Skoči na vsebino

Tekmovanja


Agv

Priporočene objave

Lp!

Sin je star 15 let, in zelo si želi tekmovati v avto-moto športu, dirkanje z cestnimi motorji. Že od malega se rad vozi z motorjem, in je tekmoval tudi v mini moto-tu. Sedaj me zanima, kakšna tekmovanja bi prav prišla za njega ? Kajti čez zimo bomo zrihtali Aprilio rs125 ali cagivo mito v dirkalnik. Hvala za vse odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp!

Sin je star 15 let, in zelo si želi tekmovati v avto-moto športu, dirkanje z cestnimi motorji. Že od malega se rad vozi z motorjem, in je tekmoval tudi v mini moto-tu. Sedaj me zanima, kakšna tekmovanja bi prav prišla za njega ? Kajti čez zimo bomo zrihtali Aprilio rs125 ali cagivo mito v dirkalnik. Hvala za vse odgovore!

Pri "nas" samo tole, da vozi svojo klaso: http://www.alpeadria...cing/index.php. Na raznoraznih trackdayih pa lahko voziš praktično s čimerkoli in če je dovolj hiter da se kvalificira na dirko, lahko vozi v klasi do 600 ccm. Tko da, če ni glih kaka posebna želja vozit 125 ali če ne misli it AA vozit, je dovolj star za 600ccm motor, da lahko vsaj amatersko kje vozi.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp!

Sin je star 15 let, in zelo si želi tekmovati v avto-moto športu, dirkanje z cestnimi motorji. Že od malega se rad vozi z motorjem, in je tekmoval tudi v mini moto-tu. Sedaj me zanima, kakšna tekmovanja bi prav prišla za njega ? Kajti čez zimo bomo zrihtali Aprilio rs125 ali cagivo mito v dirkalnik. Hvala za vse odgovore!

Če hočeš,da bi uspel, ti že zdaj povem,da boš bankrotiral ! ! Pr nas je ves moto šport krut, živ hudič ti nepomaga,sam sem to izkusil na svoji koži,še dobro,da sem pravočasno nehal po ca 2 letih.Vozil sem gorsko hitrostne dirke, vsi ti ploskajo in privoščijo,da razbiješ.Dobro,da sem začel z gradnjo hiše+delavnice,da imam kje stanovat in delat v lastni delavnici" hvala" bogu ! Poznam par kolegov,ki so po parih leti z kariero žalostno s pufom zaključili in dolg še danes odplačujejo, poznam tudi ženo obrtnika, pokojnega SLO prvaka,ki je komaj ostala v hiši (hipoteka) dolg še danes verjetno odplačuje ! !

Jaz bi sina raje spodbujal k delu, učenju in kakem drugem manj nevarnem in cenejšem športu.To je pač moj nasvet odločitev bo vajina mogoče se pa le kdaj pozneje spomniš na moje pisanje ! Lp Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš,da bi uspel, ti že zdaj povem, da ...........

To pa je motivacijski govor oz. post na nivoju. :-(

Upam da se bo Agv drzal bolj tega:

Vsi so vedeli da je to nemogoce, potem je prisel nekdo, ki

tega ni vedel in uspel. :-))

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp!

Sin je star 15 let, in zelo si želi tekmovati v avto-moto športu, dirkanje z cestnimi motorji. Že od malega se rad vozi z motorjem, in je tekmoval tudi v mini moto-tu. Sedaj me zanima, kakšna tekmovanja bi prav prišla za njega ? Kajti čez zimo bomo zrihtali Aprilio rs125 ali cagivo mito v dirkalnik. Hvala za vse odgovore!

prvo vprađanje i glavno...koliko denarja bi vložili??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp!

Sin je star 15 let, in zelo si želi tekmovati v avto-moto športu, dirkanje z cestnimi motorji. Že od malega se rad vozi z motorjem, in je tekmoval tudi v mini moto-tu. Sedaj me zanima, kakšna tekmovanja bi prav prišla za njega ? Kajti čez zimo bomo zrihtali Aprilio rs125 ali cagivo mito v dirkalnik. Hvala za vse odgovore!

Če si lahko privočite, potem vsekakor go for it!!!

Tudi jaz bi se pridružil mnenju svobodneptice in namesti 125ccm motorja priporočil 600ccm motor.. Tako bo lahko vozil praktično na katerikoli amaterski zadevi in (ko se bo pač navadil dobro peljat) bil konkurenčen, kar s 125ccm žal ne bo :/

Nekih tekmovanj kjer bi se furalo pa samo s 125ccm pa na amaterskem, nacionalnem nivoju žal ni.. Vse ostalo je pa zelo težko zraven prit, oziroma finančno in časovno veliko bolj obremenjujoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej, začnita z 125, tako kot sta mela namen, sicer pa so dirke tako ali tako s kubatoro omejene navzgor (do 600ccm), kar pomeni, da bo ob solidnih časih lahko dirko peljal tudi z 125. Naj začne in se navadi na manjšem motorju, pa potem presede na večjega, močnejšega. Hitreje se bo naučil lepše peljati linije in ostale tehnike. Naj ti ne vzamejo razne objave poguma.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala usem za odgovore, mnenja... Jah mogoče bi blo res bolš kr na 600ccm it, samo se bojim da ga nebi mogel sin obvladati?... 180cm, 60kg.

pri 180 cm mu bo vsak 600 fajn premejhen..če se pa bojiš da mu bo prehiter se ga da pa za začetek lepo zablokirat..

vsekakor 600 japonca..bistveno manj stroškov kot kaka 125 dvotaktna zadeva..najbrž sta to mela v mislih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej, začnita z 125, tako kot sta mela namen, sicer pa so dirke tako ali tako s kubatoro omejene navzgor (do 600ccm), kar pomeni, da bo ob solidnih časih lahko dirko peljal tudi z 125. Naj začne in se navadi na manjšem motorju, pa potem presede na večjega, močnejšega. Hitreje se bo naučil lepše peljati linije in ostale tehnike. Naj ti ne vzamejo razne objave poguma.

lp

Ne vem cist tocno, kaj se bo zgodilo z voljo, ce se bo z serijsko 125 prijavil med 600......

Na zalost je ratalo tako, da je 600 ta mali dirkaski motor za budget dirkanje. Ce bo u to klaso uletel z 125...ne vem ce ne bo to rahlo nevarno, pa tud frustrirajoce dozivetje.

Meni je cudno da ne obstaja vec sport production klasa 125 in 250ccm

Ostalo so pa ze svetovali, po moje korektno. Japonski 600, po moznosti cim mlajsi, znamka verjetno ni pomembna. Poliestre, pa ful gum in treninga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tak en laični nasvet podoben ostalim. obvezno 600 japonca ker bo sigurno ceneje ko 125 pa tudi stila vožnje sta različna, 2T mašine so out, če bo kdaj hotel resno dirkat bo itak dirkal večje 4T. pa itak da mu bo minlo vse z to čebelico velike lovit.

Če je fant 180 in 60 kg pomeni da je suh in športni tip. Mogoče ga bo na začetku prej pobiralo ampak bo pač malo več treniral, kaki fitnes, kolo,... skratka nič slabega če bo skapiral da ne more semo gasa navijat ampak da je treba bit tudi drugače fit.

svobodna ptica, cartman in še kdo ti lahko pomaga zračunat stroške. preračunaj koliko pride motor, gume, poliestri, prevozi, dirke,..... in dodaj še x1,5 zraven da boš videl koliko te pride na sezono. potem se odloči če greste v to s tem da računaš da bodo stroški rastli ko napreduje. sponzorje itak pozabi, na to ne računat, zanašaj se samo na svoj denar.

če vidiš da si finančno na knap pa raje ne, zlomil mu boš srce ko se bo zagrel za nekaj, postajal dober potem pa zaradi financ ne bo šlo dalje.

ker pol se celo kurčevo življenje sprašuješ če bi bil dober, če bi ti uspelo, če bi lahko živel od tega kar te veseli itd. če bi nekoč imel boljše pogoje.

Ko si malo starejši razumeš da pač ne gre in lahko nekaj delaš samo rekreativno brez ciljev po svetovnem vrhu ker te življenje že itak nauči da si znaš sam (ali okolica) ubit sanje. Taki mladi pa še lahko sanjajo........

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi sam vozim mini moto 6 let sem že v teh vodah mogoče

se poznamo :) sam sem prestopil iz mini moto na HONDO 600

v soboto bom sedel na svoji hondi 3ič!!!!

sam imam 65kil velik pa sem 175cm motor vozim brez problemov moraš pa

bit v dobri kondiciji veliko moči v rokah-nogah itd to je moje mlenje..

tudi sam imam željo da bi odvozil kakšno prvenstvo imaš jih veliko

problem pa so finance upam da v naslednji sezoni odovzim kakšno

driko alpe adria!!

Popravljeno . Popravil nejc93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz pa mislim,da ni dobro, če gre na 600ccm, ker pilot tako ne pridobi natančnosti v vožnji, ki jo dobiš z motorji manjše prostornine.

Ne vem koliko denarja je na voljo, ampak Aprilia RS ali Cagiva nista več uporabna. Prvič, ne vem če Cagivo sploh lahko homologiraš za dirke, 2., prvenstva z 2-taktniki bodo kmalu izumrla najbrž. konkurečni kosi za RS125 so pa itak na recept skoraj in se plačujejo v suhem zlatu.

V Italiji in Španiji že obstajata prvenstva v formatu Moto3. Kupiti bi bilo potrebno tak motor in se udeležiti za začetek CIV(Italija) prvenstva in videti kako gre tam.

Kupit je možno Hondo NSF250R, stane okoli 20.000€, ali pa KTMa Moto3, ki bo stal okoli 40.000€(končna verzija bo predstavljena naslednji teden v Milanu). KTM ima za to ceno bistveno boljšo opremo, na Hondi je potrebno zamenjati praktično vse(vilice,amortizer in zavore za štart).

Če je pilot dober in si pridobi ustrezne reference, se ga lahko prijavi v RedBull Rookie cup ki se vozi v sklopu GP prvenstva in upa da ga izberejo. Če se izkaže, upaš da ga pobere ena izmed GP ekip.

Lahko bi šel tudi v Španijo kasneje v prvenstvo CEV Moto3. Konkurenca je močna in piloti so hudo navoženi. Upaš, da se izkaže in ga ravno tako pobere GP ekipa.

Druga možnost je jasno 600 ccm in gledati v smeri Superbika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 je boljši za tehniko ampak jih ni tako da akr na moto3 za 20.000€????? saj razumem kam ciljaš ampak a ni boljše da fant sploh vidi če mu gre in če ga zanima pa odpelje kako amatersko dirko???

saj si ne bo uničil tehnike če prvo vozi poceni 600 in gre potem v kakšne eksotične vode naslovu svetovnega prvaka nasproti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz pa mislim,da ni dobro, če gre na 600ccm, ker pilot tako ne pridobi natančnosti v vožnji, ki jo dobiš z motorji manjše prostornine.

Ne vem koliko denarja je na voljo, ampak Aprilia RS ali Cagiva nista več uporabna. Prvič, ne vem če Cagivo sploh lahko homologiraš za dirke, 2., prvenstva z 2-taktniki bodo kmalu izumrla najbrž. konkurečni kosi za RS125 so pa itak na recept skoraj in se plačujejo v suhem zlatu.

V Italiji in Španiji že obstajata prvenstva v formatu Moto3. Kupiti bi bilo potrebno tak motor in se udeležiti za začetek CIV(Italija) prvenstva in videti kako gre tam.

Kupit je možno Hondo NSF250R, stane okoli 20.000€, ali pa KTMa Moto3, ki bo stal okoli 40.000€(končna verzija bo predstavljena naslednji teden v Milanu). KTM ima za to ceno bistveno boljšo opremo, na Hondi je potrebno zamenjati praktično vse(vilice,amortizer in zavore za štart).

Če je pilot dober in si pridobi ustrezne reference, se ga lahko prijavi v RedBull Rookie cup ki se vozi v sklopu GP prvenstva in upa da ga izberejo. Če se izkaže, upaš da ga pobere ena izmed GP ekip.

Lahko bi šel tudi v Španijo kasneje v prvenstvo CEV Moto3. Konkurenca je močna in piloti so hudo navoženi. Upaš, da se izkaže in ga ravno tako pobere GP ekipa.

Druga možnost je jasno 600 ccm in gledati v smeri Superbika...

To je vse super samo za to kar si napisal rabiš 150 000€ na sezono in tri mesece dopusta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse super samo za to kar si napisal rabiš 150 000€ na sezono in tri mesece dopusta...

Ok rečmo da teb verjamem,čeprav se mislil malo več obojega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse super samo za to kar si napisal rabiš 150 000€ na sezono in tri mesece dopusta...

mesto v enem top timu v italijanskem CIV stane od 50000 (600 stock..moto3..moto2...1000stock) eur naprej za sezono....vse je v najemu in mehaniki spadajo zraven...v SBK štarta tako mesto nekje od 250000 eur naprej....toliko seveda prineseš "sponzorskega denarja" in imaš vse na raspolago

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislm, da je najbolj kupt en srednjekonkurenčn motor in kr spakirat in jet na najbižjo mogočo dirko, tako najbližjo po času kot po oddaljenosti in pol sprot spoznavaš ljudi in "teren", ki te pol sčasoma obrnejo v določeno smer oziroma odvrnejo od vsega tega cirkusa :smoke: In čist iz prakse velikih: K dost sprašuješ in študiraš na konc ni nč iz tega, ker to je tko k ponavad pr računanju kok te bo pršla zidava bajte, k itak kokrkol računaš zmanjka ... pr določenih stvareh morš kdaj pač kr "skočt v bazen pa, če mi je namenjen bom splavu". Mal po domač vse napisan sam dostikrat kr drži in če greš v to srčno ponavad še kej rata, če greš pa sam iz hobija in ker je v modi pa je hitr konc zgodbe.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislm, da je najbolj kupt en srednjekonkurenčn motor in kr spakirat in jet na najbižjo mogočo dirko, tako najbližjo po času kot po oddaljenosti in pol sprot spoznavaš ljudi in "teren", ki te pol sčasoma obrnejo v določeno smer oziroma odvrnejo od vsega tega cirkusa :smoke: In čist iz prakse velikih: K dost sprašuješ in študiraš na konc ni nč iz tega, ker to je tko k ponavad pr računanju kok te bo pršla zidava bajte, k itak kokrkol računaš zmanjka ... pr določenih stvareh morš kdaj pač kr "skočt v bazen pa, če mi je namenjen bom splavu". Mal po domač vse napisan sam dostikrat kr drži in če greš v to srčno ponavad še kej rata, če greš pa sam iz hobija in ker je v modi pa je hitr konc zgodbe.

se opravičujm za smetenje....ampak men je smešnp. vsakič ko pogledam.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!