Skoči na vsebino

Napaka serviserja pri montaži gum


Priporočene objave

Objavljeno

Pred časom sem dal lokalnemu prodajalcu moto opreme, ki ima tudi servis, montirat gume. Kupil sem dokaj nestandardne retro gume, ki se ne uporabljajo toliko v splošnem motociklizmu, zato so tudi manj znane. Sam nisem polagal pozornosti, a ko so gume že zmontirali in scentrirali in ko sem jaz kolesa zmontiral na motor, sem ugotovil, da v obe gumi niso namestili zračnice, ki je glede gumo potrebna (napis TT).

Serviserja sem na njihovo napako opozoril, a se branijo na način, da bodo preverili, ali se lahko gume uporablja tudi brez zračnice. Sedaj njihovo "preverjanje" traja že kar nekaj časa, čeprav je iz napisa na gumah očitno kako je na stvari... 

Zanima me kaj v takšnem primeru narediti? Poslati serviserja v tri krasne in iti k drugemu ali vztrajat dokler ne montirajo zračnic na njihove stroške?

Objavljeno

Rec mu,da je preklet pocen dobil negativno reklamo :grim .

Objavljeno

A ni nekako, če ima lita platišča, je lahko brez zračnice, če so špice pa mora biti? Res pa na to nikoli nisem polagal pozornosti... No, človek se uči, dokler je živ.

Objavljeno

Pred časom sem dal lokalnemu prodajalcu moto opreme, ki ima tudi servis, montirat gume. Kupil sem dokaj nestandardne retro gume, ki se ne uporabljajo toliko v splošnem motociklizmu, zato so tudi manj znane. Sam nisem polagal pozornosti, a ko so gume že zmontirali in scentrirali in ko sem jaz kolesa zmontiral na motor, sem ugotovil, da v obe gumi niso namestili zračnice, ki je glede gumo potrebna (napis TT).

Serviserja sem na njihovo napako opozoril, a se branijo na način, da bodo preverili, ali se lahko gume uporablja tudi brez zračnice. Sedaj njihovo "preverjanje" traja že kar nekaj časa, čeprav je iz napisa na gumah očitno kako je na stvari... 

Zanima me kaj v takšnem primeru narediti? Poslati serviserja v tri krasne in iti k drugemu ali vztrajat dokler ne montirajo zračnic na njihove stroške?

 

Pravice kupca

468. člen

(1) Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:

1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);

2. zahteva znižanje kupnine;

3. odstopi od pogodbe. 

(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode. <--- gre drugam pravilno zmontirat in prinese račun

(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Objavljeno

Sem pogledal na Googlu -10 sekund. Res je TT pomeni Tube type, potrebna je zračnica. Serviser je popušil, prav imaš ti. Jaz pa sem se tudi naučil nekaj novega.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala dečki za podporo... :)

Glede na moj nickname bi zadevo moral tako ali drugače urediti, a žal sem trenutno par tisoč km od doma in to težavo glede montaže ureja punca... Njo pa očitno lepo vlečejo za nos...

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
Objavljeno (popravljeno)

Gre za Dunlop K70 in sicer za velikost 19" spredaj in 18" zadaj. Sicer pa na gumi sami piše TT, kar pomeni Tube Type. In glede na moje informacije je potrebno v tem primeru zračnico vgradit ne glede na to, da felgna omogoča tubeless (TL) gume. 

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
Objavljeno

Že lep čas vozim TT gume na litih platiščih brez zračnice pa zadeva čisto OK funkcionira (MITAS E09)

Objavljeno

...Pohorc, napiši kateri serviser te jezi....

Objavljeno

A ni nekako, če ima lita platišča, je lahko brez zračnice, če so špice pa mora biti? Res pa na to nikoli nisem polagal pozornosti... No, človek se uči, dokler je živ.

Ne ni,na GSA imam napere pa je pnevmatika brez zrašnice ker so napere napete zunaj oz.na zunanjem robu obroča,na KTM to ni mogoče ker so napere po sredini obroča. No zdej imajo brez zračnice in z naperami tudi druge znamke motociklov,Aprillija 1200 Caponord,KTM1200ADV itd..skratka novejši modeli z naperami .

Objavljeno

@XRV freak: Pa te ni strah, da bi guma spustla ravno v najbolj nepravem trenutku? Jaz ne bi experimentiral pri teh stvareh... Sicer sem se jaz zapeljal par 100m, ampak to je bilo preden sem ugotovil, da zračnic ni not...

 

@Hector: Bom raje še malo počakal, da vidim, ali se je dalo kaj urediti, preden se lotim javnega blatenja... :)

Objavljeno

Mi je proizvajalec zagotovil da sem lahko brez skrbi.

Objavljeno

hm a obstaja kaka varjanta da se zatesni obroč in se lahko potem namontira gumo brez zračnice??

Objavljeno

@XRV freak: a misliš, da bi bilo smiselno pisat na Dunlop?

Objavljeno

@XRV freak: a misliš, da bi bilo smiselno pisat na Dunlop?

 

 

Pametno bi blo poslat površneža v qurac in bit pozoren pri nabavi zračnice.

 

Kolega je po naključju ušel smrti, ker mu je vulkanizer v 18 inčno kolo utaknil 18 inčno zračnico za APN!!!!

 

Zdi se mi, da je vse več "mojstrov" stvari obvlada strašno površno, oziroma, so motorji letnik 2000 za njih že "ful stari". Ko maš u rokah specifične situacije in opremo za youngtimerje kot je tvoj CX, bi se jaz zanašal sam nase. 

 

Meni recimo, so na prednje kolo na GPz900r zmontirali zadnj0 16 colsko gumo za mali custom.....seveda so jo sneli....in me niso srečali nikoli več......

Objavljeno

Ja, sej zato pa pravim sreča, da sem se naknadno spomnil in preveril... Sedaj pa kaj dosti ne morem storit, ker sem v tujini... S tem so se meni totalno zas.... in me v bodoče ne vidijo, čeprav sem pri njih kupil marsikateri del.

Bom poročal, če bo punca dobila kaki feedback z njihove strani.

Objavljeno (popravljeno)

hm a obstaja kaka varjanta da se zatesni obroč in se lahko potem namontira gumo brez zračnice??

Vpiši tole - tubeless tires on spoked rims - v "strica" G in navrgel ti bo nekaj rešitev.

Kolesni obroči s križnimi naperami (BMV, Aprilia... ) in Yamaha XTZ1200 z obrnjenimi naperami omogočajo uporabo TL brez "copranja".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

@XRV freak: a misliš, da bi bilo smiselno pisat na Dunlop?

 

 

Po moje najboljše da pokličeš uvoznika.....če ti ne bodo znali pomagati pa direktno Dunlop.

 

Tudi jaz sem na Varaderu vozil TT mitaske brez zračnice.

Objavljeno

Da razjasnimo... :) 

Sam nimam spoked rim. Imam felgne, ki so kombinacija alu + jeklo. Gre za motor Honda cx500. Sama felgna omogoča uporabo TL. Guma Dunlop K70 pa ima napis TT, kar pomeni, da potrebuje zračnico. Po moji logiki je torej zračnica potrebna, glede na to, da jo guma potrebuje. Felgna pa pač omogoča TL, seveda pa se lahko da not tudi zračnico. Ali razmišljam narobe?

Sem prečekiral vse možne strani na stricu google za mojo kombinacijo pa ni nekega definitivnega odgovora...

Objavljeno

Da razjasnimo... :)

Sam nimam spoked rim. Imam felgne, ki so kombinacija alu + jeklo. Gre za motor Honda cx500. Sama felgna omogoča uporabo TL. Guma Dunlop K70 pa ima napis TT, kar pomeni, da potrebuje zračnico. Po moji logiki je torej zračnica potrebna, glede na to, da jo guma potrebuje. Felgna pa pač omogoča TL, seveda pa se lahko da not tudi zračnico. Ali razmišljam narobe?

Sem prečekiral vse možne strani na stricu google za mojo kombinacijo pa ni nekega definitivnega odgovora...

Jaz bi vztrajal pri zračnici!

Objavljeno

Našel na enem forumu odgovor s strani Dunlopa. Odgovor na moje vprašanje, ki je dejansko enako temu, še čakam.

Torej ja, TT guma na TL felgni rabi zračnico!

 

 

Thank you very much for recent inquiry on Dunlop Tires.
 
Tube type tires require a tube to maintain the proper air pressure as tube
type tires are not built the same as tubeless type tires. A tubeless tire
has an "inner liner" on the inside of the tire carcass that is designed to
be airtight. The tube type tire does not have this same inner liner and if
run without a tube will lose air over time. In most all cases tube type
tires are designed for spoked rims that would lose air pressure through the
spoke nipples.
 
I would recommend ignoring what your friends are telling you on this matter
and install a tube in your tube tire tires.
 
Thanks again for your interest.
 
Brent Durfee
Regional Sales Manager
Dunlop Tires
Phone & Fax 714-572-8485
Objavljeno

Še dva odgovora:

 

 

Hello
 
Thanks for the e-mail and question. In this day and age it is still common to 
have spoke wheels that require the use of tubes to hold the air for the tires. A 
tube type tire must use a tube even if used on a tubeless rim to retain pressure 
and not using one could cause a failure.
 
NA Pirelli Moto Consumer Affairs
800 747-3554
www.us.pirellimoto.com
 
in
 
We recommend running tubes in a tube type tyre:
Tubeless tyres have an inner lining that prevents the air inside the tyre from leaking through it. If air leaks through the inner liner it can go into the tyre carcass cords and cause the carcass to fail i.e. come apart. The tyre will slowly deflate also.
Tube type tyres don't always have this inner liner and so air can permeate into the carcass unless a tube is fitted.
Some Tube Type Avon tyres do in fact have this inner liner anyway, but if the tyre states 'Tube Type' on the sidewall then we recommend running it with a tube. 
Shaun Sparks
Mickey Thompson Tires & Wheels
Avon Motorcycle Tires North America
Technical Support
PH: (800)-222-9092 EXT: 3155
Local: (330)-928-9092
Fax: (330)-928-0503

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!