Skoči na vsebino

Prebujanje motocikla


Crabro

Priporočene objave

Ali ima kdo kakšen nasvet glede vžiga 2 taktnega motorja, ki ni bil vžgan 10let, kaj je potrebno porihtat? Pred skladiščenjem je deloval brezhibno. Za skladiščenje bat ni bil podmazan z oljem.

Naj pred vžigom dam olje na bat, da se podmaže cilinder..? očistim vplinjač, svečko...?

Vem, da je treba menjat še gume, zavorno, hladilno tekočino itd. Zanima me bolj motor.

Hvala in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno ne bo slabo, da odstraniš in razdreš vplinjač. najprej ga namoči v bencin, nato ga osuši in vse dele narahlo namaži recimo z wd 40 ali taredkim crownom.

preveri tesnila in membrane, da se ni kaj zasušilo, razpokalo, sprijelo,...

tudi pri cilindru velja najprej odstraniti glavo in vizualno preveriti prisotnost rje.

v vsakem primeru ne bo škode, če pred prvim premikom bata v valju obod našpricaš s taredkim crownom, ki je dokaj dovzeten za kapilarnost, tako da ga zna lepo potegniti med obročke in valj ter tudi drugje.

če se ti ne mudi počakaj par ur predno bat dejansko sprehodiš po valju.

svečke so poceni. jaz bi menjal, četudi je kot nova... preveri če so napeljave OK ali so kaj sperele.

preveri tudi stanje rezervoarja, da ni notri kaj zasušenih ostankov, rje, smeti,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no..jaz glave ne bi jemal dol ...vsaj dokler se mašinca enkrat ne pregreje pošteno... znaš imeti probleme z vijaki / maticami , ki znajo biti zapečeni ...pa novo tesnilo za glavo bi moral imeti pri roki ... ostalo špricanje pa le naredi in obvezno očisti vpljinjač , ker imaš 110% možnosti , da se je nabrala svinjarija in vodni kamen ( če je tomos lahko večkrat po kako minutko našpricaš ohišje s čistilom za vodni kamen - bing je carski - seveda prej razdri in umakni vse ostale dele)...tudi obvezno ( ne samo peveriti ) : očistiti rezervoar za gorivo , pipico za gorivo ter ( predlagam kar zamenjavo ) cevke in filtera za gorivo ...

snemi izpuh ter ga očisti ( če je bil očiščen pred moratorijem pač ni treba ) ...

vzemi kontakt sprej ter našpricaj kontakte / kabel čeveljčke ( če je kaj oksidirano pa snemi , očisti, natakni nazaj ).. posebej če je vodno hlajen to uredi pri tipalu za temperaturo hladilne tekočine ( tekočino lahko tudi zamenjaš , tipalo pa lahko preveriš tako , da ga odviješ (in seveda očistiš ) ter potopiš v vročo vodo ter vzameš v roko 12v preizkuševalec ali še lažje če imaš "voltmeter"... preden začne voda vreti mora odpreti tokokrog - tako veš da dela in ob približno pravi temperaturi ..

če nimaš pri roki crown-a se obnese tudi nova mešanica bencina in olja ( tudi zaradi lažjega vžiganja kasneje ) ... nakapljaj v cilinder in tudi v sesalni kanal .. potem namontiraš vpljinjač in - seveda brez svečke - na roko "pregoniš" mašino - kolikor se ti jo da ...če daš na luknjo od svečke in izpušni kanal čisto krpo boš obenem videl tudi kakšno je stanje s svinjarijo v cilindru - če je umazanije preveč , ponovi vajo z večjo količino mešanice (zaliješ valj in zagoniš na roko da splakne in bruhne ven ) ..

ko boš imel mašino dokaj čisto jo "zluftaj " do konca ... nastavi svečko na kabel ter jo na masi preizkusi , če ima dobro iskro ( tudi če ima dobro iskro zunaj ni nujno da ti bo delala pod kompresijo , zato imej še vedno kakšno staro in eno novo za zamenjavo )..

preden privijačiš svečko kapneš par kapljic mešanice v valj ... nato zakurblaj motor ... če prime/vžge ga pusti - BREZ GASA - 15-20s teči na mestu ...nato namontiraj izpuh ter še enkrat vžgi ... motor se po 10-ih letih tretira kot na novo zložen zato ga pusti teči na mestu ( če nima nobenega drugega hlajenja kot pretočno-zračno / pri vožnji / nekaj minut ... za prisilno ali tekočinsko hlajene pa ga pusti 15 min - ali do drugega / tretjega vklopa ventilatorja za hladilno tekočino ..

predlagam za utekanje - če ni tovarniško določena močnejša mešanica - kakih 5 - 10% močnejšo mešanico (več olja) ... in imej med vožnjo s sabo dve rezervni svečki ter filterček za gorivo in seveda obvezno orodje za snemanje vpljinjača , odvitje dize za bencin - jap tudi ko vse očistiš te kaj preseneti ...

ko boš vozil ga "vpeljuj" tam do 3/4 gasa ( pomaga kakšna pikica s flumastrom ob ročici za gas ) nekih 100 - 200 kilometrov ... če bo vse delalo kot mora , potem je motor nared za polno vožnjo ...

pol naprej pa sam po pamet pa po cest pa gasaaaaaa !! lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bravo thumper,

tale tvoj odgovor si je pa res zaslužil vsaj pivo, a ne?

na tisto z rezervnim tesnilom sem povsem pozabil... frdamane borovničke...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bravo thumper,

tale tvoj odgovor si je pa res zaslužil vsaj pivo, a ne?

na tisto z rezervnim tesnilom sem povsem pozabil... frdamane borovničke...

zdej veš zakaj je treba konzumirat čiste destilate z zelenjavo ... :P ( pridem ..sam mora kej snega past ) ..

je pa res , da včasih pride prav če navede tudi kateri moped / motor je to , da mu lahko še kdo iz svojih osebnih izkušenj svetuje ... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo kakšen nasvet glede vžiga 2 taktnega motorja, ki ni bil vžgan 10let, kaj je potrebno porihtat? Pred skladiščenjem je deloval brezhibno. Za skladiščenje bat ni bil podmazan z oljem.

Naj pred vžigom dam olje na bat, da se podmaže cilinder..? očistim vplinjač, svečko...?

Vem, da je treba menjat še gume, zavorno, hladilno tekočino itd. Zanima me bolj motor.

Hvala in lep pozdrav

Če se mašina lepo vrti in imaš iskro si nedelaj nobenih preglavic ! ! Preglej in očisti tank nalij frišen benzin (mešanico 4%-no) in očisti vplinjač ! ! to je vse kar moraš narediti - vžgi in gassssa ! ! Če pa tako rad delaš vzemi v roke krpo in polir pasto pa na delo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!