krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Vem da so razlicne ja, ampak glede na to, da so merili moc na zadnjem kolesu je se nekako realno. Cofko, kolk casa mas wr-ko? Si jo v bliznji okolici kupil?
Cofko Cof Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 (popravljeno) WR-ko imam dober mesec. Nabavil sem jo na Goriškem. Zaenkrat je 250 ccm čist dovolj... Za po gozdovih se gonit je boljša kot YZ450F Lažja za vozit (čepraj je par kil težja), dost manj pije, elektro štarter,... Samo veselje Res pa je, da je treba mal bolj šlatat menjalnik in v kakšne mal bolj zahtevne klance se je ne sme šparat... Popravljeno Oktober 23, 2013. Popravil Cofko Cof krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 (popravljeno) Jp, pri enduro je manj dostikrat več. Sem mislil da si kupil od forumaša WR-ko, jo je tudi prodal pred dobrim mesecem. Me skoraj bolj vlece WR-ka, čeprav imam na KTM lepe spomine ... Popravljeno Oktober 23, 2013. Popravil krucymucy
Cofko Cof Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Bi kupil novo al rabljeno? Ni ravno neke pestre izbire rabljenih pri tem razredu... Pri KTM-mu imaš pa novih modelov kolikor hočeš. Ampak je treba dat ene 8-9.000€ Če misliš na Borutt-a, je prodajal WR250R. Ta je bolj soft. Tko kot kaka Honda CRF250L...
yamahaxt600 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 ima kdo izkušnje z hondo xr 600r? kako je z vzdržljivostjo? kakšni slabi spomini?
Lipek Objavljeno Oktober 24, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Honda XR650R je baje zver... vsi jo hvalijo in neuničljiva skoraj Baja king itd. ... Veliko jih govori tudi da je Torque Monster zaradi navora osebno bi jo kupil če bi imel denar itd. ^^ bi blo fajn it na kakšo turo okrog sredozemlja, po puščavi itd
yamahaxt600 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 sej že na prvi pogled zgleda zver, ena zelo lepa se prodaja na avtonetu, sicer že kar dolgo, ampak upam da pri tem ostane dokler ne pridobim dovolj financ me pa malo skrbi vzdrževanje, sicer do sedaj sem imel 4 japonske endure, pa me niso razočarale. xr 600r so pa moje sanje že odkar vem zanjo
pik1 Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 ... a kdo ve za kakšno Yamaho XT660 s čim manj kilometri ???? :eek:
pik1 Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 ... a kdo ve za kakšno Yamaho XT660 s čim manj kilometri ???? :eek: .... od letnika 2007 do 2011 ....
moto rider Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 (popravljeno) Za bolj frišne; TA Popravljeno November 6, 2013. Popravil moto rider Courtney 1
smukc Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 ... a kdo ve za kakšno Yamaho XT660 s čim manj kilometri ???? :eek: l.2008,11000km,kod nova,koliko daš ?
krucymucy Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 A ti bi resno prodal? Glih o tebi sem mu govoru ko me je klical, da se itak nic ne vozis...
mh9 Objavljeno Junij 4, 2014 Opozori Objavljeno Junij 4, 2014 pri hard endurah je problem ko imajo par sto ur za sabo začnejo stvari crkovat in je skoz treba neki šraufat. bo pa moja rxv 550 naprodaj, realnih cca 45 ur, sam pomojem mal predrago zate kolko ur je prib primerno ta nakup eneha rabljenega hard endurota? Zanima me pri kolko urah je ze kr zgonjen ? lp
FLY Objavljeno Junij 4, 2014 Opozori Objavljeno Junij 4, 2014 Pri motorju so že kilometri lahko vprašljivi,kaj šele delovne ure.In če res ne poznaš prodajalca,kako boš ugotovil,koliko ur garanja ima za sabo. Prvo se zmeni sam s sabo kaj res hočeš in če si to lahko privoščiš.Če si mlad nadebudnež,kdo ti bo financiral vzdrževanje,rezervne dele..gume se pri teh specialkah lahko skuri v par urah,vrhunsko olje se tudi menja pogosto.. Poznam ljudi ki imajo dnar,pa so obupali nad stroški pri teh motorjih. Če res misliš vozit samo na nož s temi motorji in imaš finance kar izvoli.Če pa so finance bolj švoh oz bi rad tudi kako daljšo furo,poglej za malo manj hard zadevo,nekaj konjev manj,nekaj kil več..ampak ti bo pršparalo veliko razočaranj in muk. samo moje mišljenje Kroska, franc in gsxf750 3
Lipek Objavljeno Junij 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Moraš najti pravo kubikažo za to kar hočeš delat z motorjem in prilagodit prenose... Potem se pa da relativno veliko stvari delat s hard endurami z 125 2t ne moreš takih tur delat kot z 510 4t... Poglej kaj se uporablja na Dakarju in kaj na Erzbergu
mh9 Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Pri motorju so že kilometri lahko vprašljivi,kaj šele delovne ure.In če res ne poznaš prodajalca,kako boš ugotovil,koliko ur garanja ima za sabo. Prvo se zmeni sam s sabo kaj res hočeš in če si to lahko privoščiš.Če si mlad nadebudnež,kdo ti bo financiral vzdrževanje,rezervne dele..gume se pri teh specialkah lahko skuri v par urah,vrhunsko olje se tudi menja pogosto.. Poznam ljudi ki imajo dnar,pa so obupali nad stroški pri teh motorjih. Če res misliš vozit samo na nož s temi motorji in imaš finance kar izvoli.Če pa so finance bolj švoh oz bi rad tudi kako daljšo furo,poglej za malo manj hard zadevo,nekaj konjev manj,nekaj kil več..ampak ti bo pršparalo veliko razočaranj in muk. samo moje mišljenje hvala za inf, gledau sem nekaj v tej smeri http://www.bolha.com/avto-moto/motociklizem/motorna-kolesa/enduro-cross/enduro-1293356640.html?aclct=1400682150...
Lipek Objavljeno Junij 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 (popravljeno) Tekmovalna mašina je to... Pa 250... Če si začetnik je super ampak več kot gozd in povezovanje gozdov ne bi delal s tem... Ta zadeva se ne počuti dobro na cesti Popravljeno Junij 5, 2014. Popravil Lipek
mh9 Objavljeno Junij 6, 2014 Opozori Objavljeno Junij 6, 2014 Ja bol zacetnik semv twj hard enduro sceni zato sem gledal nekam v radgu 250-350 4t.. na tekmovanja nebi hosil imel bi ga bol za po gozdu pa v blizi je par takih enduro prog.. ceste pa najverjetnwje nebo vidla mogoce edino da se primeljm do gozda in nazaj.. na kaj mor biti pr takih 4t motorjih posebej pozoren?
Lipek Objavljeno Junij 6, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 6, 2014 Jaz sem tudi začetnik ampak sem kupil 450 4t mi je žal včasih ker je enostavno preveč... Pazit pa moraš običajne stvari kot so ob nakupu vsakega motorja, tukaj še samo ventile (kot vsak 4t) in katero olje je tankal pa kako pogosto je menjaval kaj... Računi so fajn če jih ma... Pa če boš registriral naj da zraven stvari za registracijo (smerniki, ogledala)
kvoV Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Če koga mika XR650R mam jzt eno ki bo zaradi selitve v tujino v kratkem žal naprodaj... Pocen ne bo, je pa stroj, več info na PS. Da ne bo dileme pa to definitivno ni nek hard enduro motor čeprov se da marsikje z njo peljat. Odprti makadami ji pa sedejo bl kt ata na mamo. LP
Lipek Objavljeno Junij 17, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 XR650R je mrcina... Ne moreš tja kamor s hard endurami lahko, lahko pa greš tja kamor hard endure ne morejo XR650R je še vedno tekmovalna mašina... BAJA, Dakar... To je to sicer maš tudi posnetke na youtube kako tip trga po kros progi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se