gradbenik Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Motolover ce je bilo glede odgovora zame, jaz sem dobil takoj mail in sem bil se nekajkrat na vezi z neko gospodicno, ki mi je vse prijazno razlozila in povedala, da bo upostevala moje zelje. Nikoli nisem na mail odgovore cakal vec kot 1 dan
motolover Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Ali si na prijavo na tečaj dobil avtomatski odgovor?
gradbenik Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 No tukaj pa je razlika, sem pozabil dodat, moja napaka, da sem se prijavil preko maila ker mi ni delala prijava.
motolover Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Jaz sem se prijavil online in nisem dobil potrdila. Za čuda sem pa zdajle dobil reklamo. Torej jim to dela.
gradbenik Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Tudi jaz sem dobil email za naslednji vikend. Za take stvari sem vesel da dobim, upam pa da ne bo drugih bedarij
Ro.žle Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Gre kdo to nedeljo (7.6.2015) na intenzivni tečaj na Vransko?
deyo Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 To je šola varne vožnje, ne dirkaške vožnje. Kolenčkanja ne pričakuj! A pol sm se pa res đabe prjavu (sarkazm ON)! Drugače pa sem se jaz prijavil online in sem dobil potrditev v parih minutah.
motolover Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 (popravljeno) Za kolenčkanje pojdi k Kecu na Grobnik. Ni ti treba voziti po pisti, za začetek te bo učil na poligonu z njegovim motorjem, ki ima pomožna koleščka. Toplo ga priporočam. http://99racingschool.com/99.rs?page=program-poligon Popravljeno Junij 6, 2015. Popravil motolover jskrablin, SLVR, Scarlett in 3 others 6
BRANE Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 (popravljeno) Gre kdo v soboto 13.? Na Vransko? Popravljeno Junij 6, 2015. Popravil BRANE
jskrablin Objavljeno Junij 6, 2015 Opozori Objavljeno Junij 6, 2015 Za kolenčkanje pojdi k Kecu na Grobnik. Ni ti treba voziti po pisti, za začetek te bo učil na poligonu z njegovim motorjem, ki ima pomožna koleščka. Toplo ga priporočam. http://99racingschool.com/99.rs?page=program-poligon Tole zgleda super. Za naslednjo sezono sicer, gre pa definitivno v bookmarke.
mitjag Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Tole zgleda super. Za naslednjo sezono sicer, gre pa definitivno v bookmarke. Bil na Vranskem na tečaju ampak tam zagotovo ne "upaš" s svojim motorjem nagnit kot je treba in testirati skrajnost, ki jih na cesti ne moreš ampak je dobro poznati limite, da na cesti dobro reagiraš. Torej sem zagotovo kandidat če gremo skupinsko tja in bo zagotovo ceneje. Če bi kdo tole organiziral prosim ZS hvala!
Kmet2 Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Prijatelja sprašujeta če se lahko udeležita tečaja bajkr88, maus in gsxf750 3
maus Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Prijatelja sprašujeta če se lahko udeležita tečaja u matr .. zdj bodo morali še ptiči na varno vožnjo ... k tale jih z ročko klat bolj k avijon :krneki: Kmet2 1
motolover Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Je čist jasno, kje je dobil inspiracijo. Nearrain 1
StaraFeltna Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 (popravljeno) Še moto tetke. Vse za varnost. Popravljeno Junij 29, 2015. Popravil StaraFeltna
Belaglava Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 Je kdo izmed prebiralcev te teme Premium član AMZSja? Lahko ZS?
Motocaster Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 (popravljeno) Jaz sem Plus. Isti popust. Rabiš? Grem v tem tednu bone nabavit. Popravljeno Julij 1, 2015. Popravil Motocaster Kmet2 in Belaglava 2
Popularna objava Borutt Objavljeno Avgust 18, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Tečaj varne vožnje ali Policijska izkušnja kot nasvet ali Slalomiranje ali Žvečenje tobaka v vrsti. Naslov takšen ali drugačen, vendar za nekatere vedno z drugačnim pomenom. Branje med vrsticami ne gre ? Meni tudi ne. Samo oči me bolijo od buljenja v bel papir oziroma barvo ozadja monitorja. Se bom poskusil osredotočiti na postavljene stožce in njih pomen. Pravzaprav je potrebno prvo razčistiti, komu so namenjeni in čemu so namen. Namenjeni so vsem, kateri bi radi videli in občutili simulacijo ceste pri majhni hitrosti na zaprti površini. Bom pa opisal samo naš poligon in ne "profesionalne" zadeve. Ta naš poligon ni namenjen učenju "kolenčkanja", medsebojnega ali samostojnega "dirkanja", čim hitrejšega premikanja skozi prostor, kršenja predpisov ali česa podobnega. Namenjen je učenju varne vožnje s postavitvijo motorista v situacijo, katera je zelo podobna cesti. Vendar tukaj ni motečih in nasproti vozečih elementov, razen komentarjev nekaterih "najpogumnejših". Vse te vaje so narejene tako, da jih lahko uspešno izvedemo z vsakim motorjem. Če lahko naša bavarska kravica pleše med stožci, bo tudi vaš motor zmogel teh par ovinkov. Vsi smo motoristi in vsi znamo voziti motor. Pa je to res ? Ni res in tudi sam se zavedam, da ne vem niti ne znam vsega. Ampak, da si nekdo to prizna, mora imeti jajca in še večja jajca, da to prizna ostalim. Sedaj pa poligon. Potrebno bo zajahati motor, ker je pač temu namenjen. Pa kdo razmišlja, kako naj zajaha mašino ? Kako je najbolj enostavno in najbolj varno ? Saj ni neka znanost, samo je prav, da se nekoga opomni, da počne nekaj na težji način. Nekako je najbolj pametno puščati motor v prestavi, če je parkiran na stranski tački. Tista prestava je nekakšna ročna zavora, da nam ga kdo ne podere nehote ali pa celo hote. Pri prijemanju za krmilo boste opazili, da je enostavnejše, če je obrnjeno v desno, saj imamo tako veliko večjo kontrolo nad motorjem, ker sta obe roki enako iztegnjeni. Hkrati s prijemom za krmilo stisnemo prednjo zavoro in tako stabiliziramo motor na mestu, da se ne bi premaknil naprej ali nazaj ob naši nerodnosti ali pri spolzki podlagi. Nič novega, ampak nekaj enostavnega, kar lahko marsikomu olajša manever "skok v sedež". Recimo, da je pri "razjahanju" v obratnem vrstnem redu. Pa smo pri speljevanju. Že tukaj vidimo, da se nekaterim vlečejo noge po tleh. Noge so za hojo, motor je pa za vožnjo. Torej, speljemo in noge namestimo na stopalke. Najbolj udobno je zatakniti pete škornja za stopalke in odjahati v sončni zahod. Kaj pa ovinki, kjer se viseči del škornja nevarno približa podlagi ? So že bili primeri, ko se je noga srečala s podlago. Ni neboleče. Za nekatere je to samo praznjenje denarnice, ker uničujejo škornje, za druge pa tudi hospitalizacija. Torej, blazinica prednjega dela stopala na stopalki. Prej sem napisal, da se nekaterim pri speljevanju vlečejo noge po tleh. Bi predlagal eno drugačno tehniko speljevanja, katera je lažja in odpravlja vlečenje nog. Vsaj ene noge. Smo na motorju in z roko držimo prednjo zavoro. Seveda si ne želimo nekontroliranega premika motorja, zato pa držimo zavoro. Je pa nekoliko nerodno speljati s popuščanjem prednje zavore, dodajanjem plina in popuščanjem sklopke. Pa dajmo še malo zaposliti ostale ude. Torej, z levo nogo vklopimo prvo prestavo in jo postavimo na tla. Z desno nogo stopimo na stopalko zadnje zavore, zaradi česar lahko spustimo prednjo zavoro, saj je motor še stabiliziran na mestu. Sedaj nam ostane samo še dodajanje plina in popuščanje sklopke ter zadnje zavore. Ste že kdaj speljevali na klancu ? S to tehniko je to zelo enostavno. Predvsem je pa pomembno, da je desna noga še nekaj časa na zadnji zavori, saj lahko pred vas zapelje drugo vozilo ali pa od nikjer pade kakšen pešec. V tem primeru imate levo roko še vedno na sklopki in jo lahko stisnete, da se ne osramotite z ugasnjenim motorjem, kateri vas lahko tudi prevrne, z desno nogo pa lahko stisnete zadnjo zavoro in ustavite. Zelo enostavna in delujoča tehnika. Predvsem bo pa pomagala pri naslednjih vajah. Motorist je speljal in noge ima na stopalkah. Vožnja v krogu. Enostavno ? Za nekatere. Čisto enostavna vaja, kjer ne počnemo drugega, kot vozimo v krogu. Zakaj pa nekateri vozijo cik-cak v krogu ? Ker gledajo stožce in, ker jih pogled vodi od stožca do stožca. Enako je na cesti. Zagledajo se v oviro in ne vozijo v smeri vožnje oziroma v smeri rešitve, temveč od ovire do ovire. Ni najbolj varno. Pa tako enostavna vaja je to. Vendar ta krog ni sam, saj sta v njem še dva kroga. Sredinski krog nas prisili pravilno gledati in se pravilno postaviti z motorjem v omejen prostor. Jasna zadeva je, da motorist prevozi ovinek v nagibu. Torej ga bo tudi tukaj. Ampak vožnja preblizu notranji strani pomeni dotik stožca, kar je enako vožnji ob sredinski črti in nasprotnem prometu ali ob desnem robu ceste, kjer so lahko stavbe. Torej se moramo voziti po zunanji strani, kar je enako vožnji po svojem smernem vozišču. In smo lahko v nagibu, saj je naše telo znotraj našega smernega vozišča ali prometnega pasu. Gledanje. Ne gledamo stožcev, kakor ne gledamo varnostne ograje ali dreves ob cesti. Naš pogled mora biti usmerjen v daljavo (ne zasanjano ali zakajeno), da pravočasno opazimo karkoli na cesti. Krog ni velik, ampak se takoj vidi, kdo se pravilno postavi na cesto oziroma na omejen prostor v krogu. Pri tem je tudi potrebno vedeti, da je zunanja linija daljša, kar pomeni, da imamo lahko večjo hitrost oziroma ni potreben takšen nagib, kot pri vožnji po notranjem delu. Potem nam pa ostane še notranji krog, kateri nas s svojimi dimenzijami prisili v gledanje v krog oziroma v ovinek na cesti in na vožnjo po zunanji strani. Hkrati pa tukaj vsakdo ugotovi, da z nagibom motorja zmanjšamo potreben prostor za obračanje na mestu ali speljevanje ostrih ovinkov. Pri teh ostrih ovinkih in obračanjih ne smemo pozabiti na tehniko in sicer plin, sklopka in zadnja zavora. Prednja zavora nam ni v pomoč, prej v oviro, saj se motor spredaj posede in nas želi prevrniti. Plin je potreben za delovanje motorja (če ugasne, bo zadnje kolo blokiralo in sledi ...), sklopka mora biti drseča, da uravnavamo hitrost vožnje, z zadnjo zavoro pa stabiliziramo motor in tudi zmanjšujemo hitrost ter se ustavljamo. Tukaj so hitrosti majhne in ta tehnika deluje. Pa še nekaj je pomembno; podiranje motorja (proč z grešnimi mislimi) v smeri vožnje. Krmilo potisnemo v ovinek in s tem spravimo motor v nagib. Pri večjih hitrostih je to zelo enostavno izvedljivo s premikom krmila v nasprotno smer. Takrat se motor kar sam odloči nagniti v ovinek. Slalom. Zelo enostavno in nepotrebno ? Tudi na cesti si sledijo ovinki v obliki poligonskega slaloma. To je užitek in ne ravnine. Nekateri postavijo štiri ali pet stožcev, da se motorist nekoliko premakne levo in desno. To je veliko premalo in ne pokaže realne slike dogajanja in motoristovega obvladovanja motorja. Torej, deset ali več stožcev, da nas le-ti prisilijo v enakomeren ritem vijuganja s pravilnim gledanjem mimo stožca oziroma ovire na cesti ter z obvladovanjem motorja. To obvladovanje pa ni neko privijanje plina, ampak počasna vožnja, kjer uporabljamo plin, sklopko in zadnjo zavoro. Enako, kot na cesti pri počasni vožnji ali pri speljevanju ostrih ovinkov. Verjetno je vsem jasno, da je namen slaloma vožnja mimo stožcev in ne preko njih. Torej so stožci naše ovire na cesti. In teh ovir ne želite povoziti. Peljite mimo njih. Ampak učenje na poligonu je cenejše in varnejše, saj je stožec mehak in ga lahko brez posledic povozite. Vendar jih je potrebno obvoziti. Kako ? Čisto enostavno. Speljemo, sklopka je drseča, da uravnavamo hitrost, nekoliko plina, da motor deluje in nima namena ugasniti, desna noga je na stopalki zadnje zavore, da po potrebi zmanjšujemo hitrost vožnje. Gledamo mimo stožcev in sicer vsakega naslednjega tam, kjer želimo, da gre prednja guma motorja. Stožce je potrebno nekoliko obvoziti, saj zadnja guma ne sledi v popolnosti prednji gumi in tudi motor je širši, kot je sama guma. Zato je potrebno gledati mimo stožca nekoliko v desno in nekoliko v levo in sicer na zunanjo stran. Vsak motorist bo sam občutil svojo vožnjo s tem ali se med stožci muči ali pa jih obvozi z lahkoto. Tukaj se takoj vidi ali nekdo pravilno gleda, saj se ob nepravilnem gledanju motor takoj znajde ob stožcu ali pa na stožcu. In enako je na cesti, takoj smo v oviri takšni ali drugačni. Če ne verjamete, pa med vožnjo glejte v luknjo. Takoj jo boste začutili in sploh se ji ne boste mogli izogniti. Tudi tukaj je potrebno prisiliti motor v nagib, kar naredimo s potiskanjem krmila v željeno smer. Sedaj je ena vaja za premagovanje zavitih cest na prelaze in s prelazov. In to je osmica v omejenem prostoru. Vaja ni nič drugega, kot pravokotnik omejen s stožci. Kot smo že zvedeli, stožci ne povzročajo škode in ne povzročajo bolečin. Namen vaje pa je pripraviti motorista do tega, da bo gledal v smer vožnje oziroma v smer rešitve in pri tem izkoristil ves prostor, da bo varno naredil osmico oziroma speljal oster ovinek ali celo več zaporednih ostrih ovinkov. Sama vaja ni noben tehnološki prvenec, ampak je samo prisila, da motorist vozi po zunanjem robu oziroma se pelje po daljši poti in si s tem poveča manevrski prostor. Nekako tako, kot šleper odpelje ovinek, moramo tudi mi zaradi lastne varnosti izbrati široko linijo, kjer smo manj v nagibu, imamo več prostora in v izteku ovinka ne zapeljemo na nasprotno smerno vozišče. Samo za to se gre in za nič drugega. Pri tem nas ta vaja prisili obrniti glavo v smer vožnje oziroma v smer rešitve, saj le tako vodimo motor v želeni smeri. Razen, če ima nekdo željo voziti po nasprotnem smernem vozišču. To vodenje motorja v željeno smer je pa zopet potiskanje krmila v ovinek in ne nagibanje telesa z vlečenjem motorja za seboj. Izogib oviri in ustavljanje. To itak vsi znamo. Res je, da se je še vsakdo ustavil. Vprašanje pa je, na kakšen način in kje. Pri tej vaji se vozimo naravnost med stožci do ovire, katero predstavljajo stožci in se ji je potrebno izogniti ali pa se ustaviti pred njo. Za ogrevanje je vedno prvo zaviranje z ustavitvijo. Ustavitev je ustavitev in ne počasna vožnja naprej. Torej, ustavitev, ena noga na tla in šele na to nadaljevanje vožnje. Zaviramo samo z zadnjo zavoro, samo s prednjo in z obema. Da vidimo razliko in, da se prepričamo v smotrnost uporabe obeh zavor. Med zaviranjem vedno uporabimo sklopko. Zakaj ? Da motor ne ugasne. Ni še nikoli ? Pri ustavitvi brez uporabe sklopke bo ugasnil. Pa še za nekaj je dobra sklopka. Pri izogibu oviri bo oddvojila motor in zadnje kolo, kar bo preprečilo zaviranje z motorjem in morebitno izgubo kontrole nad vozilom. To pa ni nič drugega, kot tisti osovraženi člen v zakonu. Torej, zaviranje. Kaj smo tukaj ugotovili ? Da se z zadnjo zavoro zavorna pot nenormalno podaljša in, da se z uporabo obeh zavor motor bistveno prej ustavi in, da je tudi bolj stabilen. Zanimiva je tudi vaja, kjer se je potrebno z odločnim zaviranjem čim bolj približati oviri. Tukaj gre za ocenjevanje razdalje oziroma mesta zaviranja do ovire. Pa še izogib oviri. To se zgodi, ko opazimo oviro, pred katero se ne bomo mogli ustaviti zaradi naše hitrosti ali pa zaradi nenadnega pojava ovire pred nami (izsiljevanje ali kaj podobnega). Zato smo pa pred tem trenirali pravilno zaviranje z obema zavorama in s stisnjeno sklopko. Enostavna zadeva. Peljemo proti oviri, na določeni točki stisnemo sklopko in odločno zaviramo z obema zavorama. Ampak v nekem trenutku ugotovimo, da bomo kljub odločnemu zaviranju trčili v oviro. Takrat s pogledom oziroma z obračanjem glave poiščemo prazen prostor levo ali pa desno ob oviri, spustimo zavore, sklopko ne popuščamo, potisnemo krmilo (potikanje krmila smo prakticirali že pri ostalih vajah) v željeno smer oziroma v smer rešitve, obvozimo oviro in poravnamo motor na isto linijo, kot pred izogibom oviri. Zakaj poravnamo motor na isto linijo ? Ker vozimo po svojem smernem vozišču in se nočemo pojaviti pred vozilom, katero nam pripelje nasproti po svojem smernem vozišču. Pri tej vaji je hitrost majhna in nas samo uči ravnanja ob takšnih dogodkih. Hkrati pa nas tudi strezni, saj hitro ugotovimo, da bomo s prehitro vožnjo ali zaradi izsiljevanja nekoga zelo težko izvedli takšen manever. Torej lahko ugotovimo, da ta vaja sploh ni enostavna in je kar "tečna". Je pa res, da nas rešuje ob kritičnih trenutkih. In ravno med zaviranjem je zadnjič motorist na ravnem delu ceste padel. Kaj je bilo krivo, da je na cesti nastala dolga črna črta ? Pa ni to edina prometna nesreča, kjer sem videl dolgo črno črto. Zato pa pravim, da je potrebno trenirati oziroma vaditi med stožci, kateri veliko odpuščajo. Sploh nisem imel namena pisati o poligonu, ampak me je Snecer opomnil, da s svojim početjem "vzgajam" cestne dirkače. Če bo kdo v opisu našel nasvet za "kolenčkanje" ali kaj podobnega za uresničitev mokrih sanj cestnih dirkačev, naj mi prosim sporoči. Bom pospravil stožce. Celoten poligon je sestavljen iz vaj, katere simulirajo vožnjo po cesti in s tem skušajo pripraviti motorista do pravilne in varne vožnje. Predvsem gre tukaj za "obračanje" glave, saj je le-ta računalnik in vodi motorista v tisto smer, kamor je obrnjena. In ta "obrnjenost" oziroma zagledanost v oviro je še vedno težava. Gledamo v smer vožnje oziroma v smer rešitve. Pri vsem tem pa je pomembna tehnika vožnje. S pravilno tehniko je vse bolj enostavno in tudi bolj varno. So stvari, katere so nekaterim same po sebi logične. Vendar je precej motoristov, kateri se učijo na svojih napakah oziroma sploh ne vidijo in ne zaznajo karkoli narobe pri svoji vožnji. Lahko so zelo hitri. Vendar je ta hitrost posledica konjev med nogami in "ravnih" ovinkov. In vsi vemo, da je hitro, hitro prehitro. Ravno zaradi takih se mi zdi vredno pobirati stožce, da se ne bodo znašli na moji strani ceste. Ste razumeli ? Za varnost se gre. Varnosti nas vseh. Ker nekdo, ki ga vsak dan udari stožec po nogi, bo dobro premislil ali bi ta stožec zamenjal s čim tršim na cesti. Prav tako niso ti tečaji samo "slalomiranje" med stožci, ampak tudi pogovor, izmenjava izkušenj, seznanitev z vsem povezanim s cestnim prometom in druženje. Tukaj lahko vidite vse javne službe, katere lahko spoznate ob prometni nesreči ali kakšnem drugem podobnem dogodku. Ste že videli, kako se oživlja človeka, kako se ga rešuje iz zveriženega vozila, kako se išče ude po grmovju, ... ? Pridite, bomo poskusili simulirati. Ker v realnosti sem že vse videl in nimam nobene želje po ponovitvi. Zaradi preprečitve zgoraj opisanega se je dobro vsaj nekoliko spustiti na realna tla in nekaj storiti zase ter posledično tudi za druge. Scarlett, Joker, SLVR in 11 others 14
Cufa Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Eh pusti Snecerja, On gre še od Logatca do Idrije naravnost. V bistvu bi bilo zanimivo za videt
Snečer Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Eh pusti Snecerja, On gre še od Logatca do Idrije naravnost. V bistvu bi bilo zanimivo za videt Maš na YT moj kanal, uživaj https://www.youtube.com/channel/UCOsVH8ceQDP1zNJLGNFI5Aw Sem prebral nasvete Borutta, veliko neumnosti je notri. Že take so smešne o zatikanju pet na fussrasterje = mam ravne podplate. Pa tak se noge itak ne držijo. Al pa tale? Kaj pa ovinki, kjer se viseči del škornja nevarno približa podlagi ? So že bili primeri, ko se je noga srečala s podlago. Ni neboleče. Kje pa maš take ovinke, nikoli se mi ni to zgodilo, splohpa ima fussraster še palčko da na to opozori, nikoli podrsana... Ne vem zakaj vsiljuješ svoj stil vožnje. Vožnja je simpl in vsak "zna" vozit normalno. Razlike so kasneje na temni strani.
Cufa Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 A na Stelvio si šel s katrco? Pa čez polno prehitevaš? pa brez rokavic se voziš? eh ja...
ludiluka Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Maš na YT moj kanal, uživaj https://www.youtube.com/channel/UCOsVH8ceQDP1zNJLGNFI5Aw Sem prebral nasvete Borutta, veliko neumnosti je notri. Že take so smešne o zatikanju pet na fussrasterje = mam ravne podplate. Pa tak se noge itak ne držijo. Al pa tale? Kaj pa ovinki, kjer se viseči del škornja nevarno približa podlagi ? So že bili primeri, ko se je noga srečala s podlago. Ni neboleče. Kje pa maš take ovinke, nikoli se mi ni to zgodilo, splohpa ima fussraster še palčko da na to opozori, nikoli podrsana... Ne vem zakaj vsiljuješ svoj stil vožnje. Vožnja je simpl in vsak "zna" vozit normalno. Razlike so kasneje na temni strani. una palčka na stopalki ti prav nič ne pomaga če maš noge noge ku raca (da držiš sprednji del podplata proti ven ) Kmet2, ciciban in TakeALookAround 3
Snečer Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 A na Stelvio si šel s katrco? Pa čez polno prehitevaš? pa brez rokavic se voziš? eh ja... Od kdaj so rokavice obvezna predpisana oprema? Tak kot se ti v kavbojkah snemaš v prispevku o varni vožnji? Na Stelvio ni črte.
Cufa Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 kavbojke s ščitniki - take, ki odgovarjajo normativom da so klasificirane kot zaščitna oprema za motoriste. nisem rekla da si na stelvio prehiteval čez polno. Si pa. nekje..na nekem posnetku. Skratka, kr neki si. pa to nikogar ne bi motilo, če ne bi vedno zganjal take hipokrizije.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se