Skoči na vsebino

Priznam, nisem ravnal pravilno


Priporočene objave

Objavljeno

NEEE!! Kako morete?! Prometne predpise je pa ja treba do zadnje črtice spoštovat. V zapor bi vas stlačil, takoj!! Gamad!! Samo CPP nekaj velja, ne pa neka nenapisana pamet... kdo je še to kje slišal, da bi po pameti vozili. CPP in pika!


P.s. Brihtne buče alla borutt: Se greva enkrat peljat, tako da bom jaz vozil za tabo in te snemal? Bova na koncu preštela prekrške in izdala plačilni nalog?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

NEEE!! Kako morete?! Prometne predpise je pa ja treba do zadnje črtice spoštovat. V zapor bi vas stlačil, takoj!! Gamad!! Samo CPP nekaj velja, ne pa neka nenapisana pamet... kdo je še to kje slišal, da bi po pameti vozili. CPP in pika!

P.s. Brihtne buče alla borutt: Se greva enkrat peljat, tako da bom jaz vozil za tabo in te snemal? Bova na koncu preštela prekrške in izdala plačilni nalog?

boš hitro zaslužu tistih 3000€, ki jih iščeš :D

Objavljeno

drugače pa... je zima, na določenem delu ceste huda poledica in oster ovinek (izven naselja).

ti talent (in tebi podobni) se boste v ovinek peljali 80 ali 90, skratka, po predpisih.

 

nekateri izmed nas, ki vozimo po pameti pa pač 40 ali manj.

jaz, ki vozim po pameti ga bom sfural.

ti, ki voziš po predpisih (ker se ne oziraš na pamet - glede na to, kako si jo razlagaš, itak boljše da ne), boš pa naliman na drevi.

 

ali pa v križišču ob treh popoldan, ko vsi grejo domov, crknejo semaforji. ti si na prednostni.

redpostavljam, da boš z nezmanjšano hitrostjo prevozil križišče, itak si na prednostni in pelješ po predpisih...

:wallbash:

 

če pred nekom speljem na glavno cesto zmeraj tako pospešim, da onemu ni treba bremzat,

pri zapuščanju krožišča (ali približevanju normalnemu križišču) dam žmigavec,

skozi krožišče po notranjem pasu (če grem na drugi ali tretji izvoz),

nikoli ne vozim z meglenkami, če to res ni nujno potrebno (1x, 2x na leto?),

na avtocesti peljem po voznem in ne prehitevalnem pasu,

če me kdo kjerkoli prehiteva, brez da s tem vpliva na mojo vožnjo, me to niti najmanj ne moti,...

 

skratka, to so ene izmed stvari, ki so neprimerno bolj pomembne od predpisov!

vsaj "po moji pameti".

 

Sploh veš, da ti tvoji primeri niso vožnja po pameti, temveč po predpisih ? Preberi si kakšno takšno čtivo (ZPRCP in podobno). Lahko me snema kdor koli, sem na voljo.  

Objavljeno

e je nekdo sposoben vozit po predpisih še ne pomeni, da je sposoben za vožnjo!

velika razlika, ki pa v našem sistemu in naših avtošolah ni pomembna, samo da se kasira... (že 100 let stara debata)

...

 

Predpisi so tisti, ki definirajo sposobnost upravljanja vozila!

 

Posamezniki, ki postavljajo drugačne standarde po svojih zamislih niso večina niti povprečje in ne morejo postavljati pravil drugim niti jih ocenjevati!

V tem primeru gre le za osebno ocenjevanje in dostikrat podcenjevanje ostalih.

A ker ti posamezniki niso vse na tem svetu, niti ne financirajo prometne infrastrukture in ostalega povezanega s prometom samo oni, si pravice postavljati svojih pravil in jih vsiljevati drugim, ne morejo jemati!

 

Običajno se pod temi izgovori skriva nesposobnost prilagajanja cestnim razmeram.

Nisem samo enkrat videl voznika/co, ki ni bil sposoben speljati ovinka po svojem pasu, tako da ga je sekal je pa šlo. In če ga vprašaš, bo rekel, da je vozil po pameti, ker ni bilo nikogar nasproti. :kva1: Jaz se v takem trenutku vedno vidim na nasprotni strani z motorjem, ki ga tak "vozeči po pameti" ne opazi dovolj zgodaj.

 

Na cesti so s polno pravico ljudje različnih sposobnosti, izkušenj in starosti. Predpisi so prilagojeni večini. Sposobnejši so sposobni vožnje po predpisih brez težav, nesposobni pa morajo za svojo lastno potrditev dostikrat opravičevati napake z "vožnjo po pameti".

 

Le vožnja po predpisih zagotavlja drugim udeležencem v prometu, da jim ne boš naredil "presenečenja", da jim ne boš priletel nasproti po njihovem pasu, ne priletel s prekoračeno hitrostjo okoli ovinka, ko se vključuje na cesto, jih ne prehitel na prehodu za pešce ali se zabil v rit, ker si moral nenadoma zavreti itd. itd. ...

 

Seveda pa se povečuje število "vozečih po pameti" in to postaja nacionalni šport, zato pa se število konfliktnih prometnih situacij strmo zvišuje. Dokaj tudi po zaslugi motoristov.

JA teh ki vozite "po pameti" je vedno več!

 

No, sedaj pa počakajmo migetajoče rilčke, da se oglasijo!

Objavljeno

..... Ne priznam .....

 

... neeeeeeeeeeeeeee, ne  priznam  !!!!!!!!!!!!

 

...... nikol ne priznam, pa če cigarete na men ugašate, ne priznam ....    :P

 

 

 

 

ps.

.... nikol ne smete nč priznat ....   :lol1:   

Objavljeno

nisem pameten.vozim vseeno.

 

bite me. :evilgrin:

Objavljeno

..... Ne priznam .....

 

... neeeeeeeeeeeeeee, ne  priznam  !!!!!!!!!!!!

 

...... nikol ne priznam, pa če cigarete na men ugašate, ne priznam ....    :P

 

 

 

 

ps.

.... nikol ne smete nč priznat ....   :lol1:   

 

Mamo cigare .)

Objavljeno

Mamo cigare .)

 

 

 

.... to morš pa pazit .... :eek:

 

... ima fotr vse preštete ..... :P

Objavljeno

Kako bi rekli vožnji ob sredinski črti (v levi ovinek) ali celo preko črte ? Je to neznanje ali pa tak voznik zavestno vozi tako, ker si misli, da drži boga za j.... ?

Objavljeno

A tebe ne nese proti sredinski crti, ce je pregleden ovinek?

Objavljeno

Kako bi rekli vožnji ob sredinski črti (v levi ovinek) ali celo preko črte ? Je to neznanje ali pa tak voznik zavestno vozi tako, ker si misli, da drži boga za j.... ?

 Lahko bi jo imenovali vožnja čez kačje ride. Še na forumu je cel kup posnetkov, kompilacij, ko kdo gor na skalah snema in potem v videu združi posnetke mnogih motoristov, ki so se tisti čas peljali tam mimi, recimo dol proti počivališču, 95% motoristov na takšnih posnetkih vozi tik ob črti, na črti ali pa čez črto in v tistem ovinku ob skalah ne vidi naprej. To niso samo wannabe dirkači ampak večina motoristov.

Objavljeno

A tebe ne nese proti sredinski crti, ce je pregleden ovinek?

NE!

Če želimo, da drugi pazijo na nas (tudi avtomobilisti) moramo tudi sami čimbolj upoštevati red in se držati svoje strani.

Zame sekanje ovinka pomeni neznanje ali pretiravanje!

Izpeljati ovinek brez sekanja zahteva večji nagib, več znanja, več predvidevanja, je skratka mnogo zanimivejše kot šalabajzarsko sekanje ovinka, ker nismo prav predvidevali, ker se "userjemo", ker smo precenili svoje sposobnosti in pretiravali. Kdor se pred vstopom v ovinek pravilno pripravi nima vzroka, da ga seka, pa četudi se po tleh kreše za njim!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

NE!

Če želimo, da drugi pazijo na nas (tudi avtomobilisti) moramo tudi sami čimbolj upoštevati red in se držati svoje strani.

Zame sekanje ovinka pomeni neznanje ali pretiravanje!

Izpeljati ovinek brez sekanja zahteva večji nagib, več znanja, več predvidevanja, je skratka mnogo zanimivejše kot šalabajzarsko sekanje ovinka, ker nismo prav predvidevali, ker se "userjemo", ker smo precenili svoje sposobnosti in pretiravali. Kdor se pred vstopom v ovinek pravilno pripravi nima vzroka, da ga seka, pa četudi se po tleh kreše za njim!

Kaj se je pa to zgodilo?? Da se enkrat dejansko strinjam z I30??? :kva2:

Objavljeno

NE!

Če želimo, da drugi pazijo na nas (tudi avtomobilisti) moramo tudi sami čimbolj upoštevati red in se držati svoje strani.

Zame sekanje ovinka pomeni neznanje ali pretiravanje!

Izpeljati ovinek brez sekanja zahteva večji nagib, več znanja, več predvidevanja, je skratka mnogo zanimivejše kot šalabajzarsko sekanje ovinka, ker nismo prav predvidevali, ker se "userjemo", ker smo precenili svoje sposobnosti in pretiravali. Kdor se pred vstopom v ovinek pravilno pripravi nima vzroka, da ga seka, pa četudi se po tleh kreše za njim!

Raj priznej,da tud ti nisi ravnal pravilno :P

Objavljeno

Kaj se je pa to zgodilo?? Da se enkrat dejansko strinjam z I30??? :kva2:

Mora bit nekaj z luno povezanega.

Raj priznej,da tud ti nisi ravnal pravilno :P

Sem že na začetku. Če bi še enkrat bi bilo že kičasto. :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

A tebe ne nese proti sredinski crti, ce je pregleden ovinek?

 

Bom tako odgovoril. So motoristi in so vozniki motorjev (lahko se popredalčkamo na sto načinov). Nekdo se vozi zaradi užitka same vožnje in mu cilj ne pomeni nič, ker je cilj konec užitka, nekdo se vozi zaradi cilja in mu je užitek priti na cilj (je več variant, kako priti na cilj). Jaz osebno se vozim zaradi užitka vožnje in se vedno držim svoje strani ceste, kar pomeni, da svoj del ceste razdelim na tri dele (že slišano ?). Pri vožnji po ravni cesti se držim sredine sredinskega dela, pred levim ovinkom se postavim na desni del in ovinek zvozim po srednjem delu (v desnem je samo obratno). Tudi v preglednih ovinkih se tako vozim, ker mi je to v užitek in vem, da je tako pravilno. Sploh se ne sekiram, če sem zaradi tega ovira nekomu, ki bi sekal ovinek z veliko hitrostjo. Sem lani vozil za dvema motoristoma (on in ona, vsak na svojem motorju), tablici sta bili avstrijski, od Tolmina proti Bovcu. Sta vozila športivi, ampak nista šla enkrat do sredinske črte, vedno po svoji strani na prej opisan način. Sploh nista šla počasi, pa nista "divjala". Take motoriste spoštujem in jih je vedno lepo gledati med vožnjo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

po zvcp se vozi 1 meter od roba po ravni cesti.

ne po sredini sredine :sleep2:

 

če se že držimo/držite pravil ... no ja tko so mene učil

Objavljeno

po zvcp se vozi 1 meter od roba po ravni cesti.

ne po sredini sredine :sleep2:

 

če se že držimo/držite pravil ... no ja tko so mene učil

 

A ni tako, da se voziš po sredini tam, kjer je omejitev hitrosti nad 50km/h. Torej izven naselja. In pa seveda po smernem vozišču z več prometnimi pasovi...

Objavljeno (popravljeno)

po zvcp se vozi 1 meter od roba po ravni cesti.

ne po sredini sredine :sleep2:

 

če se že držimo/držite pravil ... no ja tko so mene učil

Ja, tako učijo, samo glede na stanje naših cest, se pač vozi tam kjer ni luknje :D

 

@barabon: vedno naj bi vozil  meter od desnega roba, le na avtocesti in pasovih za razvrščanje po sredini :)

Popravljeno . Popravil Moody
Objavljeno

ZVCP je šel na odpad. Na strani Uradni list se dobi take zadeve. Da ne bomo nekaj na pamet pisali.

 

59. prometni pas je označen ali neoznačen vzdolžni del smernega vozišča, ki je dovolj širok za neovirano vožnjo dvoslednih vozil v eni vrsti;

 

37. člen

(vožnja z vozilom po cesti)

(1) Voznik mora voziti po cesti ali delu ceste, ki je namenjen prometu tiste vrste vozil, ki ji pripada njegovo vozilo.

(2) Voznik mora voziti po desnem smernem vozišču oziroma desni kolesarski stezi oziroma desnem kolesarskem pasu na pločniku glede na dovoljeno smer vožnje. Na dvosmerni kolesarski stezi mora voziti po desni strani steze.

(3) Na smernem vozišču brez označenih prometnih pasov morajo voziti vozniki po desni strani smernega vozišča na takšni oddaljenosti od njegovega roba, da poteka promet varno in neovirano.

(4) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

(5) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

 

38. člen

(vožnja z vozilom po smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi)

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

(3) Na cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer v naselju sme voziti voznik motornega vozila, katerega največja dovoljena masa ne presega 7,5 t, ki lahko brez oviranja sledi prometnemu toku, tudi po prometnem pasu, ki ni ob desnem robu smernega vozišča.

(4) Kadar se na cesti iz prejšnjega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozišču in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi vozeča vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvrščanja pred križiščem ali ustavitve vozila.

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).

(6) Na cesti, ki ima dva ali več označenih prometnih pasov za vožnjo v eno smer, ni dovoljeno voziti po smernem vozišču, namenjenem vožnji v nasprotni smeri.

(7) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega ali petega odstavka tega člena.

(8) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega odstavka tega člena.

(9) Z globo najmanj 1.200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo šestega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.

Objavljeno

Mater je res skrajni cajt da se začne sezona, da mal nehate filozofirat Borut&Co......

Objavljeno

Ponavla se teorijo, k bo pa praksa pa vse drugo. :grim

Objavljeno

Borutt, hvala za citat iz zakona.

Tudi tu se vidi, kako tisti ta "naj naj" vozijo na pamet.

Lepo si nakazal tudi na globo 200€ iz 4. odstavka 38. člena, ki ga policist uporabi, ko motorista zaloti, ko cikcaka med avtomobili na večpasovnicah preden se kolona ustavi.

Objavljeno

Ponavla se teorijo, k bo pa praksa pa vse drugo. :grim

Aha, takale in podobna:

60921651.jpg?a245

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!