Skoči na vsebino

indikator hitrosti


naten

Priporočene objave

zanima me zakaj so pri motociklih indikatorji hitrosti še posebej netočni. Ne gre za tovarniško odstopanje 5kmh ampak za res netočen prikaz. Recimo pri moji R6ki gre takole (gorenska AC LJ-KR):

motor : GPS : odstopanje

50 : 47 : 3

100 : 91 : 9

150 : 138 :12

200 : 184 : 16

250 : 231 : 19

265 : 243 : 22

Torej tistih 260-270kmh ki jih na youtube najdeš je v realnosti daleč pod 250, in dvomim da kateri 600cc motor zmore hitrost nad 250. Dodam naj samo da imam na zadnjem kolesu na dynotu zmerjenih 82kW pri temp 23°C in tlaku 960 mbar. Zasluga za nekaj dodatnih kilovatov (4-6) nad 10k obrati gre v celoti menjanemu izpuhu.

Torej grejo litrski motocikli ala R1 (190hp) realnih 300 ali bolj po števcu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me zakaj so pri motociklih indikatorji hitrosti še posebej netočni. Ne gre za tovarniško odstopanje 5kmh ampak za res netočen prikaz. Recimo pri moji R6ki gre takole (gorenska AC LJ-KR):

motor : GPS : odstopanje

50 : 47 : 3

100 : 91 : 9

150 : 138 :12

200 : 184 : 16

250 : 231 : 19

265 : 243 : 22

Torej tistih 260-270kmh ki jih na youtube najdeš je v realnosti daleč pod 250, in dvomim da kateri 600cc motor zmore hitrost nad 250. Dodam naj samo da imam na zadnjem kolesu na dynotu zmerjenih 82kW pri temp 23°C in tlaku 960 mbar. Zasluga za nekaj dodatnih kilovatov (4-6) nad 10k obrati gre v celoti menjanemu izpuhu.

Torej grejo litrski motocikli ala R1 (190hp) realnih 300 ali bolj po števcu?

to moraš gledat tak ne,,vse 600ccm so tako ko si napisal,..mam 636 2004,,mi po gpsu gre točno 285km/h po števcu pa 290km/h

1000ccm npr: zx-10 ima 203KM..tak da gre 300km/h,..eni lahko grejo tudi več ko 300 tam okoli 320-340,..Nemškemo TuroRiderju je šel 1000 GSXR-K9 420Km/h (sam pač turbo,,sicer pa brez mo je šel 330km/h)..

če majo 1000ccm tam npr: Zx-10r 203KM grejo lahko tudi več ko 300km/h ,..

Popravljeno . Popravil Aprilia rs 125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je relativna napaka cca. 8%, kar je po mojih izkušnjah precej običajno za japonske znamke (tudi avtomobilov). Moj moped (Suzuki) ima tudi tu nekje - je pa odvisno od obrabljenosti gume.

Ob 8% napaki se pri realnih 250km/h na števcu prikazuje 270 km/h.

Ne vem pa, zakaj je temu tako in nekega pametnega razloga si ne znam namislit. Morda je to pač 'prodajna' fora.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to moraš gledat tak ne,,vse 600ccm so tako ko si napisal,..mam 636 2004,,mi po gpsu gre točno 285km/h po števcu pa 290km/h

Pa imaš serijske zobnike? Ker (serijski) 2004 636 bi naj imel najvišjo hitrost 260 km/h.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej grejo litrski motocikli ala R1 (190hp) realnih 300 ali bolj po števcu?

R1 2004 mi je ššla 299 po števcu-na navigaciji pokazalo 285kmh

zx 10r 2005 po števcu 299 navigacija pokazala 307kmh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to moraš gledat tak ne,,vse 600ccm so tako ko si napisal,..mam 636 2004,,mi po gpsu gre točno 285km/h po števcu pa 290km/h

1000ccm npr: zx-10 ima 203KM..tak da gre 300km/h,..eni lahko grejo tudi več ko 300 tam okoli 320-340,..Nemškemo TuroRiderju je šel 1000 GSXR-K9 420Km/h (sam pač turbo,,sicer pa brez mo je šel 330km/h)..

če majo 1000ccm tam npr: Zx-10r 203KM grejo lahko tudi več ko 300km/h ,..

Z daljšimi prenosi v dolino? :P S serijskimi prenosi samo z menjanim izpuhom na ravnini rahlo dvomim da bi tolko šla...razen s kako športno elektroniko, da dovoli motorju da se vrti v višje obrate, pa kaki drugi prenosi, itd. Če je sesir-u Yamaha R1 šla 285 po gps-u dvomim da gre 636 enako...da pa ni bil tisti tvoj gps zanič :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je čist normalno tudi pri vseh drugih avtomobilih ne samo japonskih vedno kaže več. bolše več kot premalo pa opa na radar. pa še dobro je za nekatere egote da jim ne pade samozavest prenizko:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vsakem motorju ali avtu ,ki ima še vse fabriško,brez raznih predelav na verižnikih,prenosih,gumah itd. števec hitrosti MORA kazat med najmanj+ 7% in največ dovoljenih +10% več kot je realna hitrost.To se fabrike zaščitijo, da nebi slučajno prišlo do tožb zaradi prekoračitev hitrosti v škodo proizvajalcev.Tako je bilo nam obrazloženo na splošnem 14 dnevnem izobraževanju proizvajalca Toyote v Safenwilu (Švica).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vsakem motorju ali avtu ,ki ima še vse fabriško,brez raznih predelav na verižnikih,prenosih,gumah itd. števec hitrosti MORA kazat med najmanj+ 7% in največ dovoljenih +10% več kot je realna hitrost.To se fabrike zaščitijo, da nebi slučajno prišlo do tožb zaradi prekoračitev hitrosti v škodo proizvajalcev.Tako je bilo nam obrazloženo na splošnem 14 dnevnem izobraževanju proizvajalca Toyote v Safenwilu (Švica).

Če gremo čisto v tehniko merjenja hitrosti. Konkretno bom navedel za mojo 2000 R6 z električne sheme. Senzor hitrosti je hallovega tipa in izhodni signal je digitalen. Postavljen naj bi bil (nisem 100%) na zobniku 4. prestave (tudi ne vem na kateri od dveh osi - menjalnik s 6. prestavami ima 6 parov zobnikov), vendar eno je sigurno. Senzor je tako hiter v primerjavi s hitrostjo motorja da ni varjante, da bi kak zob zgrešil. Vsakič ko pa zob zobnika prečka senzor le ta pošlje signal v dci enoto od koder nato že obdelan potuje po serijski povezavi v enoto števca. Torej ker tu ne gre za zastarel način merjenja s pickup tuljavo z analognim signalom, odstopanje senzorja ne pride v poštev.

Odstopanja, ki so možna:

obraba pnevmatike (max +0.5%)

raztezanje pnevmatike pri veliki vrtilni frekvenci (max -2%)

spodnesavanje pogonske gume - zadnja guma naj bi na vsakih 100 obratov prednje gume naredila 101 obrat (+1%)

Tudi sam uporabljam signal iz hallovega senzorja za računanje in prikaz izbrane prestave. Hitrost, ki jo dobi moj mikrokontroler je skoraj taka kot na GPSu. To sem dosegel povsem enostavno tako da sem meril signal iz senzorja pri različnih hitrostih merjenih z GPS ter dobljeno krivuljo uporabil v formuli, ki je zapisana v programu mikrokontrolerja. Na tak način so zajeta vsa možna odstopanja.

In me čudi da tako kvalitetna znamka kot je Yamaha ne naredi bolj natančen števec.

Kar pa se tovarniškega odstopanja tiče pa ni procentualno ampak absolutno in se ne spreminja glede na hitrost. Meni recimo Audi po števu kaže 4kmh več od realne hitrosti, tako pri 50 kot pri 230. Poleg tega pa je hitrost abs senzorjev, ki jo lahko preko OBD konektorja odčitaš na laptopu praktično točna in vedno nižja od tiste, ki jo izmeri senzor v diferencialu.

In tako bi tudi pri motociklu pričakoval taka odstopanja. Kot je sesir omenil njemu R1 kaže precej realno htrost.

Popravljeno . Popravil naten
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kolikšno je maksimalno odstopanje GPS-a ko že tolko zapenjate in lovite kilometre?

Manj kot 1 km/h, v povprečju +- 0,5 km/h v primeru da je vaša gps naprava zaklenjena na 4 satelite ali več kar v večini primerov je.

Lep dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1 2004 mi je ššla 299 po števcu-na navigaciji pokazalo 285kmh

zx 10r 2005 po števcu 299 navigacija pokazala 307kmh

Aja na ninji kr neki stvari menjanih,R1 pa original

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!