Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Blagor onim, ki se lahko pokonci čez ovinke vozijo  :lol1:

Objavljeno

kavbojke s ščitniki - take, ki odgovarjajo normativom da so klasificirane kot zaščitna oprema za motoriste.

nisem rekla da si na stelvio prehiteval čez polno. Si pa. nekje..na nekem posnetku.

 

Skratka, kr neki si. :004 pa to nikogar ne bi motilo, če ne bi vedno zganjal take hipokrizije.

Mam kožo na rokah utrjeno kot kenguru :)

No, seveda, se zgodi polna črta tudi, v skrajni sili.

Na sliki obuvalo iz 2009, 65k km...

post-22669-0-21206700-1439909056_thumb.jpg

Objavljeno

Tečaj varne vožnje ali Policijska izkušnja kot nasvet ali Slalomiranje ali Žvečenje tobaka v vrsti.

Naslov takšen ali drugačen, vendar za nekatere vedno z drugačnim pomenom.

Tole bi moral imeti vsak pred očim vsakič, predno se vsede na motor. Letos sem imel priliko opazovati policista, ki je pripravljal poligon na neki prireditvi v Naklem. Imel je omejen prostor, pa vseeno stlačil cel poligon noter. In naredil nekaj testnih voženj... Čeljust mi je padla dol, ko je suvereno premetaval velikega BMW-ja med stožci. Na način, kot ga je opisal Borutt ;) In ker sem ravno takrat trpel na poligonu pri opravljanju izpita, sem ga seveda povprašal za nasvet. Naslednjič na poligonu sem poizkusil opisano tehniko in od takrat vehementno vsakič odpeljal cel poligon. Prav tako na izitni vožnji.

Res pa je, da po pridobitvi izkaznice na to hitro pozabil (popil vso pamet) in se v prometu vsaj trikrat znašel v težavah (predvsem levi ovinki mi na ležijo). Očitno bo potrebno še vaditi!

LP, M

Objavljeno

Ke smeti! Prvi video ki odprem pa je že uspel zaj...

Kamero obrni drugič...

Vsaj dej video na reverse pa boš zgledaj že objestnež deluxe. :D

Objavljeno

Tole bi moral imeti vsak pred očim vsakič, predno se vsede na motor. Letos sem imel priliko opazovati policista, ki je pripravljal poligon na neki prireditvi v Naklem. Imel je omejen prostor, pa vseeno stlačil cel poligon noter. In naredil nekaj testnih voženj... Čeljust mi je padla dol, ko je suvereno premetaval velikega BMW-ja med stožci. Na način, kot ga je opisal Borutt ;) In ker sem ravno takrat trpel na poligonu pri opravljanju izpita, sem ga seveda povprašal za nasvet. Naslednjič na poligonu sem poizkusil opisano tehniko in od takrat vehementno vsakič odpeljal cel poligon. Prav tako na izitni vožnji.

Res pa je, da po pridobitvi izkaznice na to hitro pozabil (popil vso pamet) in se v prometu vsaj trikrat znašel v težavah (predvsem levi ovinki mi na ležijo). Očitno bo potrebno še vaditi!

LP, M

Ne nebi delil to specialno teniko? Al se gremo slovenski nacionalni šport? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Mam kožo na rokah utrjeno kot kenguru :)

No, seveda, se zgodi polna črta tudi, v skrajni sili.

Na sliki obuvalo iz 2009, 65k km...

Pazi ker so lahko preperele čeprav imajo še legalen profil!

Sicer pa kaj pa je to zaena roba da tolko zdrži ali si tapeciral tačke z gelom?

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno (popravljeno)

snecer.:said
(Kje pa maš take ovinke, nikoli se mi ni to zgodilo, splohpa ima fussraster še palčko da na to opozori, nikoli podrsana...

Ne vem zakaj vsiljuješ svoj stil vožnje. Vožnja je simpl in vsak "zna" vozit normalno.

Razlike so kasneje na temni strani.)

 

 

 

da podrsaš z tačko po asfaltu  sploh ni potrebna velika hitrost meni se je to že 

pripetilo in ne vem kako bi bilo če ne bi imel noge z prsti na stopalki

upam da ti nikoli ne potegne nogo pod tačko in da se boš še dolgo varno vozil

ni pa lepo da obsojaš nasvete nekoga ki je mogoče že veliko več prevozil kot ti

mogoče je bil deležen usposabljan za varno vožnjo ali pa mu je to celo poklic

če ti napisano ni všeč in se ti zdi neumno strani ne odpiraj več in pusti ostalim  da

v miru preberejo in napišejo prispevke 

kar se tiče pa kengurujevjkih rok pa ti predlagam poiskus na roko si postavi sod z pivom 

potem pa povleči po asfaltu 5 mertov pa boš pvedal kako je 

 

pa brez zamere

marko

Popravljeno . Popravil moravčan
Objavljeno

Tiste palcke na tacki so zato tam, da jih odsraufas dol....ce ne mas hlace vse natrgane. :P

Objavljeno

snecer.:said

(Kje pa maš take ovinke, nikoli se mi ni to zgodilo, splohpa ima fussraster še palčko da na to opozori, nikoli podrsana...

Ne vem zakaj vsiljuješ svoj stil vožnje. Vožnja je simpl in vsak "zna" vozit normalno.

Razlike so kasneje na temni strani.)

 

 

 

da podrsaš z tačko po asfaltu  sploh ni potrebna velika hitrost meni se je to že 

pripetilo in ne vem kako bi bilo če ne bi imel noge z prsti na stopalki

upam da ti nikoli ne potegne nogo pod tačko in da se boš še dolgo varno vozil

ni pa lepo da obsojaš nasvete nekoga ki je mogoče že veliko več prevozil kot ti

mogoče je bil deležen usposabljan za varno vožnjo ali pa mu je to celo poklic

če ti napisano ni všeč in se ti zdi neumno strani ne odpiraj več in pusti ostalim  da

v miru preberejo in napišejo prispevke 

kar se tiče pa kengurujevjkih rok pa ti predlagam poiskus na roko si postavi sod z pivom 

potem pa povleči po asfaltu 5 mertov pa boš pvedal kako je 

 

pa brez zamere

marko

Pri vseh teh tečajih varne vožnje me zanima, kaj varnega se tam učijo in naučijo. Ker ko berem te zgodbe, imam seveda upravičene pomisleke. Ko folk debatira o drsanju s tačko, čevljem in še čem.

Ma normalno se peljite pa ne bo nič drsalo.

Moje mnenje je, da je problem miselnost, šele potem pa tehnika vožnje ipd. A z današnjimi pomagali je stvar vedno bolj preprosta.

ABS, sistem proti zdrsu, aktivno vzmetenje, avtomatski menjalnik, različne mape ... fantazija.

A tudi brez tega se da, nič od tega nimam pa se da čisto normalno peljati.

In tudi če bi prišel na tečaj, ne razumem zakaj bi moral neke osmice tam vozit in iskat limit. Saj nisem dirkač.

Objavljeno

Sej tud ne moreš bit ,preslaba motorika pa predobra retorika:-P

Objavljeno

Od kod bi ti poznal mojo motoriko? :) iz neta?

No sej počas boš sposoben dojet :-P
Objavljeno

Pri vseh teh tečajih varne vožnje me zanima, kaj varnega se tam učijo in naučijo. Ker ko berem te zgodbe, imam seveda upravičene pomisleke. Ko folk debatira o drsanju s tačko, čevljem in še čem.

Ma normalno se peljite pa ne bo nič drsalo.

Moje mnenje je, da je problem miselnost, šele potem pa tehnika vožnje ipd. A z današnjimi pomagali je stvar vedno bolj preprosta.

ABS, sistem proti zdrsu, aktivno vzmetenje, avtomatski menjalnik, različne mape ... fantazija.

A tudi brez tega se da, nič od tega nimam pa se da čisto normalno peljati.

In tudi če bi prišel na tečaj, ne razumem zakaj bi moral neke osmice tam vozit in iskat limit. Saj nisem dirkač.

 

Point tečaja varne vožnje je to da se naučiš (če ne znaš že) učinkovito nadzorovati motor. Kaj je boljše se normalo peljati in poznati pribliđno kaj kišta zmore da se  j***** situaciji lahko ogneš ali pa se nekaj let vozit kot mr. lesnina ker ne veš kako in kaj. Lesen in presran voznik + dež je kombinacija za neuspeh ali vsaj neužitek. Veliko jih poznam ki pravi po dežju pa se ne vozim... pol jih prej ali slej ulovi pa je komedija ali slabše...

 

Kako boš pa znanje in sposobnost vožnje dejansko uporabljal je pa v vsaki glavi po svoje. Definitivno imam raje nažigača nasproti ki ve kaj dela kot enga ki bi malo adrenalina pa ne ve kaj dela. Ni to neko opravičilo objestnosti takile so na cesti realnost in četudi jih nebi hotel ne morem kaj. Prehitrih voznikov je ogromno problem je največji da je od teh lep % čistih butljev! Tudi med tistimi ki vozijo večinoma po omejitvah je kar nekaj "bistrumnežev" in imajo motor do prve nesreče ko ugotovijo da niso vsemogočni.

 

Na tečaju nisem iskal limitov sem pa lahk orelativno varno preizkušal hitremu in učinkovitemu izogibanju ovire ki mi je že neštetokrat prišlo prav. Verjetno bi brez mini tečaja lih tako rašil situacijo a sedaj vem da lahko to opravim bolje ker vem koliko in kako to narediti mnogo bolje.

 

Za moje pojme so tej tečaji dobra reč. Tisti ki ima namen potem na cesti divjati bo to naredil neglede ali bo šel na tečaj ali ne. Morda pa bo po zaslugi tečaja naredil kako pi***** manj. Moja 2 centa.

 

Pa naj v sloveniji naredijo že enkrat nekaj pist, ki bodo efektivno odnesle masrikaterga adrenalinca na kontroliran safalt in izkušnja bo lepša. + znebimo se še tistih brezizpitnih wannabee racerjev na konoplijci (ali je potreben izpit tudi za na pisto?).

Objavljeno

 

 

In tudi če bi prišel na tečaj, ne razumem zakaj bi moral neke osmice tam vozit in iskat limit. Saj nisem dirkač. 

 

 

Zato da te ni strah motorja še malo stisniti v ovinek, ko misliš da ne bo več šlo skoz. Slej ko prej se boš nekje zajebal in takrat je dobro vedeti, da je meja (ob vsaj za silo normalni vožnji) precej daleč. Sam kaj velja to razlagati nekomu, ki dinamike vožnje mopeda ne razume in misli da ABS, traction control in par map za vožnjo reši vse situacije na cesti. Eh ja, eni pač obvladate od plenic naprej in se nikoli ne rabite ničesar učiti. Ker Znate in Razumete. In other words. Res bi te rad enkrat vidal na poligonu. Bi znalo biti zabavno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Moj prijatelj je lani navdusen naredil izpit, kupil motor, naredil celo 10.000km in imel nesreco. Sam je zafrknil in se raztrescil. Pa da ne bo spet umotvorov, da je norel....ker ni. Motorika, zbranost....pa je slo.... Ves cas pa je govoril, da bi sel na tecaj varne voznje, ker ni sproscen, da ne obvlada motorja in verjame, da bi mu sedl it na en tecaj,kjer bi mu instruktor razlozil in demonstriral zadeve. Verjetno dobis boljsi obcutek, seveda moras sam trenirat zadeve, da prides do tega in.da ne zmrznes ko gre kej v napacno smer..... Sam nisem nikoli imel obcutka, da bi pa moral na tecaj....nekoc, da vidm kje tici zajec. :grim

 

Snecer gre tolk pocas, da se mu nic ne more zgodit, dejte dojet no. :lol1:

Popravljeno . Popravil DIN
Objavljeno

Zato da te ni strah motorja še malo stisniti v ovinek, ko misliš da ne bo več šlo skoz. Slej ko prej se boš nekje zajebal in takrat je dobro vedeti, da je meja (ob vsaj za silo normalni vožnji) precej daleč. Sam kaj velja to razlagati nekomu, ki dinamike vožnje mopeda ne razume in misli da ABS, traction control in par map za vožnjo reši vse situacije na cesti. Eh ja, eni pač obvladate od plenic naprej in se nikoli ne rabite ničesar učiti. Ker Znate in Razumete. In other words. Res bi te rad enkrat vidal na poligonu. Bi znalo biti zabavno.

Nimam ne ABS, ne traction control itd. Nobenega pomagala nima motor. Ni pa prezmogljiv in ne pretežek, tako da se lahko normalno voziš z običajnim znanjem. Povedal sem le, da danes pomagala izjemno pomagajo motoristu pa tudi motorji so že sami po sebi bolj vozni in uravnoteženi. Kakšen problem je pri ABSu pohodit zavoro? kaj maš tu za vadit?

Ne gre za to, da bi tečaj bila slaba zadeva, samo je pa preveč opevana kot da je nekaj nujnega, nepogrešljivega, da brez tega nisi za na cesto. V Sloveniji je 60.000 registriranih motociklov in verjetno 99% šoferjev nima tečaja. Pomeni, da bi morali imeti žrtve kot v vojni.

Lahko me vidiš na poligonu, ampak svojega motorja ne mislim tam v prazno drsat.

In ko si omenil od plenic. Ja, velika razlika je, če si prej že bila domač z enoslednimi vozili in imaš motoriko kot pa če si omisliš motor zaradi trenda pol pa ti v tečaju razlagajo osnovo, brez katere sploh ne bi smel sesti in kaj šele narediti izpita (tam je itak važno samo, da pokasirajo).

Za take pa je tečaj in poligon nuja, to pa itak sami morajo vedeti.

Tudi ne rečem, da na tečaju ne bi probal ali izvedel za kakšno finto, vendar pa to ne bi vplivalo na mojo vožnjo, kjer je primarna lepa lokacija, ne pa kolko gume in motorja bom pustil v ovinku (pa čevlja in še kaj sem lahko prebral).

Cufa@ organiziraj panoramski izlet Logatec-Idrija, priznam da se ne spominjam, če sem se tam sploh kdaj peljal z motorjem. Predlani sem šel raje na Železnike, Škofja Loka.

Objavljeno

ni nobena umetnost .. kdor želi naj gre, kdor ne želi naj ne gre ...

 

:krneki:

Objavljeno

snecer: glej, s po moje neupravičeno  antipropagando za tečaje/vaje/poligone lahko uplivaš na nekoga da ta res ne gre,....mogoče se zato ne nauči nečesa kar bi potreboval in bi mu prišlo prav,....a se bi v tem primeru počutil vredu?

 

samo toliko, da vidiš da tudi bremzanje ni samo pohodit ročico če imaš ABS:

 

pri bremzanju v sili se zelo pozna če se poravnate in iztegnete roke tako, da se nagnete malo nazaj, pogled usmerjen čim dlje naprej. S tem se prenese dodatna teža nazaj in se tako lepše razporedi maso na oba kolesa (večji zavorni učinek) te  stabilnost vozila pri vstavljanu.

 

tega nisi vedel ne?

pa je samo "bremzanje".

Hočem povedati da je veliko dobrih nasvetov tudi za stvari, ki so "samoumevne in jih itak že vsi vemo/vejo" pa potem ugotoviš da temu ni tako oziroma da se da narediti boljše.

 

po eni strani te razumem, pač imaš tak način vožje da ne generiraš nevarnih situacij in ne rabiš tehnik da se ven vlečeš, pač "bolje prečit nego lječit". Ti dam prav, sigurno je "bolje preventiva kot kurativa". Za vse ostalo je pa tisto "več znaš več veljaš" :D

Objavljeno

Pazi ker so lahko preperele čeprav imajo še legalen profil!

Sicer pa kaj pa je to zaena roba da tolko zdrži ali si tapeciral tačke z gelom?

 

Od Helda neki šuhi,malo nad gležnje segajo. Fajn tudi za hodit.

Objavljeno

Jaz sem se tudi prijavil na tečaj  v septembru  je pa na jadranki inštruktorji so pa kmet, živnorc, dami in pik 

Objavljeno

Jaz sem se tudi prijavil na tečaj  v septembru  je pa na jadranki inštruktorji so pa kmet, živnorc, dami in pik

Pridem (snemat).

Objavljeno

Pri vseh teh tečajih varne vožnje me zanima, kaj varnega se tam učijo in naučijo. 

Pejt že enkrat na enega, pa boš vedel iz prve roke. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!