Big Py Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Sprašujem Vas, kateri motocikel, bi danes kupili nov ali malo rabljen in bi bi vreden imena motocikel tudi čez recimo 40 let, ko bi ga z veseljem in ponosom zapustili svojim potomcem. Meni nekako najbolj potegnejo recimo Moto Guzzi Griso, Moto Guzzi Bellagio, Moto Guzzi V7, Triumph Boneville, Ducati Monster, Kawasaki W800, kakšen novodobni Northon, pa kakšen model Harleya in BMW R 1200 R.
Kmet2 Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Čez 40 let bo vsaka znamka motocikla vredna besede motocikel le tako kakor ga boš vzdrževal in negoval,pa naj bo to tomos ali honda...itd... Doma mam 39 let starega avtomatika,ki se mu še danes lahko dostojno reče avtomatik :grim trebor, Roky994 in thumper 3
GregaSLO Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 (popravljeno) Jah sej, iz vaših (naših) koncev mamo vsi tam nekje okol 40-50 let stare avtomatike Jst mam še dvo-brzinca, ki se ga šalta na levi ročki, 44 let star Popravljeno Avgust 21, 2012. Popravil GregaSLO thumper 1
Cartman Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Sprašujem Vas, kateri motocikel, bi danes kupili nov ali malo rabljen in bi bi vreden imena motocikel tudi čez recimo 40 let, ko bi ga z veseljem in ponosom zapustili svojim potomcem. Meni nekako najbolj potegnejo recimo Moto Guzzi Griso, Moto Guzzi Bellagio, Moto Guzzi V7, Triumph Boneville, Ducati Monster, Kawasaki W800, kakšen novodobni Northon, pa kakšen model Harleya in BMW R 1200 R. če naj bi bila stvar čez 40 let nekaj posebnega, mora bit nekaj posebnega tudi danes. Čeprav sta Griso in R1200R zelo lična retro dišeča stroja....pošteno povedano, nista nič posebnega. Naštel si več ali manj variacije na temo naked, in izpustil velike Japonce XJR ZRX in CB1300. Vsi legendarni....za njihove fene. Morda bi blo bolje najti strašno ohranjeno CB750, ali Z900/Z1000 Jez bi reku Diavel, V Max, in BKing. Hayabusa. Pa z Goldwingom 100% ne boš falil. LRR 1
orcus Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Jaz bi stavil na 916, ali 999r. ali pa kakšno limited iz obdobja 1098-1198. V originalnem ohranjenem stanju seveda. Trenutno si z 916 na najbolši poti do klasike. iom, T, dlicen in 1 other 4
dlicen Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Sprašujem Vas, kateri motocikel, bi danes kupili nov ali malo rabljen in bi bi vreden imena motocikel tudi čez recimo 40 let, ko bi ga z veseljem in ponosom zapustili svojim potomcem. Meni nekako najbolj potegnejo recimo Moto Guzzi Griso, Moto Guzzi Bellagio, Moto Guzzi V7, Triumph Boneville, Ducati Monster, Kawasaki W800, kakšen novodobni Northon, pa kakšen model Harleya in BMW R 1200 R. Zanimivo, to pogosto zasledim. Namreč to, da se za bodoče klasike smatra klasike preteklosti. Tega ne razumem. OK, boneville bo zagotovo klasika, ker je to že danes. Ampak po mojem, če bi moral izbrati aktualni motor, ki bo čez 40 let legendaren, bi moral izbrati nekaj, kar je pustilo neko globoko sled. V tem primeru bi se tudi jaz verjetno odločil za kakega 916 ali Vmax, morda tudi GS. zans 1
Andrej777 Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Vsekakor nekaj kar se je delalo malo časa. Če je bilo prodano še malo primerkov toliko boljše, če je bilo na njem uporabljeno še kaj modernega, novega, drugačnega kar se tehnologije tiče še toliko boljše. Motorji ki si jih omenil v prvi temi tudi meni niso ravno primerni. Imajo res že sedaj nek status ampak fora je v tem da ti danes v nečem "običajnem" najdeš nekaj kar bo čez 30 let klasika Moj motor bo verjetno še nekaj časa pri hiši in ni dvakrat za rečt da ne bo na koncu vreden tako malo da ga bom samo še zapeljal v garažo. F800s se je prodajala le 3 leta, ima pogon na jermen, malo svojevrsten motor zaradi česa se je tudi prodajal pod pričakovanji. Potencial za redkost sigurno ima.
dlicen Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 No, treba bi bilo definirat, za kakšen tip "klasike" naj gre. Ali naj bo to rariteta, ki jo bodo otroci prodali in si kupili garsonijero ali pa naj bo en korekten in zabaven motor (kakšnih bo morda v prihodnje vedno manj) s katerim se bodo peljali, smejali do ušes, ni pa nujno,da bo sploh kaj vreden?
Pervy Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 glede na to kako nas bodo zgleda prej ali slej omejili pri hitrosti in konjih bodo današnji motorji nekoč prave "zverine in šajtrge" in vsi se bodo čudili kako se je dalo z tem voziti 300 km/h, nekako tako kot danes gledamo motorje, ki so nekoč šli 150 km/h. Če bi si jaz lahko delal zbirko bi notri dal ninjo ZX-12R, 2004 ZX-10R, originalnega V-maxa, ducatija 916 ali 996, prvo serijo bmw-ja S1000RR in počakal da zverine ala ZZR 1400 in ninja ZX 10R dosežejo svoj vrhunec v moči in hitrosti. Zraven pa bi še zapakiral kawo ZRX (zeleno lawson edicijo). Tako pa bodo zgleda vnuki dobili ZR7 in kako ninjo 10-ko če mi bo dano jo kupit kdaj.
mamkabozja Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Čez 40 let se boš lahko pohvalil da si prvi v Sloveniji kupil električni športni motor. Zraven boš imel še prastare sončne celice, ki bodo brezplačno polnile športnika
KeC Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Za kakšne zbirateljske hece bi prej bili tisti motorji, ki so že sedaj posebnosti. Honda DN-01 Aprilia Moto 6.5. Ostalih bo tudi čez 30-40 let še vedno dovolj, če ne drugje pa na odpadih
vanucci Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 to je to Moto Guzzi V11 Le Mans Lemans Sport Motorcycle, Mods, info ..
Lowrenc Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Zanimiva tema z zanimivimi razmišljanji Tako, kot je danes 40 let star motor bo tudi čez 40let nekaj vreden edino tisti motor, ki bo takrat še normalno deloval. Zaradi razne elektronske navlake in pretiranega varčevanja z materialom na naših dvokolesnihkih pa dvomim, da bo v delujočem stanju svoj 40i rojstni dan sploh dočakal kateri izmed njih...
nsignific Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Glede na vse zgoraj povedano, bi moja izbira bila XJR 1300. Zelo verjetno bi (s pravilnim vzdrževanjem) čez 40 let normalno delal, izgled ima pa tudi nesmrten. Sicer zelo zapleteno vprašanje, pri katerem se je težko izognit svojim preferencam in gledati širše. Cartman 1
Butnglavc Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 No, moj ima že sedaj 21 let, tako da jih rabim samo še 19 lp A
TOMTECH Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Meni je vsekakor od SS mašin legendarna Honda cbr 954rr fireblade! Vsakič me fascinira, ko jo vidim na cesti. Cartman 1
Big Py Objavljeno Avgust 22, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 (popravljeno) Mogoče bi še k svojem izboru dodal še Aprilio Mano in Bimoto tesi 3D Popravljeno Avgust 22, 2012. Popravil map
FLY Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Kot že rečeno vse kar danes vozi po cestah in je danes vredno imena motocikel bo do leta 2050 samo pridobilo na vrednosti.V eri električnih,vodikovih,na odpadne vode ...skuterjev,bo ves vozni park iz leta 2012 nekaj posebnega,še posebej tistih 10% ki odstopajo od globalne šablone Power Ranger Inc. Kar pa že danes velja za brezčasno klasiko (karburator,špice)ali vsaj veterana pa še toliko bolj. Če si v kaki krizi srednjih let in te muči zapuščina svojim potomcem,nabavi kakega pravega klasika saj bojo zanj l.2050 dobili hiško ali vsaj garsonjero.
Cartman Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Vsekakor nekaj kar se je delalo malo časa. Če je bilo prodano še malo primerkov toliko boljše, če je bilo na njem uporabljeno še kaj modernega, novega, drugačnega kar se tehnologije tiče še toliko boljše. Motorji ki si jih omenil v prvi temi tudi meni niso ravno primerni. Imajo res že sedaj nek status ampak fora je v tem da ti danes v nečem "običajnem" najdeš nekaj kar bo čez 30 let klasika Moj motor bo verjetno še nekaj časa pri hiši in ni dvakrat za rečt da ne bo na koncu vreden tako malo da ga bom samo še zapeljal v garažo. F800s se je prodajala le 3 leta, ima pogon na jermen, malo svojevrsten motor zaradi česa se je tudi prodajal pod pričakovanji. Potencial za redkost sigurno ima. Za kakšne zbirateljske hece bi prej bili tisti motorji, ki so že sedaj posebnosti. Honda DN-01 Aprilia Moto 6.5. Ostalih bo tudi čez 30-40 let še vedno dovolj, če ne drugje pa na odpadih F800ST in Aprila 6,5...sta krasna motocikla. in krasna primerka čistega, POPOLNEGA poloma. Starckovo čudo je ostalo nerazumljeno, poskus BMWja dat masam pa še bol. Če je folk tole (po pravici) vrgel na smetišče zgodovine, zakaj bi ga bili veselizanamci? A, to je un BMW k ga noben ni maral. Jaz sem imel v garaži Ducatija 350 iz leta 77, pa je bil paralelni dvovaljnik brez desmo ventilov. tržni flops, redka stvar. vredna malo. Če bi mel pomponeta ss900 iz istih let, bi bil vredn 5 al pa 10 krat več Ppomislimo na VW typ 3. al VW1600. to je ta stvar: . Zavožen avto, ki je skor pokopal VW. Redek. Pa komu nardi veselje? Tistim parim fanatikom, ki stvar poznajo. Hrošča, čisto komercialo in kultni avto ima rado 98% več ljudi. Mogoče bi še k svojem izboru dodal še Aprilio Mano in Bimoto tesi 3D Mana?!?!?! Aprilia Mana?!?! un križanc na skuter? Bimoto lahko kupiš, in pogrneš z rjuhco....Tale BO vredna vsak dan več. http://www.bolha.com/naked-bike/bimota-mantra-db3-oglas1281144677 So raritete, in so klultni stroji, včasih se to združi. Po moje Kultna mašina s seboj nosi več emocij kot silna rariteta. Motorji so precej neracionalne zadeve, in se več al manj opravičujejo z emocijami. Kmet2 1
thumper Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 (popravljeno) ducati gt1000 touring ... norton commando 916 ... pa boni ofkors ... Popravljeno Avgust 22, 2012. Popravil thumper
gsb Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 CB 750 four K2 -letnik 72 sedaj jih ima 40 čez 30 pa 70 in bo še vedno delala ! To je zame moja izbira ,ki bo ostala v garaži. thumper 1
Gizmo_ Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Yamaha R6 l. 2008 Jst se pa strinjam s tabo, samo bo morala bit originalna in zelo zelo lepo ohranjena. Vsaj po moje imajo cestaki nekako krajšo "življensko dobo", in zato znajo bit zanimivi. Ker turerji, chopperji, cafe racerji,... nekako tudi po 15- 20 letnih ne zgledajo out of date, primer: prva TDM. Recimo kakšne RD500 Yamahe, lepo ohranjene, nepoznajo cene navzgor, že danes, pa imajo tam 25-30 let. Tudi taprve R1ke (99), če je lepa, bo šla cena samo navzgor, tudi 900RR lepa, nepadena že dobiva na ceni... Tako da kakšna japonska ošiljena petarda, lepo ohranjena, bi znala bit zanimiva čez 40 let, sploh ker bodo najbrž takrat vsi laufali na 13,5db Če bodo finance in če najdem kako lepo taprvo 900RR, bi znala pridet v kot dnevne sobe, pod dekco:P exe`FZS 1
sayo Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Moped ki bo tudi čez več let kaj vreden je tisti ki jih delajo v omejenih količinah ali specijalnih edicijah
simonsi Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 recimo kwak zx10r letnik 2004 bi bil kar visoko na seznamu, pa seveda aprilia rxv/sxv 550, tehnološki cuker od agregata, seveda sem imel oba, no aprilio imam še kar pa aprilio moto 6.5 sem tudi imel, ampak se mi ne zdi nič posebnega razen posrečenega oblikovanja. Če bi jo danes lansirali pa z dobrim agregatom, potem bi imela več šans za boljši uspeh
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se