Fantocci Objavljeno September 20, 2012 Opozori Objavljeno September 20, 2012 Kmetica, ti kr mal zavidam. Veliko užitkov!
MiNa Objavljeno September 20, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 20, 2012 ah sej se ne razburjam, ja mojmu Kmetu sem pa hvaležna da tako lepo skrbi za vse :yes: no pa hvala za lepe želje Lepo brenčalo! Veliko užitkov in varnih kilometrov. Mirč Kmet2 in Kmetica2 2
BMWflar Objavljeno September 20, 2012 Opozori Objavljeno September 20, 2012 Evo Snecer Čestitam pri novi pridobitvi,predvsem pa veliko varnih kilometrov.V soboto se pa nam kr pridružita ,saj makina potrebuje utekalno vožnjo... Kmet2 in Pips 2
Kmetica2 Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 no tako, da se mal razpišem ko imam ravno mal časa. Razlika med prejšnim in tem novim motorjem je. Malenkost je nižji, mogoče 1-2 cm, opazim pa, ker z večjo površino stopala pridem do tal, v motorističnih škornih pridem s celim stopalom. sama lega na motorju meni osebno bol paše, vožna se mi zdi lažja?? tisti bonbončki - eh kaj naj ženska piše o tem, fajn je, nastavitve vzmetenja med samo vožno prestaviš in uživaš v vožnji. Luknje na cesti te ne motijo več tolk da prideš več na cilj ves pretresen .... SPORT pa še nisem sprobala.... uglavnem odlična posodobitev. Tržna niša ali bonbončki? Moje skromno mnenje: Večja varnost, večji ali bolši užitek v vožni - in zakaj ne bi imel "tamali" vse tisto kar ima " ta velik" brat. Z enim stavkom, Motor je odličen Jaz pa vesela, da se je moj Kmet odločil za zamenjavo in tudi vse izpeljal. Meni ni ostalo drugega kot da se vsedem in se odpeljem novim zmagam naproti. BMWRIDER in TOMCAT 2
vandrovec Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Kako so kaj vzdržljivi ti Rotaksovi motorji, pri Apriliji niso ravno blesteli?
KeC Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Že kar nekaj časa niso več Rotaxovi ampak so Loncinovi.
bzq Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Hja, tudi sam razmišljam o GS800-tki, dve leti sem fural 1200-tko, pa je šla pred tednom v Srbijo. Pri 800-tki me moti ozek sedež, pa malce tudi veriga. Kolk pa košta ta comfort sitz ? Dilema, kaj kupit spomladi? - f800GS ali Tiger 800 XC, novo ali - r1200GS, 3-4 leta star, - spogledujem pa se tudi s temle: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6407189 Kaj svetuješ kmet ?
biker77 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 pravi odgovor je samo eden Kmetica2 in krucymucy 2
krucymucy Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 pravi odgovor je samo eden Nima tolikšnega budgeta. Kmetica2 1
Kmet2 Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Hja, tudi sam razmišljam o GS800-tki, dve leti sem fural 1200-tko, pa je šla pred tednom v Srbijo. Pri 800-tki me moti ozek sedež, pa malce tudi veriga. Kolk pa košta ta comfort sitz ? Dilema, kaj kupit spomladi? - f800GS ali Tiger 800 XC, novo ali - r1200GS, 3-4 leta star, - spogledujem pa se tudi s temle: http://www.avto.net/....asp?ID=6407189 Kaj svetuješ kmet ? Za svetovanje si napisal premal,saj ne vem za kaj potrebuješ motor(potovanja,dnevni opravki....)kaj ti pomeni poraba goriva,olja al to ni pomembno sam ,da uživaš v vožnji,koliko si visok...itd..ker so vsi trije motorji odlični samo odločit se moraš na podlagi ergonomije,iz za kaj in kako boš uporabljal motocikel. Drugače pa tok na slepo....ja itak GSA Kmetica2 1
bzq Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Letno max. 5000-7000 km; se strinjam , ergonomija je bistvena in položaj na 1200GS-u mi je res ustrezala; uporaba motorja: predvsem dnevne ture tam nekje do 300 km, letno pa kakšno potepanje po Dolomitih, Dubrovnik...naslednje leto planiram Korziko, Sardinijo...v glavnem pa vožnja po asfaltu. Grem naslednji teden probat Triumpha Explorer-ja, sam ko je cenovno na isti ravni kot GS1200. Dilema je predvsem v tem ali za isti dnar kupit rabljenega ali vzet lažjega, prav tako dosti močnega (vozim se večinoma sam) in novega.
KeC Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Tvoje zahteve izpolnjuje skoraj čisto vsak motor. Resno, to zmore vsaka 125-ka. Tako da bolj kot ne ostane edino merilo všečnost, torej kupi tisto kar ti je bolj všeč in pika.
biker77 Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Letno max. 5000-7000 km; se strinjam , ergonomija je bistvena in položaj na 1200GS-u mi je res ustrezala; uporaba motorja: predvsem dnevne ture tam nekje do 300 km, letno pa kakšno potepanje po Dolomitih, Dubrovnik...naslednje leto planiram Korziko, Sardinijo...v glavnem pa vožnja po asfaltu. Grem naslednji teden probat Triumpha Explorer-ja, sam ko je cenovno na isti ravni kot GS1200. Dilema je predvsem v tem ali za isti dnar kupit rabljenega ali vzet lažjega, prav tako dosti močnega (vozim se večinoma sam) in novega. bi mel zelo dober predlog ampak bom raj tiho Kmetica2 1
boych Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Letno max. 5000-7000 km; se strinjam , ergonomija je bistvena in položaj na 1200GS-u mi je res ustrezala; uporaba motorja: predvsem dnevne ture tam nekje do 300 km, letno pa kakšno potepanje po Dolomitih, Dubrovnik...naslednje leto planiram Korziko, Sardinijo...v glavnem pa vožnja po asfaltu. Grem naslednji teden probat Triumpha Explorer-ja, sam ko je cenovno na isti ravni kot GS1200. Dilema je predvsem v tem ali za isti dnar kupit rabljenega ali vzet lažjega, prav tako dosti močnega (vozim se večinoma sam) in novega. Vse kaj si opisal je dobro in mislim, da z nobenim ne moreš kaj dosti zgrešiti. Če si orng kos dedca in ti poraba ni pomembna, vzemi GSA-ja al pa Explorerja, če pa te je malo manj skupaj pa vzami rajši nekaj manjšega (F800GS, Tiger 800,..), boš imel manj problemov, ko bo potrebno kje rinit po parkingu pa še poraba je manjša ... sicer pa vzami kaj ti pač bolj sede v oko ... Glede tvoje dileme, jaz vedno rajši vzamem malo rabljeno zadevo, le da je pač potrebno dobro preverit kaj kupiš ... jami65 in Kmetica2 2
Kmet2 Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Letno max. 5000-7000 km; se strinjam , ergonomija je bistvena in položaj na 1200GS-u mi je res ustrezala; uporaba motorja: predvsem dnevne ture tam nekje do 300 km, letno pa kakšno potepanje po Dolomitih, Dubrovnik...naslednje leto planiram Korziko, Sardinijo...v glavnem pa vožnja po asfaltu. Grem naslednji teden probat Triumpha Explorer-ja, sam ko je cenovno na isti ravni kot GS1200. Dilema je predvsem v tem ali za isti dnar kupit rabljenega ali vzet lažjega, prav tako dosti močnega (vozim se večinoma sam) in novega. Če ti sede v uč in na rit Explorer ga vzemi!!! že iz vidika,da naslednje leto pride novi vodno hlajen GS bo zdajšnji zgubil na ceni,pa čeprav bo nov.Explorer pa je nov stroj in zasnovan za kupce ki so se odločali za GS-a in ima vse kar ima GS pa še kako malenkost več.
MiNa Objavljeno Februar 23, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 23, 2013 Hornig preoblekel 700-ko v kanarčka. Kmet2 in JONI 46 2
MiNa Objavljeno Maj 4, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Takole, motor je "preskočil" mejo 60Kkm zato je bil deležen nekaterih servisnih prijemov. Menjava zavornega olja spredaj in zadaj. Postopek je zelo enostaven seveda tudi priprave in orodje za izvedbo se najde v vsaki garaži. Odvijem pokrov rezervoarja zavorne tekočine in izsesam staro zavorno tekočino... na odzračevalni vijak priključim prozorno cevko in rahlo popustim vijak za odzračevanje. Zgoraj v posodico postopno dolivam novo zavorno tekočino... po parih minitah (cca1,5-2dl) pritrdim vijak in pokrijem posodico zavorne tekočine. Zadeva je gotova. Priprave in orodje potrebni za zamenjavo tekočine Na koncu še čistilo za zavore, če se slučajno kje pojavi kakšna kapljica zavorne tekočine. Seveda pri pazljivem delu ostane vsa tekočina v "lovilcu stare tekočine" steklen kozarček-lahko tudi od kumaric. Še zamenjava zadnje gume, ki je oddelala 14Kkm (bi še kakšnih 1k amapak imam s tem slabe izkušnje sem prišel že "bos" domov). Tudi tokrat MITAS E08. Ker je ravno prilika še malo očistim DIY "oiler" in seveda kontrola zadnjih ploščic in menjava zavornega olja, kot je opisano za sprednje zavore. solorider, builder, Rdeči in 5 others 8
u-r-o-s Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Katero zav. Olje si uporabil ? DOT, znamka?
MiNa Objavljeno Maj 12, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 DOT4, kot predpisuje proizvajalec. Znamke TRW.
u-r-o-s Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Ok imam doma še 1/2l ATE dot4, bom menjal MiNa 1
ruskicar Objavljeno Januar 7, 2019 Opozori Objavljeno Januar 7, 2019 Zivjo, vprasanje za lastnike F700GS (letnik 2013 in dalje): na koliko km je priporocljivo opraviti servis vzmetenja, kot sta menjava olja in tesnil? Ali to delate redno (preventivno), ali po potrebi oz. ko se vidi da je kaj narobe z vzmetenjem ? Hvala za info, lp
MiNa Objavljeno Januar 8, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2019 (popravljeno) Na strani 160 v "navodilih za uporabo" imaš zapisano kaj in kdaj je potrebno servisirat. Za vzmetenje sicer ne piše nič. Je pomembno, na določen čas poservisirat tudi vzmetenje. Tule predlagajo na 60Kkm menjava olja v "teleskopih" za zadnji amortizer ne piše nič. Zadnjega bi mogoče posevisiral v kakšnem "specialističnem" servisu. Po letniku 13 imajo večinoma že ESA. Popravljeno Januar 8, 2019. Popravil MiNa
ruskicar Objavljeno Januar 8, 2019 Opozori Objavljeno Januar 8, 2019 Hvala za odgovor. Ja, sem razmisljal da bi ga peljal k Čarmanu, ker ima ze preko 60k km. Ti si kdaj servisiral vzmetenje na Rdečku?
MiNa Objavljeno Januar 8, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Januar 8, 2019 Pred sezono pride na vrsto. Trenutno ima 61Kkm. Menjal bom samo olje (enako kot na Sivčku - prejšnji motor). Na njem sem dodal gumijaste zaščite vilic in do 133Kkm so tesnila bila OK potem sem ga prodal, koliko vem je še vedno vse OK.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se