Lipek Objavljeno Avgust 9, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2012 Pozdrav, ker krepko razmišljam o izpitu A2 tudi krepko razmišljam o naslednjem motorju. Problem je da so moje zahteve v krepkem neskladju O.o 1. Dualsport, hočem ga voziti po terenu ampak tudi legalno skočit v trgovino, vozit po cesti do hoste itd. Lahko je hard enduro ( v tem primeru naj ima možnost da gor dam smernike), vendar ni mus, ker nimam namena prevozit Erzberga z njim. Naj pa zdrži malo bolj divjo vožnjo po hosti in tu in tam kaki skok. 2. Vsaj 250ccm, maximum 450ccm, 3. 2 takter (v skrajnem čist skrajnem primeru 4 takter) 4. Čim cenejši Z veseljem bi vzel 300 ali pa 350 EXC 2 takterja, ampak so za mojo denarnico predrage mašince to. Mi lahko kdo pomaga?
kađiva Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 Mogoče kakšna Husqvarna WR250 ali pa iz Italije kakšna Honda CRM250 oz. HM250, to so vsi hardi z lučmi in možnostjo registracije
Buschi Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 A soft endure ti pa ne potegnejo?
Lipek Objavljeno Avgust 10, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 soft enduro, ajd, dokler zdrži nekaj in da ni premehak... lahko, vendar raje vidim kaj tršega in namečem gor tiste smernike
Lipek Objavljeno Avgust 17, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 prašanje, vidim da je enduro 2T ZELO malo, ampak 4T ogromno... zakaj je temu tako?
c00L3r Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 4T ima več navora, kar je bolj uporabno na terenu. Je tudi bolj zanesljiv in stroški vzdrževanja so manjši. Ker enduro bi naj bil vzdržljiv, po besedi "endurance". Prav tako je poraba manjša. Kaj pa Yamaha XT oz. novi XT R ti ni všeč? Zelo vzdržljivi motorji, primerni tako za ceste, kot blato. Največ odvisno od pnevmatik in znanja/poguma. So pa dokaj težke zadeve 155kg suhe teže. Nisem prepričan kako je tukaj z A2 kategorijo, 35kw oz. 0,2kw/kg. Ker moj ima v prometni napisano 32 kw in razmerje moč/teža 0,206 kw/kg. Kar je 0,006 kw/kg preveč po zakonu...
kađiva Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 nekaj časa so 4T povsem izpodrinili 2T, ampak se mi zdi, da zdej spet prihajajo nazaj 2T, velik novih hard endur je še zmer dvotaktnih, predvsem so lažji od 4T, pa tud glede stroškov ni take panike, tist bat menjaš vsake tolk ur in je, pr 4T pa velikokrat grejo tud ojnice in ležaji na glavni gredi, tist je pa drago k svinja
stuhec Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 Prvo: glede smernikov se nimas kaj obremenjavati, jih 1 nikol niso imel in jih nikol ne bodo, edin levi spegel za tehnicno rabis Dr: zelo je pomembno do kere cene mislis kupit nekaj za zelo malo, 2 takt nr., 1 teden voznje in bos ze na polno schraufal, saj za 4-takt je lahk enak Tr. koliko se bos vozil, vedi da 2-takt ima velko porabo Jz bi na kratko tko (moje izkusnje), obstaja seveda vec,
Lipek Objavljeno Avgust 17, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 Hm, torej bom si moral umisliti 4T, hvala za pomoč vsem, v svetu hard enduroja sem svež Sem mislil da bi zame 2T bil boljši, Erzberga itak ne namenim prevozit, tudi na tekmovanja ne bom hodil, ampak rad imam kake izzive in niam pojma kaj naj vzamem... tisto kar po hosti in glinokopu lečem s 125 se vem da ne more primerjat s tem... Na avto netu sem videl huso TE 450 in yamaho WR 400 (sicer letnik 97 ampak, letnik mi ni tolko važen)... Vem da sta ti dve zverini za off road only mišleni ampak katera bi bila boljša?
stuhec Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 Jz ne vem, nobenga nisem imel Bi pa rekel, da je zelo odvisna ohranjenost
Lipek Objavljeno Avgust 17, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 meni osebno je TE videt bolj ohranjen, pa še novejši letnik je pa razlike v ceni je 400€... kar je če gledamo motor skoraj nič, prašanje s katerim je vzdrževanje (servisi, deli) dražje
simonsi Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 pri hard endurah je problem ko imajo par sto ur za sabo začnejo stvari crkovat in je skoz treba neki šraufat. bo pa moja rxv 550 naprodaj, realnih cca 45 ur, sam pomojem mal predrago zate
Lipek Objavljeno Avgust 18, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 verjetno res hmmm, potem si naj raje umislim nekaj bolj soft? Bolj bi bil za rekreacijo, kot sem že rekel, na tekmovanja ne bom hodil, gledal sem tudi KLR650 samo je to za moje potrebe pretežka zadeva, ker vozim po hostah nočem pa motorja ki se zlomi skupaj po prvem malenkost večjem skoku
simonsi Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 ne obstaja motor za skakat in dirkat, pa ki bi ga samo tankal in na 10000km delal servis Moraš sprejet nek kompromis, pol pa študiraj
golnar Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 (popravljeno) s KLRjem se da komot vozit po hostah, potokih, kamnitih terenih, krajši skoki so tudi igračkanje, večjih skokov pa ni za izvajat ker ima prešvoh vzmetenje. definitivno ima mejo terenskih sposobnosti veliko nižjo kot kak hard. je pa druga stvar, obesiš nanj kovček pa še deklco odzadi pa greš komot na 400+km dolgo pot do morja. ugotovit moraš kaj ti bolj sede. Popravljeno Avgust 19, 2012. Popravil golnar
Lipek Objavljeno Avgust 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 o lejga nekdo s KLRom... ja nanj sem pomislil zaradi nizkih cen na avto netu in kot si napisal... kaka tura tu in tam, glede vzmetenja za skokece sem veliko bral na youtube da ma švoh vzmetenje, se pa baje da nadgradit in potem je to to a drugače pa se da po hosti? ker se mi zdi pretežek in prevelik na prvi pogled
Lipek Objavljeno Avgust 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 ma kdo izkušnje s hondo xl600r?
stuhec Objavljeno Avgust 23, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2012 Simonsi: kako mislis da dej exc pri 600 urah ?
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 (popravljeno) Kak lastnik EXC450 tule? Kako je z vzdrzevanjem? Najraje bi sicer vzel rabljenega, ampak 2008-2012, predvsem prvi letniki ne slovijo ravno po zanesljivosti. Opcija je se WR450F 2012, ampak me mogoce moto teza motocikla, saj je tezji kot konkurentje. Suzukija RMX 450 itak ni za dobiti, je pa zanimiva se beta 450, kako je s tem? Rezervni deli, cena. Pa tudi Honda CRE450X. konec koncev ima nov 450EXC ugodno ceno sedaj... Popravljeno Oktober 23, 2013. Popravil krucymucy
brutal Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Kak lastnik EXC450 tule? Kako je z vzdrzevanjem? Najraje bi sicer vzel rabljenega, ampak 2008-2012, predvsem prvi letniki ne slovijo ravno po zanesljivosti. Opcija je se WR450F 2012, ampak me mogoce moto teza motocikla, saj je tezji kot konkurentje. Suzukija RMX 450 itak ni za dobiti, je pa zanimiva se beta 450, kako je s tem? Rezervni deli, cena. Pa tudi Honda CRE450X. konec koncev ima nov 450EXC ugodno ceno sedaj... Če gledaš novejše hard endure poglej še za kakšnim EXC 500, ki ga tuji moto novinarji zelo pohvalijo in ni občutno ˝brutalnejši˝ od 450.
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Celo premisljujem da bi bilo celo manj dovolj, 350, 300 ... Imas kaj izkusenj glede zanesljivosti?
brutal Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Celo premisljujem da bi bilo celo manj dovolj, 350, 300 ... Imas kaj izkusenj glede zanesljivosti? Glede zanesljivosti ti žal ne morem pomagati. Nasplošno se je pri KTM-u glede zanesljivosti težko pogovarjati saj zadnja leta konkretno spreminjajo motorje iz leta v leto. Za Yamaho WR 450 tuji novinarji pravijo, da naj bi bil agregat najbolj vzdržljiv od vseh 450 hard endur. Vendar serijska Yamaha nima tako močnega agregata kot npr. KTM. Izbira primerne ˝kubature˝ hard endure pa je odvisna od preferenc vsakega posameznika. Za terensko vožnjo je 300 kubična dovolj močna in boš z njo v velikih primerih hitrejši od npr. 450 ali 500. Je pa potrebno 300 voziti z občutno večjimi vrtljaji kot npr.500. Kar na dolgi rok pomeni večjo obrabo vitalnih delov agregata in večjo porabo goriva. Če imaš dovolj fizične kondicije in znaš ˝delati z gasom˝ brez problema vzameš 450 ali 500. Le sprijazniti se moraš z dejstvom, da boš na gozdnih poteh več časa spuščal gas kokr ga pa dodajal. BLACKACES in gsxf750 2
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 (popravljeno) Res je ja, WR-ka nima toliko moci, ampak to me ne moti prevec, pa tudi servisni intervali so raztegnjeni napram KTM-u, kar je velik plus. Tezja je 20kg od KTM-a, to me bolj moti. Popravljeno Oktober 23, 2013. Popravil krucymucy
Cofko Cof Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 To gledaš mape za Ameriko? Nekateri motorji se razlikujeo od evropskih. Je treba mal za rezervo vzet... Konec koncev pa mislim, da tistih 5 konjev pri 450ccm ni tolk opazit. Tudi 20 kg ne bi rekel da je razlike... Yamaha ima 129 kg z bencinom in oljem, KTM pa 111 brez bencina... Ti sam glej da ima elektro štarter Če bi kupoval novega/novejšega KTM-a, bi vzel 350-ko. Se mi zdi še najboljša izbira... krucymucy 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se