ELO Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Drobiž v primerjavi z Boss Hoss Za prave moške: 6200 ccm in 445 HP boss-hoss bo upam da nekoč v moji garaži. za gledat... dejstvo je, da sem premalo pravega moškega, da bi biss hossa lahko tudi peljal. najbrž da bi potreboval par prijateljev zgolj za to, da ga na tačko postavim... je pa V8 lep kos izdelka, katerega sicer lahko vidim v eni izmed mojih igračk... ciklistika vmaxa mi sede, zaenkrat pa razmišljam o temule: http://www.holeshot-racing.co.uk/images/pdfs/turbo-charging/tbikeyamvmax09_11.pdf obožujem simetrijo, zato le stage-3. ker pa teh ~£10.000 nimam, trenutno ostajam le na 245konjih. bom shujšal kako kilco, pa bo... bo treba odpreti sorodno temo. zakaj iz 600ccm na več, čim več Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 (popravljeno) Moja pije tam cca 4l. Je pa res, da se je poraba znižala, ko sem zamenjal izpuh. Sej finančno gledano so vse kubitaže od 600 naprej tam tam, kar se sevisov tiče po mojih izkušnjah. Pozna se potem pri gumah, registraciji in porabi. Za prehitevanje je ravno tako nad 70km vrh glave. Sem enako prehiteval, ko jih je bilo 160 kot sedaj ko jih je 80, pozna se samo tisti začetni ruker navora, ko odpreš gas. Drugače pa sem lansko leto probal k1200s in se mi je smejalo celo pot. V tretji 120 na števcu in čutiš samo sapico, pri 180 malenkost veterčka, ciklistika fenomenalna, ovinki padali kot za stavo.. Motor vreden vsakega evra za moje pojme. Samo kaj ko sem potem prišel nazaj in imel slabo vest, ker sem naredil nekaj bedarij izključno zato, ker mi je moč motorja to omogočala . Glava še ni taprava pri meni za take kubitaže. Poleg tega žena ima muco in zato že v osnovi boljše izhodišče za pogajanja K sm ta rdeče prebral, sem pozabil vse...vse kar si do takrat napisal p.s. čisto resno pa takole..ko si sam na mopedu, skoraj ni razlike s tisočakom pri prehitevanju, ko si pa v dvoje je pa očitna razlika, ker ne skoči več, ampak rabi nekaj časa da pride do obratov, oziroma moraš stalno šaltat in gnat mašino v obrate. Men se pa moped smili, če ga brezveze gulim in čakam mesto za prehitevanje. Popravljeno Januar 28, 2013. Popravil DAMI34
vandrovec Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 p.s. čisto resno pa takole..ko si sam na mopedu, skoraj ni razlike s tisočakom pri prehitevanju, ko si pa v dvoje je pa očitna razlika, ker ne skoči več, ampak rabi nekaj časa da pride do obratov, oziroma moraš stalno šaltat in gnat mašino v obrate. Men se pa moped smili, če ga brezveze gulim in čakam mesto za prehitevanje. Ampak v tem je ves point, kot je že Kmet napisal: "nekateri že kmalu po narejenem vozniškem izpitu dobijo občutek ali posluh za agregat,nekateri nikoli...." Nekatere moraš gnati v visoke obrate, ker so tako pač narejeni, npr., Kawasaki z 750 je pod 8000 obrati lepo vozen ampak nič posebnega, nad 8000 obrati bi pa lahko rekel, da "trga", Kawasakija 600 moraš gnati nad 13.000 obratov, da "trga", pri tem je tudi poraba nad 10 litrov. Tenere je imela pospešek do 100 malo nad 5 sek., kateri avto se lahko kosa s takimi pospeški? ...malokateri halls 1
moravčan Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 sem pristaš velike kubature in ne preveč konj do 100 rdeče polje je lahko že pri 7000 važno je samo da je dovolj navora v niskih vrtljajih moti me samo prestavno razmerje direktne ki za 100km na uro rabi 3500 obratov lahko bi bilo manj ELO, monsterogi in trebor 3
rkasteli Objavljeno Januar 28, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 K sm ta rdeče prebral, sem pozabil vse...vse kar si do takrat napisal p.s. čisto resno pa takole..ko si sam na mopedu, skoraj ni razlike s tisočakom pri prehitevanju, ko si pa v dvoje je pa očitna razlika, ker ne skoči več, ampak rabi nekaj časa da pride do obratov, oziroma moraš stalno šaltat in gnat mašino v obrate. Men se pa moped smili, če ga brezveze gulim in čakam mesto za prehitevanje. JBG tak je Ubistvu, ko se peljeva v dvoje me hitro začne ena roka po rami tapkat, če se nebi malo umiril tako, da nebi vedu :grim DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 Ampak v tem je ves point, kot je že Kmet napisal: "nekateri že kmalu po narejenem vozniškem izpitu dobijo občutek ali posluh za agregat,nekateri nikoli...." Nekatere moraš gnati v visoke obrate, ker so tako pač narejeni, npr., Kawasaki z 750 je pod 8000 obrati lepo vozen ampak nič posebnega, nad 8000 obrati bi pa lahko rekel, da "trga", Kawasakija 600 moraš gnati nad 13.000 obratov, da "trga", pri tem je tudi poraba nad 10 litrov. Tenere je imela pospešek do 100 malo nad 5 sek., kateri avto se lahko kosa s takimi pospeški? ...malokateri 5 sek do sto je že veliko, večina 600takov ima 4,5 ali še manj...seveda pod idealnimi pogoji......dodaj še sovoznika, pa ene 40kg krame, pa se vse to spremeni. Ne rečem, da se ne da, je pa občutna razlika, če imaš večjo kubaturo. Drugače pa priznam, nekateri moji znanci peljejo 75 konjičev tako skoz ovinke, kot jih jaz v življenju z mojimi 140 ali več nikoli ne bom znal.. cikadina in maus 2
Fazer03 Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 J.bemti, tako rad bi sodeloval v tej debati, pa nimam izpolnjenega osnovnega pogoja: še nikoli si nisem lastil več ccm-jev kot jih imam trenutno ... in ob mojem tako počasnem napredku (v 35 letih od 50 do 800 ccm) po stopnicah do magičnih 1000 ccm sem že počasi opustil upanje. Sedaj mi preostane edino to da čakam in ko se moja naveliča 600 mogoče presede na višjo kubaturo (in si kdaj pa kdaj izborim "testni krog" ) - bomo videli. LP
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 Za kubaturo mi je načeloma vseeno po letošnji izkušnji na švohnejšem motorju s sopotniki, pa (dokler imam vsaj 2 krat letno namen koga na izlet vozit zadaj) me ne zanima nič, kar nima vsaj 100 +/-5 konjev. Nisem mogla verjet da je taka razlika 30 konjev. Z R6 tud na krajši ravnini ni bilo tudi v dvoje nikoli problem prehiteti, z F800R je blo dvakrat precej na knap, pa že ni blo več prestave nižje za dat. Na motorju pa neto 130 kg plus oprema. Ko jih je bilo 175 + oprema, je to pomenilo čez hotedrške ovinke imet ročko za gas v 90% časa obrnjeno do konca nazaj. Pa je bil tempo bolj lagani kot sportski. Edini plus je bil poraba 4,5L pa manj utrujene roke sopotnikov. Moj nasmešek pa žal precej bolj kisel kot običajno. DAMI34, gsxf750 in maus 3
maus Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 Za kubaturo mi je načeloma vseeno po letošnji izkušnji na švohnejšem motorju s sopotniki, pa (dokler imam vsaj 2 krat letno namen koga na izlet vozit zadaj) me ne zanima nič, kar nima vsaj 100 +/-5 konjev. Nisem mogla verjet da je taka razlika 30 konjev. Z R6 tud na krajši ravnini ni bilo tudi v dvoje nikoli problem prehiteti, z F800R je blo dvakrat precej na knap, pa že ni blo več prestave nižje za dat. Na motorju pa neto 130 kg plus oprema. Ko jih je bilo 175 + oprema, je to pomenilo čez hotedrške ovinke imet ročko za gas v 90% časa obrnjeno do konca nazaj. Pa je bil tempo bolj lagani kot sportski. Edini plus je bil poraba 4,5L pa manj utrujene roke sopotnikov. Moj nasmešek pa žal precej bolj kisel kot običajno. bi morala mojga probat, pa bi vidla, s kakšno lahkoto je prehitevat svobodnaptica01 1
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 (popravljeno) bi morala mojga probat, pa bi vidla, s kakšno lahkoto je prehitevat Mela en teden RSV4 na testu. Sem takrat ugotovila v čem je čar na cesti na polno ven iz ovinkov odpirat in švigat mimo avtov. Zabavno. Preveč zabavno za na cesto, da bilo na dolgi rok zdravo-vsaj zame, me prehitro zapelje Popravljeno Januar 29, 2013. Popravil svobodnaptica01 maus 1
maus Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 (popravljeno) Mela en teden RSV4 na testu. Sem takrat ugotovila v čem je čar na cesti na polno ven iz ovinkov odpirat in švigat mimo avtov. Zabavno. Preveč zabavno za na cesto, da bilo na dolgi rok zdravo-vsaj zame, me prehitro zapelje eh .. sj ni treba diujat .. za ns umirjene voznike je čisto dovolj 998 kubikov in 200+ konjeu Popravljeno Januar 29, 2013. Popravil maus
Cartman Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 5 sek do sto je že veliko, večina 600takov ima 4,5 ali še manj...seveda pod idealnimi pogoji......dodaj še sovoznika, pa ene 40kg krame, pa se vse to spremeni. Ne rečem, da se ne da, je pa občutna razlika, če imaš večjo kubaturo. Drugače pa priznam, nekateri moji znanci peljejo 75 konjičev tako skoz ovinke, kot jih jaz v življenju z mojimi 140 ali več nikoli ne bom znal.. ko da je 0-100 pomembn podatek, pa vsi vemo da ni. to so use neke bezvezne cifre na papirju. Oziroma, to je podatk k ti prav pride na semaforju in v straaašno zaprtih ovinkih, kjer avto vozi v prvi, in ti za njim tudi, pa skočiš mim njega. Na odprti cesti ko avto mašira 90-110 pa ti od 0 do sto ne pomaga popolnoma nič. Se mi pa zdi, da je med 600ccm motorji večja razlika znotraj segmenta kot med 100 ali več kubičnimi. Primer, CBf, s 50 konji se strašno nerada vrti, in kot praviš, u tretji prenašat tisto tulengo je boleče. Hornet s svojimi 95 se precej raje vrti, in vozit nad 6000RPm ni tako nadležno, posledično precej bol potegne, CBR pa naravnost morš ožemat, ker zadeva kriči od veselja ta veliki 4 cilindrci po moje ne rabjo tišanja v rdeče, ne glede al majo 100 al 160 konj. se mi pa vseeno zdi, de za hipno pospeševanje pr 100Km/h noben ne sme bit v 5 ali 6 brzini. Če ne bo hmal konc teha qurčevga snega se mi bo počas strgalo. DAMI34 1
nsignific Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 J.bemti, tako rad bi sodeloval v tej debati, pa nimam izpolnjenega osnovnega pogoja: še nikoli si nisem lastil več ccm-jev kot jih imam trenutno ... in ob mojem tako počasnem napredku (v 35 letih od 50 do 800 ccm) po stopnicah do magičnih 1000 ccm sem že počasi opustil upanje. Sedaj mi preostane edino to da čakam in ko se moja naveliča 600 mogoče presede na višjo kubaturo (in si kdaj pa kdaj izborim "testni krog" ) - bomo videli. LP Pa res rabiš? Za moje pojme je Fazer8/FZ8 popoln motor (lahko bi ga naredili še za mojo velikost, sicer...)
Kmet2 Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 Pa res rabiš? Za moje pojme je Fazer8/FZ8 popoln motor (lahko bi ga naredili še za mojo velikost, sicer.. .) Kokr te berem ...to o višini,pa ja menda nisi Hobit
aselak Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 jaz sem šel iz 1000 na manj ker mi je finančno zagustilo......bolje išta nego ništa:)
gregorjanc Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 zakaj nimam 1000, pač zato ker nisem finančno zmogljiv, v vožnji pa zelo uživam in to mi nudi tud moj Darčk M600 otko 1
motofrik Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 Ja, to pa zdaj že mene res zanima. Dva različna segmenta motorjev -novi Max in K1200R... Eno so testi v revijah, praktični preizkus pa bi bil najbolj verodostojen. Pa naredita tri poskuse, da bo ja prav. V pričakovanju rezultatov, lep pozdrav. Čeprav se mi že kar malo svita, kakšen bo razplet...
aselak Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 Jaz sem se vedno mnenja da je v veliki meri za manjso kubaturo kriv denar. Ce bi na primer vsi imeli neomejeno denarja. Nebi verjetno nihce kupil fazer 600 ampak 1000 isto bi vsak raje vzel r1 kot r6, enako bi vzeli 1200gs namesto 650....saj ce kes ni problem ni problema z regostracijo-visino zavarovanja ni problem z vzdrzevanjem in ni problem poraba...od viska pa glava ne boli. Seveda ni ekonomicno oz racionalno...ampak mislim da nas veliko gleda tudi na financni vidik, kaj si lahko privoscis in vzdrzujes...spet drugi pa kupujejo s srcem pa tudi ce zajest nimajo....spet tretji pa imajo neomejeno denarja:) no zgolj moje mnenje:) motofrik, hribuc, Urbii in 2 others 5
motofrik Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 Bo kar držalo. Danes so takšni časi, da je treba izbrati nekako srednjo pot. Če bi bila denarnica brez dna, ne bi imel 900, ampak.. recimo 1700 Tourerja. Končna ne bi bila nič večja, navora pa precej več.
perimund Objavljeno Januar 29, 2013 Opozori Objavljeno Januar 29, 2013 750 mi je glih tAPRAV cestak, konjev tolk k stara r1 lahek kot 600 ... res ne pogresam 1000. (ne razumem kaj ima denar pri tem - razlike v vzdrzevanju cestakov so minimalne neglede na kubikažo) Bo pa pri naslednjem motorju 1000+ raje 1200+ (posledično dober navor malo prestavljana) Za S-budget bike se najbrz ne bom vec odlocil, čeprav... v lepih cajtih dominator 350, kavbojke, jet celada, mal dnara (lepa puncA ZADEJ), pa 1mesec - do giblatarja pa nazaj ena guma ki je bla se do konca poletja, veriga za zmerej, servis pozabil, poraba 5l, noben je ni ukradel pa nikol ključavnice gor haha --> tudi to so uzitki SEBA33, gsxf750, dlicen in 1 other 4
rkasteli Objavljeno Januar 30, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2013 Jaz sem se vedno mnenja da je v veliki meri za manjso kubaturo kriv denar. Ce bi na primer vsi imeli neomejeno denarja. Nebi verjetno nihce kupil fazer 600 ampak 1000 isto bi vsak raje vzel r1 kot r6, enako bi vzeli 1200gs namesto 650....saj ce kes ni problem ni problema z regostracijo-visino zavarovanja ni problem z vzdrzevanjem in ni problem poraba...od viska pa glava ne boli. Seveda ni ekonomicno oz racionalno...ampak mislim da nas veliko gleda tudi na financni vidik, kaj si lahko privoscis in vzdrzujes...spet drugi pa kupujejo s srcem pa tudi ce zajest nimajo....spet tretji pa imajo neomejeno denarja:) no zgolj moje mnenje:) Jest nisem opazil kakšne posebne cenovne razlike v lastništvu med 600,750 ali 1000. Za 5-6k evrov dobiš uredu rabljen 600, 800 ali 1000ccm motor. Recimo da za 1000ccm zapraviš 1000€ več na leto, če ga malo bolj tiščiš in rabiš bolj pogosto tankat in gume menat. Zavarovanje še mogoče, samo je spet dons tok enih xy kanalov,agentov... ki ti zbijejo ceno na sprejemljivo raven.
aselak Objavljeno Januar 30, 2013 Opozori Objavljeno Januar 30, 2013 No ni pri vseh tako, da je kriv denar verjetno pa pri vecini. No pa da dam drug primer. Imas 2 identicna motorja ( vizualno isti, Cena ista, letnik isti, prevozenih in ohranjen isto ) razen en bi imel 1000ccm in 120konjev drugi pa 650 in 70 konjev. Katerega bo bi izbrali???verjetnoje odgovor jasen:) Glede vzdrzevanja ceatakov 600 in 1000 vem da ni velike razlike...je pa razlika ko ga kupijes saj pro ostem letniku placas za 1000 precej vec...
Robertjur Objavljeno Januar 30, 2013 Opozori Objavljeno Januar 30, 2013 (popravljeno) Lani sem nabavil Aprilio 250 replika! Res da je moped malčk majhen zame (sam to so skor vsi) ampak ni ga boljšga filinga kot vozit za enmu upokojencem na 180 konjih. Unmu je na smrt dolgcaj ko imaš na mali žverci polne roke dela!! Sevede mojster misli "kaj se pa ta zadi gre"??? Uživam pač ko mam na mopedu kaj počet, sploh pa ko se kdo spredaj trudi kam uiti he he! Pa tud face raznih dirkačev ko pridemo na parking so za crknit smešne ker ne morjo verjet da jih pojam z 250ccm De nau kdo mislu da sem poklicni dirkač heh, imam svojo mero in preko te ne grem niti na dirkališču. Je pa res da vedno nisem tako razpoložen in bom letos nabavil (najraj 750) večjo mašinco za tiste dni ko se želim vozit bolj na daljše ture po bolj odprtih cestah, nekak turistično!! Popravljeno Januar 30, 2013. Popravil Robertjur
Fazer03 Objavljeno Januar 30, 2013 Opozori Objavljeno Januar 30, 2013 (popravljeno) Pa res rabiš? Za moje pojme je Fazer8/FZ8 popoln motor (lahko bi ga naredili še za mojo velikost, sicer...) Ne, ne rabim ... samo firbec me matra; Je pa tako, da bi še danes ostal na 600, pa so 600 ccm Fazerja ukinili in ker sem se odločil menjat je pač prišla v garažo osmica. Motor je res boljši kot FZ 6, ni pa popoln (saj tudi ne more biti, ko po ni iz Munchena). Popravljeno Januar 30, 2013. Popravil Fazer03
maus Objavljeno Januar 30, 2013 Opozori Objavljeno Januar 30, 2013 (popravljeno) Lani sem nabavil Aprilio 250 replika! Res da je moped malčk majhen zame (sam to so skor vsi) ampak ni ga boljšga filinga kot vozit za enmu upokojencem na 180 konjih. Unmu je na smrt dolgcaj ko imaš na mali žverci polne roke dela!! Sevede mojster misli "kaj se pa ta zadi gre"??? Uživam pač ko mam na mopedu kaj počet, sploh pa ko se kdo spredaj trudi kam uiti he he! Pa tud face raznih dirkačev ko pridemo na parking so za crknit smešne ker ne morjo verjet da jih pojam z 250ccm De nau kdo mislu da sem poklicni dirkač heh, imam svojo mero in preko te ne grem niti na dirkališču. Je pa res da vedno nisem tako razpoložen in bom letos nabavil (najraj 750) večjo mašinco za tiste dni ko se želim vozit bolj na daljše ture po bolj odprtih cestah, nekak turistično!! K si diujak ... enkrat si se še za mano preganju čez planinsko polje .... ampak .. jaz nimam problemov spustit nekoga naprej, če potem odpelje in mi ne parkira za prvim ovinkom .. ti si se kr lepo odpelu Sj to je poanta ... z brenclom diujaš, s jurjakom se pa peleš, pri isti hitrosti Popravljeno Januar 30, 2013. Popravil maus gsxf750, Zivnorc, DAMI34 in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se