem burnout na mestu z počasnim popuščanjem bremze da se začneš gibat in potem šele med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem to na bankini enkrat probal pa mi je tko nesramno sprednjo gumo vzel da se potem nisem nikol več igral :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na makedamu in na travi vem kako gre

poleg tega na na prvem video se zna tak peljat ta za ta rabiš nekaj km, da se boš tako peljal, da o burn out ne govor

tak da začni kar trenirat in čez par let povej kak je rezultat :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stuhec,

brez zamere.Tvoj post sem moral 4x prebrati da sem ga razumel.Lahko se malo potrudiš in uporabiš kakšno piko,vejico,veliko začetnico,.....Ne solim ti pamet!!!!

Drugače pa hvala za nasvet!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ima kdo idejo, z čem bi zavaroval spodnjo plastiko ter blatnik pri burnoutu? Razmišljam o navadni pločevini. Pa če ima kdo kakšno fotografijo, bi prosil, da jo objavi.  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj me je kdo klical... :P

Evo mene med vožjno :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=phXimsmNdZQ

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo idejo, z čem bi zavaroval spodnjo plastiko ter blatnik pri burnoutu? Razmišljam o navadni pločevini. Pa če ima kdo kakšno fotografijo, bi prosil, da jo objavi.  :)

 

Kolk pogosto pa misliš delat burnoute? Ker če je to one time thing pred menjavo gume enostavno na spodnjo plastiko nalepi power tape in ga po končanem burnoutu skupaj z ostanki gume odlepi stran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pogosto pa misliš delat burnoute? Ker če je to one time thing pred menjavo gume enostavno na spodnjo plastiko nalepi power tape in ga po končanem burnoutu skupaj z ostanki gume odlepi stran.

 

Ja saj, gumo bom moral menjati pa bi še jo rad malo zažgal preden jo vržem vstran. Pa se nebo potem vse zlepilo? Me skrbi da tega lepilnega traka potem nebi spravil dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!