Skoči na vsebino

Zakaj iz 1000+ ccm na manj?


rkasteli

Priporočene objave

ne bo držalo

Če si že z Gorenjske

Motoland:

Bandit 1250 ABS L0 7.490,00 €

Bandit 1250 L0 7.190,00 €

Bandit 1250S ABS L1 7.990,00 €

 

Brez skrbi poznam cene.

Zame in mojo pride v poštev samo segment cestnih endur, tam pa so približno take cene kot sem jih navedel.

 

DAMI, tako opevano s 6. lahko prepotuješ celo Evropo. Potem bi bilo bolje imeti kar avtomatika.

No, meni je še zmeraj lepo se sprehajati po menjalniku.

Varno prehitevanje, relativen pojem. Ko opazujem promet, veliko cestnih mrcin ne prehiteva varno. Mislim motorje.

Že zaradi konjenice si privoščijo marsikaj.

 

Nekako me 650 klasa zadovolji glede mojih potreb, bi pa z veseljem imel 800 klaso in okoli 100 konjev - za enak denar.

Ta segment pri endurah se mi zdi tapravi samo kakšnega tisočaka ali dva bi moral biti ceneje.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ne govorit, da motor z 80 KM ni dovolj za prehitevanje v dvoje. Sem imel staro tenerejko, ki ni imela niti 50 KM, pa je šla kot raketa mimo avtomobilov.

Nekateri z manjšo kubikažo zahtevajo več obratov, ampak, ko prime, mora it....

 

 

Oboje. premalo in zadost. In konc koncev, če ga avto dobro žge, ga ni treba nit prehitet. Sej se najdejo modeli k ga z motorjem skor ne dohajaš, ampak avto ni problem. Problem nastane ko tak auto dohiti kamjon, al pa bus, ki maha 100Km/h. takrat pač padeš mim njega brez problemov in potli? točno tako kot je opisal Dami. ....za bus rabiš pospešk od 100 do 150km/h. z niti 50 konjsko tenerejko, v dvoje...izvoli. Če morm vozit za kamjoni in busi, to raje počnem v avtu, z muziko in klimo, pa še porabo mam manjšo kot na motorju. ....

 

pa ni fora de se mi nelkam mudi, al de podiram rekorde do Zadra, ker jih ne. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ne govorit, da motor z 80 KM ni dovolj za prehitevanje v dvoje. Sem imel staro tenerejko, ki ni imela niti 50 KM, pa je šla kot raketa mimo avtomobilov.

Nekateri z manjšo kubikažo zahtevajo več obratov, ampak, ko prime, mora it....

Vsa mnenja, ki jih podajam so subjektivna in niso dejstva, ampak samo moje izkušnje. Še dobro, da nas je veliko različnih ljudi, saj bi v nasprotnem primeru vsi vozili GSe :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez skrbi poznam cene.

Zame in mojo pride v poštev samo segment cestnih endur, tam pa so približno take cene kot sem jih navedel.

 

DAMI, tako opevano s 6. lahko prepotuješ celo Evropo. Potem bi bilo bolje imeti kar avtomatika.

No, meni je še zmeraj lepo se sprehajati po menjalniku.

Varno prehitevanje, relativen pojem. Ko opazujem promet, veliko cestnih mrcin ne prehiteva varno. Mislim motorje.

Že zaradi konjenice si privoščijo marsikaj.

 

Nekako me 650 klasa zadovolji glede mojih potreb, bi pa z veseljem imel 800 klaso in okoli 100 konjev - za enak denar.

Ta segment pri endurah se mi zdi tapravi samo kakšnega tisočaka ali dva bi moral biti ceneje.

 

Scarabeo

jebat ga, men je že 140 konju premau... :D

povem pa nekaj v prid 600klasi, ki stane pol manj kot jurjaki....nudi pa 80% tega kar 1x dražji motorji...v tem pogledu je klasa 600 vsekakor najboljša, da ne govorim o skromni porabi..itd

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebemtiš, jst pa nikoli nisem imel 1000 motorja, imam samo mizernih 998ccm in prijetnih 113-130KM. Pa mi je ravno prav. Tale ostane doma. Zakaj? BECAUSE I CAN. Vse se da; da se počasi, precej hitro, raketa style, Mamutovsko, terensko, v dvoje, tudi v troje je že šlo... ni ovir.

Za nadaljevanje pa mogoče nekoč en 125ccm 10KM Kicker in pa OBVEZNO 1200ccm 115KM Guzzi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kaj o tem menijo/menite tisti res izkušeni, ki ste na cesti 30 in več let. Takrat je bilo vse z 80KM itak raketa...

Moje osebno mnenje je, da  gre pri odločanju, kakšen motor (govorim o moči) tudi za "zunanji" vpliv okolice. Če imajo skorej vsi že 1000 ccm, zakaj bi jaz kupoval 600?

 

Mogoče je to podobno filozofiji , ki jo poznam(o) iz avtomobilizma. Naprimer...sredi 90-ih sem hodil na tedenska ali 10 dnevna kampiranja, z dvema mulcema, voziček, šotor, krama...v CLIO tu + kufer.

Vse je šlo notri, brez problema spljoh. Zadnje čase berem v forumu Starševki čvek naslednje tipe vprašanj; "pričakujemo prvega otroka. Tu pa tam bi šli z njim tudi na kak daljši izlet, tako da bi s seboj vozili tudi voziček in kakšne dodatne cunjice. Ali mislite, da bi bil avto tipa WW Sharan, Renault Espace, ali C4 grand Picasso dovolj veliki???

 

Odgovor, ki me je nasmejal; "škoda, da ne pričakujete četrtega, bi vam lahko uredil popust pri  TAM-u". 

 

Je pri motorjih res drugače???

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Bilo je pozno poletje 2012. Mrzel asfalt, pa vroča glava ter srce. Kljub 40+ na puklu sem velikokrat še otrok...ali pa vsaj mladenič, recimo. Baraba, Bandit 1250...vabi, hoče še, jaz pa tudi. Rjove po ravnini, rjove skozi ovinke. Malo oddrseva, pa kaj. Še bolj oddrseva...super. Ni boljšega na poti iz službe, kot popolna sprostitev. Samo mislim si lahko, kaj bi počel, če bi bil še bolj navit.

 

V naslednjem ovinku mi v pol sekunde oddrsevanja bliskne film. Vsi prebrani forumi, zgodbe Roberta, Milana, Sandija. Pa zgodbe vseh tistih, ki....zgodb sploh pisati več ne morejo. Ne vem, kaj je bil vzrok, zadnji kilometer sem se v smrtnem strahu peljal trideset in parkiral v garažo. Čez petnajst minut sem oddal oglas na avto.netu, v eni uri je bil prodan.

 

Če mi je žal za njim? Neskončno, a najino prijateljstvo je minilo v hipu. Zdaj sem že tri tedne ponosen lastnik skuterčka, kot mu pravim...čeprav naj bi bil neke vrste maxi. Recimo...midi :). Vozim se pri nuli, pa pri minus sedem, pri plus tri. Svet je povsem drugačen, adrenalina pa vseeno dovolj, če ga le hočem. Tudi drugje se najde. In nekako vem...da bova prijatelja na dolgi rok.

 

Fantje in punce...pamet v roke. Ne mislim sedaj, da je treba vsem po vrsti prodati rakete in kupiti "brenceljne"....nekaterim, katere sem konstantno srečeval na cestah, pa vsekakor priporočam kakšen drug hobi.

 

Ja, komot mi rečete pussy.

 

Lep pozdrav.

 

Mutasti

Ne bom ti solil pameti, a moj Joymax 250 je letel 130km/h  in je bil še bolj nevaren kot moped, ki ga sedaj vozim. 

1. skoz ovinke sem ga gnal da je centralni štender iskril

2. maxis gume so smrtno nevarne, sploh pozimi

3. male velikost gume  (13 colske )pa veliko bolj nevarne za udarit v kako luknjo na cesti

4. zavore, pa za tistih 185kg suhe teže, premal močne...pa še kombinirane po vrhu

 

Hočem povedati, da za tvojo (mojo) varno vrnitev domov, niso pomembni kubiki in konji ampak glava in roka, ki upravlja vozilo, pa malce sreče seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom ti solil pameti, a moj Joymax 250 je letel 130km/h  in je bil še bolj nevaren kot moped, ki ga sedaj vozim. 

1. skoz ovinke sem ga gnal da je centralni štender iskril

2. maxis gume so smrtno nevarne, sploh pozimi

3. male velikost gume  (13 colske )pa veliko bolj nevarne za udarit v kako luknjo na cesti

4. zavore, pa za tistih 185kg suhe teže, premal močne...pa še kombinirane po vrhu

 Jah ne vozijo vsi tako divje kot ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Jah ne vozijo vsi tako divje kot ti.

a nč veš ne boš povedal? Zakwaj si pa ti šu na 1200ccm? :P

 

p.s. iskrenje štenderja ni povezano z divjanjem, ampak s premehkimi zadnjimi vzmetmi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nč veš ne boš povedal? Zakwaj si pa ti šu na 1200ccm? :P

 

p.s. iskrenje štenderja ni povezano z divjanjem, ampak s premehkimi zadnjimi vzmetmi :D

Prehod na 1200 je bil zgolj zaradi dražjega goriva. Liter pa liter. Glih za servis nanese konc sezone. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak se po svoje odloči kaj vozi. Meni je bistveno, da mi nasproti pomahaš, me obvestiš o navarnosti in policajih, me ne izsiljuješ ...

 

Če pa častiš kfe pri Vikiju si pa sploh faca ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne vem, kako preživim jaz, ki se vozim naokol samo z 15 konji...nekaj mesecev še...ali še boljša primerjava, kako je sploh preživel CAR Molotov...

ja un je pa pol skupi zlezu, a ni? :fight2: , sam mi je šele zdej ukloplu, da zaradi prešvoh mašine :bounce::kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ne govorit, da motor z 80 KM ni dovolj za prehitevanje v dvoje. Sem imel staro tenerejko, ki ni imela niti 50 KM, pa je šla kot raketa mimo avtomobilov.

Nekateri z manjšo kubikažo zahtevajo več obratov, ampak, ko prime, mora it....

80KM več kot dovolj,na ženinem F700 in 75KM ,dost za prehitevat pa imam jaz 110kg žena pa......ne smem povedat :blush:

Se mi zdi da je v motorizmu vse tudi mal odvisno od samega voznika,nekateri že kmalu po narejenem vozniškem izpitu dobijo občutek ali posluh za agregat,nekateri nikoli.......pa ne da sem jaz kakšen Rossi,sam ko grem z kolegi na Jadranko mi tudi z ženo zadaj noben ne pobegne :grim .......pa ne me zdaj raztrgat,ker sam vem,da če litraša odpreš iz ovinka ven je Kmet pa,pa :blush: sam za dinamično hitro vožnjo in prehitevanja je res povsem dovolj 75KM :OK: ....Imam tudi F650 ki ima 50KM ,tam pa res priznam za enega je motorček top,prehitevanje...itd....z ženo zadaj in kovčki pa psom..itd :P pa je jeba,kot pravi Dami34 guli tretjo prestavo in išči ravnico,če je pred tabo šleper :huh:

 

Vandrovec.....pa prosim ne govori o raketah ,ker te bo šešir raztrgal :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jem čevapčiče, ocvrto hrano, ...

včasih tudi kaj iz mcdonaldsa.

imam težave s holesterolom.

pa me vseeno vabijo na kosila, pijačo,...

 

punca mi teži za umetne joške, psa... stresa imam tudi v službi več kot preveč.

 

evo, zadeve ki me dejansko ubijajo tako ali drugače, pa mi jih noben od prijateljev ne odsvetuje.

 

ena izmed zadev ki me sprošča, znižuje pritisk in mi omogoča tiste male sladke pobege, ki blagodejno vplivajo na mojo dušo je..............

......... moj moped. 1700ccm in trenutno 245konjev.

 

eeee, to in vse radosti tega pa naj bi bile nevarne in škodljive za moje zdravje? no, vsaj po mišljenju tistih, ki ne vidijo nič spornega v stresu, holesterolu in hipertenziji...

 

BULLSHIT!!!

 

1700, 245, všečkam big time!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebat ga, men je že 140 konju premau... :D

povem pa nekaj v prid 600klasi, ki stane pol manj kot jurjaki....nudi pa 80% tega kar 1x dražji motorji...v tem pogledu je klasa 600 vsekakor najboljša, da ne govorim o skromni porabi..itd

... skromna poraba 600 klase???? Sodelavec ima XJ6, pa ima porabo večjo kot jaz, če mi hoče sledit (moja poraba ~5l/100, njegova 6+l/100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... skromna poraba 600 klase???? Sodelavec ima XJ6, pa ima porabo večjo kot jaz, če mi hoče sledit (moja poraba ~5l/100, njegova 6+l/100

4,5-5 je pila moja xj6...sam ali v dvoje, skor ni razlike...je pa vprašanje kje voziš in koliko voziš. AC zihr pije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4,5-5 je pila moja xj6...sam ali v dvoje, skor ni razlike...je pa vprašanje kje voziš in koliko voziš. AC zihr pije.

no, saj, tudi po teh podatki poraba ni skromna :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kubiki in poraba :hmm: tu je BMW zadnje čase še v največji prednosti v prid porabe  vse ostale znamke so kar žejne sploh če jih malo bolj poteraš v obrate in živlenje tudi če ima manj kubikov vrag še bolj kuri :BUA:  bi skoraj rekel ,da ni logike pa je :P

Če vse to primirjamo proti teži avtomobila pa kakšnega kombija pa tako tile motorčki in motorji pijejo kot vojaški tank. :D

No imam kolega ,ki res vozi varčno :whistle:  samo z njim iti na vožnjo dolgčas na kvadrat :grim  , pa vseeno sto ljudi sto običajev in navad. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je totalno neuporabno, ELO-tova yamaha pa ni...

Eni pač nimajo smisla za humor. 

Uporabnost? Zeh!

Generalno,  vsak motor, ki ima prometno dovoljenje je uporaben.

Individualno, Scarabeo eno stran nazaj pravi, da Suzuki Bandit, kot naked motor  za njega ni uporaben. Človek, pač ima specifične želje in tako je tudi prav. Nekomu je dovolj 50 hp, nekomu pač ni zadosti 400 hp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kubiki in poraba?... ne tukaj ni več neke razlike... Večkrat gremo na potovanje v večji skupini in bistvenih razlik nekako ni... morda samo pri teranju nad 150 po ac, tam je recimo stara fergazer varaderka kr pupala.... po kaki jadranki in podobnih cestah pa pije vse isto... kolikor se spomnim je dost al pa daleč najbolj šparoven bil er-6f, ki je res kuril tudi pod 4 litre, drugače pa fazer 600, vfr 800, xjr 1300, ct 1200 vse je to v razmaku maksimalno 1 litra pri polnem cca 20 l tanku... tut recimo veliki yamahin xv-1900... nič posebnega 6 l porabe ob 90ks in 150 Nm... Neprekosljiv je pa vsekakor BMWjev boxer, ki je tankal skoraj isto kot polovico manjši ER-6!  Tu pa boxerju "kapo dol"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, saj, tudi po teh podatki poraba ni skromna :yes:

je vprašanje, kaj primerjaš..gs650 pije tut malo....tok malo, da skor ni treba tankat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... skromna poraba 600 klase???? Sodelavec ima XJ6, pa ima porabo večjo kot jaz, če mi hoče sledit (moja poraba ~5l/100, njegova 6+l/100

Moja pije tam cca 4l. Je pa res, da se je poraba znižala, ko sem zamenjal izpuh.

 

Sej finančno gledano so vse kubitaže od 600 naprej tam tam, kar se sevisov tiče po mojih izkušnjah. Pozna se potem pri gumah, registraciji in porabi.

 

Za prehitevanje je ravno tako nad 70km vrh glave. Sem enako prehiteval, ko jih je bilo 160 kot sedaj ko jih je 80, pozna se samo tisti začetni ruker navora, ko odpreš gas.

 

Drugače pa sem lansko leto probal k1200s in se mi je smejalo celo pot. V tretji 120 na števcu in čutiš samo sapico, pri 180 malenkost veterčka, ciklistika fenomenalna, ovinki padali kot za stavo.. Motor vreden vsakega evra za moje pojme. Samo kaj ko sem potem prišel nazaj in imel slabo vest, ker sem naredil nekaj bedarij izključno zato, ker mi je moč motorja to omogočala :ninja: . Glava še ni taprava pri meni za take kubitaže. Poleg tega žena ima muco in zato že v osnovi boljše izhodišče za pogajanja  :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!