Skoči na vsebino

Zakaj iz 1000+ ccm na manj?


Priporočene objave

Objavljeno

Kokr te berem ...to o višini,pa ja menda nisi Hobit :P  :D

 

Ravno obratno, popolnoma vse mi je premajhno (razen BMWji, ki mi pa niso zanimivi, kljub temu da priznavam kvaliteto).

Objavljeno

600 ccm je za vožnjo v dvoje (sploh če je še tovor zraven) premalo...žal, zato spod jurja nikol več, razen kot drugi motor za se preganjat po ovinkih.

 

hm, nebi se glih strinjal s tabo Dami... res da sem še čist zelen na motorjih, imam 600ko, pa se m zdi, da za dva je čist kul... vsj meni osebno je teh slabih 100 konjev več kot preveč... je pa res, da vi ki ste bolj izkušeni in imate za sabo več let in več kmjev, verjetno iz jurčka težko presedlate nazaj na 600, sploh če imate še sopotnika...

 

sem šel na morje s cliotom, 65 konjev, 5 komadov not in pouhn prtljage, pa je blo čist luštn :P

 

ampak, vsak ma svoje prepričanje in svoje mnenje... tko da, just do it :)

 

lp,mz

Objavljeno

hm, nebi se glih strinjal s tabo Dami... res da sem še čist zelen na motorjih, imam 600ko, pa se m zdi, da za dva je čist kul... vsj meni osebno je teh slabih 100 konjev več kot preveč... je pa res, da vi ki ste bolj izkušeni in imate za sabo več let in več kmjev, verjetno iz jurčka težko presedlate nazaj na 600, sploh če imate še sopotnika...

 

sem šel na morje s cliotom, 65 konjev, 5 komadov not in pouhn prtljage, pa je blo čist luštn :P

 

ampak, vsak ma svoje prepričanje in svoje mnenje... tko da, just do it :)

 

lp,mz

jaka muda ... ns je blo 5 v fičkotu 750  ... kok konjev .. ne vem ... ene par .. pa je blo tut fletn .. tm ... leta 1982....

kasneje, leta cca 1985, k sm prešaltal na yugota 45 ... ma ne morš verjet ... šlo je k raketa .. spet 5 juncev not ...

leta tm okol 1987 ... stoenka s 65 konji ... stari ... šlo je toooooook, da se je komi ustavl ... spet 5 not ...

itd itd ....

 

in tko sm napredoval in nikol se nism vračal na manj ... sj so lepi spomini in smo se imeli fajn ... ampak ...  raj ne bi več :D

 

razumeš poanto ;)

 

itak vsak naredi tako kot zmore oziroma kot si želi :D

Objavljeno

kmet, saj to sem tudi napisal v svojem postu :D zaenkrat mi je to čisto dovolj :P

 

maus, seveda da razumem poanto... sčasoma presedlaš na več... oz mogoče je kdo tak ki to ne naredi, ker mu tako paše... se jaz tega popolnoma zavedam in sem tudi napisal da sem še zelo ZELENKO na motorjih ;)

 

s kmetom sta oba površna :P  doužna kavo :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jaz sem šel iz 1000 na manj ker mi je finančno zagustilo......bolje išta nego ništa:)

 

In kaj je pri 600 SS motorju toliko ceneje kot pri 1000 SS??

Objavljeno

In kaj je pri 600 SS motorju toliko ceneje kot pri 1000 SS??

Novi motorji 600 so precej cenejši od jurja. Pri rabljenih seveda ni tolk razlike, je pa še vedno. No, vsaj jaz vem, kaj bi kupil, če bi oba imela isto ceno.

Objavljeno

Mogoče ta nova Super Tenere 1200 :) pa Multistrada,pa Explorer to so vsi višji motorji kot TDM ^_^

Ja sej ne rabim višjih, TDM 900 je popoln kar se udobnosti tiče, ni pa najbol zabaven. Od teh naštetih krav je pa še najbol dinamičen (Versys ga edini prekaša po agilnosti).

 

Pa se opravičujem za offtopic.

 

Je pa tu en razlog zakaj NE iz 1000ccm+ na manj - PREMAJHNI SO!

Objavljeno

Novi motorji 600 so precej cenejši od jurja. Pri rabljenih seveda ni tolk razlike, je pa še vedno. No, vsaj jaz vem, kaj bi kupil, če bi oba imela isto ceno.

 

Dobro, razen nabave NOVEGA motorja. Ko pa ga enkrat imaš, pa je ceneje KAJ??!!?? ČISTO NIČ! :grrr

Objavljeno (popravljeno)

hm, nebi se glih strinjal s tabo Dami... res da sem še čist zelen na motorjih, imam 600ko, pa se m zdi, da za dva je čist kul... vsj meni osebno je teh slabih 100 konjev več kot preveč... je pa res, da vi ki ste bolj izkušeni in imate za sabo več let in več kmjev, verjetno iz jurčka težko presedlate nazaj na 600, sploh če imate še sopotnika...

 

sem šel na morje s cliotom, 65 konjev, 5 komadov not in pouhn prtljage, pa je blo čist luštn :P

 

ampak, vsak ma svoje prepričanje in svoje mnenje... tko da, just do it :)

 

lp,mz

Dokler uspeš prehitet ni nikoli premalo..se strinjam..aja, ko boš menjal mi piši, kaj si nabavil..me res zanima a boš ostal na 600ccm in slabih 100konjičih :D. Al pa mi odgovori hipotetično, če ne bi bil problem denar, kaj bi kupil? In zakaj?

 

ups sori, šele sedaj sm videl, da me je Kmet že prehitel :(

paaaa še Maus!! :( vsi ste mi doužni kavo..lenjuhi :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Dobro, razen nabave NOVEGA motorja. Ko pa ga enkrat imaš, pa je ceneje KAJ??!!?? ČISTO NIČ! :grrr

poraba :D

Objavljeno

Dobro, razen nabave NOVEGA motorja. Ko pa ga enkrat imaš, pa je ceneje KAJ??!!?? ČISTO NIČ! :grrr

poraba,gume,registracija.VENDAR PRISEGAM NA TISOČAKA

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

poraba,gume,registracija.VENDAR PRISEGAM NA TISOČAKA

 

Registracija je nad 72 ali 74 kW ISTA... Ja no ja, gume pa malo bolj papa 1000 ja, pa nekaj dcl bencina tudi... Ampak vseeno, popolnoma prisegam na 1000 ccm..  :grim

Objavljeno

:yawn: ... dajmo še kakšno o osemstotakih reči ... samo jurja ali pa šesto je na paleti. Meni osebno se zdi da mi pri 75 kg čisto ustreza 800 kubov in 85 kavalov , seveda govorim o enduro in ne o SS mašini. Če se prisede še moja ki ima dobrih 60 kg , pride vse skupaj na recimo 140 kg (z obleko in sendvičem), to je pa glih za "enga orng desca". Je pa tako kot je bilo že ugotovljeno , super bi bilo imeti motor za na pisto , pa motor za na potovanje , pa enega za v službo , pa še enega za v hosto. Pa to pri meni ne pije vode , zato je treba pač narediti kompromis. Kot je rekel en možakar ; Po eni strani si želji , po drugi pa serji , pa boš videl kje nastane večji kup :winkiss:

Objavljeno

  :lol:

 

skratka ... js prisegam na 998 .. torej mam manj k 1000 ... :( ... mam pa raj mojga 998 kt pa 1200 GS ... vse se zakaj ... ker ljubim kvaliteto :lol:

 

:krneki:

post-18324-0-61807800-1359575736_thumb.jpg

Objavljeno

Ker včasih drži tud tista .... " manj je več .... "  :D

Objavljeno

Ker včasih drži tud tista .... " manj je več .... "  :D

 

točno .. še posebi, če midva skup stojiva :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bremzer in ELO... upam, da bo primerjava. Govora je bilo o žlajfih, ne končni 270+... Torej, pripeljeta se 100/uro, na začrtani točki pa začneta z ustavljanjem. Nobene visoke znanosti za razumeti.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prekratka razdalja in premajhne hitrosti, končna samo 150 Km/h (pri 157 Km/h izključi elektronika) šaltam v drugo itd. do šeste in pri ca 270 Km/h bi šele žačela žlajfat !

 

tvoji odgovori so pričakovani. v stilu kaj bi, da ne bi...

 

kakorkoli že, kjerkoli želiš greva lahko na test. na tebi je le da poskrbiš za to, da bo zadeva varna... lahko se tudi v Nardu zmeniš...

 

bizgec...

Objavljeno

pomojem da bmw bolš ustavi kot v-max..

a bomo kej stave pobiral?

ampak to bi mogu en neodvisen sprobat..

se javim :D

Objavljeno

Bremzer in ELO... upam, da bo primerjava. Govora je bilo o žlajfih, ne končni 270+... Torej, pripeljeta se 100/uro, na začrtani točki pa začneta z ustavljanjem. Nobene visoke znanosti za razumeti.

 

se strinjam.

bremzerju zadeva očitno ne ustreza in igra na karto, da bi pri večji hitrosti malce težji vmax pregrel zavore... kakorkoli že, sem prilagodljiv... ;)

Objavljeno

In kaj je pri 600 SS motorju toliko ceneje kot pri 1000 SS??

Prodal semzx10r za 5500 in kupil 640 sm za 3000...get it???

Objavljeno

Da se držim teme: jaz zase ne vidim razloga, da bi šel na manj. Kot povsod ima vse dobre in slabe strani, ampak slabe strani motorja 1000+ ne pretehtajo dobrih.

Toliko o tem.

Ostali nedorasli otroci pa marš ven iz te teme v svoj peskovnik

Objavljeno

Pa mater, a se mora res vsaka tema razj... do ameni, a se ne morte držat pravil, natolcujte in prerekajte se drugje, jebo vas bremze, pa kaj in kako, tu je govora o čisto drugih stvareh.

Moderator a bi naredil kakšen poseg, al je to že pravilo.

 

Zakaj na < 1000. Prvič, ker so cajti taki, da je treba tudi na vse ostalo gledat, drugič, ker z leti ugotoviš, da je 800 ali še manj, povsem dovolj za motoristično uživanje, za norenje in izživljanje adrenalina pa je itak vse premalo, pa zato je grobnik in druge piste.

 

Sam sem imel 1000 in 100... pa sem ugotovil, da potenciala, ki ga motor dejansko lahko nudi ne morem nikjer do popolnosti izkoristiti, razen na avtocesti, pa še tam vemo kako je, za tisto uživanje-potovanje pa je vse drugo več kot dovolj.

Sicer pa vsekemu svoje, kako želi. Sam se odločujem med v-strom ta novim ali tiger 800.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bom čist :topic:

Ne bom šel iz 1000 ccm na manj, ampak bom šel iz 1180 na 1215 ccm. Zakaj? Kva pa vem. Najbrž ker sem velik in star in se znam z močnejšim motorjem tud počas vozit. :smoke:

Objavljeno

vidiš, spet govoriš zate tako značilne neumnosti.

najprej omenjaš K-ja letnika proizvodnje kasneje od 2005, obenem pa ga primerjaš z "neuporabno letečo grdosijo" generacije 1985.

 

še zadnjič, potem končam.

tvoj k1200r, moj vmax. lahko probava pospeševanje, lahko zaviranje. sem prepričan, da bom znotraj 10%... ko se odločiš sporoči. bomo dokumentirali...

 

 

 

ni problema, dajmo!!!

s teboj vsaj vem da se bomo ob tem zabavali in da bo veliko smeha. ne glede na rezultat... :)

počakajmo na malo lepše vreme in akcija!!!

Zmenjeno :OK: .....za vse tiste pa ki niste zjutraj vzel tabletke in vam posledično možganci delujejo na agresijo pa,da ne bo off topic....

V garaži imam 650,800 in 1200 pa mogoče se pridruži še 990kubikov...zakaj....zato ker lahko :P in mi tok paše :) z vsemi se je vozit pravi užitek :010

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!