Skoči na vsebino

Odvzem prednosti


Priporočene objave

Objavljeno

Kakor sem bolj ranljiv na motornem kolesu,previden ...itd...tako se bolj varnega počutim v gospodarskem vozilu in se sploh nič ne sekiram,če mi kdo vzeme prednost......jp in potem se naj pa on sprašuje ali je res tako težko mu blo glavo 2x obrnit.

Poznate ne un pregovor_Palico z katero te tepejo oziroma tepeš ima vedno dva konca in nikol ne veš kdaj jih boš fasal nazaj :P

Objavljeno

.. glej vsakodnevno gledam taka sranja po cesti. Mater a je tolk težko 2x obrniti glavo pa pogledat levo in desno? Pa počakat seveda.

Jst opažam, da ni težko obrnit glave dvakrat levo-desno, ampak je težko opazit pri tem, ko obračaš glavo. Večkrat se mi zdi, da so pogledal in me vidl, ampak kurbe speljejo. Pa sem zelo previden ratal v križiščih in dovozih. Obračajo glavo in ne vidijo...

Objavljeno

Js mam že en čas Prižgane dolge luči pa čimbolj pisano po obleki. Bolj ko vse paradira in sveti večja je možnost da preživim lep nedeljski rajd.

Objavljeno

Js mam že en čas Prižgane dolge luči pa čimbolj pisano po obleki. Bolj ko vse paradira in sveti večja je možnost da preživim lep nedeljski rajd.

prižgana dolga luč: :grrr

ne pomaga, še slabše je, ker pokvari občutek dejanske oddaljenosti!

Ostali nimajo prave informacije o tvoji oddaljenosti in hitrosti!

Objavljeno

To sem tud že bral ampak... jaz po mojem občutku, odkar vozim z dolgo lučjo, tako da mi obe luči gorita me vozniki v avtih dosti bolj opazijo, sploh ko sem za kom se mi bolj odmika na stran... ne vem, probavam oba variante in morem rečt da mam boljši občutek z dolgo lučjo.

Objavljeno

Rešitev za vsa ta sranja je v Shoot Em Up lepo pokazal Smith (Clive Owen). Prepotentni voznik ne vključi smerokaza in Smith ga razsuje govoreč : "A je tako težko prestaviti prst za centimeter"

Naša družba je poživinjena . In samo radikalni ukrepi bi delovali takoj. Na dolgi rok pa vzgoja otrok in staršev. Leskova mast obvezna-

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To sem tud že bral ampak... jaz po mojem občutku, odkar vozim z dolgo lučjo, tako da mi obe luči gorita me vozniki v avtih dosti bolj opazijo, sploh ko sem za kom se mi bolj odmika na stran... ne vem, probavam oba variante in morem rečt da mam boljši občutek z dolgo lučjo.

Točno, če vozim z dolgo me veliko manj izsiljujejo. Sploh ker kratka deluje kot bi bil skuter in gori sam na desni strani.
Objavljeno

malce odpustite vijake , ki luč držijo ...potem malce trese gor in dol tako da je kot stroboskop... in preden pogrunta za kaj se gre si lepo mimo ... :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

prižgana dolga luč: :grrr

ne pomaga, še slabše je, ker pokvari občutek dejanske oddaljenosti!

Ostali nimajo prave informacije o tvoji oddaljenosti in hitrosti!

predlagam modre utripajoče in sireno. To bo zih maksimalno učinkovito :grim

Objavljeno

predlagam modre utripajoče in sireno. To bo zih maksimalno učinkovito :grim

delno imaš prav ....to bo učinkovito ... in vsaj vedeli bomo da nas niso izsilili nenamerno in iz površnosti... :lol:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

delno imaš prav ....to bo učinkovito ... in vsaj vedeli bomo da nas niso izsilili nenamerno in iz površnosti... :lol:

sam ,če bom že mel plavo lučko, si bom nabavu pa tut položnice, da bom kej pokasiral :D
Objavljeno

Jeba je tole vse skupi. Zadnje čase je folk na cesti kot v transu. Pa ni važno, al sedim v avtu, ali na mopedu!

Velika večina jih fara - kot da so sami na cesti. Boli jih patka za vse drugo.

Kaj velevajo zakoni in predpisi - in kako se koga obravnava v kakem primeru - me sploh ne zanima več.

V prvi vrsti poskrbim, da "preživim". Bolje rečeno poiskušam poskrbeti!

1. moped in vse kar paše zraven 110% brezhibno in izpravno!

2. Odsevni brezrokavnik je gor - pa če sonce sije al pa dežek gre!

3. Vse kar je lučem podobnega na sprednjem koncu je prižgano ves čas! Opažam, da kar nekaj njih, ki bi že potegnili iz stranske - pohodi zavoro.

4. Hitrost............ zahtevana z znakom + 10. ( 50=60, 70=80/90, 100=110/120) pa seveda odvisno od relijefa in okoliščin.

Se pa popolnoma strinjam z ugotovitvijo ............ večja krava................večji rešpekt!

Na pegasu sem imel kar opraviti z raznimi "izsiljevalci", pa so tut lampe gorele, pa je bil jopič gor.................., no zdej z bavarcem je zadeva malenkost boljša.

Je pa seveda res, da mamo mopede iz različnih razlogov.

Enim je to relaks in polnjenje baterij ter uživancija. Spet drugi rabijo "speed" da se nafilajo z adrenalinom.

Je pa tudi res, da "bog napake odpušča - neumnosti - pač ne".

Kaj je napaka in kaj neumnost - pa je že druga tema.

Objavljeno

včeraj sem se z avtom peljal 10 km. Rezultat:

25 se jih je pogovarjalo po telefonu med vožnjo

8 jih je spreminjalo pas brez smerokaza

9 jih je zavijalo brez smerokaza

4 so zavijali v križišču v levo s tem, da so v križišču na pasu za naravnost prehitevali vse tiste, ki so bili pravilno na pasu za zavijanje levo

5 so se vozili z ugasnjenimi lučmi

1 je utripal smerokaz za v desno in je tako peljal naravnost skozi dva križišča...

še nekaj jih je bilo, pa se ne morm spomnt vsega ... pa samo 5 km v eno stran in 5 km v drugo stran sem se peljal :angry:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

maus, naj ugibam: vozil si se po Sloveniji?

Objavljeno

maus, naj ugibam: vozil si se po Sloveniji?

relacija Bežigrad - Moste - Bežigrad ...

če ne bi vrtal po nosu .. bi verjetn še več kršitev opazu :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

včeraj sem se z avtom peljal 10 km. Rezultat:

25 se jih je pogovarjalo po telefonu med vožnjo

8 jih je spreminjalo pas brez smerokaza

9 jih je zavijalo brez smerokaza

4 so zavijali v križišču v levo s tem, da so v križišču na pasu za naravnost prehitevali vse tiste, ki so bili pravilno na pasu za zavijanje levo

5 so se vozili z ugasnjenimi lučmi

1 je utripal smerokaz za v desno in je tako peljal naravnost skozi dva križišča...

še nekaj jih je bilo, pa se ne morm spomnt vsega ... pa samo 5 km v eno stran in 5 km v drugo stran sem se peljal :angry:

Ja................to si opazil.

Ja................to je žal vsakdanja praksa in naš vsakdan.

Pa se vprašaš..................čemu je tako?

Ali drugače ...................... kaj je treba narediti, da se to spremeni?

Objavljeno (popravljeno)

Ja................to si opazil.

Ja................to je žal vsakdanja praksa in naš vsakdan.

Pa se vprašaš..................čemu je tako?

Ali drugače ...................... kaj je treba narediti, da se to spremeni?

kupt tank in jih zgazit ... odvzel ti je prednost ... nj trpi :angry:

p.s.

sem že razmišljal kupt enega trabanta in vse te drage avte, ki se kurčijo in so najjači, nč zabremzat .. pa se mal naslont nanga .. pa da ga vidm .. vidt faco prenapihnjenega voznika, neprecenljivo :P

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

kupt tank in jih zgazit ... odvzel ti je prednost ... nj trpi :angry:

p.s.

sem že razmišljal kupt enega trabanta in vse te drage avte, ki se kurčijo in so najjači, nč zabremzat .. pa se mal naslont nanga .. pa da ga vidm .. vidt faco prenapihnjenega voznika, neprecenljivo :P

Pa misliš, da bi bil kak efekt?

Objavljeno

Pa misliš, da bi bil kak efekt?

Velik kazni bi si nabral, ene par pik bi pokasiral pa fejst bi pri zavarovanju moral dodat...

Objavljeno

Velik kazni bi si nabral, ene par pik bi pokasiral pa fejst bi pri zavarovanju moral dodat...

zakaj pa js .. sj ne bi bil jaz kriv ... sedaj, če zapelje na moj pas, ornk zabremzam, potem ne bi, saj me je izsilu :P

Pa misliš, da bi bil kak efekt?

Upam, da bi potem bolje upoštevali CCP

Objavljeno

Nima glig veze z temo................al pa morda tudi?

Na Vranskem smo prejšnji četrtek mal "žuriral". Je mel Legan tam "Teslo". Štrom pa skor 300 konjev.

Dva kroga po poligonu - glih tolk, da se mal ogreješ.

Ko sva zaključila ta dva kroga - je Legan zinu................... veste g. ste pa eden redkih, ki si je najprej sedež prav nastavil, pa volan "naštelal", pa tudi volan pravilno držal.

No po koncu srečanja sva se še pol ure "bolj po dirkaško" preganjala po poligonu. Užitek prve vrste - in na koncu, ko sem se Leganu zahvalil za čas in "užitke", se mi je zahvalil tudi on. Če bi bilo takih več na cestah.......................

Kaj hočem povedat? Žal veliko voznikov na cesti ne ve ..................zakaj so tam, oziroma drugače ..................na cesto sploh ne sodijo, .....................ampak MORAJO imeti avto in voziti, ker drugače ne gre. Služba pa to!

In ker danes lahko vsak ki ma dost€ za izpit - tudi če za to rabi 300h, na koncu dobi "licenco za ubijanje", je tako.

Moje skromno mnenje................. kandidat za voznika, ki preverjanja znanja in usposobljenosti NE opravi uspešno, po največ 40h vožnje v avtošoli ...........................NIKOLI ne bo za na cesto.

Sem se pred davnimi leti hotel naučiti "štrikat" :smoke: , pa mi nekak ni šlo.................. :blush: ................mislm, tiste leve, pa desne, pa kr ene čudne reči........... :kva1: , ampak NE ŠTRIKAM.

PIKA.

Podobno je v prometu.

Žal nismo vsi narejeni za vse. Ni vsak za srčnega kirurga, še manj so vsi za volan.

Objavljeno

kupt tank in jih zgazit ... odvzel ti je prednost ... nj trpi :angry:

p.s.

sem že razmišljal kupt enega trabanta in vse te drage avte, ki se kurčijo in so najjači, nč zabremzat .. pa se mal naslont nanga .. pa da ga vidm .. vidt faco prenapihnjenega voznika, neprecenljivo :P

golf 2!

za đabe in dejansko trden kot tank.

pa daj snemat prosim!!! :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Nima glig veze z temo................al pa morda tudi?

Na Vranskem smo prejšnji četrtek mal "žuriral". Je mel Legan tam "Teslo". Štrom pa skor 300 konjev.

Dva kroga po poligonu - glih tolk, da se mal ogreješ.

Ko sva zaključila ta dva kroga - je Legan zinu................... veste g. ste pa eden redkih, ki si je najprej sedež prav nastavil, pa volan "naštelal", pa tudi volan pravilno držal.

No po koncu srečanja sva se še pol ure "bolj po dirkaško" preganjala po poligonu. Užitek prve vrste - in na koncu, ko sem se Leganu zahvalil za čas in "užitke", se mi je zahvalil tudi on. Če bi bilo takih več na cestah.......................

Kaj hočem povedat? Žal veliko voznikov na cesti ne ve ..................zakaj so tam, oziroma drugače ..................na cesto sploh ne sodijo, .....................ampak MORAJO imeti avto in voziti, ker drugače ne gre. Služba pa to!

In ker danes lahko vsak ki ma dost€ za izpit - tudi če za to rabi 300h, na koncu dobi "licenco za ubijanje", je tako.

Moje skromno mnenje................. kandidat za voznika, ki preverjanja znanja in usposobljenosti NE opravi uspešno, po največ 40h vožnje v avtošoli ...........................NIKOLI ne bo za na cesto.

Sem se pred davnimi leti hotel naučiti "štrikat" :smoke: , pa mi nekak ni šlo.................. :blush: ................mislm, tiste leve, pa desne, pa kr ene čudne reči........... :kva1: , ampak NE ŠTRIKAM.

PIKA.

Podobno je v prometu.

Žal nismo vsi narejeni za vse. Ni vsak za srčnega kirurga, še manj so vsi za volan.

Malce bom negiral tvoje pisanje in sicer ravno to: da začetniki sploh ne vozijo slabo in neumno, mogoče malce počasi, kar pa me ne moti, saj veš kaj od njih pričakovati. Držijo se predpisov, pogledajo levo in desno, ne izsiljujejo. Šele ko vožnja preide v rutino (30, 40, 50 let) začnejo brezglavo voziti, Da ne govorim o klasi 60, 70, 80 let, kajti med njimi (sploh tisti ki se zelo poredko usedejo v avto) nekateri niso za na cesto.

Še vedno trdim da je 95% vseh ki imajo izpit v rokah sposobno voziti varno. Le pamet bi morali začeti uporabljati. tudi jaz ko se ga nacuzam, ne grem za volan.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Maš res.

Pa mal razširiva point.

Avtošola. Kandidat je star 18 let. Teorija - par ur. Praktična vožnja - 20h! Izpitna vožnja .............. in "licenca je tu".

Pa potem?

NIČ!

In ravno ta NIČ, je zastrašujoč in srhljiv. Zakaj?

A bi se ti dal operirati kirurgu, staremu 55 let, ki od svoje diplome pri 25-ih letih ni šel na nobeno dodatno izobraževanje ali izpopolnjevanje?

Mislim da ne!

Sam sem "licenco" dobil tam enkrat leta 80.

Če drugega ne, se je tehnična raven vozil bistveno spremenila. Kar pa seveda ne pomeni da je sedaj lažje voziti. Gostota in frekvenca vozil se je bistveno povečala. In če da "šola" osnove, kdo zagotavlja nadgradnjo?

Nihče.

Ne šola, ne prodajalci vozil, skratka čisti vakum.

Sam si vzamem čas in se takole na par let zapeljam na ( sedaj Vransko) plačam tistih par € in kaj novega izvem, ali obnovim tisto staro - tam nekje v podzavesti.

Kaj pomagajo vsi mogoči elektronski dodatki, če jih uporabnik ne zna uporabljati? Res da so vgrajeni v vozilu, voznik ve da so tam, morda celo ve kako delujejo, kaj pa se zgodi v realni situaciji pa zve šele ko do nje pride. Kako pa odreagiraš v situaciji prvič - vemo vsi.

Verjetno ravno 100% napačno.

Dejstvo je, da je "rutina" najbolj nevarna.

In le še skrajno banalen primer; v avtošoli učijo, pa tudi v zakonu o cestnem prometu je zapisano - takole povzeto na hitro: - pred vsako vožnjo je potrebno preveriti delovanje določenih naprav in opreme na vozilu ( luči, smerokazi, pnevmatike........ ). Če bi temu bilovsaj približno tako, ne bi v temi bila 1/3 avtov brez ene sprednje luči, da o zadnjih lučeh ali zavornih lučeh sploh ne govorim.

Evo je tu jesen, dež, pa megla. Danes skoraj ni več avtomobila brez klime. Pa še vedno vidiš zjutraj avte z ful zarošenimi šipami in "modele", ki z roko brišejo šipe z notranje strani.

Če klokneš klimo, daš na gretje in zrak na šipe, tega NI. Ampak klima pozimi.............................kje si pa to slišu?

Pa tako naprej.

Objavljeno

Maš res.

Pa mal razširiva point.

Avtošola. Kandidat je star 18 let. Teorija - par ur. Praktična vožnja - 20h! Izpitna vožnja .............. in "licenca je tu".

Pa potem?

NIČ!

In ravno ta NIČ, je zastrašujoč in srhljiv. Zakaj?

A bi se ti dal operirati kirurgu, staremu 55 let, ki od svoje diplome pri 25-ih letih ni šel na nobeno dodatno izobraževanje ali izpopolnjevanje?

Mislim da ne!

Sam sem "licenco" dobil tam enkrat leta 80.

Če drugega ne, se je tehnična raven vozil bistveno spremenila. Kar pa seveda ne pomeni da je sedaj lažje voziti. Gostota in frekvenca vozil se je bistveno povečala. In če da "šola" osnove, kdo zagotavlja nadgradnjo?

Nihče.

Ne šola, ne prodajalci vozil, skratka čisti vakum.

Sam si vzamem čas in se takole na par let zapeljam na ( sedaj Vransko) plačam tistih par € in kaj novega izvem, ali obnovim tisto staro - tam nekje v podzavesti.

Kaj pomagajo vsi mogoči elektronski dodatki, če jih uporabnik ne zna uporabljati? Res da so vgrajeni v vozilu, voznik ve da so tam, morda celo ve kako delujejo, kaj pa se zgodi v realni situaciji pa zve šele ko do nje pride. Kako pa odreagiraš v situaciji prvič - vemo vsi.

Verjetno ravno 100% napačno.

Dejstvo je, da je "rutina" najbolj nevarna.

In le še skrajno banalen primer; v avtošoli učijo, pa tudi v zakonu o cestnem prometu je zapisano - takole povzeto na hitro: - pred vsako vožnjo je potrebno preveriti delovanje določenih naprav in opreme na vozilu ( luči, smerokazi, pnevmatike........ ). Če bi temu bilovsaj približno tako, ne bi v temi bila 1/3 avtov brez ene sprednje luči, da o zadnjih lučeh ali zavornih lučeh sploh ne govorim.

Evo je tu jesen, dež, pa megla. Danes skoraj ni več avtomobila brez klime. Pa še vedno vidiš zjutraj avte z ful zarošenimi šipami in "modele", ki z roko brišejo šipe z notranje strani.

Če klokneš klimo, daš na gretje in zrak na šipe, tega NI. Ampak klima pozimi.............................kje si pa to slišu?

Pa tako naprej.

Ni več tako ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!