Skoči na vsebino

Zakaj iz 1000+ ccm na manj?


rkasteli

Priporočene objave

Jaz, revež, pa nikol nisem imel 1000ke... Prvi je bil 487, drugi pa je tudi samo 996 cm3. :( Sem pa tu pa tam peljal kakšno 1000+ccm kravo in mi je povsem jasno, zakaj raje 996. :P

 

Ampak vsi, ki pravite, da SV1000(S) ni raketa - pojma nimate. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matr, upam, da bo kmalu pomlad in se strasti pomirijo za balanco pa naj bo 200 konjski kozolc al pa 50 konjska raketa....a sem kej pobrkal?! :grrr

 

Če se ne bojo živci pomirili, preden se gre na motor, tud ne bo glih dobr :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče se del razloga skriva tudi v denarju;

 

naprimer zx10r 2008  6500e

 

zx6r dobis za isti denar 2010-2011...

 

Je pa definitivno več faktorjev. Imel sem in 1000 in 600, lahko rečem da ima vsak svoje prednosti, na nekaterih cestnih odsekih si z 600 sigurno hitrejši kot z 1000, predvsem zato ker imajo jurcki zelo dolge prve prestave in so malce manj okretni kot 600....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že gruntal, da bi šel na manjšo kubikažo, vendar samo zaradi financ, ker so novi skoraj pol cenejši. Vendar potem se spomnem, da imajo večji boljše bremze, boljši grušt, boljše vzmetenje, poraba skoraj ista kot na 600, skratka vse je boljše, tudi vožnja v dvoje. Odpreš gas in gre, na 600 pa iščeš prestave, pa še bolj živčni so. Skratka ne najdem razloga za manjšo kubikažo. Ja, bi vozil tudi Audi A8, pa je denar samo za A4. Pa nisem ravno več rosno mlad :sleep2: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že gruntal, da bi šel na manjšo kubikažo, vendar samo zaradi financ, ker so novi skoraj pol cenejši. Vendar potem se spomnem, da imajo večji boljše bremze, boljši grušt, boljše vzmetenje, poraba skoraj ista kot na 600, skratka vse je boljše, tudi vožnja v dvoje. Odpreš gas in gre, na 600 pa iščeš prestave, pa še bolj živčni so. Skratka ne najdem razloga za manjšo kubikažo. Ja, bi vozil tudi Audi A8, pa je denar samo za A4. Pa nisem ravno več rosno mlad :sleep2: .

Mogoče veš koliko so te bremze, grušt, vzmetenje na gsxr 1000 boljše kot na 600. Jaz ne vem.L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče veš koliko so te bremze, grušt, vzmetenje na gsxr 1000 boljše kot na 600. Jaz ne vem.L.p.

Kakor koli, mogoče imaš to v istem rangu kot GSXR 1000, mašina pa je pogreb, sploh za daljše ture, tudi poraba fenomenalna, :blush:.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mev 600,pol pa presedlal na 1000 SS pa mislim da ne grem več nazaj na 600! Zakaj, ne zaradi hitrosti,ker je 600 z vrha glave dovolj,ampak,če hočeš da motor potegne,daš gas pa je to to ,pri 600 pa dve prestavi nižje pol pa šele gas,da ne govorimo,če maš še sopotnika,ja pa bremze so definitivno bolš kot pa pri 600!  Drgač pa tko kot so že nekateri rekl,pamet v glavo, pa ni važno kaj ima kdo,kokr je komu kej všeč to ima,če ima,oziroma kokr cajta bo še imel,ker tole kar se zdej dogaja v naši državi je slabo -zelo! Še par let pa bojo na ridah taglavni spet tomosi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno frišen v motorizmu, pa sem le prikimal prijatelju, dolgoletnemu dirkaču, ki je rekel, da na cesti ne moreš "ponucati" motorja z več kot 750 kubiki (kljub temu, da jih bo zdele nekaj u luft skočilo!) To vem.

 

Rekel sem. "Izvleči moč iz agregata" (v prometu!!)

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, jaz razmišljam, da bi iz 600 šel na nižje (na manj moči). Pri meni je motor namesto še enega avta, čeprav motor (razen registracije) ni nič cenejši za vzdrževanje, mogoče porabi malo manj. Gume me stanejo celo več, itak več kot 10 kkm ne zdržijo. Ko (če) bom menjal, bo verjetno v igri kakšen SV 650, Monster ali pa BMW f800, ti motorji se mi zdijo čisto spodobni  (še vedno toliko km kot avto), v vožnji mogoče nudijo celo več užitka, po drugi strani pa je poraba, registracija itd. konkretno nižja kot pa pri 600 ali pa 1000 supersport.

 

 Ker se ne vozim po dirkališču, za na cesto pa je tudi 600 vrh glave (zame). Prestavljat znam, obratomer mi pa tudi dela:) Cesta je pač namenjena prometu in ne dirkanju. Marsikateri dirkač se po cesti sploh ne vozi, ker se marsikomu zdi bolj nevarna kot dirkališče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoristi smo že po naravi malo čudni. Če bi imeli vse zobnike in ventile pravilno naštelane bi se naokoli raje prevažali z avtom. Je bolj udobno, varno in praktično. Motoriranje je hobi pri katerem zdrav razum ponavadi odpove. Lepo je videt, da nekateri zmorete miselni preskok in presedlate na kakšen drug motor, ki vam v danem trenutku bolj ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je mal nerodno zapisano... s 1000 na manj?

 

vsi vemo, da s kubiki ni ravno povezana moč... sam razmišljam, da bi šel "na več" a na manj ks... zato cena registracije in vzdrževanja s konji nima kaj dosti skupnega... Na sedanjem XJR (98 ks) plačam manj registracije kot marsikateri 600tak, okej, filtri so tam nekje 7 €, olje, je olje, svečke me stanejo 2,7 € komad, kar je recimo ceneje kot na er-6... na kakem 1700 ccm čoperju bi pa registracijo pa morda še kaj plačal še manj... 

 

Bolj gre pač za to, da se nam z leti spremeni predvsem stil vožnje, pamet, filozofija itd... sem skoraj prepričan da bom tudi sam v enkrat bodoče presedlal nazaj na kakega 8o ks kruzerja...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno debato sva nedolgo od tega imela dobrim kolegom...en drugemu sva trdila da gre vse prevečkrat na nož in da bo treba vzet pamet v roke. Ko sva spila pivo do konca ter ustala od mize mi je reku...ja, zdej ko je zunej sneg sva lahko pametna, bomo vidli kej bo spomladi...

 

Včasih me stisne ko pomislim kakšne so lahko posledice zame, družino, punco...vsi bližnji (razen punce) so proti motorjem. Če nisi nikoli vozu motorja ne veš kak filing je to. In jst se temu ne mislim odrečt zato ker je nekdo proti temu, kljub misli na najhujše. Ampak kam bi prišli v živlenju če bi vsak dan ustali in najprej pomislili na ... . NIKAMOR.

 

Da je nesreča lahko povsem enaka če voziš 600 al 1000cc pri 100kmh vemo vsi! Voziš tisto kar ti paše, se dobro počutiš in te ni strah krent v ovink!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni sicer isto, ker nisem nikdar imel liter+, ampak ugotavljam da sem se s 70cc skuterjem pogosto bolj zabaval kot na TDM 900 (ok, ni ravno narejena za užitke, pa vseeno).

 

Tako da že dolgo časa pogledujem za bolj vodljivimi motocikli manjših kubikaž, pa jih za moje dimenzije NI.

 

Aja, s skuterjem se boste ravno tako ubili kot z litrašem, kdor se iz tega razloga odloča za, pod črto, počasnejše motorje, ni naredil glede tega nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno frišen v motorizmu, pa sem le prikimal prijatelju, dolgoletnemu dirkaču, ki je rekel, da na cesti ne moreš "ponucati" motorja z več kot 750 kubiki (kljub temu, da jih bo zdele nekaj u luft skočilo!) To vem.

 

Rekel sem. "Izvleči moč iz agregata" (v prometu!!)

 

Govoriti, da boš na cesti iz litraša vlekel dušo je brez veze, še tisti na pisti jo ne vsi. Tudi tisti, ki imajo 600 ccm in na cesti pulijo dušo iz motorja si naj gredo enkrat v bolnico oddelke. Če imaš srečo pristaneš na travmatološkem, če imaš malo manj sreče pa na nevrološkem ali v šok oz. intenzivnem oddelku.

Jaz nimam jurja pod ritjo zato, da bi vlekel dušo iz motorja ampak zato, da ko grem prehitevat, sploh če sva da na motorju, motor potegne, ne jamra, v klanec prav tako ni težav, medtem ko na 600 ni bilo tako.

Konec koncev sem se z 600 peljal bolj kot danes z litrašem. Litraša vsaj čez ovinke spoštujem, medtem ko pri 600 sem iz izhodu iz ovinka odprl ročico plina do konca, na jurja si ne upam :grrr.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s kakšnim motorjem, je v prometu, lažje prehitet :?

 

po mojih izkušnjah, najlažje in z najmanj napora, prehitim z motorjem, ki ga imam tranutno .... vozil različne kubikaže in konjaže ... ampak, tale je trenutno najboljše kar sem imel ... tudi zaradi nove- napredne tehnologije.

 

tega litraša, si upam, tudi čez ovinek, odprt ... TC dela svoje, pa še na zadnjega me ne vzdiguje pri polnem odpiranju (če nočem)

 

to je za bikeza, sem prepozn prebral, oziroma, si post popravil :P

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maus, jaz pač TC-ja nimam, kar velik minus, vendar mi je pa všeč, da me več ne morejo zaje.... tisti, ki imajo malo močnejše avte. Sploh proti morju hočejo nekateri na vsak način tekmovati in te posledično ne pustijo varno prehiteti. Pri jurja jim to več ne uspeva, pri 600 so me pa kr zezali včasih, sploh na jadranki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maus, jaz pač TC-ja nimam, kar velik minus, vendar mi je pa všeč, da me več ne morejo zaje.... tisti, ki imajo malo močnejše avte. Sploh proti morju hočejo nekateri na vsak način tekmovati in te posledično ne pustijo varno prehiteti. Pri jurja jim to več ne uspeva, pri 600 so me pa kr zezali včasih, sploh na jadranki.

 

 

Ja res je! Pri 1000 ccm SS motorju, pa ga res ni junaka na cesti, ki bi te z avtom lahko zajebaval!!! No, so, ampak tako zelo redki, da lahko rečeš, da jih ni! ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto imata? :) al pa kamperja.

...ne rabiva, imava BMW LT :P ...

 

Popravljeno . Popravil nofla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!