Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

Pri moji vožnji zgleda lepo odprta.

https://goo.gl/maps/xjcVe

https://goo.gl/maps/H7ig4(cesta na Areh)

 

Maš v mislih kakšno zaprto? po moje imam "vse" posnete.

 

Potem pa mi samo nekaj še odgovori. Ali večinoma časa voziš sam, ali v čredi?

 

ps.

če te voznik gleda, ga moraš ti še bolj gledati, jaz sem zelo samokritičen, ker vem, da nimam motogp refleksov in zato vožnja prilagajam potrebam, sposobnostim, razmeram, tveganju itd.

Golico poznam, Areh ne. Ne bom komentiral, sicer pa ocenjevati cesto po video posnetkih ni kaj prida.  Vozim pa mešano, včasih v družbi včasih sam, vsekakor pa izbiram družbo sebi enakih, nikakor ne podivjano čredo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, če te voznik gleda, UPAŠ da te je opazil....vsaj jaz. Pa se mi je tudi že zgodilo, da sem upal zaman. Na srečo sem se doslej srečno zmazal in upam, da bo tako tudi v bodoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega štosa pa žal ne razumem, prosim za pojasnilo.

Te bom poizkusil razsvetliti, drugače si pa prižgi luč ... 

 

Dobrodošel na motosvet forumu, kjer je CPP izmišljotina in so pussi štrajfni enaki devištvu. Sem zahajajo čudni ljudje, večinoma motoristi, ki častijo razne kulte jeklenih konjičkov in se nato prerekajo glede podrobnosti - v temu si, kot vidim, že ekspert. :grim Najdejo se tudi osebki, ki so delno kovinski roboti, drugi izločajo sluz po balanci, spet tretji označujejo teritorij z rjavo črtico na spodnjem perilu. Ne glede na to v katere "bogove" verjamejo, pa nihče ne tolerira skuteristov. Nenapisana in napisana pravila so sledeča: V primeru, da po pomoti pomahaš skuteristu moraš roko toliko časa držati na žarečem auspuhu, dokler bolečina ne preneha. Če skuterista prehitiš na cesti ga je potrebno čim prej sčevljat v maline. Ko si npr. na OMV Postojna in piješ t.i. "kawo", ter s kolegi motoristi izlivaš "čustwa", je potrebno v primeru, da se med motoriste parkira skuterist, skuter onesposobiti z zataknitvijo čevlja v prednjo feltno.  

 

 

Glede na to izjavo: 

Skuteristi so meni ok.

ti priporočam, da si v usta našpricaš kettenspray, izpljuneš, ponoviš z razmaščevalcem, potem pa si v kombinezon naliješ malo bencina, da hlapi preženejo tvoje zle misli. 

 

 

Da ne bomo preveč offtopic ... zgoraj našteta pravila so poglavitni razlog, da na tečaje varne vožnje skuteristi ne zahajajo.  :ninja:  :OK:

Popravljeno . Popravil SLVR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To že, samo vsebina mi ni bila razumljiva.

Je pa SLVR sedaj v bistvu podajl zaključno tezo za ta topic.

Ko se prijaviš in prideš na MS, na rabiš več tečaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Golico poznam, Areh ne. Ne bom komentiral, sicer pa ocenjevati cesto po video posnetkih ni kaj prida.  Vozim pa mešano, včasih v družbi včasih sam, vsekakor pa izbiram družbo sebi enakih, nikakor ne podivjano čredo.

Zato si tudi po moji oceni obiskal tečaj, da si primeren za čredo? kakršnakoli čreda, vedno je neko natjecanje, ker enakih ni, to je dejstvo. Jaz osebno pač najraje vozim sam in potem nisem ne prehiter, ne prepočasen, ampak ravno prav. Nerad vozim za nekom spredaj, pa tudi zadaj nimam rad, da nonstop gledam luč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te bom poizkusil razsvetliti, drugače si pa prižgi luč ... 

 

Dobrodošel na motosvet forumu, kjer je CPP izmišljotina in so pussi štrajfni enaki devištvu. Sem zahajajo čudni ljudje, večinoma motoristi, ki častijo razne kulte jeklenih konjičkov in se nato prerekajo glede podrobnosti - v temu si, kot vidim, že ekspert. :grim Najdejo se tudi osebki, ki so delno kovinski roboti, drugi izločajo sluz po balanci, spet tretji označujejo teritorij z rjavo črtico na spodnjem perilu. Ne glede na to v katere "bogove" verjamejo, pa nihče ne tolerira skuteristov. Nenapisana in napisana pravila so sledeča: V primeru, da po pomoti pomahaš skuteristu moraš roko toliko časa držati na žarečem auspuhu, dokler bolečina ne preneha. Če skuterista prehitiš na cesti ga je potrebno čim prej sčevljat v maline. Ko si npr. na OMV Postojna in piješ t.i. "kawo", ter s kolegi motoristi izlivaš "čustwa", je potrebno v primeru, da se med motoriste parkira skuterist, skuter onesposobiti z zataknitvijo čevlja v prednjo feltno.  

 

 

Glede na to izjavo: 

ti priporočam, da si v usta našpricaš kettenspray, izpljuneš, ponoviš z razmaščevalcem, potem pa si v kombinezon naliješ malo bencina, da hlapi preženejo tvoje zle misli. 

 

 

Da ne bomo preveč offtopic ... zgoraj našteta pravila so poglavitni razlog, da na tečaje varne vožnje skuteristi ne zahajajo.  :ninja:  :OK:

tudi skuteristi pridejo (mo) na ta tečaj, včasih. in kaj če slučajno skuterist prehiti motorista? nevem zakaj, ma to se mi redno dogaja na jadranki, ko se vozim tam včasih s sesalcem...mi je pa zgoraj napisano razmišljanje vseeno kr všeč...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato si tudi po moji oceni obiskal tečaj, da si primeren za čredo? kakršnakoli čreda, vedno je neko natjecanje, ker enakih ni, to je dejstvo. Jaz osebno pač najraje vozim sam in potem nisem ne prehiter, ne prepočasen, ampak ravno prav. Nerad vozim za nekom spredaj, pa tudi zadaj nimam rad, da nonstop gledam luč.

 

jaz mislim da ima snecer prav in da se vsi pod to tudi podpišemo   :bum:  :headbang:  :bum:  :headbang:  :bum:  :wallbash:  :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snecer, naj bo po tvoje.. ja samo zato sem šel na tečaj, da nisem več črna ovca. Hudič je če ti ne paše vozit za nekom spredaj, potem je edina opcija da prehitiš in voziš spredaj...  :) Naj ti ne bo nerodno...

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato si tudi po moji oceni obiskal tečaj, da si primeren za čredo? kakršnakoli čreda, vedno je neko natjecanje, ker enakih ni, to je dejstvo. Jaz osebno pač najraje vozim sam in potem nisem ne prehiter, ne prepočasen, ampak ravno prav. Nerad vozim za nekom spredaj, pa tudi zadaj nimam rad, da nonstop gledam luč.

Tole sicer ne sodi v to temo, ampak tudi jaz se raje vozim sam, ampak zvečer pa rabim družbo za pivo (to pa je včasih problem) .

In sem celo našel "somišljenike" (torej nisem nek ekstrem) invidualci (ampak sčasoma rata dolgčas) .

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sicer ne sodi v to temo, ampak tudi jaz se raje vozim sam, ampak zvečer pa rabim družbo za pivo (to pa je včasih problem) .

In sem celo našel "somišljenike" (torej nisem nek ekstrem) invidualci (ampak sčasoma rata dolgčas) .

lp

Vsi majo poleg navigacijo in končno dnevno lokacijo in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sencer

Tečaj ni šola dirkanja in kolenčaknja, temveč ti pomaga da:

 

- lažje polkrožno obrneš kadar je potrebno. Si zmožen polkrožno obrniti na 6 m kolikor je standardna širina ceste?

- se znaš varno ustavit in ob tem izkoristiti ves potencial zavor. Včasih je v prometu potrebno tudi to. Znaš?

- znaš voziti počasi ne da bi vlekel noge po tleh.

- veš kje je meja zdrsa/blokade kolesa  in znaš reagirati v tem primeru.

- se znaš izogniti nenadni oviri. npr žogi

- ...

 

Četudi vse to že znaš, si z obiskom tečaja lahko še bolj suveren in hiter v omenjenih manevrih. Če jih ne izvajaš redno postane motorika vse slabša kljub temu, da si vse nasteto nekoč znal. Zato je tečaj oz. vožnja na poligonu krasen način, da varno in poceni nadgradimo in vzdržujemo svoje vozniške sposobnosti.

 

Sam pogosto vadim na poligonu, le stožce si postavim nekoliko drugače kot v avtošoli, da dobim zanimivo progo, ki vsebuje vse elemente vožnje (pospeševanje, zaviranje, smer pogleda, nagib telesa in motorja, zasuk krmila, usklajena uporaba zavor, plina in sklopke .. .) Tako poligon postane krasen vir zabave in vaje na varen in poceni način.  

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z avtom domnevam da si tudi tam nonstop...?

-v navigaciji imam nastaveljeno izogibanje polkrožnemu, obračam pa tam, kjer je dovolj varno in to je prvo vodil, a moraš na vsakem kolovozu obračat sredi ceste? Seveda pa se kdaj tudi to zgodi in z mojim motorjem to ni problem, ma kratko medosno, simpl, lahek,

-znam se ustaviti, varno je najbrž tako, da ni nevarno, da se ne zabijem ali padem? nimam abs, razen v roki, vedno obe zavori uporabljam, do sedaj torej vedno varno,

-znam voziti počasi tako da vlečem noge ali pa tudi ne, če si nastavim štandgas na 1500 se ti cel dan vozim na 5kmh brez sklopke (ma kolešček za to), spet fora je tudi v lahkem motorju in ne tanku,

-kje je meja zdrsa tudi vem, saj kot vidiš ne vozim do roba oz. vedno z rezervo, ne znam pa pravilno reagirati ob zdrsu z motorja, nimam te vaje na stezi, cesti, ne vem kako je ko letiš proti robniku, ograji, avtu, nekak tudi ne bi rad vadil tega,

-nenadni oviri se znam izogniti, a to je spet relativno

pospeševanje? ja kaj pa je tu treba, urejeno zapestje in pretikanje,

zaviranje? zavore kot zavore, nič posebnega, če normalno voziš, z abs najbrž milina

smer pogleda? ja kam pa naj gledaš... verjetno v sonce?

nagib telesa? pri normalni vožnji se boš presedal, ekstremno nagibal itd? nope, normalno se boš peljal in motor te bo "potegnil" v smer kot je treba (malo moraš met smisel za to in seveda občutek)

zasuk krmila? tega pa nisem razumel...speedway?

usklajena uporaba zavora, plina, sklopke?...kupiš avtomatik, ali vsak qucik shift, če te to muči

A zabavaš se na poligonu? ja fajn, pol pa na pir, ko je konec in gas domov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi, da bi tukaj pametoval in probal dokazati svoj prav. Ampak, če bi bilo lahko po moje bi naredil zakon, da vsak, ki naredi izpit za motor, mora v doglednem času, cca. najkasneje v dveh letih od izpita opraviti celodnevno varno vožnjo na Vranskem. Ne poznam nikogar, ki je bil tam, da ni bil hvaležen inštruktorjem vožnje in samemu sebi, da se je odločil obiskati varno vožnjo. Zanimivo, da vso to stvar najbolj hvalijo prav motoristi z daleč največ izkušnjami.   

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer bi še inštruktorja kaj navadil  :grim

jaz bi raje muhe poslal na šolo varne vožnje!!! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo offtopic...pa tudi ne preveč. Obstaja pri nas kakšen tečaj (varne) vožnje na neasfaltiranih površinah? Makadam, lažji teren... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snečer in kmet tega ne znajo. Obrni se na soft enduraše. Ne3ous al nekaj tacga.. Laho ti samo to povem, da je treba na globokem gramozu rit nazaj in gasaaa.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snečer in kmet tega ne znajo. Obrni se na soft enduraše. Ne3ous al nekaj tacga.. Laho ti samo to povem, da je treba na globokem gramozu rit nazaj in gasaaa.

Še dobro da ti veš kaj jaz znam in kaj ne  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo offtopic...pa tudi ne preveč. Obstaja pri nas kakšen tečaj (varne) vožnje na neasfaltiranih površinah? Makadam, lažji teren...

Žal ne; ene parkrat se je @batzajla založil in to je blo to se mi zdi. Škoda, čeprav po drugi strani logična posledica, če je vožnja v naravnem okolju prepovedana.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tečaj škodit sigurno nemore. Jaz bi šel, pa se raje cel vikend vozim za ta denar. A je za te k zdej delajo izpite za motor tečaj obvezen, tako kot je pri avtih? To nebi blo slabo v primeru normalne cene, glede na to da so zdaj izpiti že tak luksuz (cenovno) da nemoreš verjet. Jaz sem mel 10 uro izpitno pred leti, zdej jih menda rabiš 21. Ob povprečni urni postavki 35€ za A, je to 700€ samo za uro. Ko daš zraven še vse ostalo si na jurja. Krneki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je res, da je dost drag tečaj sam vseen mi ni žal niti centa, ker men je bil tečaj vrhunski. Sej če tko gledaš je motorizem že samo po seb luksuz.

Je pa res, da se tudi jaz strinjam, da bi bil lahko obvezen, pa ceno bi tudi lahko spustil ;)

Kar se tiče izpita je pa 20 ur obveznih pa potem ti ponavadi porinejo še eno pred izpitom pa izpitna, jaz sem ga lani delal in je bila izpitna 22, plačal pa 30 € uro (kar je zelo ugodno) ;)

Popravljeno . Popravil deyo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma luksus je bil vcasih....

Leta 88 sem celo zimo sparal da sem se lahko pol leta vozil.

Pri placi 350 mark je bila registracija za 90km 900mark.

Gume je pa glih tko pojedlo na 5000km.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal ne; ene parkrat se je @batzajla založil in to je blo to se mi zdi. Škoda, čeprav po drugi strani logična posledica, če je vožnja v naravnem okolju prepovedana.

 

 

Makadamska pot ni nujno naravno okolje... Mene je ravno napačna reakcija na makadamu kar nekaj stala. V teoriji sem vedel kaj in kako, a sem v praksi odreagiral ravno tako, kot se ne sme. Če bo kakšna enduro varianta šole varne vožnje, se z veseljem oglasim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!