Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

In potem plačaš še 2 x po 10 € za tunel Tauern (LJ-Salzburg) ali 2x 12,5 € za tunela Gleinalm in Bosruck (MB-Passau) oz. minimalno 2x 8€ za Gleinalm (MB-Salzburg) pa smo že na dvakratniku slovenske vinjete. Na Hrvaške pa npr. s kombijem iz MB v Osijek in nazaj skupaj 60 € (brez prikolice).

Zgleda, da imamo res drage vinjete.

 

Na relaciji LJ-Salzburg si po slovenskih AC naredil 90 kilometrov, po avstrijskih pa 200, na relaciji MB-Passau je razmerje 15 / 325, podobno tudi na relaciji MB-Salzburg.

 

V Avstriji je preko 1700 kilometrov avtocest, v Sloveniji manj kot 700.

 

 

 

    D.

Objavljeno

Hmmmm le kje je sedaj ZMKS?

Objavljeno

...osebno še čakam odgovor ministrstva...zgleda,da so na dopustu :)

Objavljeno

Odgovor ministrstva....po pričakovanju:

 

 

 

      Številka:                3718-1/2013/66-00821246

Datum:                  19.07.2013  

 

Zadeva:                Odgovor na vprašanje glede načina porabe zbranih sredstev od letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu

 

Spoštovani!

 

Ministrstvo za infrastrukturo in prostor je dne 11.07.2013 neposredno od vas, dne 17.07.2013 pa še iz Kabineta predsednika Vlade Republike Slovenije, prejelo vaše elektronsko sporočilo, v katerem zastavljate vprašanje, zakaj se denar pobran od letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu ne nameni izključno za obnovo cest.

 

Na vaše vprašanje vam v skladu z našimi pristojnostmi podajamo naslednji odgovor:

 

Na podlagi 2. člena Zakona o letni dajatvi za uporabo vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 57/08) prihodki od letne dajatve pripadajo proračunu Republike Slovenije. S tem zakonom se torej ne določa namen porabe teh sredstev.

 

Namen porabe teh sredstev je bil določen s 3. členom Zakona o zagotavljanju sredstev za investicije v prometno infrastrukturo (Uradni list RS, št. 28/10, 85/11 in 40/12 – ZUJF) in sicer se ta sredstva namenjajo za izvedbo investicij in vzdrževanje prometne infrastrukture, v skladu z Načrtom razvojnih programov državnega proračuna.

 

S spoštovanjem,

 

 

 

                                                                                   Samo Omerzel

                                                                                        Minister

 

 

Priloge:       /

Poslati:       - naslovniku,

                  - Kabinet predsednika Vlade Republike Slovenije - elektronsko

Vložiti:       - zbirka dokumentarnega gradiva

Objavljeno

Taprve ga dajo vsega na en kupček, da je večji in se zato lahko tud več denarja "zgubi".  To je moje skromno mnenje.

 

LP Blaž

Objavljeno (popravljeno)

In potem plačaš še 2 x po 10 € za tunel Tauern (LJ-Salzburg) ali 2x 12,5 € za tunela Gleinalm in Bosruck (MB-Passau) oz. minimalno 2x 8€ za Gleinalm (MB-Salzburg) pa smo že na dvakratniku slovenske vinjete. Na Hrvaške pa npr. s kombijem iz MB v Osijek in nazaj skupaj 60 € (brez prikolice).

Zgleda, da imamo res drage vinjete.

Pozabljaš ali zamolčiš, da za dopust, kar je glavni namen ropanja voznikov, tujci večinoma porabijo dekado, 10 dni, in zato imajo avstrijci 10 dnevne vinjete, pri nas pa tudi ravno zato tedenske, da morajo kupiti dve. Torej je strošek 2x15€, ob tem je treba primerjati še dolžino prevoženih cest. To malo obrne zgodbo, kajne?

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno

Taprve ga dajo vsega na en kupček, da je večji in se zato lahko tud več denarja "zgubi".  To je moje skromno mnenje.

 

LP Blaž

To je dejstvo. Pa ne velja samo za ta prispevek, temveč tako deluje praktično vse. Welcome in democracy!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!