motolover Objavljeno April 4, 2016 Opozori Objavljeno April 4, 2016 8 minutes ago, Igi Pop said: Se moram strinjat s Sneckerjem. Na tečaj večinoma hodijo mulci, ker morajo po dveh letih od opravljenega vozniškega izpita obvezno na tečaj, sicer ostanejo brez vozniške. Ko sem bil jaz, je bil samo eden pod trideset let. Mogoče si naletel na tako skupino, da ste bili sami mulci Yoghurt 1
TakeALookAround Objavljeno April 4, 2016 Opozori Objavljeno April 4, 2016 3 minutes ago, izibajker said: A stalno progo imajo? Kje na Ježici pa je to? Ce se peljes iz Crnuc cez most proti rondoju.....mas na desni kemperje pa colne parkirane...zraven tega. 1 minute ago, Kmet2 said: To je zaradi motorja ...menjaj Jah, nism dost pridn. Kmet2, Yoghurt in izibajker 3
alko1 Objavljeno April 4, 2016 Opozori Objavljeno April 4, 2016 Kdaj majo pa za dedke Igi Pop in Kmet2 2
Dark Objavljeno April 4, 2016 Opozori Objavljeno April 4, 2016 pred 7 minutami, Igi Pop pravi: Se moram strinjat s Sneckerjem. Na tečaj večinoma hodijo mulci, ker morajo po dveh letih od opravljenega vozniškega izpita obvezno na tečaj, sicer ostanejo brez vozniške. Veliko je tistih, ki naberejo veliko kazenskih točk in si kupijo odpustek, da ga lahko potem spet biksajo na cestah. Moderni so tudi team buildingi, eno leto na rafting, drugo leto v adrenalinski park, paint ball, pa zip line in še tečaj varne vožnje. Samo za izbrance, seveda. Razne velike firme v državni lasti tja pošiljajo ljudi, ki nimajo za spodoben avto. Saj se strinjam, da ti lahko marsikaj koristnega pokažejo. Moti me, da država prisili ljudi, da ustvarjajo dobiček organizatorjem teh dejavnosti. Morda bi bilo bolje, da bi več pozornosti usmerili v avtošole, ki bi dale mulcem več znanja. Morda bi lahko mulcem v avtošoli vsaj namignili v čem je fora, da se avto premika, ali zakaj je v avtu rezervno kolo. Če državo res tako skrbi za nas, zakaj nam potem vsem ne plačajo managerskih zdravniških pregledov, treningov varne vožnje, zakaj mi ne sponzorirajo novega motorja z ABS itd, itd. Pa še zavarovalnice bi kaj primaknile. Igi Pop, ne jemlji kot žalitev. Vendar, ne morem zapisati drugače: po zapisanem, ti ne živiš na tem svetu... Sicer pa, s Snecerjem se pač ne prijavita na tečaj in bo volk sit in koza cela... P.s.: In še o mulcih na tečaju. Poglej udeležence včerajšnjega tečaja na fotografiji, ki sem jo objavil (mene ne boš našel, ker sem fotografiral) in kje vidiš kakšnega mulca? Trije od šestih so bili stari celo okoli 50 let... Bi lahko bili tvoji očetje? MMF 1
gretzky Objavljeno April 4, 2016 Opozori Objavljeno April 4, 2016 pred 5 minutami, Dark pravi: P.s.: In še o mulcih na tečaju. Poglej udeležence včerajšnjega tečaja na fotografiji, ki sem jo objavil (mene ne boš našel, ker sem fotografiral) in kje vidiš kakšnega mulca? Trije od šestih so bili stari celo okoli 50 let... Bi lahko bili tvoji očetje? Mene skrbi še nekaj drugega. Ko prebiram kroniko o smrtnih žrtvah na motociklih, opažam, da to niso 20-30 letni mladci, ampak so to že izkušeni in vsaj po letih zreli ljudje. 40 - 60 letni motoristi. MMF 1
Igi Pop Objavljeno April 4, 2016 Opozori Objavljeno April 4, 2016 pred 17 minutami, motolover pravi: Ko sem bil jaz, je bil samo eden pod trideset let. Mogoče si naletel na tako skupino, da ste bili sami mulci Ja, pa jaz sem bil najmlajši pred 18 minutami, Dark pravi: Igi Pop, ne jemlji kot žalitev. Vendar, ne morem zapisati drugače: po zapisanem, ti ne živiš na tem svetu... Sicer pa, s Snecerjem se pač ne prijavita na tečaj in bo volk sit in koza cela... P.s.: In še o mulcih na tečaju. Poglej udeležence včerajšnjega tečaja na fotografiji, ki sem jo objavil (mene ne boš našel, ker sem fotografiral) in kje vidiš kakšnega mulca? Trije od šestih so bili stari celo okoli 50 let... Bi lahko bili tvoji očetje? Sem preveč napisal in nisi vsega prebral. Saj sem se strinjal, da lahko kaj pametnega pokažejo. Moti me, da jim država zagotavlja stranke. To bi morale delati zavarovalnice, ker bi se jim to splačalo. Tudi jaz sem že odprl mošnjiček , ker je mulc moral na tečaj. Saj je prav, da je šel, samo sponzorje pogrešam. ps Moji očetje pa ne bi mogli biti, tudi, če bi zgodaj začeli. Prevozil sem cca 1.300.000 KM z avtom in 150.000 z mopedi, zdej pa računaj.
Dark Objavljeno April 4, 2016 Opozori Objavljeno April 4, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, Igi Pop pravi: Ja, pa jaz sem bil najmlajši Sem preveč napisal in nisi vsega prebral. Saj sem se strinjal, da lahko kaj pametnega pokažejo. Moti me, da jim država zagotavlja stranke. To bi morale delati zavarovalnice, ker bi se jim to splačalo. Tudi jaz sem že odprl mošnjiček , ker je mulc moral na tečaj. Saj je prav, da je šel, samo sponzorje pogrešam. ps Moji očetje pa ne bi mogli biti, tudi, če bi zgodaj začeli. Prevozil sem cca 1.300.000 KM z avtom in 150.000 z mopedi, zdej pa računaj. Igi Pop, se strinjam, da bi lahko za preventivo v cestnem prometu prispevala kaj tudi država (tudi ceste bi lahko uredila in še kaj drugega. Zato se najraje vozim v Avstriji). Vendar: če imaš za mopede, s katerim si prevozil 150.000 km, za ogrevanje na začetku sezone, če že ne zakaj drugega, tudi 120 EUR verjetno ni prehud zalogaj? Sam sem se prijavil v Vranskem še na program "Varno na cesti", ki ga v centru označujejo, kot najbolj atraktivnega... https://www.amzs.si/cvv/programi/za-motoriste/varno-na-cesti Lepo pozdravljam! P.s.: Sicer pa, če ima kdo pri kabelskem operaterju možnost pogleda za nazaj, je posnetih tudi nekaj prizorov našega nedeljskega tečaja. Popravljeno April 4, 2016. Popravil Dark MMF 1
gift Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 na Vranskem sem se udeležil varne in varčne vožnje z avtom (kot gost, povabilo...malo jača zadeva kot običajno). Če bi moral sam plačat (po videnem...izkušnji), se za to zagotovo ne bi odločil (zadeva za začetnike...definitivno). Po moje je kaj takšnega boljša izkušnja, izkušnje iz prve roke. http://www.policija.si/index.php/component/content/article/35-sporocila-za-javnost/67279-trije-izrebani-motoristi-so-se-udeleili-treninga-varne-vonje-v-policijski-akademiji?tmpl=component&print=1&page=&lang=
maus Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pa kaj se obremenjujete ... kdor želi naj gre, kdor ne želi pa naj ne gre ... preprosto če nekdo misli, da mu bo to pomagalo, mu toplo priporočam ampak ne sme misliti, da če ima tečaj da pol lohka diuja po cesti. moje mnenje je, da je najboljši tečaj tisti, ki te odpelje na relacijo, te posname in skupaj analizirata vožnjo. To je včasih počel Samo ... če bi pa kakšen izrecno želel mu tudi Borutt pokaže in pove kakšno malenkost v svojem prostem času ... če je v službi je prepozno, da bi vas opozarjal na napake. v zadnji fazi pa tudi sam komu kaj povem in se zapeljem s kom ... pri meni je potrebno plačevat jedačo in pijačo vaša izbira ... Vransko, Postojna, ali pa še kdo Dark, Scarlett, Yoghurt in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 12 urami, Snecer pravi: Ne gre za prepričevanje. Preprosto me zanima tale tvoja napoved in sicer da bo udeležba na tečaju zagotovo zmanjšala število žrtev na naših cestah. Zakaj tako misliš? Pač ne razumem, kako lahko projektilom tečaj pomaga. Men se zdi, da dokler prvo ni glava urejena + zapestje, tečaj varne vožnje nima nobenega smisla. To bi morala biti zadnja faza, piljenje. ---------- Da bo glava urejena in da se bodo(bomo) projektili zavedali (ali vsaj delno zavedali) svoje odgovornosti, je podobno kot pri vzgoji psa: Razposajenega kužija daš v pasjo šolo. Nekateri se bolje naučijo, nekateri slabše a pomaga. Smatram, da tečaj marsikomu lahko pomaga, če ne drugega, se pa lahko naučimo počas med stožci vozit pred 10 urami, gretzky pravi: Mene skrbi še nekaj drugega. Ko prebiram kroniko o smrtnih žrtvah na motociklih, opažam, da to niso 20-30 letni mladci, ampak so to že izkušeni in vsaj po letih zreli ljudje. 40 - 60 letni motoristi. to statistiko smo že obdelali. Mulce (need 4 speed verzije) ponavadi izloči naravna selekcija v začetku sezone. Ostane generacija, ki takrat prileze na plano, generacija ki je končno odplačala kredite, spravila mularijo da so lahko sami doma in potem hopa na moped. Če je večinski delež motoristov med 40-60 je med njimi tudi največji osip. Pa tudi o neki iskušenosti ne gre govoriti, ker če ni imel mopedov od mladih nog ampak je začel motorirati pri 40 letih je enako zelen ko 20 letni mulc. pred 1 uro, Snecer pravi: teroristi se tudi učijo ampak jim uspe, mar ne. Če se neb učili, bi jih razneslo že ko bombe sestavljajo Pepper, MMF, maus in 4 others 7
sebar Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 Just now, motolover said: Ali lahko predebatiramo kako se pravilno plava kravel? Saj spada v to temo.. Verjetno obstaja tečaj A v nedeljo gre kdo na Vransko? Jst in kolega štartava iz Lj če se kdo pridruži sunnygirl in Dark 2
vandrovec Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 Tečaji varne vožnje že prav, da so, za tiste, ki jih potrebujejo, morda kdaj pojdem pogledat iz radovednosti, ravno potrebe pa sam zaenkrat ne vidim. Se mi zdi, da je to nekaj takega kot tečaj varnega seksa ali naravna metoda za uravnavanje nosečnosti....če nekaj počnem z veseljem, da bi se učil delati drugače? Vem, da ne vozim idealno, tudi prekrške delam...vse to vem, ampak mi tako paše. Da bi šel vijugat med stožce, zakaj? Pri smučanju sem imel vedno raje smuk kot slalom... Da bi se z motorjem vozil tako, kot je drugim všeč... Igi Pop, Kmet2 in Snečer 3
Kmet2 Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 5 minutami, vandrovec pravi: Tečaji varne vožnje že prav, da so, za tiste, ki jih potrebujejo, morda kdaj pojdem pogledat iz radovednosti, ravno potrebe pa sam zaenkrat ne vidim. Se mi zdi, da je to nekaj takega kot tečaj varnega seksa ali naravna metoda za uravnavanje nosečnosti....če nekaj počnem z veseljem, da bi se učil delati drugače? Vem, da ne vozim idealno, tudi prekrške delam...vse to vem, ampak mi tako paše. Da bi šel vijugat med stožce, zakaj? Pri smučanju sem imel vedno raje smuk kot slalom... Da bi se z motorjem vozil tako, kot je drugim všeč... Pa sej načeloma se strinjam s teboj. Toda tečaj varne vožnje si opisal kot da bi se vozil na nedeljskem izletu .......ja kdo pa govori ,da moraš vijugat med stožci in vozit po nekih navodilih ,tu se gre za povsem drug pogled. Namreč na ta tečaj greš da se naučiš izogibat oviram na najbolj varen način v kontroliranem okolju in ampak samo in to ti lahko mogoče kdaj pride prav pri tem tvojem načinu ,ki ti ga nobeden ne želi odvzet ,ti vozi naprej po svoje vsake toliko napravi prekršek ,pa kdo ti brani človek Zivnorc in Dark 2
vandrovec Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 5 minutami, Kmet2 pravi: Namreč na ta tečaj greš da se naučiš izogibat oviram na najbolj varen način v kontroliranem okolju in ampak samo in to ti lahko mogoče kdaj pride prav pri tem tvojem načinu V kontroliranem okolju ni problemov, kaj pa v stresnih situacijah, ko deluje podzavest?
Kmet2 Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 2 minutami, vandrovec pravi: V kontroliranem okolju ni problemov, kaj pa v stresnih situacijah, ko deluje podzavest? Post je bil mišljen nagajivo . Drugače pa vrjemi da sem bil večkrat v kakšnih stresnih situacijah ,kakšna se tud ni išla,samo tam mi ne bi pomagal prav noben tečaj pomagalo bi edino Snecerjev nasvet "poveži glavo z zapestjem " Dark, Igi Pop, MMF in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 Dokler bodo tečaji na volonterski osnovi, bo tudi kdo kaj zanimivega odnesel. Ko bodo postali obveza...no saj vemo kako je z obvezami. Pa še vabilo v Postojno 23.04.16. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu občine Postojna in policisti PPP Koper bomo organizirali preventivno akcijo za voznike enoslednih vozil "Policijska izkušnja" kot nasvet in sicer dne 23.04.2016 (sobota) med 09.00 in 17.00 uro v Postojni na parkirišču pred PTC Primorka (ob cesti Ljubljana - Koper, nasproti ZD Postojna in nasproti avtobusne postaje). Namen akcije je obveščanje in osveščanje voznikov enoslednih vozil o varni udeležbi v cestnem prometu skozi različne vaje na poligonu in seveda pogovor s policisti motoristi. Vendar s tem ne želimo samo opozarjati na pasti vožnje motornega kolesa, katere nas čakajo v cestni džungli s številnimi "divjimi živalmi" v obliki ostalih udeležencev cestnega prometa, ampak tudi predstaviti lepote vožnje oziroma varno uživanje v vožnji jeklenega konjička. Seveda bomo policisti na voljo za pogovor o vsem, kar zanima motorista v zvezi vožnje in njegovega vozila ter tudi o vseh ostalih stvareh, za katere do sedaj ni bilo priložnosti ali ni bilo časa. Osrednji del dogajanja bo poligon s postavljenimi različnimi vajami za voznike enoslednih vozil, katere simulirajo vožnjo po cesti. Seveda bomo policisti motoristi obrazložili namen in cilj vsake vaje posebej ter pokazali pravilno tehniko za obvladovanje posamezne vaje. Resnično se bodo vaje izvajale pri počasni vožnji, vendar nas učijo pravilnega obvladovanja motornega kolesa s pravilno tehniko vožnje, pravilnega gledanja v smer vožnje oziroma v smer rešitve, pravilnega reagiranja v primeru nenadne ovire, ... Vse skupaj ne bo nič novega, ampak samo predstavitev že znanega, kar bo za nekatere vseeno učenje nečesa popolnoma novega, za druge pa samo nadgrajevanje že znanega. Pravzaprav bo na ta dan neke vrste dan odprtih vrat za motoriste in ostale obiskovalce, saj bo na ogled policijska oprema (alkotest, laserski merilnik hitrosti, stinger, ...) in vozila (provida). Pri tem ne bo noben policist "službeno zategnjen", ampak bo na razpolago za pogovor, razlago, pojasnitev, razjasnitev, ..., torej v službi naroda. Sam osebno mislim, da moramo biti policisti v prvi vrsti vsak dan v službi naroda in šele nato represivni organ. Ampak, to je že druga tema. Ker pa samo gledanje policistov in stožcev marsikoga utrudi, bodo na prireditvenem prostoru tudi gasilci, reševalci, vojaška policija, mestno redarstvo, šola vožnje, DARS oziroma cestninski nadzorniki ter različna zainteresirana podjetja ali posamezniki z motoristično opremo in motornimi kolesi. To ne bodo statisti, ampak bodo predstavili svoj poklic in opremo ter predvsem bili na razpolago s svojim znanjem. Tako bo mogoče obnoviti znanje prve pomoči, preveriti delovanje defibrilatorja, si ogledati gasilsko opremo in opremo mestnega redarstva ter cestninskih nadzornikov in jih tudi povprašati o njihovih pooblastilih ter načinu dela. Ne bodo manjkala niti starodobna vozila iz bližnje in daljne okolice. Upam, da boste imeli čas in se nam pridružili v preventivni akciji, katera je namenjena voznikom enoslednih vozil s ciljem izboljšati prometno varnost do te mere, da nam ne bo več treba pobirati motoristov. Vem, da je takšno razmišljanje utopično, ampak vsaj cilj je postavljen. MMF, jskrablin, robot in 5 others 8
vandrovec Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 45 minutami, Kmet2 pravi: Drugače pa vrjemi da sem bil večkrat v kakšnih stresnih situacijah ,kakšna se tud ni išla,samo tam mi ne bi pomagal prav noben tečaj Verjamem, tudi sam sem se že znašel v kriznih situacijah. Recimo, nasproti tebi vozeč avto nenadoma zavije pred teboj na tvoj vozni pas, kaj v tem primeru? Če zaviješ na nasprotni vozni pas si v primeru nesreče sam v prekršku, če ostaneš na svojem pasu sledi najverjetneje trčenje. Reakcije so seveda v smislu preživetja, takrat se ne vprašaš, kaj je prav in kaj ni. Ko se kaj takega zgodi, ponavadi ne moreš verjet, da je res, vse ostalo počneš intuitivno. Kmet2 1
izibajker Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 3 urami, sebar pravi: Verjetno obstaja tečaj A v nedeljo gre kdo na Vransko? Jst in kolega štartava iz Lj če se kdo pridruži Jaz bi tudi šel. Je ta preventivna akcija v smislu kot nek uvodni, spoznavni tečaj, po katerem se potem odločiš ali greš na tapravi tečaj varne vožnje? A jaz to prav razumem?
solorider Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 Snecer ima čisto prav, da tečaja ne rabimo, muhe naj gredo na tečaj, da se mu ne bodo več v hrbet zaletavale! Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred eno uro, vandrovec pravi: Verjamem, tudi sam sem se že znašel v kriznih situacijah. Recimo, nasproti tebi vozeč avto nenadoma zavije pred teboj na tvoj vozni pas, kaj v tem primeru? Če zaviješ na nasprotni vozni pas si v primeru nesreče sam v prekršku, če ostaneš na svojem pasu sledi najverjetneje trčenje. Reakcije so seveda v smislu preživetja, takrat se ne vprašaš, kaj je prav in kaj ni. Ko se kaj takega zgodi, ponavadi ne moreš verjet, da je res, vse ostalo počneš intuitivno. No skratka da zaključiva . Ne iti na tečaj MMF 1
Popularna objava Borutt Objavljeno April 5, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 3 urami, vandrovec pravi: V kontroliranem okolju ni problemov, kaj pa v stresnih situacijah, ko deluje podzavest? pred 1 uro, vandrovec pravi: Verjamem, tudi sam sem se že znašel v kriznih situacijah. Recimo, nasproti tebi vozeč avto nenadoma zavije pred teboj na tvoj vozni pas, kaj v tem primeru? Če zaviješ na nasprotni vozni pas si v primeru nesreče sam v prekršku, če ostaneš na svojem pasu sledi najverjetneje trčenje. Reakcije so seveda v smislu preživetja, takrat se ne vprašaš, kaj je prav in kaj ni. Ko se kaj takega zgodi, ponavadi ne moreš verjet, da je res, vse ostalo počneš intuitivno. Popolnoma prav imaš. Vendar samo v primeru, ko oziroma, če boš dokazal, da športniki sploh ne trenirajo, ampak vse to počnejo iz čistega veselja in poleg tega dosegajo rezultate. Ker pa ne boš ničesar dokazal, ti bom takoj napisal, da nimaš najmanjšega pojma o psihologiji in posledično o ravnanju nekoga v takšni ali pa drugačni situaciji. Ti bom nekaj zaupal; trening v kontroliranem okolju pripravi telo na točno določene gibe in na točno določeno ravnanje, kar postane avtomatizem v vsaki situaciji v prometu, zaradi česar se odpravi nepravilno ravnanje zaradi panike in ostalih nezaželenih psiholoških vplivov, kar je tudi zmrznjeni možgani. skalaprava, eltrinajst, DAMI34 in 18 others 21
solorider Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 42 minutami, DinDiin pravi: A pol nebi sli v nedeljo? A bo vreme?
exclan Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 15 minutami, Borutt pravi: Popolnoma prav imaš. Vendar samo v primeru, ko oziroma, če boš dokazal, da športniki sploh ne trenirajo, ampak vse to počnejo iz čistega veselja in poleg tega dosegajo rezultate. Ker pa ne boš ničesar dokazal, ti bom takoj napisal, da nimaš najmanjšega pojma o psihologiji in posledično o ravnanju nekoga v takšni ali pa drugačni situaciji. Ti bom nekaj zaupal; trening v kontroliranem okolju pripravi telo na točno določene gibe in na točno določeno ravnanje, kar postane avtomatizem v vsaki situaciji v prometu, zaradi česar se odpravi nepravilno ravnanje zaradi panike in ostalih nezaželenih psiholoških vplivov, kar je tudi zmrznjeni možgani. ja Borutt imaš 100% prav postane avtomatizem ampak tak avtomatizem se doseže z kilometri (za normalne razmere) in situacijami (nenormalne ) katerih se na varnem poligonu, da obvladat in reagirat pravilno po dosti poiskusih ampak, da to postane tak avtomatizem, da boš spet isto reagiral na cesti pa ne bo šlo ker bi se mi moralo zgodit iste situacije vsak dan vsak 4x pa provaj preživet z 4 na dan!?
vandrovec Objavljeno April 5, 2016 Opozori Objavljeno April 5, 2016 pred 16 minutami, Borutt pravi: Ti bom nekaj zaupal; trening v kontroliranem okolju pripravi telo na točno določene gibe in na točno določeno ravnanje, kar postane avtomatizem v vsaki situaciji v prometu, zaradi česar se odpravi nepravilno ravnanje zaradi panike in ostalih nezaželenih psiholoških vplivov, kar je tudi zmrznjeni možgani. Verjamem, da je trening koristen. Koliko časa traja trening na šoli varne vožnje? Se ne bom hvalil ampak imam precej izkušenj z motorji. Sem vozil kros včasih, skoki in to, v bistvu sem na motorjih od Tomosa dvobrzinca, ki sem ga stricu "ukradel", to je od zgodnjih najstniških let ali še prej. Od takrat na različnih motorjih, še pred izpitom sem policajem parkrat pobegnil s krosom... Kakšen avtomatizem bi pridobil v šoli varne vožnje?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se