danci1973 Objavljeno Julij 19, 2013 Opozori Objavljeno Julij 19, 2013 In potem plačaš še 2 x po 10 € za tunel Tauern (LJ-Salzburg) ali 2x 12,5 € za tunela Gleinalm in Bosruck (MB-Passau) oz. minimalno 2x 8€ za Gleinalm (MB-Salzburg) pa smo že na dvakratniku slovenske vinjete. Na Hrvaške pa npr. s kombijem iz MB v Osijek in nazaj skupaj 60 € (brez prikolice). Zgleda, da imamo res drage vinjete. Na relaciji LJ-Salzburg si po slovenskih AC naredil 90 kilometrov, po avstrijskih pa 200, na relaciji MB-Passau je razmerje 15 / 325, podobno tudi na relaciji MB-Salzburg. V Avstriji je preko 1700 kilometrov avtocest, v Sloveniji manj kot 700. D. gasperX 1
Frips Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 ...osebno še čakam odgovor ministrstva...zgleda,da so na dopustu
Frips Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Odgovor ministrstva....po pričakovanju: Številka: 3718-1/2013/66-00821246 Datum: 19.07.2013 Zadeva: Odgovor na vprašanje glede načina porabe zbranih sredstev od letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu Spoštovani! Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je dne 11.07.2013 neposredno od vas, dne 17.07.2013 pa še iz Kabineta predsednika Vlade Republike Slovenije, prejelo vaše elektronsko sporočilo, v katerem zastavljate vprašanje, zakaj se denar pobran od letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu ne nameni izključno za obnovo cest. Na vaše vprašanje vam v skladu z našimi pristojnostmi podajamo naslednji odgovor: Na podlagi 2. člena Zakona o letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 57/08) prihodki od letne dajatve pripadajo proračunu Republike Slovenije. S tem zakonom se torej ne določa namen porabe teh sredstev. Namen porabe teh sredstev je bil določen s 3. členom Zakona o zagotavljanju sredstev za investicije v prometno infrastrukturo (Uradni list RS, št. 28/10, 85/11 in 40/12 – ZUJF) in sicer se ta sredstva namenjajo za izvedbo investicij in vzdrževanje prometne infrastrukture, v skladu z Načrtom razvojnih programov državnega proračuna. S spoštovanjem, Samo Omerzel Minister Priloge: / Poslati: - naslovniku, - Kabinet predsednika Vlade Republike Slovenije - elektronsko Vložiti: - zbirka dokumentarnega gradiva
blazku Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Taprve ga dajo vsega na en kupček, da je večji in se zato lahko tud več denarja "zgubi". To je moje skromno mnenje. LP Blaž
I30 Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 (popravljeno) In potem plačaš še 2 x po 10 € za tunel Tauern (LJ-Salzburg) ali 2x 12,5 € za tunela Gleinalm in Bosruck (MB-Passau) oz. minimalno 2x 8€ za Gleinalm (MB-Salzburg) pa smo že na dvakratniku slovenske vinjete. Na Hrvaške pa npr. s kombijem iz MB v Osijek in nazaj skupaj 60 € (brez prikolice). Zgleda, da imamo res drage vinjete. Pozabljaš ali zamolčiš, da za dopust, kar je glavni namen ropanja voznikov, tujci večinoma porabijo dekado, 10 dni, in zato imajo avstrijci 10 dnevne vinjete, pri nas pa tudi ravno zato tedenske, da morajo kupiti dve. Torej je strošek 2x15€, ob tem je treba primerjati še dolžino prevoženih cest. To malo obrne zgodbo, kajne? Popravljeno Julij 31, 2013. Popravil I30
I30 Objavljeno Julij 31, 2013 Opozori Objavljeno Julij 31, 2013 Taprve ga dajo vsega na en kupček, da je večji in se zato lahko tud več denarja "zgubi". To je moje skromno mnenje. LP Blaž To je dejstvo. Pa ne velja samo za ta prispevek, temveč tako deluje praktično vse. Welcome in democracy!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se