Kmet2 Objavljeno Marec 13, 2013 Deli Objavljeno Marec 13, 2013 Jaz delam konstatno napako, da rinem na motor zmatran. To pa tudi jaz priznam,toda problem je način življenja,delo,delo,delo ko pa ga ni kakšen vikend potem pa namesto ,da bi se spočil,seveda na motor. Je pa res da zmatran vozim previdneje,se večkrat ustavim ,popijem kavico pa lepo počas naprej,panoramsko. Ko sem pa spočit in imam čas za motor,skoraj obvezno pokasiram kako pikco Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr_Jakob Objavljeno Marec 13, 2013 Deli Objavljeno Marec 13, 2013 Jaz delam konstatno napako, da rinem na motor zmatran. UUU, to pa jaz tudi kdaj. Ravno zadnjič sem se peljal okrog 22h preko Trojan. sem bil tako zaspan, da so se mi oči kar same zapirale... dokler nisem na AC priletel na trojanski klanec, ki je bil na DEBELO posut s soljo = DRSI KO SVIJA! Cele Trojane sem samo čakal, kdaj bo šlo vse u franže. Naenkrat sem bil zbujen, kot že dolgo ne. Ko sem prišel srečno domov, še kake pol ure nisem mogel spat, tako sem bil pod vplivom adrenalina. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Marec 13, 2013 Deli Objavljeno Marec 13, 2013 Jaz delam konstatno napako, da rinem na motor zmatran. ... jaz sem jo naredil... na zadnji vožnji lansko leto. ...šel v maline... sicer je bil splet okoliščin... pa če... pa še en če..... verjetno, če ne bi bil zmatran, bi moče odreagiral kako desetinko sekunde hitreje in drugače.. ( pa sem naštel že preveč "čejev" ).... Bosanci imajo en prow poseben rek: Posle jebanja nema kajanja.... ... razmišljat začneš pa itak šele takrat, ko se ti je kaj zgodilo.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Marec 13, 2013 Avtor Deli Objavljeno Marec 13, 2013 Evo, pa smo tam. Kolona motoristov. Prvi je alfa in omega, drugi sledijo. Ta alfa in omega mora biti pameten za vse in še več, drugače se izlet predčasno konča. Mora biti moder, znati predvidevati in še in še. Prevečkrat vidimo prvega kot vodilnega na dirki, ostali junci pa poskušajo slediti. Mi je fajn in mi ni fajn vožnja v skupini. Druženje je koristno in zabavno, preizkušanje zmogljivosti med seboj pa tragikomično. Že stari ljudje so vedeli, da enaki ptiči letijo skupaj. Torej tudi motoristi morajo biti vsaj približno enaki po znanju, izkušnjah in vrsti motorja. Seveda so lahko nekateri zelo izkušeni in drugi zelo neizkušeni. Tukaj pride na vrsto prvi s svojo pametjo in modrostjo. Pa smo vsi srečni in zdravi na cilju. Vedno se dogaja, da se nekdo repenči in kaže mišice. Potem pa nekdo poskuša slediti in je že lahko sprevod za najhitrejšim. Imam veliko veselje do vožnje motorja in velik strah do vožnje po nočni izmeni. Kaj pa, če bom med vožnjo zaspal za vedno. Se imam preveč rad, da bi preverjal to teorijo. Strah je življenskega pomena, saj nas upočasnjuje, da ne delamo prevelikih napak. Ko postane vožnja rutina, postanemo preveč vase prepričani in začnemo delati napake. Moramo biti vsaj malo pod vplivom strahu in imeti spoštovanje do vsega in vsakogar ter biti stalno v pripravljenosti. JNA izrek; neprijatelj nikad ne spava. Pričakovati moramo nepričakovano. Največ nesreč se zgodi v bližini doma, ker nam je vse poznano in samoumevno. Rutinirano opravljamo vožnjo in nismo toliko pozorni na okolico. Na izletu v oddaljeni kraj smo bolj pozorni in napeti, ko prispemo v domače kraje, pa se takoj sprostimo in si mislimo, kaj pa se lahko zgodi, saj sem doma. Ha, napaka. Ni nas več strah neznanega in se počutimo nepremagljivega. Pa nas že prvi avto lahko izsili, ker je tudi on navajen voziti na pamet, saj je vendar doma. Če ne bi imeli strahu pred padcem, bolečino, poškodbo, bi vse prevečkrat šli z glavo skozi zid. pik1, trebor, vanucci in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Marec 13, 2013 Deli Objavljeno Marec 13, 2013 Najbolj hudič je, ko si dolgoletni avtomobilist kupi motor in ker ''je izkušen'', se nima kaj bati. Fizika pa ni enaka v avtu in motorju. Pri avtu ni panike zavirati v ovinku s peskom na asfaltu. Pri motorju... sledi poljub asfalta. I30 in vanucci 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marcc Objavljeno Marec 13, 2013 Deli Objavljeno Marec 13, 2013 I30, to ni moj posnetek da ne bo pomote. Tega sem našel na spletu... LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motozajebant Objavljeno Marec 14, 2013 Deli Objavljeno Marec 14, 2013 I30 se strinjam z tabo do te mere če se to dogaja v organizirani koloni(več prijateljev na izletu)tako kot si omenil. Če pa se vozim sam in naletim na motorista,ki mi njegov tempo naprimer ni všeč ,ga prehitim (varno) in pičim naprej,dostikrat se je zgodilo,da je ego želel slediti in v 90% im ne rata in če se v tem času egu zgodijo maline me prav en qur briga,ne bom se počutil prav nič odgovornega ,seveda če bom vidu bom pomagal normalno,ne bom pa njemu prilagajal svoje vožnje!! P.S. vsak mora meti dovolj sivih celic,da ve kje so mu zmogljivosti tako motociklu kot njemu,če jih nima si naj posledice pripiše samemu sebi in ne drugim,ker mu noben ne drži puške na čelu.....moreš sledit.... no, jaz sem se lani prvič peljal v skupini z motoristi dajmo rečt motoristi s kilometrino priznam, držal sem se svojega tempa je pa res, da so bili dečki in deklice tako zelo pošteni, da so me na vsakem odcepu poočakali, kapo dol banda kar se pa tiče te teme... sigurno je že vsak kdaj pa kdaj zaje*** pa ne samo na motorju... zgodilo se je tudi meni, ko sem se z biciklom pelal iz trgovine, vrečka s kruhom na balanci, kar naenkrat poletel čez balanco, zbil obe sprednji enki.... danes po 15ih letih se sprašujem, kaj bi bilo, če bi se domov peljal po drugi poti, med bloki, zakaj nisem imel čelade gor, itd. pa se mi zdi, da ni vredno mojega časa, da bi se sekiral za nazaj torej, priznam, zaje*** sem že večkrat, z avtom, z motorjem, peš, ampak živim za sedanjost in prihodnost!!! tako da, še mal pa lepo vreme, motor, svoboda, pozimi se boste pa spet lahko kesali v tej temi lp, mz trebor, pik1 in Gasperr 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcN Objavljeno Marec 14, 2013 Deli Objavljeno Marec 14, 2013 Ni se mi dalo brati celotne teme, ampak spominja me kot na neko spoved. Vsi priznamo da smo kdaj kšno bedasto ali dve naredil, ampak prav tako se pa zavedamo, da jih bomo po vsej verjetnosti še naprej. Jebiga zato so motorji, tist k se pa drži čisto popolnoma vsake omejitve in CPP, pa bi za moje pojme bolj užival v kakšnem kabrioletu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Marec 15, 2013 Deli Objavljeno Marec 15, 2013 ... tist k se pa drži čisto popolnoma vsake omejitve in CPP, pa bi za moje pojme bolj užival v kakšnem kabrioletu. Wrong, kabria ne morš nagibat, pa tud veter je čist drug. trebor 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha Objavljeno Marec 15, 2013 Deli Objavljeno Marec 15, 2013 emm, res se ne da nagibat, ampak naščije pa marsikateri motor in še veter ti v čelado piha Wrong, kabria ne morš nagibat, pa tud veter je čist drug. NejcN in TakeALookAround 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pik1 Objavljeno Marec 15, 2013 Deli Objavljeno Marec 15, 2013 emm, res se ne da nagibat, ampak naščije pa marsikateri motor in še veter ti v čelado piha ... a to je KTM ??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Marec 17, 2013 Deli Objavljeno Marec 17, 2013 http://www.zurnal24.si/index.php?ctl=show_article&id=185152 :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcN Objavljeno Marec 17, 2013 Deli Objavljeno Marec 17, 2013 Car! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Marec 17, 2013 Deli Objavljeno Marec 17, 2013 A misliš da bi ta car priznal,da je ravnal narobe :grrr morm zvedet kdo je ,da me navadi po zadnjem. Čez rdečo je šel pa sam zato ker je frbnblint čelade pa ne rab sej je mel očala od Chuck Norrisa :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marcc Objavljeno Marec 17, 2013 Deli Objavljeno Marec 17, 2013 Kmet, evo ti, tle se boš sigurn nauču Kmet2 in mamkabozja 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava mitja vilar Objavljeno Marec 17, 2013 Popularna objava Deli Objavljeno Marec 17, 2013 Razprave o tem, zakaj ljudje vozijo prehitro, so neproduktivne. Počutijo se namreč dobro in ne mislijo, kakšne so lahko posledice, če se dejstva ne odvijajo tako, kot so si jih zamislili. Nesreče niso stvar usode temveč sklop nepričakovanih dogodkov, ki se prekrivajo v nekem trenutku. Smrt na motorju ne boli. Je ena lepših. Do dve sekundi pred koncem so občutki božanski, sekundo pred tem, ti nasproti vozeč avto čisto počasi začne lesti čez tvoj pas. Ekspresno stiskaš zavoro in tik pred naletom odrineš kolo stran v smeri, da imaš čimveč prostora za let po asfaltu. Če pač tega prostora ni, greš. Po dveh ali treh tednih, kjer te držijo v nezavesti zaradi običajnih možgansih krvavitev da se sanirajo in ne dobiš epilepsije je prva stvar, ki jo vidiš to, kar danes imenujejo zokifresh. Vsi okrog postelje zobe do ušes. To te potem preganja še par dni. Novim motoristom nihče ne pove, kako izgleda, ko dobiš v roko žice, ko imaš obe kosti podlahi sestavljene na kovinskih loščah in zvjačene kot bi jih delal prvi letnik mizarske na praksi. In si v plenicah na intenzivi, iz tiča cevka v steklenico. Tramal proti bolečinam najprej v žilo, kasneje 9 mesecev po 4 krat dnevno v obliki tablet. Ko ti samo eno roko sešijejo z 90 šivi. In po dveh mesecih traume še mesec dolenjskh toplic. Evo, to je to. Najbljša šala je bila v tem, ko je fizioterapevtka v kclj razmigavala ramo, kije bila počena. Bolelo navkljub tabeltam noro. In se povedal, da boli. In izvedel, da v bolnici vse paciente kaj boli. IN da beseda bolnica izhaja iz besede bolečina. No čez dva dni so mi dali v ramo vijak, da je držal skupaj glavico. Kaj lahko naredi motorist največ zase? D oddelek stare traume, intenzivno nego vodi dr. Logar, sestavljal 1993 tudi mene. In povedal bo, da mladi travmatologi, tudi medicinske sestre po dveh mesecih dela na intenzivi, kjer je HI FI apakrature in cevke iz tiča ter plenice standard pridejo v takšno duševno stisko, da imajo zato probleme. Problem neizkušenosti je samozavest. Vsi smo bili takšni, le da smo imeli nekateri srečo in to preživeli. Kasneje pa pamet. Nimam energije, da bi kaj več naredil za to, da ostane kdo več živ. Bi se dalo veliko, predvsem tisti, ki smo še tukaj. Na prometnem ministrstvu nimajo pojma, za kaj sploh obstajajo. Ker ni poznavanja nesreč tudi ni ukrepanja. Ravnanja ob nesrečah ne uči nobena avtošola in samo to je način, da morda ostaneš živ. Lepo, da ste ob začetku sezone odprli to temo. Po četrt stoletja na dveh je samo ena misel kjučna: vsak od nas pozna tri totalne debile. Ki mu ne bi dal v roke izvijača, ker ga zlomi. In na vsakih 100 ljudi imaš tri takšne. Ko si v prometu, jih imaš okrog 50, 100, 200, 300. IN na vsakih 100 3, ki delajo stvari, da bo sranje. Ker ne moreš vizualno oceniti dejanskega iq ju udeležencev, je edini način, da imaš vse za manj prištevne. IN pričakuješ, da če obstaja možnost, da bodo naredili neumnost, potem jo bodo. Za koga je to ponižujoč odnos do drugih udeležencev, zame je to način, da sem preživel. Računati predvsem na odločitve drugih, ki te ne opazijo. p.s. jaz sem jo odnesel super, ker sem priletel ob drog semaforja tako, da mi nisem udaril z glavo temveč ramo. 9 zlomov, pozabil koliko vijakov in žic, prekinjeni živci pol mišic v desnici, roka visi ob telesu leto in pol. AMPAK ta roka je že v bolnici prvič objela ročico za plin in ga privila takrat na DR 800 Suzi. Jakna čez pižamo, čelada gor, tri tedne pred izhodom iz bolnice sem rešil najtežjo dilemo zame tisti trenutek: se bom lahko še peljal z motorjem. Na gradu sem ga samo ustavil, kolega pa ga je potem odpeljal dol.. Saj pravim, imel sem izemno srečo. Ostalim na dveh kolesih: niso problem mrtvi motoristi, problem so njihovi starši, dekleta, žene, tudi otroci. Tudi vozniki, ki so nehote odvzeli prednost nekomu, ki je 120 na uro v naselju pripeljal izza ovinka. Smrt jih spremlja vse življenje. To, da si nekoga po nesreči ubil.To, kar sem pisal je v primerjavi s tem tako nepomembno, da mi je nerodno. A beseda ni 100 konj. Črka je. R. trebor, I30, Natko78 in 9 others 12 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Marec 18, 2013 Avtor Deli Objavljeno Marec 18, 2013 Me veseli, da si imel srečo in lahko z nami deliš svojo izkušnjo. Na žalost je bila boleča izkušnja. Pravijo, da sta dve vrsti motoristov. Tisti, ki so že padli in tisti, ki še bodo padli. Spomnim se, ko sem bil mlad in neumen, da sem se preganjal z MZ 250 ETZ. Cesta je bila mokra, izkušenj sem imel več kot danes, poleg tega pa sem imel še sopotnika. Sploh ne vem, kaj se je zgodilo. Samo to se spomnim, da sem pri zaviranju (mokra cesta) izgubil nadzor nad motorjem; spodneslo je prednje kolo. Motor se je v oblaku isker oddrsal po cesti, jaz in prijatelj pa v stilu najboljših telovadcev delala prevale in ostale figure. Motor nekoliko podrsan (sploh ne vem kolikokrat že), midva pa samo brez orientacije. Sreča, da ni bilo nobenega drugega vozila, sicer bi se drugače končalo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kavbojc Objavljeno Marec 18, 2013 Deli Objavljeno Marec 18, 2013 Freud je nekoč rekel, da ljudje v podzavesti ne verjamemo v smrt. BelaStrela 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno Marec 18, 2013 Deli Objavljeno Marec 18, 2013 Opažam, da vse več voznikov dvo ali štirikolesnih vozil misli in ravna tako, kot, da so sami na tem svetu, kot, da so najboljši, kot, da za njih ne velja nobeno pravilo. Skratka, vsa ostali promet jim je v napoto oziroma izziv, kako čim hitreje mimo njih. Ko se pa stvar zalomi, imajo pa milijon izgovorov in razlag, da pa to le ni njihova krivda. Če se držim motociklizma, je bila guma mrzla oziroma slabe kvalitete, asfalt ne zadosti kriterijem evropske birokracije, nekdo ga je izsilil, ne pozna ceste in posledično si ovinki sledijo v prehitrem zaporedju, nekdo je posadil drevo ob cesti že za časa Franca Jožefa, ... Poznana stvar ? Da pa ne omenjam loparčka "STOP" in vseh frisov "jaz pa tega nisem storil". Vem, da smo že vsi doživeli kakšno neprijetnost, samo ne vem, če smo vsi priznali, da se je ta neprijetnost zgodila zaradi našega ravnanja. Zanima me, koliko nas je ali vas je, ki smo ali ste priznali, da je bila naša hitrost prevelika, da smo prehitevali na delu ceste, kjer to ni mogoče (opasno po život), da ne upoštevamo predpisov (takšnih in drugačnih), da na določeni relaciji spravimo sebe in ostale v strah ali še kaj hujšega. Sam priznam, da nisem angelček, vendar ne parkiram svojega vozila tam, kjer ni dovoljeno, ne vozim po nasprotni strani, ne prehitevam v nepregledne ovineke, ... Zakaj ne ? Odgovora ne bom napisal. Zanima pa me ali ste pripravljeni priznati in reči, nisem ravnal pravilno. ti si kaj močnega kadil ali ravno z vatikana prišel, kjer si proslavljal novega papeža? takega pocukranega "govora" še župnik skup ne spravi... kaj bi sploh rad? da vsi pademo v jok in se začnemo kesat za prometne prekrške, ki smo jih storili? adijo pamet... sem jih in jih še bom. zavestno in s ponosom. ne vozim po predpisih ampak po pameti! Kmet2, barabon in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Marec 19, 2013 Avtor Deli Objavljeno Marec 19, 2013 Hahaha. Verjetno ne veš, da so predpise izumili, da se ne bi vozili po pameti . Zakaj ? Ker je nevarno, zelo nevarno. Nekomu se zazdi, da bo malo gume privarčeval in se pelje v levi ovinek po levi strani, ker je krajša pot in manjši ovinek, ker vozi po pameti. Tedaj pa ti pripelješ nasproti pravilno po svoji strani. Ta njegova vožnja je vožnja po pameti, tvoja pa je bila po predpisih. Sploh veš, da kamionisti v Indiji pred nepreglednim ovinkom ugasnejo luči (moram razložiti, da to delajo ponoči ?), da vidijo, če jim kdo prihaja nasproti ? In se zgodi, da sta na vsaki strani nepreglednega ovinka dva neosvetljena kamiona, ker pač tam vozijo po pameti. Sledi srečanje dveh pametnih. Vsakič, ko te bo kdo "izsilil" ali kako drugače ogrozil, se spomni, da sta brata v vožnji po pameti. Sedaj grem pa literaturo v zvezi cestno prometnih predpisov brati. I30 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JONI 46 Objavljeno Marec 19, 2013 Deli Objavljeno Marec 19, 2013 Vsi ga lomimo, vedno ga bomo... Veste kaj pa najbolj zaboli, ko ti avtomobilist ob izsilitvi, rece jebiga, se naredi ...... Pol se pojdimo, bil sem njegov prvi motorist na spisku, letos bo se kaksnega izsilil, upam da bo k sreci trpela samo mateialna skoda ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
exclan Objavljeno Marec 19, 2013 Deli Objavljeno Marec 19, 2013 Ej a pored tako butaste teme nebi odpril eno še bolj butasto in sicer " Stave in ugibanja koliko jih bo šlo letos pod korenine cipres!? " NejcN 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
barabon Objavljeno Marec 19, 2013 Deli Objavljeno Marec 19, 2013 (popravljeno) Hahaha. Verjetno ne veš, da so predpise izumili, da se ne bi vozili po pameti . Zakaj ? Ker je nevarno, zelo nevarno. Nekomu se zazdi, da bo malo gume privarčeval in se pelje v levi ovinek po levi strani, ker je krajša pot in manjši ovinek, ker vozi po pameti. Tedaj pa ti pripelješ nasproti pravilno po svoji strani. Ta njegova vožnja je vožnja po pameti, tvoja pa je bila po predpisih. Sploh veš, da kamionisti v Indiji pred nepreglednim ovinkom ugasnejo luči (moram razložiti, da to delajo ponoči ?), da vidijo, če jim kdo prihaja nasproti ? In se zgodi, da sta na vsaki strani nepreglednega ovinka dva neosvetljena kamiona, ker pač tam vozijo po pameti. Sledi srečanje dveh pametnih. Vsakič, ko te bo kdo "izsilil" ali kako drugače ogrozil, se spomni, da sta brata v vožnji po pameti. Sedaj grem pa literaturo v zvezi cestno prometnih predpisov brati. Ta tvoja primera sta kr neki, Indije sploh ne bom komentiral, pri levem ovinku pa manjka vsaj podatek o preglednosti ovinka. Če je ovinek nepregleden, potem to seveda ni vožna po pameti in tega razen kakih kamikaz tako nihče ne počne. Predpisi pa so v večini bolj neke smernice, predvsem za nesposobne, ki sploh ne bi smeli imeti izpita. Primer: jasno je, da recimo omejitev 90km/h ne pomeni, da se tam vsakič pelješ 90. Veliko je dejavnikov, ki ti narekujejo hitrost vožnje (vreme, stanje ceste, promet, sposobnosti voznika, izkušnje,.. ) in glede na to, se odločiš za pravo hitrost. To je vožnja po pameti, seveda pa te pameti vsi ne premorejo. Popravljeno Marec 19, 2013. Popravil barabon BenX, Dadi in JONI 46 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Marec 20, 2013 Avtor Deli Objavljeno Marec 20, 2013 Predpisi pa so v večini bolj neke smernice, predvsem za nesposobne, ki sploh ne bi smeli imeti izpita. Ti to resno ? Koliko si star ? Sam že kar nekaj let teptam ta naš planet in imam z raznovrstnimi vozili (dvo, štiri in več kolesnimi) narejeno določeno kilometrino. To navajam zaradi tega, ker vse napišem na podlagi svojih izkušenj in pridobljenih znanj, tako praktičnih kot teoretičnih. Bi bil bolj vesel, če bi ti napisal eno svojo izkušnjo. Učimo se na napakah. Ampak je bolj udobno se učiti na napakah drugih. Grozno, ampak resnično. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BenX Objavljeno Marec 21, 2013 Deli Objavljeno Marec 21, 2013 (popravljeno) Hahaha. Verjetno ne veš, da so predpise izumili, da se ne bi vozili po pameti . Zakaj ? Ker je nevarno, zelo nevarno. Nekomu se zazdi, da bo malo gume privarčeval in se pelje v levi ovinek po levi strani, ker je krajša pot in manjši ovinek, ker vozi po pameti. ... lubi jezuz... ti to meni resno? koliko si star? (saj ne da to karkoli pomeni.. .) če je za tebe vočnja skozi levi ovinek po levi strani v trenutku, ko se ti nekdo pripelje nasproti - "po pameti", potem si s tem vse povedal! bravo! pamet pa taka... drugače pa... je zima, na določenem delu ceste huda poledica in oster ovinek (izven naselja). ti talent (in tebi podobni) se boste v ovinek peljali 80 ali 90, skratka, po predpisih. nekateri izmed nas, ki vozimo po pameti pa pač 40 ali manj. jaz, ki vozim po pameti ga bom sfural. ti, ki voziš po predpisih (ker se ne oziraš na pamet - glede na to, kako si jo razlagaš, itak boljše da ne), boš pa naliman na drevi. ali pa v križišču ob treh popoldan, ko vsi grejo domov, crknejo semaforji. ti si na prednostni. redpostavljam, da boš z nezmanjšano hitrostjo prevozil križišče, itak si na prednostni in pelješ po predpisih... če je nekdo sposoben vozit po predpisih še ne pomeni, da je sposoben za vožnjo! velika razlika, ki pa v našem sistemu in naših avtošolah ni pomembna, samo da se kasira... (že 100 let stara debata) na predpise se kaj dosti ne oziram, mi je pa zmeraj najvišja prioriteta, da s svojo vožnjo nikogar ne oviram, kaj šele ogrožam! to pomeni, da na prazni avtocesti brez vsakršne slabe vesti pritisnem tudi 300 na uro, če mi je. pa kaj pol? ali na preglednem delu ceste pacienta, ki se vleče kot ponedeljek prehitim čez polno črto. in kaj zdaj? če pred nekom speljem na glavno cesto zmeraj tako pospešim, da onemu ni treba bremzat, pri zapuščanju krožišča (ali približevanju normalnemu križišču) dam žmigavec, skozi krožišče po notranjem pasu (če grem na drugi ali tretji izvoz), nikoli ne vozim z meglenkami, če to res ni nujno potrebno (1x, 2x na leto?), na avtocesti peljem po voznem in ne prehitevalnem pasu, če me kdo kjerkoli prehiteva, brez da s tem vpliva na mojo vožnjo, me to niti najmanj ne moti,... skratka, to so ene izmed stvari, ki so neprimerno bolj pomembne od predpisov! vsaj "po moji pameti". Popravljeno Marec 21, 2013. Popravil BenX barabon, rich in ZdenkoK 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se