naten Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 (popravljeno) Koliko kaj zdržijo statorji na sportnih motociklih, predvsem znamke Yamaha. Na youtube sem gledal en video in avtor pravi, da zdržijo tam okoli 20.000 milj, pa še to če maš srečo. Na posnetku se lepo vidi določene tuljave, ki so ožgane zaradi pregrevanja, kor avtor videa razlaga je zadeva še bolj očitna pri motorjih, ki so pogosto nagnjeni (dirkališče), saj ne dobijo zadostne količine olja, ki hladi tuljavo. Zanima me predvsem kakšni so simptomi slabe tuljave. Meni recimo pri vklopljenih smernikih rahlo niha napetost, kar se opazi kot rahlo utripanje luči, vendar so mi na servisu zagotovili, da je to povsem normalno in izgine pri višjih obratih. Zadeva je pri meni prisotna tudi pri višjih obratih in parkrat se mi je zgodilo, da je med vožnjo ponoči pri hitrosti 80km/h prednja luč za nekaj sekund slabše svetila, tam nekje za tretino slabše. Konektorji so drugače videti dobro. Če merim napestost z voltmetrom je pri prostem teku tam okoli 12.8-13V, pri 5.000 obratih pa naraste do 14-14.3V. Kljub ustrezni napetosti pa napetost na akumulatorju kljub temu malenkost niha pri vklopljenih smernikih. Priklopil sem tudi avtomobilski akumulator in kljub ogromni kapacitivnosti (70Ah) luči še vedno rahlo mižikajo, če so vklopljeni smerniki. Motocikel ima sedaj 40.000 km pa me zanima ali lahko pričakujem odpoved tuljave ali je razlog morda v reglerju ali pa so kontakti na konektorju kljub dobremu videzu slabi? Popravljeno Marec 21, 2013. Popravil naten
XRV freak Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Z statorji zna biti cel križ. Določeni motorji delajo z originalnimi celo večnost pri drugih imajo življenjsko dobo par 10.000km . Kolikor vem je Honda imela velike težave z modeli CBR1000, CBF1000.... Kontaktiraj podjetje www.moto-deli.si kjer so tudi uvozniki za nekega angleškega proizvajalca elektronskih komponent. Meni so posredovali neko shemo po kateri sem premeril vse komponete in sem po meritvah ugotovil kakšno je stanje statorja. Statorji niso ravno poceni zato je dobro prej vedeti ali je sploh potreben zamenjave.
CINDAPP Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Z statorji zna biti cel križ. Določeni motorji delajo z originalnimi celo večnost pri drugih imajo življenjsko dobo par 10.000km . Kolikor vem je Honda imela velike težave z modeli CBR1000, CBF1000.... Kontaktiraj podjetje www.moto-deli.si kjer so tudi uvozniki za nekega angleškega proizvajalca elektronskih komponent. Meni so posredovali neko shemo po kateri sem premeril vse komponete in sem po meritvah ugotovil kakšno je stanje statorja. Statorji niso ravno poceni zato je dobro prej vedeti ali je sploh potreben zamenjave. Res je z statorjem se lahko kar veliki problemi.Ko odpove stator obstaneš sredi ceste in je tame. Ko pade napetost pod mejo je konec.Honda ima kr nekaj težav s tem,kar se zavedajo in se da glede reklamcije tudi dogovoriti !!!!!!!!!!!!!
hajoktejn Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 (popravljeno) pomerit po tistem čart-u pa se ugotovi; za moj motor naj bi filal od 13 do 15,5V; Popravljeno Marec 21, 2013. Popravil hajoktejn
mrsmith Objavljeno Marec 21, 2013 Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Jaz sem imel aprilia RSV 1000R 2004, zamenjava statorja me je prišla 400 eur, pa še akumulator 90 eur, po pol leta sem pa obupal in prodal. Tudi ko zamenjaš stator se napaka lahko ponovno pojavi. Drag špas. Motorja nisem mogel več videt, tak sem bil jezen. Sem misli da so samo aprilie imele te težave.
Leteči Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Sicer lahko povem iz lastnih izkušenj za Hondo da je največja napaka menjati stator z originalnim. Cene so astronomske pa še napaka se lahko spet ponovi. PRecej boljša in občutno cenejša opcija je aftermarket stator.
Cufa Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 http://www.motosvet.com/tabla/topic/2945-elektronika-motocikli/page-4?hl=elektronika
Priporočene objave