Skoči na vsebino

Prevoz bicikla na motornem kolesu


Priporočene objave

Objavljeno

Ima mogoče kdo izkušnje z takim prevozom?Kolesa skoraj zagotovo snameš,vendar si pri nas omejen z max 0.5 m preko zadnjega dela in max 1m v širino.

Ne bi rad zaradi bicikla priklopnik zadaj vlačil!LP

Objavljeno

Ima mogoče kdo izkušnje z takim prevozom?Kolesa skoraj zagotovo snameš,vendar si pri nas omejen z max 0.5 m preko zadnjega dela in max 1m v širino.

Ne bi rad zaradi bicikla priklopnik zadaj vlačil!LP

Koliko daleč pa bi se ti tako vozil.....česa podobnega nisem še nikoli videl.....objavi rešitev,če prideš do nje,razen kakšne inprovizacije jaz ne vidm rešitve.
Objavljeno

Glej farmer2 zadeva je pri amerjih popularna že več časa tako na moto cestnih križarkah,SSjih,dualsportih itd.Ideja se širi tudi po Evropi,vendar zgleda da so zakonski gabariti zelo različni saj ponekod sega zadaj 3/4 bicikla preko mopeda.

Če bi se rad malo režal poglej "bicycle on motorcycle" guglove slikce.Zgleda da je v enih deželah res veliko prostora...

Še bolj sumljivi motoristi vlečejo zadaj prikolice,pasje ute..in/ali nad sabo kanuje,surfe..

Objavljeno (popravljeno)

Čist po ameriško...pri nas bi se najbrž z policajem težko kaj dogoviril...

post-592-0-33344900-1356518742_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DAN
Objavljeno (popravljeno)

Kam le je pospravil prednje kolo?

Mogoče mu ga najdražja pelje v "purhu"?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

Obstaja veliko rešitev za prevoz koles, le zakon nas omejuje z max. velikostjo tovora na motorju.joshgsrack19nj.jpg4886868-M.jpgDSC01343.jpgIMG_6503.jpg398689012_KmzNj-M-1.jpg

Popravljeno . Popravil Lunatic
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lunatic saj ravno to me zanima če kak Janez ali Micka že prakticira kakšno zakonsko dopustno rešitev.

Sam se si zamislil primer na tvoji prvi sliki,le okvir bi moral biti pokončno,druga možnost pa je bicikel ob strani in brez kufrov si znotraj enega metra.LP

Objavljeno

Če Pony kolo na sredini, okrog panta prepogneš in mu obroča snameš, pa res ni več prevelik. Jaz pa buč(sod) s seboj vozim. Ni težav.

Objavljeno

Ker sem sam tudi kolesar, sem razmišljal tudi o tem. Kolesa dol, potem pa en rukzak in gor navezat okvir in čez še kolesa.

Objavljeno

Buschi sem si sešil rukzak po meri..

post-1419-0-86100700-1357221413_thumb.jpg

Objavljeno

Pizdarija, nisi mal vesok...

Objavljeno

Ta prav ded fajn zniža težišče he,he.No zadeva je taka,da lahka visoka endura ni ravno idealen moped.Kakšen nižji in težji motor bi bil boljši.Problem je zakonska omejitev tovora do 50cm zadaj preko mopeda.

Po cesti gre,ni pa za teren.Naslednji projekt pa je okvir bicikla ob strani,kjer je sedaj desni kufer.Precej nižje težišče,lepše za oko,pa še pod streho bom lahko potiho zapeljal..

Objavljeno

Fly, brez zamere prosim. Ko sem videl to sliko, sem se spomnil na trolejbus :lol1: . Drugače je pa zanimiva rešitev :worship: .

LP Robert

Objavljeno

Zakaj bi ga lahko samo amerikanci srali !?Je pa res naša deželica toliko manjša,da bom moral nerediti vse bolj kompaktno.

Sem sanjal da bom imel na stara leta kombi,pa še avta nimam. Mi ga posodi žena le za bonus točke..

Objavljeno

No pa je farmer mel prov,ni rešitve,vsaj zakonsko dovoljene ne ,še manj homologirane pri nas,lahko pa me FLY demantiraš :P

Objavljeno (popravljeno)

Kakšen zložljiv Brompton bi pasal ravno na prtljažnik.

http://www.brompton.co.uk/pages/9035

Osebno kolesarjenje in motorizem strogo ločim. Kadar grem na kolo, pač ne grem na motor. Nekaj let zapored sem delal isto km na kolesu kot motorju.

Evo, danes je padla prva kolesarska runda.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

Pa dober, zložljivih camp biciklov je ko dreka, govorimo o prevozu osebnega MTB-ja na mopedu...

Objavljeno

Motolover verjemi da ločim ti dve aktivnosti in ne sedim hkrati na dveh sedežih.Imam pa problem,da nimam avta za prepeljat bicikel do bolj oddaljenih izhodišč za turo.Nekaj se da z busom in vlakom,ni pa vedno idealno.

Pa srečno tako na biciklu kot motociklu.

Objavljeno

Za čelado imam eno posebno "žabico"(škoda da ne šopam DH),hlače in jakna v alu kufer,obutev so pa eni planinski čevlji stalno na nogi... :blush:

Objavljeno

Misliš da bi bilo bolje v MX škornjih ?

Objavljeno

Misliš da bi bilo bolje v MX škornjih ?

Seveda :OK:
Objavljeno

Za čelado imam eno posebno "žabico"(škoda da ne šopam DH),hlače in jakna v alu kufer,obutev so pa eni planinski čevlji stalno na nogi... :blush:

Hm...sicer malce neodgovorno, ampak ker še vedno čakam svojo enduro čelado- AGV AX8(naročeno in edino 2XL je nekdo ukradel iz Velotovega skladišča) in se tačas vozim z DH čelado...

No ja, kompromisi pač. Govorim o kolesarjenju v planinskih čevljih.

Kako pa misliš da kolesarimo sedajle pozimi: nizki planinski čevlji. Tudi na motorju imam zaenkrat planinske čevlje, ker še vedno nisem našel enduro čevljev, ki bi bili odobni, hkrati dovolj zaščiteni in z ''planinskim'' podplatom, da motor potegnem ven iz dreka, ko zagreznem...eni pač ne vozimo samo asfalta.

Objavljeno

Buschi da ne bo dvomov:"žabica" je ključavnica obešanka z dolgim uhom za zaklenit enduro čelado,ko je moped parkiran!

Lažje plan.čevlje pa rabim ker so MTB čevlji neustrezni na meliščih in bolj divjem terenu.

Se tipkamo ko zvarim nov nosilec.LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!