Skoči na vsebino

Zakaj iz 1000+ ccm na manj?


Priporočene objave

Objavljeno

Zato ker te sreča pamet :grim .....no pr men ni bla pamet ampak žena :blush: ...tudi sam sem bil lastnik  raket SV1000S  K1200s in K1300s itd,no enega sem z mano vred poslal v maline in bil dooolgo v bolnici in prišli so GS-i.......sej me prime priznam,sam sem pa hvaležen ženi :blush:

Še na enduri me včasih vžge po betici in vprasša kaj se grem ko padem not :P in začnem kolenčkat......še dobro ,da imam glas razuma pr bajt :D ........ah da skrajšam,copatka sm ^_^ ........sam živa copatka :D

Objavljeno

mogoče je razlog iz 1000 na manj tudi finančni, saj so 1000 načeloma dražji od recimo 600:)

Objavljeno

Zato ker te sreča pamet :grim .....no pr men ni bla pamet ampak žena :blush: ...tudi sam sem bil lastnik  raket SV1000S  K1200s in K1300s itd,no enega sem z mano vred poslal v maline in bil dooolgo v bolnici in prišli so GS-i.......sej me prime priznam,sam sem pa hvaležen ženi :blush:

Še na enduri me včasih vžge po betici in vprasša kaj se grem ko padem not :P in začnem kolenčkat......še dobro ,da imam glas razuma pr bajt :D ........ah da skrajšam,copatka sm ^_^ ........sam živa copatka :D

NIČ OD TEGA NI RAKETA-SANJAČ

Objavljeno

Še večja fora pa je, da so "večji" in "močnejši" motorji težje obvladljivi zaradi pretiranih performansov, zaradi teže, medosne razdalje itd. pa tudi težje okretni.

 

Zanimivo nasprotje, da ko kupuješ "boljši" motor, prideš dejansko na slabše vodljivo raketo.

 

Pri aftejih pa je čisto drugačen svet.

Objavljeno

Še večja fora pa je, da so "večji" in "močnejši" motorji težje obvladljivi zaradi pretiranih performansov, zaradi teže, medosne razdalje itd. pa tudi težje okretni.

 

Zanimivo nasprotje, da ko kupuješ "boljši" motor, prideš dejansko na slabše vodljivo raketo.

 

Pri aftejih pa je čisto drugačen svet.

ni nujno

Objavljeno

To vprašanje bi bilo lažje razumljivo, če bi se glasilo; zakaj iz dirkalnih športnikov na potovalne endure, ker se mi zdi, da je to namen vprašanja?

 

Odgovor je, ker je mladost norost in če kasneje še rabiš motor, je to tak, ki je vsestransko uporaben in ni le za samozadovoljevanje ali odvajanje odvečne energije.

Pamet očitno prihaja šele z leti....

Objavljeno

NIČ OD TEGA NI RAKETA-SANJAČ

Prav,si zdaj zadovoljen :glare: .....zame je raketa vse kar gre več kot 270....pa ne mislim se z tabo spet zapletat,kot v kakšni drugi temi,vas mladiče bo že življenje vse naučilo,počas pa z maniro,pa lep dan ti želim naprej!

Objavljeno

 .....zame je raketa vse kar gre več kot 270....

pač pojma nimaš o motociklizmo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pač pojma nimaš o motociklizmo

 

pač pojma nimaš o motociklizmo

Sej ti si pokazal kolk imaš pojma,profesor :slap:

Objavljeno

pač pojma nimaš o motociklizmo

Nestrpno pričakujemo, da nam sesir pove resnico o motociklizmu.

Objavljeno

a tisti ke še sploh nismo prišli na 1000ccm tud lahka se uglasmo :P

Maus-podpis pod tvojo objavo.

Objavljeno

Eh

 

raket SV1000S  K1200s in K1300s itd,

 

Od teh motorjev žal niti eden ni raketa. Se pa dajo lepo peljati, pa tudi hitro, verjamem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Še večja fora pa je, da so "večji" in "močnejši" motorji težje obvladljivi zaradi pretiranih performansov, zaradi teže, medosne razdalje itd. pa tudi težje okretni.

 

Zanimivo nasprotje, da ko kupuješ "boljši" motor, prideš dejansko na slabše vodljivo raketo.

 

Pri aftejih pa je čisto drugačen svet.

Načeloma ne drži popolnoma. 1000 ccm SS motorji, se brez težav kosajo tudi s 600 ccm SS motorji tako po merah, (niso nič kaj večji), težji tudi niso več toliko, da bi to bila ovira, težje okretni pa tudi ne...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ampak to so dirkalniki, ki se jih lahko registrira :) sem mislil, da se menimo o motorjih.

Objavljeno

Eh

 

 

Od teh motorjev žal niti eden ni raketa. Se pa dajo lepo peljati, pa tudi hitro, verjamem.

Lej Demon,sej se ni treba v vsako besedo zapet,tudi tema nima veze z raketami temveč z kubiki,sem pač tako naslovil svoje sporttouring motorje....a bo zdej v redu?

 

P.S. pa meni ni nič žal,da niso rakete in če se gremo že spotikat v vsako besedo tud vemo kaj so rakete.....motorji defenitivno ne!

 

Vsak naj pove svojo zgodbo če želi pa je,ne pa nabijat in sproščat svoje frustracije kot sesir!

Objavljeno

... jest sem mausu razložu, kako naj to lepo tule gor napiše  :P....tko, da ne bom preveč pametoval... :D

 

Z leti postajamo (te) softiči... pa vas bolijo roke... pa vrat.. pa hrbet... pa vampa ne moreš čez rezervoar več dat... zato pa ljudje kupujejo razne kozolce ( beri GS  ..  :P   ), da se pelješ bolj pokonci...itd.

 

Meni osebno bolj odgovarja drža na "sportaku", ker sem nanj navajen... tudi žena se lažje pelje na njem kot na "kozolcu" proti vsem načelom in logiki večine motoristov...

... če bi pa vozil kej drugega, oz. se navadil na kej drugega... bi pa verjetno čisto drugače govoril...

 

:P

Objavljeno

Razlog?

 

Strah, prometne nesreče, slabe izkušnje, neverjetno število vzetih prednosti, neštetokrat spregledani, izguba bližnjih.. pritisk družbe.. in še bi lahko našteval..

 

Ampak to se lahko naredi na vsakem motorju, ne glede na kubikažo.

 

Žal je pač "No risk, no fun."... Pa tudi če ne tvegamo, nas na koncu čaka isto. Zakaj se ne bi vmes še mal pozabaval ;) ?

 

Eh kaj pa jst vem, vsakemu svoje :).. mejte se radi, ne se kregat! Vsak odgovarja zase, lahko mu samo svetujete, ne smete mu pa vsiljevati mnenja :)

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Zakaj iz 1000+ na manj...? Kdo ve.. Nemara ni več neke želje po norenju, da te nihče ne sme prehiteti... Maksimum mi je bil 1200 ccm, sedaj je 900 vrh glave. Pred.. 15 leti sem mislil, da je pa konec, ko sem nogo komaj dal čez sedež. Bentiš, bo treba skuterja kupiti, sem se ustrašil... Ne, lažni alarm -samo heksnšus me je prijel zaradi vetra v vrat. Sedaj je še vedno normalen motor. Kolikor se mu lahko reče normalen. Nima 160 konjev, nima 1000+ ccm, ne gre 300... jaz pa zadovoljen.

Objavljeno

Lej Demon,sej se ni treba v vsako besedo zapet,tudi tema nima veze z raketami temveč z kubiki,sem pač tako naslovil svoje sporttouring motorje....a bo zdej v redu?

 

P.S. pa meni ni nič žal,da niso rakete in če se gremo že spotikat v vsako besedo tud vemo kaj so rakete.....motorji defenitivno ne!

 

Vsak naj pove svojo zgodbo če želi pa je,ne pa nabijat in sproščat svoje frustracije kot sesir!

 

OK, se opravičujem, res je, da sem bil malo preveč pikolovski, nebom več. 

 

No, pa k moji zgodbi. Motor jemljem zgolj kot zabavo, hobi, ne kot neko nujno prevozno sredstvo. Pač moje razmišljanje je, da ta zadeva mora biti močna kot medved in hitra kot blisk. Pa ne zato, ker bi se nonstop vozil tako, ampak zgolj zato, da če hočem, pa ga lahko poženem kot raketo. Dejstvo je, da veliko šibkejši motorji, so načeloma tudi vsi enako nevarni, ker če se prevržeš pri 100 km1h, so posledice pri padcu enake, pa če ima motor 50 km ali pač 180... Kaj pa vem, sem nekako navajen na teh 178KM ki jih ima moj moped in žal, ko se peljem z šibkejšim, mi pri vožnji nekaj hudo manjka. Sploh če sta na motorju 2, torej še sopotnica, je vsak KM še bolj pa Nm zelo dobrodošel. Tako da jaz mislim, da na šibkejši motor nebom šel nikoli.

Objavljeno

Jaz sem šel iz 1200 (135 pesov) na 1100 (90 pesov)...............

BMW k1200 RS mi je bil prešporten prehiter, pa brez kufrov, pa sem si nabavil R1100RT. Pa se fajn vozim "penzionistički".

Pa če sem 30 let preživel na motorju - ajde pa da preživim še 30 let.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

matr, upam, da bo kmalu pomlad in se strasti pomirijo za balanco pa naj bo 200 konjski kozolc al pa 50 konjska raketa....a sem kej pobrkal?! :grrr

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moje mnenje je tako....,osebno na manj kot 1000 ne grem več,dost sem prevozu 600-k,pa se vozim sam!!pa naj bo to turer al sportak....boljš več ko premal;kojev,navora itd...sam v glavi morš met pošlihtam... :OK: 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!