Skoči na vsebino

Elektrika


ton

Priporočene objave

Torej pregledal sem vse teme pa nisem našel ničesar o tem pisanega na splošno.

Problem je naslednji, čez sezono sem ugotovil, da se mi akumulator izredno hitro prazni. V približno treh tednih je tako prazen, da motor ne vže več. Akumulator je kupljen nov, 18Ah, motor Honda GW, l. 84. Ob pregledu motorja sem ugotovil, da je na varovalkah stalno elektrika, 0,25 ah. Ker se na elektriko ne spoznam ravno najbolje me zanima ali je to ok. Po moje na varovalkah ne bi smelo biti stalne napetosti. Drugače motor dela popolnoma normalno, nobenih drugih težav z elektriko, radio dela normalno, vse luči normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če izmeriš tok (A ne Ah) pri ugasnjenem motorju ti nekje vleče elektriko. Lahko je kak porabnik npr. ura ali pa kak stik. Odklopi minus klemo in pomeri tok med klemo in terminalom pri ugasnjenem motorju, če nimaš kakega porabnika-ura, alarm,...mora biti meritev 0A.

Potem pa odklapljaj posamezne sklope porabnikov-žmigavci, luči, ključavnice, stikala itd, pri tistem sklopu kjer tok med klemo in minusm terminalom akumulatorja pade na nuo si si skrčil iskanje. Tuisti sklop nato pregledaš vizualno za mesto, kjer zadeva prebija.

P.S.-super motor maš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

0,25 V je pravilno seveda. Ko sem zamenjal varovalko po navodilih (iz 15 na 10) je napetost takoj padla na 0,14 V.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej pregledal sem vse teme pa nisem našel ničesar o tem pisanega na splošno.

Problem je naslednji, čez sezono sem ugotovil, da se mi akumulator izredno hitro prazni. V približno treh tednih je tako prazen, da motor ne vže več. Akumulator je kupljen nov, 18Ah, motor Honda GW, l. 84. Ob pregledu motorja sem ugotovil, da je na varovalkah stalno elektrika, 0,25 ah. Ker se na elektriko ne spoznam ravno najbolje me zanima ali je to ok. Po moje na varovalkah ne bi smelo biti stalne napetosti. Drugače motor dela popolnoma normalno, nobenih drugih težav z elektriko, radio dela normalno, vse luči normalno.

Da imaš na varovalki tok je povsem normalno, saj tako avto kot tudi motor v mirovanju ima vedno določeno porabo : npt memorija računalnika,memorija radija,ura itd. Ta poraba na mestu brez kontakta nesme biti večja od 0,2- max.0,4A sicer ti akumulator hitro izprazni.Vprašanje je,če ti sploh alternator dovolj polni in koliko imaš na motorju še dodatnih porabnikov saj nekateri GW izgledajo kot novoletne jelke in potem se čudite praznamu akumulatorju.Vprašanje je tudi ali je sploh radijo pravilno priključen kajti vsak radijo ima dva + priključka, eden gre na stalni tok(memorija) +30, drugi naj bi bil vezan na kontakt +15 tok a kaj, ko bi vsi radi bili frajerji in na mestu brez kontakta navijali radijo zato vedno vežete oba + kabla na stalni tok.Jaz bi ti svetoval,da izmeriš polnenje in če je polnenje vredu, kupi vzdrževalec akumulatorja in boš rešen vseh problemov ! Sam sem imel pred leti enake probleme po ca 1 mesecu mi je spraznilo akumulator,verjetno nekaj narobe z popolnim izklopom elektrike -canbus,takrat sem si kupil vzdrževalec akumulatorja in ga priključim po vsaki vožnji od takrat nobenga problema več, tretji akumulator bo star spomladi 4 leta.Originalnega so menjali po ca dveh letih še v garanciji !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej kaj pa ce je kej z kličavnco narobe ? a s kej tut to preveru da ti gre štrom momo .

Tisto 0.25 in 0.15 si mislil verjetno A (amper) kar je še vedno preveč....

Ker 0.25Ax 24 ur je 6Ah...se pravi da je tvuj akumulator popolnoma prazen v 3 dneh!

Če imaš kje kako uro in podobno potem bi bil tok okoli 2 mA (0.002A)

Moral boš najti kam odteka toliko....

lp

lado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr, multimeter kaže 0,14 V, lahko bi bil kriv avtoradio. Tega se da namreč vžgati tudi pri ugasnjenem motorju - brez kontakta. Bom odklopil avtoradio in videl kaj se bo zgodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

0,25 V je pravilno seveda. Ko sem zamenjal varovalko po navodilih (iz 15 na 10) je napetost takoj padla na 0,14 V.

Tebe bolj kot napetost zanima tok. Napetost je na določenih vodih v motociklu konstantna pa to še ne pomeni, da se bo akumulator praznil. napetost krat otk=moč(porabnika)...

Varovalke nimajo veze pri pri celi stvari. Povedo samo koliko toka lahko gre čez preden jo skuri. To da je napestost padla je verjetno v zvezi z upornostjo oz. z tem da imajo tile motorji še steklene cevne varovalke, ki ležijo v bakrenih kleščicah. Zgleda 10A varovalke (ki je manjša kot 15A) ne objemajo tako tesno :)

Skratka naredi kot sem opisal v rpejšnjem postu:odklopi klemo z akumulatora in vzporedno (eno žico na klemo, drugo na pol akumulatorja) priklopi multimeter nastavljen na merjenje toka npr 20A. Potem po vrsti odklapljaj sklope (najlažje da jemlješ vn varovalke) ko tok pade si našel sklop v katerem je problem, kjer prebija.

Pazi-lahko da ti prebija na večih mestih, tako da išči krivce dokler tok ne pade na 0.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebe bolj kot napetost zanima tok. Napetost je na določenih vodih v motociklu konstantna pa to še ne pomeni, da se bo akumulator praznil. napetost krat otk=moč(porabnika)...

Varovalke nimajo veze pri pri celi stvari. Povedo samo koliko toka lahko gre čez preden jo skuri. To da je napestost padla je verjetno v zvezi z upornostjo oz. z tem da imajo tile motorji še steklene cevne varovalke, ki ležijo v bakrenih kleščicah. Zgleda 10A varovalke (ki je manjša kot 15A) ne objemajo tako tesno :)

Skratka naredi kot sem opisal v rpejšnjem postu:odklopi klemo z akumulatora in vzporedno (eno žico na klemo, drugo na pol akumulatorja) priklopi multimeter nastavljen na merjenje toka npr 20A. Potem po vrsti odklapljaj sklope (najlažje da jemlješ vn varovalke) ko tok pade si našel sklop v katerem je problem, kjer prebija.

Pazi-lahko da ti prebija na večih mestih, tako da išči krivce dokler tok ne pade na 0.

Hvala za ta nasvet. Jutri zadevo preverim po tvojih navodilih. Sicer pa motor nima cevnih varovalk ampak klasične kot avto. Do začetka nove sezone bom pa že ugotovil izvor problema in ga odpravil :yes:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

0,25 V je pravilno seveda. Ko sem zamenjal varovalko po navodilih (iz 15 na 10) je napetost takoj padla na 0,14 V.

Najprej izmeri polnenje,če je vredu izmeri porabo toka induktivno,ko je odvzet kontakt in nesme biti večja kot 0,2 do 0,4A in že to je veliko,če motor stoji več kot en mesec(memorije:računalniki,ura,memorija radijo).Vse boš rešil tako kot sem jaz že pred leti,kupiš vzdrževalec akumulatorja in to pulzni tako, da ga boš lahko uporabljal tudi za sulfatiziran akumulator in za nove can-bus instalacije pri vseh novejših motorjih !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej izmeri polnenje,če je vredu izmeri porabo toka induktivno,ko je odvzet kontakt in nesme biti večja kot 0,2 do 0,4A in že to je veliko,če motor stoji več kot en mesec(memorije:računalniki,ura,memorija radijo).Vse boš rešil tako kot sem jaz že pred leti,kupiš vzdrževalec akumulatorja in to pulzni tako, da ga boš lahko uporabljal tudi za sulfatiziran akumulator in za nove can-bus instalacije pri vseh novejših motorjih !

Pulzni vzdrževalec je že pri hiši vendar to ni rešitev. Novega akumulatorja v treh tednih vseeno ne sme izprazniti. Polnjenje je OK, da bi pa avtoradio toliko požiral pa ni normalno. Motor ima le avtoradio in nič drugega kar bi lahko požiralo elektriko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pulzni vzdrževalec je že pri hiši vendar to ni rešitev. Novega akumulatorja v treh tednih vseeno ne sme izprazniti. Polnjenje je OK, da bi pa avtoradio toliko požiral pa ni normalno. Motor ima le avtoradio in nič drugega kar bi lahko požiralo elektriko.

Zelo enostavno ! pel na servis, poišči dobrega avtoelektrikarja ali začni z študijem elektro smeri ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!