Skoči na vsebino

Odvzem prednosti


BenX

Priporočene objave

Kakorkoli obračaš, je odvzem prednosti. Kolikšna pa je so-odgovornost motorista (na primer zaradi uživanja v opazovanju okolice in posledične nepozornosti), pa lahko samo ugibamo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli obračaš, je odvzem prednosti. Kolikšna pa je so-odgovornost motorista (na primer zaradi uživanja v opazovanju okolice in posledične nepozornosti), pa lahko samo ugibamo.

D.

No, dajmo malo obnoviti kako je to odvzem prednosti, če se v avtomobilu zaletiš od zadaj, ker meni to več ni jasno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se pri predpisani oz. prilagojeni hitrosti, kljub zaviranju in običajni reakciji nisi mogel ustaviti.

To je pol odvzem, ko se pikneš nekomu v rit.

Je pa zgoraj že en napisal lepo definicijo kako se je potrebno vključiti v promet, da ne vzameš prednosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevanje in še enkrat predvidevanje, pa tudi še 12x predvidevanje nič ne pomaga, če predvidevaš, da ti nihče ne bo vzel prednost, da bodo vsi uporabljali žmigavce, ...Pomembno je, da predvidiš vse 'slabe' variante in se ravnaš tako, kot da so vsi drugi tam zgolj zato, da bi ti škodili...

Torej ne velja, če rečem "Predvidevam, da sem ful okreten in spreten in da varno vozim in ful dobro reagiram na motorju, zato je možnost nezgode minimalna?" :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, dajmo malo obnoviti kako je to odvzem prednosti, če se v avtomobilu zaletiš od zadaj, ker meni to več ni jasno?

Ti narišem?

Torej ne velja, če rečem "Predvidevam, da sem ful okreten in spreten in da varno vozim in ful dobro reagiram na motorju, zato je možnost nezgode minimalna?" :-)

Če si Chuck Norris, velja... :ninja:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja z nobenim vozilom ni namenjena opazovanju okolice. To si lahko privoščijo kvečjemu potniki, pa še to ne tisti na motorju.

Tvoji dosedanji komentarji so s tem tvojim pojasnilom postali popolnoma nekredibilni!

Predlagam, da ostaneš doma in gledaš televizijo, ker vožnja je odgovorna dejavnost, ki ni za raztresence, ki opazujejo okolico!

Seveda ni namenjena opazovanju okolice. Mislim, v smislu, da obračaš glavo nazaj in gledaš kako bik skače po kravi. Če pa pelješ 90 namesto 160 izven naselja, pa imaš čas. Ampak ob opazovanju prometa, ti še ostane malo prostora na ''pomnilniku'' tudi za kakšno lepo stavbo, karkoli. Tudi napol gole mladenke za cesto, če že hočeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj dopoldne na relaciji Kranj Britof.Teta izsilila prednost motoristu starejši motorist težje poškodovan.Včasopisu navedeno,da je pripeljal z neprilagojeno hitrostjo.?Ali gdo pozna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ni namenjena opazovanju okolice. Mislim, v smislu, da obračaš glavo nazaj in gledaš kako bik skače po kravi. Če pa pelješ 90 namesto 160 izven naselja, pa imaš čas. Ampak ob opazovanju prometa, ti še ostane malo prostora na ''pomnilniku'' tudi za kakšno lepo stavbo, karkoli. Tudi napol gole mladenke za cesto, če že hočeš.

Itak da v vidnem polju vidiš tudi okolico, sicer bi bilo vseeno kje se voziš, mogoče kar po ulici gor in dol. Je pa res, da bolj kot si divjak, manj vidiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak da v vidnem polju vidiš tudi okolico, sicer bi bilo vseeno kje se voziš, mogoče kar po ulici gor in dol. Je pa res, da bolj kot si divjak, manj vidiš.

Še dobr ,da mamo tebe,ti vidš vse :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, dajmo malo obnoviti kako je to odvzem prednosti, če se v avtomobilu zaletiš od zadaj, ker meni to več ni jasno?

Ja zgleda da ti res ni marsikaj jasno. Če z avtom naglo zapelješ iz stranske na glavno cesto in se uspeš poravnat brez da si naredo neko razdaljo in te nekdo od zadaj nabaše je odvzem prednosti. Če bi pa naredo z avtom 200metrov in potem "pok" od odzadaj pa je prekratka varnostna razdalja.

@kmet2, daj mu nariši kak in kaj :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja z nobenim vozilom ni namenjena opazovanju okolice. To si lahko privoščijo kvečjemu potniki, pa še to ne tisti na motorju.

Tvoji dosedanji komentarji so s tem tvojim pojasnilom postali popolnoma nekredibilni!

Predlagam, da ostaneš doma in gledaš televizijo, ker vožnja je odgovorna dejavnost, ki ni za raztresence, ki opazujejo okolico!

Opažam, da skoraj vsaka debata, ki bi lahko bila konstruktivna zgubi svojo nit , ampak res skoraj vsaka, tako da .....

Ti pa stresaš močne! Nobena vožnja ni namenjena opazovanju okolice, a da ne? Hja, strahopetcem, ki ne zna drugam gledat kot samo na cesto, verjamem da bolje da gledajo na cesto kot okrog.

Zgleda da spadaš ravno v to skupino, po pisanju sodeč, glede na tvoje pisanje in nasprotovanju temu, da pogledaš in uživaš v okolici. Če imaš res takšen motor, kot ti piše v profilu, potem se čudim da pišeš tako kontradiktorno ... hahaha.

Neštetokrat na balkanu, Dolomitih in ostalih raznih destinacijah, se nisem šel zato tja peljat, da bom vozilom pred seboj gledal v tablice, ampak sem šel z namenom uživat v vožnji in naravi - okolici.

Prelistaj malo knjige POGLED Z MOTORJA, boš morda dobil drugačno mišlenje. Jaz nimam motorja zato, da se peljelm od točke A do točke B, kot fijakerski konj. Plus tega pa kaj imam sploh tebi to za razlagat!

Nekaterim so užitek Kačje Ride, kjer se vozijo po kolenih in dejansko izivajo usodo in so v večji nevarnosti, kot nekdo, ki pogleda zanimivo stavbo ob cesti, pa jih zaradi tega ne obsojam. Vsak pač počne kar mu paše.

Tebi, ker se pa bojiš z motorja pogledat še okrog po okolici kjer se voziš, je pa res bolje da si doma.

Brez zamere in lep pozdrav.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, dajte mi malo narisat... Ker sem doživel izsiljevanje, vključno s poletom čez avto, me zelo zanima, kako lahko preteče toliko časa od tega, da se avto začne premikati, se premakne na prednostno cesto, se poravna in mu ti šele potem, brez možnosti manevriranja in z ne vem koliko zaviranja, priletiš v rit. Evo, to me zanima. Mimo tiste nesreče, govorimo rein teoretisch, lahko pa tudi o tem, kako je po zakonski plati (kar je tako ali tako teorija).

Popravljeno . Popravil Fritz
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na prednji sedež ???? a je parkiral ?

V tistem trenutku ko je bil na mojem pasu se je ustavil in je kolebal, kaj naj naredi, zato Thumper, zato bi pristal na sprenjem sedežu.

V videu se lepo vidi ....

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, dajte mi malo narisat... Ker sem doživel izsiljevanje, vključno s poletom čez avto, me zelo zanima, kako lahko preteče toliko časa od tega, da se avto začne premikati, se premakne na prednostno cesto, se poravna in mu ti šele potem, brez možnosti manevriranja in z ne vem koliko zaviranja, priletiš v rit. Evo, to me zanima. Mimo tiste nesreče, govorimo rein teoretisch, lahko pa tudi o tem, kako je po zakonski plati (kar je tako ali tako teorija).

Pridi en dan do črnega kala pa ti ob kavici obrazložim :D se pridruži še kdo? :) Kaj se tiče zakonske plati pa poglej 1 al 2 strani nazaj sm dal 2 al 3 člene za premlevat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridi en dan do črnega kala pa ti ob kavici obrazložim :D se pridruži še kdo? :) Kaj se tiče zakonske plati pa poglej 1 al 2 strani nazaj sm dal 2 al 3 člene za premlevat :D

Ti kar piši, saj je zato tema. Meni je do sedaj najbolj tehten odgovor dal Pervy, sam pa sprašujem - še enkrat - za primer, ko se zaletiš v avtomobil od zadaj..ne bočno ali delno bočno, ne če padeš zaradi sunkovitega manevriranja, ker si se izogibal vključujočemu se vozilu in ne tako, da se zaletiš v drugo vozilo, ker si poskusil obvoziti avtomobil, ki šele pospešuje na tvojem voznem pasu.

Lahko tudi to...na primorskem koncu imajo naši sosedje slabo navado, da se ustavijo na cesti kjerkoli dobijo občutek, da je potrebno sprazniti mehur, magari sredi nepreglednega ovinka (lahko bi se mu tudi pokvaril avto ali kaj podobnega). In zdaj se Luigi spravi nazaj v avto in spelje, jaz pa priletim 90 na uro (po omejitvi) skozi ovinek in se mu zakajlam v zadnji del avta. A je to tudi odvzem prednosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikšna pa je so-odgovornost motorista (na primer zaradi uživanja v opazovanju okolice in posledične nepozornosti), pa lahko samo ugibamo.

D.

Danci .... okolica se ne opazuje pri 150km/h, da smo si na jasnem, tako da tisti ki opazuje okolico zraven tega, da je pozoren na cesto in dogajanje, ga skoraj sem prepričan nihče ne more presenetit, ker kot sem rekel .... okolico opazuješ pri omejitvah in ne pri 150+ km/h. Mene še nihče 8trkam na les) ni presenetil in upam, da me nikoli ne bo.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zdaj se Luigi spravi nazaj v avto in spelje, jaz pa priletim 90 na uro (po omejitvi) skozi ovinek in se mu zakajlam v zadnji del avta. A je to tudi odvzem prednosti?

Spet je tolko ČE ČE ČE-jev da kr hudo :D

42. člen 1. odstavek ZPrCP: reden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje, premikom vozila ali vključevanjem v promet, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženja.

Torej za vsak premik se mora prepričat da lahko to varno stori, v kolikor ne je izsilil prednost.

Zaj pa spet pride hitrost. Če pelješ 90 km/h in je omejitev 90km/h, moreš vseeno vozit s takšno hitrostjo, da lahko varno ustaviš.

45. člen 1. odstavek ZPrCP:

Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

Vidiš, tu se pa z zakonom vse skrega. Kaj lahko pričakuješ recimo sredi regionalne ceste, izven naselja itd.? Po zakonu, t.j.? Lahko oz. moraš pričakovat, da bo nekdo sredi ceste obračal osebni avto ali tovornjak, čeprav je to na tistem mestu izrecno prepovedano? Lahko oz moraš pričakovat, da bo sredi ovinka razlito motorno olje iz starega avtobusa? Ali lahko oz. MORAŠ po zakonu pričakovat nekoga, da bo tako neodgovoren in nepozoren, da bo skočil pred tebe, se vključil na prednostno cesto itd.?

Tu je veliko polje sivine, ki ga zakonodaja ne ureja. Kaj se od samega voznika motornega kolesa v bistvu pričakuje? Ravno zadnjič je kolega polcaj nalimal to zadevo na FB in se je razvila enmala debata. Ali MORAM jaz, kot voznik motornega kolesa pričakovat POPOLNOMA VSE, kar se lahko zgodi, ali pa sem spada cel kup reči, katerih mi vsaj po zakonu NI TREBA pričakovat in če se slučajno pojavijo pred menoj, sem avtomatsko rešen krivde?

En banalen primer: Ali moram jaz, po zakonu seveda, kot voznik motornega kolesa na regionalni cesti Vransko- Lukovica sredi ceste za ovinkom pričakovat recimo nilskega konja? Ni verjetno, je pa možno... kdo ve...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet je tolko ČE ČE ČE-jev da kr hudo :D

42. člen 1. odstavek ZPrCP: reden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje, premikom vozila ali vključevanjem v promet, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženja.

Torej za vsak premik se mora prepričat da lahko to varno stori, v kolikor ne je izsilil prednost.

Zaj pa spet pride hitrost. Če pelješ 90 km/h in je omejitev 90km/h, moreš vseeno vozit s takšno hitrostjo, da lahko varno ustaviš.

45. člen 1. odstavek ZPrCP:

Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

No, saj skladno s tvojo obrazložitvijo, z zapisanim v zakonih in z ZKP (zdravo kmečko pametjo) pridemo do prvih dveh točk, ki jih je Pervy napisal 9 dni in pet strani nazaj:

moja razlaga:

- če je motorist vsaj malo pameten in izkušen ne bo priletel 90 v križišče če vidi da je možnost da se mu kdo vključi od strani

- če je motorist saj malo spreten in res vozi 90 ali vsaj ne 200, brez težav obvozi avto ali se vsaj ustavi

če vseeno poči:

- če pride policaj, ki ima rad motoriste bo napisal krivdo avtomobilistu

- če pride policaj, ki nima rad motoristov bo napisal prevelika hitrost

če sta 2 avtomobila bo deljena krivda ali pač kdo od voznikov (voznic) bo bolj simpatičen policajem

Že res, da so tudi tukaj če-ji vendar poudarjajo predvidevanje, predvidevanje, predvidevanje...in vožnjo po pameti, četudi kdaj izven CPP (kar počne vsak na lastno odgovornost). Za svojo varnost moramo skrbeti predvsem sami. Če pride do nesreče, smo tudi mi odgovorni, četudi po zakonu nismo nič krivi. Jaz prvi med vsemi - za svoj primer. Glede tega dam tudi Danciju 100% prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, tu se pa z zakonom vse skrega. Kaj lahko pričakuješ recimo sredi regionalne ceste, izven naselja itd.?

Ja sej ni to edini zakon, ki sam sebi v skledo pljuva... Pač ko prebereš par zakonov vidiš da je vse skupaj bedarija. Isto razlaga pojma "kolo", kamor tudi spadajo te 25-ke... 25-ka nemore bit kolo + po moje bi moglo bit zavarovano in obvezna čelada. Kaj če se en tak zaleti vate in je kriv za prometno. Kaj boš terjal njegovo zavarovalnico, če ni nič zavarovano. Torej ostaja samo tožba... itak pa vse skupaj že :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar piši, saj je zato tema. Meni je do sedaj najbolj tehten odgovor dal Pervy, sam pa sprašujem - še enkrat - za primer, ko se zaletiš v avtomobil od zadaj..ne bočno ali delno bočno, ne če padeš zaradi sunkovitega manevriranja, ker si se izogibal vključujočemu se vozilu in ne tako, da se zaletiš v drugo vozilo, ker si poskusil obvoziti avtomobil, ki šele pospešuje na tvojem voznem pasu.

Lahko tudi to...na primorskem koncu imajo naši sosedje slabo navado, da se ustavijo na cesti kjerkoli dobijo občutek, da je potrebno sprazniti mehur, magari sredi nepreglednega ovinka (lahko bi se mu tudi pokvaril avto ali kaj podobnega). In zdaj se Luigi spravi nazaj v avto in spelje, jaz pa priletim 90 na uro (po omejitvi) skozi ovinek in se mu zakajlam v zadnji del avta. A je to tudi odvzem prednosti?

ne, je pa nepravilno parkiranje, oziroma parkiranje kjer se ne sme. Če pa ima luigi vklopljene vse 4 žmigavc.e si pa ti avtomatsko kriv :D (po luigijevi logiki, da ne bo pomote) Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bliža se čas spravila poljskih pridelkov. Za vsakim ovinkom se lahko pričakuje traktor s prikolico. In ne pričakujte, da mu bodo na njej luči delale...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tistem trenutku ko je bil na mojem pasu se je ustavil in je kolebal, kaj naj naredi, zato Thumper, zato bi pristal na sprenjem sedežu.

V videu se lepo vidi ....

pri 78km/h in s položajem rok na balanci ( se vidi v vzvratnih ogledalih) se čisto lahko predvideva , da je bil reakcijski čas že mimo in si bil že v fazi zaviranja ..

glede na to kar si napisal : " od odcepa sem oddaljen cca. 20m (zgleda več zaradi FishEye zaslonke)." - in tega da si : " Moram dodat, da sem ga moral obvozit, ker drugače bi se mu zapeljal na sprednji sedež. " ------ bi človek sklepal , da nekaj ni v redu ali s tvojimi bremzami ali pa s tvojim zaviranjem... ker pa ne zgleda da bi "zmrznil" ..

v videu ?? "play button" ti ne dela ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi lohk bil prometni forenzik :P:D

se strinjam z njim , da bi imel večje težave , če bi pripeljal še 10km/h hitreje - in mu dam čisto prav...

samo mi pa gredo počasi že malce na živce vsi zelo izkušeni motoristi , ki nam začetnikom delijo nasvete po dolgem in počez ter nas tolčejo po prstih kadarkoli se kaj oglasimo ... ko se pa skantajo so pa zmeraj drugi krivi za nesrečo...

če se pa en začetnik skanta je pa norc pa divjak pa nepazljiv , ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti in , in ...

če lahko ena ženska na izpitu na mokrem poligonu zbremza iz 50 na nulo v 10m potem se da tudi na cesti še kaj narediti ko imaš že ogrete zavore in gume ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!