marcc Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 Pozdravljeni, zanima me burn out med vožnjo kot prikazuje spodnji video. Začne se na 1:03 min. [media=] Torej,kako narediti takšen burn out med vožnjo? Naj kdo opiše ki je že imel izkušnje. Kolikor sem opazil se tip nagne naprej,da prestavi težo na sprednje kolo da se lahko zadnje kolo lažje vrti.Mogoče tudi zaradi tega da ga ne dvigne.Vrjetno še zraven drži sprednjo bremzo. Ali je pomembno če je 600 ali 1000 kubov? Hvala!!
Jure Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 Pozdravljeni, zanima me burn out med vožnjo kot prikazuje spodnji video. Začne se na 1:03 min. [media=] Torej,kako narediti takšen burn out med vožnjo? Naj kdo opiše ki je že imel izkušnje. Kolikor sem opazil se tip nagne naprej,da prestavi težo na sprednje kolo da se lahko zadnje kolo lažje vrti.Mogoče tudi zaradi tega da ga ne dvigne.Vrjetno še zraven drži sprednjo bremzo. Ali je pomembno če je 600 ali 1000 kubov? Hvala!! Enkrat probal, ni tako težko.. Kot si ugotovil, nagneš se naprej, da razbremeniš zadnje kolo in držiš prvo bremzo.. Ampak se raje ne igram več s tem, ker imam občutek da lahko hitro zgubiš kontrolo, potem je pa veselica.. trebor 1
danci1973 Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 Naj se moralistični show začne... KeC, nxyz, Rocky in 5 others 8
simonsi Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 sem parkrat probal, na gladkem asfaltu kar gre, ampak največ problema sem mel pa s sprednjo bremzo, ker je kar zajeban lih prav stisnit bremzo da ne zablokira kolo pa istočasno gas navijat. Vaja dela mojstra, serviser pa motor flika
perzo Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 najprej probi narest burn out na mestu...
Pervy Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 sicer ne odobravam takega početja, ker je nevarno in uničuje motor, sploh glede na to da očitno nimaš še dosti izkušenj z tem (drugače nebi spraševal) ampak..... .....princip je enak kot pri klasičnem burnoutu samo da je to težje ker moreš bolj kontrolirat bremzo in motor v vožnji. pelješ se, daš v 3,4,5 prestavo potem pa koordinacija kuplunge, gasa in sprednje bremze. glavni trik je da ne greš to delat v prenizki prestavi ki preveč grabi, treba je dat v višjo prestavo da ima kolo več rotacije. največja napaka burnout je da ga folk dela v prvi ali 2 prestavi in potem kuri kuplungo namesto gume. odvisno od moči motorja daš v 3,4 in gasa. pa prosim ne to delat na kakem srečanju ali panoramski vožnji ker je velika šansa da ti malo zdrsne sprednje kolo, se vstrašiš in popustiš bremzo in se katapultiraš med folk. če že imaš to potrebo prvo izpili burnout na mestu, potem burnout na mestu z počasnim popuščanjem bremze da se začneš gibat in potem šele med vožnjo. vanucci 1
marcc Objavljeno Julij 27, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 Hvala za nasvete in opozorilo
logarr Objavljeno Julij 27, 2012 Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 Jaz sem to na bankini enkrat probal pa mi je tko nesramno sprednjo gumo vzel da se potem nisem nikol več igral
stuhec Objavljeno Julij 31, 2012 Opozori Objavljeno Julij 31, 2012 na makedamu in na travi vem kako gre poleg tega na na prvem video se zna tak peljat ta za ta rabiš nekaj km, da se boš tako peljal, da o burn out ne govor tak da začni kar trenirat in čez par let povej kak je rezultat
marcc Objavljeno Avgust 1, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 Stuhec, brez zamere.Tvoj post sem moral 4x prebrati da sem ga razumel.Lahko se malo potrudiš in uporabiš kakšno piko,vejico,veliko začetnico,.....Ne solim ti pamet!!!! Drugače pa hvala za nasvet! LP pikolo 1
stuhec Objavljeno Avgust 3, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2012 ja pa ves kako je to s tel Pa se 1 crke sem zamenjal, tak da mdajmwtmdajwm -PrL3k- in trebor 2
hajoktejn Objavljeno Avgust 7, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2012 burnavt med vožnjo je kul kam pridem gledat Sirni 1
marcc Objavljeno Avgust 8, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2012 Ko bo tako daleč povem,nebo še pa kmal
danijel19 Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 Ima kdo idejo, z čem bi zavaroval spodnjo plastiko ter blatnik pri burnoutu? Razmišljam o navadni pločevini. Pa če ima kdo kakšno fotografijo, bi prosil, da jo objavi.
Burnout Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Kaj me je kdo klical... Evo mene med vožjno https://www.youtube.com/watch?v=phXimsmNdZQ RobiRoberto in maus 2
Jure Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Ima kdo idejo, z čem bi zavaroval spodnjo plastiko ter blatnik pri burnoutu? Razmišljam o navadni pločevini. Pa če ima kdo kakšno fotografijo, bi prosil, da jo objavi. Kolk pogosto pa misliš delat burnoute? Ker če je to one time thing pred menjavo gume enostavno na spodnjo plastiko nalepi power tape in ga po končanem burnoutu skupaj z ostanki gume odlepi stran.
danijel19 Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Kolk pogosto pa misliš delat burnoute? Ker če je to one time thing pred menjavo gume enostavno na spodnjo plastiko nalepi power tape in ga po končanem burnoutu skupaj z ostanki gume odlepi stran. Ja saj, gumo bom moral menjati pa bi še jo rad malo zažgal preden jo vržem vstran. Pa se nebo potem vse zlepilo? Me skrbi da tega lepilnega traka potem nebi spravil dol.
krtek Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 Ja če ti je "daktejp" premočen, daj pa ličarca gor.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se