Skoči na vsebino

Priznam, nisem ravnal pravilno


Borutt

Priporočene objave

Opažam, da vse več voznikov dvo ali štirikolesnih vozil misli in ravna tako, kot, da so sami na tem svetu, kot, da so najboljši, kot, da za njih ne velja nobeno pravilo. Skratka, vsa ostali promet jim je v napoto oziroma izziv, kako čim hitreje mimo njih. Ko se pa stvar zalomi, imajo pa milijon izgovorov in razlag, da pa to le ni njihova krivda. Če se držim motociklizma, je bila guma mrzla oziroma slabe kvalitete, asfalt ne zadosti kriterijem evropske birokracije, nekdo ga je izsilil, ne pozna ceste in posledično si ovinki sledijo v prehitrem zaporedju, nekdo je posadil drevo ob cesti že za časa Franca Jožefa, ... Poznana stvar ? Da pa ne omenjam loparčka "STOP" in vseh frisov "jaz pa tega nisem storil". Vem, da smo že vsi doživeli kakšno neprijetnost, samo ne vem, če smo vsi priznali, da se je ta neprijetnost zgodila zaradi našega ravnanja. Zanima me, koliko nas je ali vas je, ki smo ali ste priznali, da je bila naša hitrost prevelika, da smo prehitevali na delu ceste, kjer to ni mogoče (opasno po život), da ne upoštevamo predpisov (takšnih in drugačnih), da na določeni relaciji spravimo sebe in ostale v strah ali še kaj hujšega. Sam priznam, da nisem angelček, vendar ne parkiram svojega vozila tam, kjer ni dovoljeno,  ne vozim po nasprotni strani, ne prehitevam v nepregledne ovineke, ... Zakaj ne ? Odgovora ne bom napisal. Zanima pa me ali ste pripravljeni priznati in reči, nisem ravnal pravilno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi še ni zgodilo, v smislu da do zdaj pač še ni bilo posledic (dvokolesnike resda vozim "komaj" dobrih 10 let).

 

Se pa dobro zavedam, kdaj počnem kaj kar bi blo bolje, če ne bi (zgolj okoli hitrosti, drugačnih prekrškov instinktivno ne zmorem delati, mam v krvi). Hvalabogu zelo redko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opažam, da vse več voznikov dvo ali štirikolesnih vozil misli in ravna tako, kot, da so sami na tem svetu, kot, da so najboljši, kot, da za njih ne velja nobeno pravilo. Skratka, vsa ostali promet jim je v napoto oziroma izziv, kako čim hitreje mimo njih. Ko se pa stvar zalomi, imajo pa milijon izgovorov in razlag, da pa to le ni njihova krivda. Če se držim motociklizma, je bila guma mrzla oziroma slabe kvalitete, asfalt ne zadosti kriterijem evropske birokracije, nekdo ga je izsilil, ne pozna ceste in posledično si ovinki sledijo v prehitrem zaporedju, nekdo je posadil drevo ob cesti že za časa Franca Jožefa, ... Poznana stvar ? Da pa ne omenjam loparčka "STOP" in vseh frisov "jaz pa tega nisem storil". Vem, da smo že vsi doživeli kakšno neprijetnost, samo ne vem, če smo vsi priznali, da se je ta neprijetnost zgodila zaradi našega ravnanja. Zanima me, koliko nas je ali vas je, ki smo ali ste priznali, da je bila naša hitrost prevelika, da smo prehitevali na delu ceste, kjer to ni mogoče (opasno po život), da ne upoštevamo predpisov (takšnih in drugačnih), da na določeni relaciji spravimo sebe in ostale v strah ali še kaj hujšega. Sam priznam, da nisem angelček, vendar ne parkiram svojega vozila tam, kjer ni dovoljeno,  ne vozim po nasprotni strani, ne prehitevam v nepregledne ovineke, ... Zakaj ne ? Odgovora ne bom napisal. Zanima pa me ali ste pripravljeni priznati in reči, nisem ravnal pravilno.

 

Sploh pri motoristi je opaziti, da postanejo povsem drugačni šoferji, ko sedejo za krmilo. Pri motoristih so kršitve še bolj potencirane, veliko nestrpnosti, divjanja itd., razlog vidim tudi v tem, ker motocikli to še bolj omogočajo kot avtomobil.

 

Kako pa kdo sprejema odgovornost za prekrške in nasploh, stvar posameznika in narodne mentalitete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma eden večjih problemov je tudi ta, da vse več "motoristov" začne voziti kot prvo dvosledno vozilo motorno kolo, ki je premočno. Dobre izkušnje so nam (nekaterim) dali Tomos modeli in potem naprej. Osebno si sploh ne predstavljam kakšen je občutek, da narediš izpit (po 30 redimo) se vsedeš na motor in začneš furat, brez da si kadarkoli vozil kakšen moped, ali skuter, krosko,... Vse to vpliva nadalje na "čudno" vožnjo, ker ni straha, ni bilo še padca, kritične situacije itd...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK. Priznamo in ne priznamo. Gledam posnetke voženj po ridah. A je že kdo priznal, da je vozil po nasprotni strani (saj je bil posnet) in predvsem, zakaj je tako vozil. Recimo, da prizna vožnjo po nasprotni strani. Kaj je bilo vzrok temu ? Bo tak voznik priznal svojo napako ali se bo bolj poglobil in rekel, da nima pojma o vožnji in je zato sekal ovinek ? Kdo ima jajca reči, da ne zna, da ga je strah, da je mislil pa nič razmislil, ... Zakaj na teh posnetkih voznik zapelje k beli sredinski črti, nato pa še čez črto ? Šleper zvozi vse ovinke po svoji strani, pa je širok 2,50 m (vem, da ne povsod). Je v teh napakah res toliko neznanja ali so narejene namerno, ker je voznik pač frik in adrenalinski odvisnik ? Priznam, se zgodi. Živemu se lahko vse zgodi. Zato se pa rad učim, da me ne boli, da se mi ni potrebno s sklonjeno glavo kesati. Pa zopet priznam, da se zgodi. Zato pa grem na poligon, kjer se pobiram in debelo gledam. Pa vse vem in vse znam in nato nič ne vem in nič ne znam in se spet učim. Ne moremo pa vsega posploševati. Vsaka situacija je edinstvena in potrebna razglabljanja. Zakaj delamo napake ? Smo preveč pametni ali preveč neumni ? Si upamo priznati, da premalo obvladamo ? Si upamo to priznati drugim ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva ima razloge tudi v nakupu.

Puške si ne kupiš, da jo boš imel v omari in čakal na vojno, ampak jo verjetno želiš malo preizkusiti.

Enako si tudi ne kupiš SS rakete, da se boš vozil 50 po naselju in 90 izven. Kupiš si verjetno zato, da boš tiščal, kolenčkal, bil vedno v prekršku ter nasploh vozil na vsak način objestno, po možnosti pa boš znanje še pokazal enako mislečim.

 

Morda lepo za videt, če je vse ok in manj lepo za videt, če te sname.

 

Tako da gre že v štartu za sistemsko "napako".

 

Drugače pa ne potrebuješ nekega posebnega znanja, da bi se normalno peljal skozi ovinek, le omejitev na desnem zapestju si montiraš pa boš vsakega zvozil znotraj črt.

 

Pokaži kakšen video, da vidimo kaj te muči. Če veš, da so ride težavna lokacija, se pelji po drugi cesti in bo stvar rešena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjih desetih letih so me ustavili dvakrat, ker sem naredil prekršek (vožnja po odstavnem pasu...). Obakrat sem skesano priznal prekršek in razložil zakaj sem ga zavestno naredil. Obakrat dobil samo opozorilo. Policaj je bil na motorju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na komu pa preizkusiš puško ? Kot vemo, se v vojni strelja v ljudi. Na ridah je omejitev 90 km/h. Pa nisem še nobenega videl s tako hitrostjo se peljati skozi ovinek. Torej ni problem v desnem zapestju, temveč v glavi.  Slučajno sem omenil ride, ker sem slučajno videl posnetek vožnje motoristov ali motorista preko sredinske črte. Ne vem pa, kakšno znanje je vožnja v prekršku, gas do daske, sekanje ovinkov, ..., če pa taisti motorist ne zna polkrožno obrniti motorja, temveč veselo premika nožice po asfaltu. Ta isti motorist tudi ne zna počasi voziti (to pomeni hitrost pešca), ker ne pozna tehnike vožnje in se zvrača. Saj vemo, da je najlažje hitro voziti, ker nas sila vrtečega se kolesa drži pokonci. Še enkrat; zanima me ali smo pripravljeni priznati svoje neznanje in poiskati pomoč, da se nekaj naučimo. Ljudje smo različni in nismo vsi enako dobri na vseh področjih. Nekdo neko stvar obvlada takoj, nekdo potrebuje 10 poskusov, nekdo bo pa vedno ležal na asfaltu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dejansko obstaja kdo, ki se čez serpentino pelje 90+?

 

Lahko pokažeš ta posnetek, ker sedaj pa tudi mene že močno zanima.

 

Drugače pa te ne razumem. Ti tukaj predlagaš dirkačem, da naj izpopolnijo svoje moto znanje, da bodo lahko še hitreje in brez sekanja zvozili ovinke?  :K

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In odkrivamo toplo vodo :grrr

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pravilih je 90, ne pa tista trimestna številka na števcu. Dirkači so na dirkališčih, na cesti so pa ... Pa smo se spet zaštrikali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz priznam da delam napake. Odkar "ponovno" hodim v avtošolo ugotavljam, da je teh napak kar nekaj. Pa pustimo to.

 

Prva večja napaka je bila, ko sem naredila izpit za avto. Kakšen pol leta za tem sem imela prometno nesrečo v kateri sem bila kriva zaradi premale varnostne razdalje. Šla sem k sodniku za prekrške, dobila kazenske točke in položnico. Vse sem plačala, točke pa so se mi že kar nekaj časa nazaj izbrisale. To je bilo nekaj večjega.

 

Pred kratkim sem naredila izpit za C (tovornjak), zdaj delam za E (tovornjak s prikolico), hkrati pa tudi delam za inštruktorja A (motorno kolo) in B (avtomobil). Odkar sem se prvič vsedla za volan tovornjaka (to je bilo tam v začetku oktobra), sem večkrat razmišljala o motoristih, ki prehitevajo pred nepreglednimi ovinki, izsiljujejo prednost. Če bom s katerimkoli prevoznim sredstvom in mi bo nekdo prehiteval (predvsem pred nepregledni ovinki) in izsilil prednost, ga bom na licu mesta še PREBUNKALA, da si bo ja zapomnil (če se bo seveda še dalo kaj naredit) :P

 

Kar hočem povedat je to, da naj vsakdo malo pomisli preden prehiteva pred takšnimi ovinki (ti me najbolj jezijo!). Jaz lahko povem, da sem samo 1x tako prehitevala in sem se takrat odločila da nikdar več. Ne pravim, da ne bom nikoli, ampak se trudim počakat do preglednega dela ceste.

 

Druga stvar je ta, ko ljudje sekajo ovinke (naj bo to avto ali motor, tovornjaka boste težko videli namerno - razen izjem!). Kaj se bo zgodilo, ko se pripeljem nasproti s tovornjakom s prikolico? Včasih se da peljati še 10 cm stran od bele črte, včasih po njej, včasih pa drugače kot 15-20 cm čez njo ne gre! Jaz bom v tem primeru že prilagodila hitrost, ampak če bo nekdo pripeljal po moji stran, si naj potem sam pomaga.

 

Če se kdo dela nevednega in misli, da vse ve, naj si plača kakšno uro v avtošoli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Evo mladeniča, ki kar tiši, a daleč od 90 v serpentini, torej lepo po pravilih :)

Priznam, na določenih ravnicah in daljših ovinkih so cifre za ene 20km/h premajhne  :grim , drgač pa ne vidm neke panike.

 

Drgač pa priznam, vedno sm si kriv sam, ker sem bodisi spregledal kretena, al pa ker me on ni vidu...priznam in se kesam :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki5, nikoli ne uganeš, kaj pišem, hahaha. Mi je pa všeč, da razmišljajoče sodelujete. V tej temi sem mislil samo na napake, ko si presrani s tresočo roko brišemo čelo. Bolj je to; kaj mi je tega treba bilo, zakaj nisem ravnal drugače, kaj pa, če ... Nočem pametovati, niti učiti, niti moralizirati. Zanima me, koliko se vas zamisli nad svojim ravnanjem. Res je, 1000 kubična športiva deluje na obratih, čoper na nizkih. To pomeni, da te že sam stroj med nogami "prisili", da se mu prepustiš in, da te on vodi.  Ne dobesedno, ampak mali hudiček nekje v lobanji se reži in ti obrača desno zapestje. Ker je motor zmogljiv, se tudi voznik počuti zmogljiv in nepremagljiv. Vse je v glavi. Zakaj je tisti motorist zapeljal v desnem ovinku naravnost ? Ker ni gledal v smeri poteka ceste, ker se je ustrašil, da gre prehitro in je posledično zmrznil na zaviranju. Treba priznati, da se nam to dogaja, da pa le nismo naj... Je pa v človeški naravi tudi to, da se kažemo, da smo vidni, slišni. Zato se pa vozi po takšnih cestah gor in dol, kjer se zbirajo motoristi (nimam nič proti temu). Po gozdu ni zanimivo, saj nihče ne komentira naše vožnje, nas nihče ne snema. Smo samo preponosni ali samo zarukani, da ne priznamo, da nekatere stvari delamo zaradi drugih. Če ima moj sosed motor, ga bom imel pa še jaz, če se motorist pred menoj pelje po kolenu, se bom pa še jaz, če vsi prehitevajo v nepregleden ovinek, bom pa še jaz. Čredni nagon. Druženje je super zadeva. Ste pa pripravljeni priznati, da delate ene stvari zato, ker ste to nekje videli ? Če vsi prehitevajo kolono v naselju, katera vozi 50 km/h, bom pa še jaz. Zgledi vlečejo. Zakaj ne vozimo po predpisih, kjer je to res nujno potrebno (kjer je velika možnost, da gre kaj narobe), zakaj se ne zgledujemo po nekom, kateri vozi tekoče brez prekrškov, ... ? Nam nihče nič ne more ali se samo ne bojimo vsemogočnega tam gori ? Tudi sam priznam, da sem prevečkrat nestrpen in koga nekam pošljem. Pa to samo meni škodi. Vse to je subjektivno, vsak vidi drugače isti dogodek. So tudi ljudje, ki razmislijo in potem komentirajo dogodek, namesto, da vzkipijo in ne priznajo ničesar. V razmislek; brez pravil (predpisov, zakonov,...) bi vsak počel, kar bi želel in na način, kateri bi njemu odgovarjal. Pa si nekdo zamisli, da prinese posteljo na sredino ceste, da parkira traktor na izhod iz parkirišča, ... Brez pravil bi bilo težko preživeti. Ne pravim pa, da se je treba striktno držati vsega, ker je veliko stvari skreganih z zdravo kmečko pametjo. Ampak rdeča luč pa še vedno pomeni stop. In to ne brez razloga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem 3 situacije, ki so bile zelo neumne in bi se zlahka končale katastrofalno (pa se niso niti s padcem).
Vse so se pripetile 10 ali več let nazaj, ko sem začenjal in bil mlad, zasanjan in vročekrven. Za vse sem bil sam kriv.


Vse so bile na 50ccm enduro motorčku.


Odkar imam "taprav" motor, imam tudi precej zrelejši pogled na svet in nikoli ne silim z glavo skozi zid. Seveda si kdaj pa kdaj dam duška, ampak le, ko sem 100%. Se mi zdi, da je ključno, da se zavedaš enega dejstva - če se oviješ okoli drevesa, ti popolnoma nič ne bo pomagalo, da ni bila tvoja krivda.

 

Aja, pa imam jeklene živce in me je na cesti praktično nemogoče zbuzerirat. Hladna glava pa razmišlja trezno in varno :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NE PRIZNAM NIČ!

 

ha ha ha ha ha vsak je pod kožo krvav, Jakec a greva skupaj k spovedi :D  .)

 

Priznam, sem kar nekaj bedarij naredil. Sploh ko sem hotel slediti tistemu ki ima kar nekaj prakse. Ampak to je vsak začetnik dal skozi a ne :D .

Me zelo moti primer Marija Reka, kjer je veliko tistih ki rabijo oba vozna pasa da zvozi ovinek. lansko leto sem to doživel 3X. in enkrat na ravnini, kjer je ninja prehitevala tovornjak......

 

 

O tem govorim.

Res da vedno kršim hitrostne omejitve in tudi ostale. Amoak nikoli se ne vozim v ovinkih po nasprotnem pasu,sem rajši počasen kot pa da se kušnem z kirim drugim motorjem.....

 

Tko da PRIZNAM :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlažje je s prstom kazati na druge. To delamo skoraj vsi. V svoji motoristični "karieri" sem jih precej skuhal, predvsem v mladih letih s Tomosi. Mlad in neumen. Sedaj se pa mladost poslavlja, tisto drugo pa ostaja, hahaha. Takrat sem vse vedel in se sploh nisem zavedal vseh nevarnosti. Sem bil kot Superman, z glavo skozi zid. Se mi zdi, da so možgani sedaj preklopili na program "varno uživanje" in izklopili program "gas do daske". Priznam, hitrost je mamljiva, vendar veliko bolj razmišljam "kaj pa če". Je pa res, da veliko število podivjanih konjev pod ritjo ne pusti nikogar ravnodušnega. Bi z veseljem preizkusil kakšno divje pospeševanje, samo na dirkališču ali pa na letališču. Na cesti me taka zverina ne zanima, tam cenim ciklistiko, navor (to poganja vozilo in ne konji), položaj (sem bolj enduro pristaš). Veliko se prevozim na štirih in dveh, zato tudi naredim kakšno napako ali prekršek. Se pa trudim, da ni tistih ogrožajočih zase in za druge. Sem pa med vožnjo motorja vedno v polni bojni opremi, samo skuter me malo zmede in je od opreme samo čelada, večkrat pa tudi rokavice. Sem po lastni neumnosti že videl, kako se cesta dvigne in te lopne po buči. Ampak je bila oprema in so bile posledice zelo zmanjšane. Mislim, da se je potrebno zavedati, kaj lahko naša dejanja povzročijo. Ne gre samo za prometno nesrečo. Lahko se nas bo nekdo izogibal, ker smo zapeljali na njegovo stran, pa bo zaradi tega zapeljal v jarek. Potem pa še odpeljemo naprej brez slabe vesti (če smo seveda videli dogodek). Treba se je zamisliti nad takšnim ravnajem. Saj veste, vsak poskuša opravičiti svoje ravnanje. Večkrat slišim, ko se nekdo hvali s časom vožnje od točke A do točke B. Isti sem bil. Samo s to razliko, da nisem imel današnjih zmogljivih motorjev (priznajmo, vsi so zelo hitri), temveč mopede (hvala vsem, ki ste mi jih pomagali frizirati). Ko sem prišel do pravega motorja, sem se že nekoliko spametoval (kot, da je to mogoče) in nisem podiral hitrostnih rekordov. Se pa rad hitreje peljem, samo v naselju se pa dosledno držim omejitve. Predvsem zaradi varnosti, nekaj pa zaradi bogate nagrade v obliki evrov in točk. Se pa spomnim svojih avtomobilističnih podvigov s Crveno Zastavo in mi kar sapo vzame, ko sedaj vidim kje sem prehiteval (ne v škarje, temveč na kratki ravnini). Zdaj imam vozilo 3X, 4X in tudi 5X močnejše kot takrat (to je posledica napredka v tehnologiji in zamenjava znamke vozila), pa se ne odločam za takšne podvige. Sam sebi sem priznal, da se bojim zase in za svoje vozilo. Bom pač moral živeti s tem priznanjem, da se bojim zase in, da veliko bolj predvidevam v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ufff Marcc, me je nekajkrat kar stisnilo, ko sem tvoj posnetek gledal. Potencialno nevarno.

Pa v teh primerih ne krivim tistih, ki sledijo, temveč tiste, ki vodijo! Ponavadi so to "prijatelji", ki se ven mečejo. Hvala lepa za take prijatelje, ki te vabijo v smrt!

 

Pri mojem naštevanju sem pozabil dodati podoben primer, ko smo sledili nekomu, ki se nam je prvič pridružil in je ker je poznal pot, vodil kolono. Prepotentno in z drugačnim motorjem, takrat še čoperjem in zaradi nepoznavanje ceste, nekaj pa tudi še ne dovolj izkušenj na težjih motorjih sem bil zelo blizu tega, da bi drajsal ograjo. K sreči je drugi vozeči znanec, star motorist to takoj opazil in sam znižal tempo, ob ustavljanju pa onemu prvemu tudi krepko povedal kaj mu gre. Nikoli več ni šel z nami.

 

Prijatelji gledajo na vas in tempo prilagajajo vam in vas ne silijo v tveganje!

Naloga Road captain-a je odgovorna naloga. Takisto je odgovorno uvajanje drugega motorista v znanost kolenčkanja in podobno. Na javnih cestah NIKOLI preko zmožnosti učenca! Vse ostalo je enako nabiti pištoli na čelu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I30 se strinjam z tabo do te mere če se to dogaja v organizirani koloni(več prijateljev na izletu)tako kot si omenil. Če pa se vozim sam in naletim na motorista,ki mi njegov tempo naprimer ni všeč ,ga prehitim (varno) in pičim naprej,dostikrat se je zgodilo,da je ego želel slediti in v 90% im ne rata in če se v tem času egu zgodijo maline me prav en qur :whistle:  briga,ne bom se počutil prav nič odgovornega ,seveda če bom vidu bom pomagal normalno,ne bom pa njemu prilagajal svoje vožnje!!

 

P.S. vsak mora meti dovolj sivih celic,da ve kje so mu zmogljivosti tako motociklu kot njemu,če jih nima si naj posledice pripiše samemu sebi in ne drugim,ker mu noben ne drži puške na čelu.....moreš sledit....

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!