danci1973 Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Jaz, revež, pa nikol nisem imel 1000ke... Prvi je bil 487, drugi pa je tudi samo 996 cm3. Sem pa tu pa tam peljal kakšno 1000+ccm kravo in mi je povsem jasno, zakaj raje 996. Ampak vsi, ki pravite, da SV1000(S) ni raketa - pojma nimate. :evilgrin: ataIBA, Kumše, Kmet2 in 3 others 6
iced Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 matr, upam, da bo kmalu pomlad in se strasti pomirijo za balanco pa naj bo 200 konjski kozolc al pa 50 konjska raketa....a sem kej pobrkal?! :grrr Če se ne bojo živci pomirili, preden se gre na motor, tud ne bo glih dobr :grim
aselak Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 mogoče se del razloga skriva tudi v denarju; naprimer zx10r 2008 6500e zx6r dobis za isti denar 2010-2011... Je pa definitivno več faktorjev. Imel sem in 1000 in 600, lahko rečem da ima vsak svoje prednosti, na nekaterih cestnih odsekih si z 600 sigurno hitrejši kot z 1000, predvsem zato ker imajo jurcki zelo dolge prve prestave in so malce manj okretni kot 600....
bikez Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Jaz sem že gruntal, da bi šel na manjšo kubikažo, vendar samo zaradi financ, ker so novi skoraj pol cenejši. Vendar potem se spomnem, da imajo večji boljše bremze, boljši grušt, boljše vzmetenje, poraba skoraj ista kot na 600, skratka vse je boljše, tudi vožnja v dvoje. Odpreš gas in gre, na 600 pa iščeš prestave, pa še bolj živčni so. Skratka ne najdem razloga za manjšo kubikažo. Ja, bi vozil tudi Audi A8, pa je denar samo za A4. Pa nisem ravno več rosno mlad . TOMTECH, maus, halls in 1 other 4
T 120 Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Jaz sem že gruntal, da bi šel na manjšo kubikažo, vendar samo zaradi financ, ker so novi skoraj pol cenejši. Vendar potem se spomnem, da imajo večji boljše bremze, boljši grušt, boljše vzmetenje, poraba skoraj ista kot na 600, skratka vse je boljše, tudi vožnja v dvoje. Odpreš gas in gre, na 600 pa iščeš prestave, pa še bolj živčni so. Skratka ne najdem razloga za manjšo kubikažo. Ja, bi vozil tudi Audi A8, pa je denar samo za A4. Pa nisem ravno več rosno mlad . Mogoče veš koliko so te bremze, grušt, vzmetenje na gsxr 1000 boljše kot na 600. Jaz ne vem.L.p.
Popularna objava nofla Objavljeno Januar 23, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 No jaz pa razmišljam malo drugače, ali pa tudi ne .... Z "motorji" (začel sem z legendarnim avtomatikom) vozim že od 12-leta. Vmes je bila kar 15-letna pavza (družina, pa otroci, pa hiša, pa...), in po vrnitvi sem najprej poizkusil z maxiscooter-jem (najprej ta-mali-korejc, nato pa "ta zaresni" silwerwing); po štirih letih "matranja" ( v vsakem ovinku sem imel izredno slab občutek) sem ponovno poskusil "ta prav motor" - ker sva se z ženo odločila, da bi se peljala tudi kam dalj kot do Portoroža, sva iskala potovalnik (dobra vetrna zaščita, veliki kufri, udobje, ...) in sva preizkusila najprej Pan european 1300, pa FJR in na koncu še K1200LT; z zadnjega žena po poskusni vožnji sploh ni hotela več dol, tako udobno se je počutila gor - in zdej se voziva, s starostjo so šli kubiki in konji gor, hitrost pa dol, me sploh ne gane več preganjanje čez ovinke po kolenu ipd, je pa "fajn" med zalogo moči in navora, da ni potrebno skoz prestavljat, tako da ne razumem čisto, zakaj bi moral zaradi varnosti preiti na manj zmogljiv motocikel - saj ni potrebe po ožemanju ročice za plin, če se pa kakrkoli zgodi pri 100 ali pa 80 na uro, je pa čisto vseeno, kako zmogljiv motocikel voziš ( kot je že nekdo navedel). Zivnorc, TakeALookAround, Efendi in 13 others 16
bikez Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 (popravljeno) Mogoče veš koliko so te bremze, grušt, vzmetenje na gsxr 1000 boljše kot na 600. Jaz ne vem.L.p. Kakor koli, mogoče imaš to v istem rangu kot GSXR 1000, mašina pa je pogreb, sploh za daljše ture, tudi poraba fenomenalna, . Popravljeno Januar 23, 2013. Popravil bikez dore 1
Cartman Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Grwazni ste. trebor, Kmet2, BelaStrela in 1 other 4
Marcel-F Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Mev 600,pol pa presedlal na 1000 SS pa mislim da ne grem več nazaj na 600! Zakaj, ne zaradi hitrosti,ker je 600 z vrha glave dovolj,ampak,če hočeš da motor potegne,daš gas pa je to to ,pri 600 pa dve prestavi nižje pol pa šele gas,da ne govorimo,če maš še sopotnika,ja pa bremze so definitivno bolš kot pa pri 600! Drgač pa tko kot so že nekateri rekl,pamet v glavo, pa ni važno kaj ima kdo,kokr je komu kej všeč to ima,če ima,oziroma kokr cajta bo še imel,ker tole kar se zdej dogaja v naši državi je slabo -zelo! Še par let pa bojo na ridah taglavni spet tomosi. trebor, reno99 in Demon 3
THOMPSON Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 "Še par let pa bojo na ridah taglavni spet tomosi." Ali pa oklepniki in tanki. lp, andrej
moto rider Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 (popravljeno) Nisem ravno frišen v motorizmu, pa sem le prikimal prijatelju, dolgoletnemu dirkaču, ki je rekel, da na cesti ne moreš "ponucati" motorja z več kot 750 kubiki (kljub temu, da jih bo zdele nekaj u luft skočilo!) To vem. Rekel sem. "Izvleči moč iz agregata" (v prometu!!) Popravljeno Januar 23, 2013. Popravil moto rider pajkica, aero, Kmet2 in 3 others 6
CINDAPP Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Se stinjam ,ampak dinamika vožnje 600 in 1000 je pa očitna.
otko Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Mah, jaz razmišljam, da bi iz 600 šel na nižje (na manj moči). Pri meni je motor namesto še enega avta, čeprav motor (razen registracije) ni nič cenejši za vzdrževanje, mogoče porabi malo manj. Gume me stanejo celo več, itak več kot 10 kkm ne zdržijo. Ko (če) bom menjal, bo verjetno v igri kakšen SV 650, Monster ali pa BMW f800, ti motorji se mi zdijo čisto spodobni (še vedno toliko km kot avto), v vožnji mogoče nudijo celo več užitka, po drugi strani pa je poraba, registracija itd. konkretno nižja kot pa pri 600 ali pa 1000 supersport. Ker se ne vozim po dirkališču, za na cesto pa je tudi 600 vrh glave (zame). Prestavljat znam, obratomer mi pa tudi dela:) Cesta je pač namenjena prometu in ne dirkanju. Marsikateri dirkač se po cesti sploh ne vozi, ker se marsikomu zdi bolj nevarna kot dirkališče... svobodnaptica01, TOMCAT, aero in 2 others 5
ciciban Objavljeno Januar 23, 2013 Opozori Objavljeno Januar 23, 2013 Motoristi smo že po naravi malo čudni. Če bi imeli vse zobnike in ventile pravilno naštelane bi se naokoli raje prevažali z avtom. Je bolj udobno, varno in praktično. Motoriranje je hobi pri katerem zdrav razum ponavadi odpove. Lepo je videt, da nekateri zmorete miselni preskok in presedlate na kakšen drug motor, ki vam v danem trenutku bolj ustreza. trebor, logarr, TOMCAT in 1 other 4
gift Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Ko/če bodo naredili novo Africo Twin 750 z ca. 80 ps, bo ta tema zaživela
ferek Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Mogoče je mal nerodno zapisano... s 1000 na manj? vsi vemo, da s kubiki ni ravno povezana moč... sam razmišljam, da bi šel "na več" a na manj ks... zato cena registracije in vzdrževanja s konji nima kaj dosti skupnega... Na sedanjem XJR (98 ks) plačam manj registracije kot marsikateri 600tak, okej, filtri so tam nekje 7 €, olje, je olje, svečke me stanejo 2,7 € komad, kar je recimo ceneje kot na er-6... na kakem 1700 ccm čoperju bi pa registracijo pa morda še kaj plačal še manj... Bolj gre pač za to, da se nam z leti spremeni predvsem stil vožnje, pamet, filozofija itd... sem skoraj prepričan da bom tudi sam v enkrat bodoče presedlal nazaj na kakega 8o ks kruzerja... baddad in Kmet2 2
_luke_ Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Podobno debato sva nedolgo od tega imela dobrim kolegom...en drugemu sva trdila da gre vse prevečkrat na nož in da bo treba vzet pamet v roke. Ko sva spila pivo do konca ter ustala od mize mi je reku...ja, zdej ko je zunej sneg sva lahko pametna, bomo vidli kej bo spomladi... Včasih me stisne ko pomislim kakšne so lahko posledice zame, družino, punco...vsi bližnji (razen punce) so proti motorjem. Če nisi nikoli vozu motorja ne veš kak filing je to. In jst se temu ne mislim odrečt zato ker je nekdo proti temu, kljub misli na najhujše. Ampak kam bi prišli v živlenju če bi vsak dan ustali in najprej pomislili na ... . NIKAMOR. Da je nesreča lahko povsem enaka če voziš 600 al 1000cc pri 100kmh vemo vsi! Voziš tisto kar ti paše, se dobro počutiš in te ni strah krent v ovink! Markko in cikadina 2
nsignific Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Ni sicer isto, ker nisem nikdar imel liter+, ampak ugotavljam da sem se s 70cc skuterjem pogosto bolj zabaval kot na TDM 900 (ok, ni ravno narejena za užitke, pa vseeno). Tako da že dolgo časa pogledujem za bolj vodljivimi motocikli manjših kubikaž, pa jih za moje dimenzije NI. Aja, s skuterjem se boste ravno tako ubili kot z litrašem, kdor se iz tega razloga odloča za, pod črto, počasnejše motorje, ni naredil glede tega nič. otko 1
bikez Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 (popravljeno) Nisem ravno frišen v motorizmu, pa sem le prikimal prijatelju, dolgoletnemu dirkaču, ki je rekel, da na cesti ne moreš "ponucati" motorja z več kot 750 kubiki (kljub temu, da jih bo zdele nekaj u luft skočilo!) To vem. Rekel sem. "Izvleči moč iz agregata" (v prometu!!) Govoriti, da boš na cesti iz litraša vlekel dušo je brez veze, še tisti na pisti jo ne vsi. Tudi tisti, ki imajo 600 ccm in na cesti pulijo dušo iz motorja si naj gredo enkrat v bolnico oddelke. Če imaš srečo pristaneš na travmatološkem, če imaš malo manj sreče pa na nevrološkem ali v šok oz. intenzivnem oddelku. Jaz nimam jurja pod ritjo zato, da bi vlekel dušo iz motorja ampak zato, da ko grem prehitevat, sploh če sva da na motorju, motor potegne, ne jamra, v klanec prav tako ni težav, medtem ko na 600 ni bilo tako. Konec koncev sem se z 600 peljal bolj kot danes z litrašem. Litraša vsaj čez ovinke spoštujem, medtem ko pri 600 sem iz izhodu iz ovinka odprl ročico plina do konca, na jurja si ne upam :grrr. Popravljeno Januar 24, 2013. Popravil bikez maus, orcus, Demon in 5 others 8
maus Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 (popravljeno) s kakšnim motorjem, je v prometu, lažje prehitet po mojih izkušnjah, najlažje in z najmanj napora, prehitim z motorjem, ki ga imam tranutno .... vozil različne kubikaže in konjaže ... ampak, tale je trenutno najboljše kar sem imel ... tudi zaradi nove- napredne tehnologije. tega litraša, si upam, tudi čez ovinek, odprt ... TC dela svoje, pa še na zadnjega me ne vzdiguje pri polnem odpiranju (če nočem) to je za bikeza, sem prepozn prebral, oziroma, si post popravil Popravljeno Januar 24, 2013. Popravil maus sand66, bikez, Demon in 1 other 4
bikez Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 @maus, jaz pač TC-ja nimam, kar velik minus, vendar mi je pa všeč, da me več ne morejo zaje.... tisti, ki imajo malo močnejše avte. Sploh proti morju hočejo nekateri na vsak način tekmovati in te posledično ne pustijo varno prehiteti. Pri jurja jim to več ne uspeva, pri 600 so me pa kr zezali včasih, sploh na jadranki. dore, igorkr, maus in 1 other 4
Demon Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 @maus, jaz pač TC-ja nimam, kar velik minus, vendar mi je pa všeč, da me več ne morejo zaje.... tisti, ki imajo malo močnejše avte. Sploh proti morju hočejo nekateri na vsak način tekmovati in te posledično ne pustijo varno prehiteti. Pri jurja jim to več ne uspeva, pri 600 so me pa kr zezali včasih, sploh na jadranki. Ja res je! Pri 1000 ccm SS motorju, pa ga res ni junaka na cesti, ki bi te z avtom lahko zajebaval!!! No, so, ampak tako zelo redki, da lahko rečeš, da jih ni! bikez in igorkr 2
papez47 Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Avto imata? al pa kamperja. A veš za kak avto ali pa kampeja ....................na dveh kolesih?
nofla Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 (popravljeno) Avto imata? al pa kamperja. ...ne rabiva, imava BMW LT ... Popravljeno Januar 24, 2013. Popravil nofla papez47 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se