jskrablin Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Blagor onim, ki se lahko pokonci čez ovinke vozijo
Snečer Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 kavbojke s ščitniki - take, ki odgovarjajo normativom da so klasificirane kot zaščitna oprema za motoriste. nisem rekla da si na stelvio prehiteval čez polno. Si pa. nekje..na nekem posnetku. Skratka, kr neki si. pa to nikogar ne bi motilo, če ne bi vedno zganjal take hipokrizije. Mam kožo na rokah utrjeno kot kenguru No, seveda, se zgodi polna črta tudi, v skrajni sili. Na sliki obuvalo iz 2009, 65k km...
schwantz Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Tečaj varne vožnje ali Policijska izkušnja kot nasvet ali Slalomiranje ali Žvečenje tobaka v vrsti. Naslov takšen ali drugačen, vendar za nekatere vedno z drugačnim pomenom. Tole bi moral imeti vsak pred očim vsakič, predno se vsede na motor. Letos sem imel priliko opazovati policista, ki je pripravljal poligon na neki prireditvi v Naklem. Imel je omejen prostor, pa vseeno stlačil cel poligon noter. In naredil nekaj testnih voženj... Čeljust mi je padla dol, ko je suvereno premetaval velikega BMW-ja med stožci. Na način, kot ga je opisal Borutt In ker sem ravno takrat trpel na poligonu pri opravljanju izpita, sem ga seveda povprašal za nasvet. Naslednjič na poligonu sem poizkusil opisano tehniko in od takrat vehementno vsakič odpeljal cel poligon. Prav tako na izitni vožnji. Res pa je, da po pridobitvi izkaznice na to hitro pozabil (popil vso pamet) in se v prometu vsaj trikrat znašel v težavah (predvsem levi ovinki mi na ležijo). Očitno bo potrebno še vaditi! LP, M
StaraFeltna Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Ke smeti! Prvi video ki odprem pa je že uspel zaj... Kamero obrni drugič... Vsaj dej video na reverse pa boš zgledaj že objestnež deluxe.
StaraFeltna Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Tole bi moral imeti vsak pred očim vsakič, predno se vsede na motor. Letos sem imel priliko opazovati policista, ki je pripravljal poligon na neki prireditvi v Naklem. Imel je omejen prostor, pa vseeno stlačil cel poligon noter. In naredil nekaj testnih voženj... Čeljust mi je padla dol, ko je suvereno premetaval velikega BMW-ja med stožci. Na način, kot ga je opisal Borutt In ker sem ravno takrat trpel na poligonu pri opravljanju izpita, sem ga seveda povprašal za nasvet. Naslednjič na poligonu sem poizkusil opisano tehniko in od takrat vehementno vsakič odpeljal cel poligon. Prav tako na izitni vožnji. Res pa je, da po pridobitvi izkaznice na to hitro pozabil (popil vso pamet) in se v prometu vsaj trikrat znašel v težavah (predvsem levi ovinki mi na ležijo). Očitno bo potrebno še vaditi! LP, M Ne nebi delil to specialno teniko? Al se gremo slovenski nacionalni šport?
StaraFeltna Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 (popravljeno) Mam kožo na rokah utrjeno kot kenguru No, seveda, se zgodi polna črta tudi, v skrajni sili. Na sliki obuvalo iz 2009, 65k km... Pazi ker so lahko preperele čeprav imajo še legalen profil! Sicer pa kaj pa je to zaena roba da tolko zdrži ali si tapeciral tačke z gelom? Popravljeno Avgust 18, 2015. Popravil StaraFeltna
moravčan Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 (popravljeno) snecer.:said (Kje pa maš take ovinke, nikoli se mi ni to zgodilo, splohpa ima fussraster še palčko da na to opozori, nikoli podrsana... Ne vem zakaj vsiljuješ svoj stil vožnje. Vožnja je simpl in vsak "zna" vozit normalno. Razlike so kasneje na temni strani.) da podrsaš z tačko po asfaltu sploh ni potrebna velika hitrost meni se je to že pripetilo in ne vem kako bi bilo če ne bi imel noge z prsti na stopalki upam da ti nikoli ne potegne nogo pod tačko in da se boš še dolgo varno vozil ni pa lepo da obsojaš nasvete nekoga ki je mogoče že veliko več prevozil kot ti mogoče je bil deležen usposabljan za varno vožnjo ali pa mu je to celo poklic če ti napisano ni všeč in se ti zdi neumno strani ne odpiraj več in pusti ostalim da v miru preberejo in napišejo prispevke kar se tiče pa kengurujevjkih rok pa ti predlagam poiskus na roko si postavi sod z pivom potem pa povleči po asfaltu 5 mertov pa boš pvedal kako je pa brez zamere marko Popravljeno Avgust 18, 2015. Popravil moravčan Kmet2 1
TakeALookAround Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Tiste palcke na tacki so zato tam, da jih odsraufas dol....ce ne mas hlace vse natrgane. ciciban 1
Snečer Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 snecer.:said (Kje pa maš take ovinke, nikoli se mi ni to zgodilo, splohpa ima fussraster še palčko da na to opozori, nikoli podrsana... Ne vem zakaj vsiljuješ svoj stil vožnje. Vožnja je simpl in vsak "zna" vozit normalno. Razlike so kasneje na temni strani.) da podrsaš z tačko po asfaltu sploh ni potrebna velika hitrost meni se je to že pripetilo in ne vem kako bi bilo če ne bi imel noge z prsti na stopalki upam da ti nikoli ne potegne nogo pod tačko in da se boš še dolgo varno vozil ni pa lepo da obsojaš nasvete nekoga ki je mogoče že veliko več prevozil kot ti mogoče je bil deležen usposabljan za varno vožnjo ali pa mu je to celo poklic če ti napisano ni všeč in se ti zdi neumno strani ne odpiraj več in pusti ostalim da v miru preberejo in napišejo prispevke kar se tiče pa kengurujevjkih rok pa ti predlagam poiskus na roko si postavi sod z pivom potem pa povleči po asfaltu 5 mertov pa boš pvedal kako je pa brez zamere marko Pri vseh teh tečajih varne vožnje me zanima, kaj varnega se tam učijo in naučijo. Ker ko berem te zgodbe, imam seveda upravičene pomisleke. Ko folk debatira o drsanju s tačko, čevljem in še čem. Ma normalno se peljite pa ne bo nič drsalo. Moje mnenje je, da je problem miselnost, šele potem pa tehnika vožnje ipd. A z današnjimi pomagali je stvar vedno bolj preprosta. ABS, sistem proti zdrsu, aktivno vzmetenje, avtomatski menjalnik, različne mape ... fantazija. A tudi brez tega se da, nič od tega nimam pa se da čisto normalno peljati. In tudi če bi prišel na tečaj, ne razumem zakaj bi moral neke osmice tam vozit in iskat limit. Saj nisem dirkač.
Snečer Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Pa malo za sprostitev primerjava tečaj rl ...samo v filmu
Kmet2 Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Sej tud ne moreš bit ,preslaba motorika pa predobra retorika:-P SLVR 1
Snečer Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Od kod bi ti poznal mojo motoriko? iz neta? Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Od kod bi ti poznal mojo motoriko? iz neta?No sej počas boš sposoben dojet :-P
Popularna objava SLVR Objavljeno Avgust 18, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 To, da se prepucavate kdo ma daljšega, pa prav nič ne koristi debati na forumu. Vsi se znamo peljat z motorjem, vse ostalo pa je subjektivno. Lahko narediš 100.000 km z agresivno, nevarno vožnjo pa ti čudežno ne bo nič, ti pa se boš na egotripu tolkel po prsih kakšen Rossi si. Lahko pa se na dovozu iz garaže zapelješ pod kamion, čeprav sicer vedno voziš varno in preudarno. Kdo je potem boljši šofer? Tisti z največ sreče?! Kmalu boste spoznali, da je vsak edinstven ... prav tako kot vsi ostali! Vožnja po poligonu ima več dobrih strani - v kontroliranem okolju se navadimo ozkih zavojev, zasilnega zaviranja, najdemo tisto nianso med blokiranim prvim kolesom in učinkovitim zaviranjem ... Prav tako se naučimo tehnike "motoviljenja" po parkiriščih, kjer bi skoraj upal trditi, da pade največ motoristov (vključno z garažo, hehe). Prav tako se lahko naučimo veliko uporabnih trikov, npr. kako zasukati motor skoraj na mestu na stranski tački, ali pa kako ga pobrati s tal z močjo nog, ne križa itd. Predvsem pa je pomembno, da se trenira t.i. mišični spomin v primeru zasilnega zaviranja in izogibu oviri. Ko vajo velikokrat ponoviš ti v primeru podobnega scenarija na cesti glava neha misliti in se motor oviri izogne skoraj sam. Kolenčkali ne boste nič boljše, bo pa mogoče prav obisk varne vožnje pomenil tisti milimeter s katerim si boste rešili življenje ob nevarni situaciji. Kot motorist začetnik sem obiskal podoben tečaj in mi je veliko pomenilo pri obvladovanju motorja (sploh pri počasni vožnji!), saj mi je manjkalo mnogo izkušenj, ki sem jih tako lahko pridobil v varnem okolju. Večina se kot začetnik 5x na silo zaustavi pred avtom in so počasi na istem. Vaje speljevanja in ustavljanja, osmice, slaloma ipd. mogoče izkušenim motoristom predstavlja nepotrebno zapravljanje časa, vendar sem prepričan, da bi marsikomu koristilo. S to trditvijo so se strinjali vsi udeleženci tečaja, ki so ga obiskali prvič, ali že večkrat. TL;DR: Pod črto definitivno obisk tečaja priporočam vsem motoristom. Kawalir, franc, alko1 in 7 others 10
StaraFeltna Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 Pri vseh teh tečajih varne vožnje me zanima, kaj varnega se tam učijo in naučijo. Ker ko berem te zgodbe, imam seveda upravičene pomisleke. Ko folk debatira o drsanju s tačko, čevljem in še čem. Ma normalno se peljite pa ne bo nič drsalo. Moje mnenje je, da je problem miselnost, šele potem pa tehnika vožnje ipd. A z današnjimi pomagali je stvar vedno bolj preprosta. ABS, sistem proti zdrsu, aktivno vzmetenje, avtomatski menjalnik, različne mape ... fantazija. A tudi brez tega se da, nič od tega nimam pa se da čisto normalno peljati. In tudi če bi prišel na tečaj, ne razumem zakaj bi moral neke osmice tam vozit in iskat limit. Saj nisem dirkač. Point tečaja varne vožnje je to da se naučiš (če ne znaš že) učinkovito nadzorovati motor. Kaj je boljše se normalo peljati in poznati pribliđno kaj kišta zmore da se j***** situaciji lahko ogneš ali pa se nekaj let vozit kot mr. lesnina ker ne veš kako in kaj. Lesen in presran voznik + dež je kombinacija za neuspeh ali vsaj neužitek. Veliko jih poznam ki pravi po dežju pa se ne vozim... pol jih prej ali slej ulovi pa je komedija ali slabše... Kako boš pa znanje in sposobnost vožnje dejansko uporabljal je pa v vsaki glavi po svoje. Definitivno imam raje nažigača nasproti ki ve kaj dela kot enga ki bi malo adrenalina pa ne ve kaj dela. Ni to neko opravičilo objestnosti takile so na cesti realnost in četudi jih nebi hotel ne morem kaj. Prehitrih voznikov je ogromno problem je največji da je od teh lep % čistih butljev! Tudi med tistimi ki vozijo večinoma po omejitvah je kar nekaj "bistrumnežev" in imajo motor do prve nesreče ko ugotovijo da niso vsemogočni. Na tečaju nisem iskal limitov sem pa lahk orelativno varno preizkušal hitremu in učinkovitemu izogibanju ovire ki mi je že neštetokrat prišlo prav. Verjetno bi brez mini tečaja lih tako rašil situacijo a sedaj vem da lahko to opravim bolje ker vem koliko in kako to narediti mnogo bolje. Za moje pojme so tej tečaji dobra reč. Tisti ki ima namen potem na cesti divjati bo to naredil neglede ali bo šel na tečaj ali ne. Morda pa bo po zaslugi tečaja naredil kako pi***** manj. Moja 2 centa. Pa naj v sloveniji naredijo že enkrat nekaj pist, ki bodo efektivno odnesle masrikaterga adrenalinca na kontroliran safalt in izkušnja bo lepša. + znebimo se še tistih brezizpitnih wannabee racerjev na konoplijci (ali je potreben izpit tudi za na pisto?). deyo, SLVR, Rocky in 2 others 5
Popularna objava Motocaster Objavljeno Avgust 18, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 (popravljeno) Ok, še moje mnenje o tečaju varne vožnje če je že tak naslov teme! Sem bil kak mesec pa pol nazaj na tečaju na Vranjskem in moram reči da je to edini razlog da sploh razumem Boruta o čem je pisal, ter se tudi strinjam z vsem kar je napisal. Sam osebno sem se naučil dveh ZELO pomembnih novih tehnik. Prva je POTISK, saj veste o čem govorim, itak že vsi vemo/poznamo,...edini problem je da sem jo napačno uporabljal, ter jo tudi nisem imel "implementirano" v vsakodnevno vožnjo. No tam so nas "zdresirali" da smo samo to uporabljali in moram reč, da mi je ta tehnika na novo odprla dojemanje ovinkov. Druga stvar je pa ZADNJA bremza. Koliko nas/vas bremza z zadnjo,....po moje 20% ali manj. Jaz sem bil pred tečajem na tej strani 80% ampak ko vidiš kje vse si lahko z zadnjo pomagaš je samo WAW. Meni je spoznanje in pridobitev tehnike, da se lahko v nagibu sredi ovinka vstavim res nekaj kar je vredno zlata. Prej sem naredil vse pred ovinkom in še sreča da ni bilo nikoli nič kritičnega (bremzal sem pa s sprednjo v ovinku če je bila sila, pač v mejah neke normale ki sem se jo očitno zavedal). Poleg tega sem padel z trijal motorjem, ker nisem imel roke cel čas na sklopki in zavori. To je bila enkratna šola,....sedaj ga NI trenutka da spustim. Od takrat poskušam pri vsaki vožnji pridobljene stvari vgradit v vožnjo. Ko vozim pa če vidim da ni nikogar potem parkrat na furo odvadim od vstavljanja v ovinku, izogibanja "oviri" , bremzanja......hočem to spravit v podzavest. Se mi še vedno dogaja da, kjub temu da mislim da sem sedaj pa res že na nekem višjem nivoju da naredim neumnost. Zadnjič na furi, v ovinku: hitrost daleč od kritične, a ovinek se je zapiral. Moja reakcija: nekako pol paničen in zamrznjen zazrt naravnost naprej komaj rešim situacijo. Sledi analiza: tri stvari sem imel, ki bi gladko rešile situacijo, že vsaka posebej z kombinacijo pa res v izi: močnejši potisk krmila, dodatno bremzanje z zadnjo, pogled! Stvari ki sem jih tisti dan suvereno izvajal in naredil vsaj tisočkrat! Ampak en trenutek sem pa malo zmrznil. Potem sem bil pa jezen sam nase kot hudič! Imam tehniko, vem kaj narediti ampak očitno ni še vse posedeno v refekse. Zdaj to vem\se zavedam, vem kje se da kaj postoriti in kje napredovati. Kaj hočem povedat: Tečaj varne vožnje ti da res kar nekaj ZELO zelo pametnih in koristnih tehnik. Vendar to je to. Samo orodje. Kdo bo kaj od tega izkoristil je odvisno od posameznika. Potrebno je to sprejet in vadit (kot pač vsako stvar). Velika verjetnost je da pride prav,....so pa sigurno situacije kjer se jih še tako natreniran ne more izognit,...pač če je enkrat preko fizikalnih meja je konec. Zaključek: - nihče ampak res nihče, ki ni bil na tečaju ne more reči, da je to brez veze (nabijanje o njihovem mnenju je mlatenje prazne slame) - meni se je zdelo zelo koristno in vredno tega dnarja! Brez dvoma! - priporočam ga vsakomur! - drugo leto grem na nadaljevalnega. Kar je minus je pa to, da z boljšim obvladovanjem motorja pridejo večje hitrosti, vožnja je dinamičnejša,.....ampak tukaj je pa že podstrešje tisto ki mora bti pospravljeno. Za to pa so verjetno kakšni drugi "tečaji"! Popravljeno Avgust 18, 2015. Popravil Motocaster Dark, schwantz, fritz1 in 9 others 12
jskrablin Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 In tudi če bi prišel na tečaj, ne razumem zakaj bi moral neke osmice tam vozit in iskat limit. Saj nisem dirkač. Zato da te ni strah motorja še malo stisniti v ovinek, ko misliš da ne bo več šlo skoz. Slej ko prej se boš nekje zajebal in takrat je dobro vedeti, da je meja (ob vsaj za silo normalni vožnji) precej daleč. Sam kaj velja to razlagati nekomu, ki dinamike vožnje mopeda ne razume in misli da ABS, traction control in par map za vožnjo reši vse situacije na cesti. Eh ja, eni pač obvladate od plenic naprej in se nikoli ne rabite ničesar učiti. Ker Znate in Razumete. In other words. Res bi te rad enkrat vidal na poligonu. Bi znalo biti zabavno. Kmet2 in Kawalir 2
TakeALookAround Objavljeno Avgust 18, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2015 (popravljeno) Moj prijatelj je lani navdusen naredil izpit, kupil motor, naredil celo 10.000km in imel nesreco. Sam je zafrknil in se raztrescil. Pa da ne bo spet umotvorov, da je norel....ker ni. Motorika, zbranost....pa je slo.... Ves cas pa je govoril, da bi sel na tecaj varne voznje, ker ni sproscen, da ne obvlada motorja in verjame, da bi mu sedl it na en tecaj,kjer bi mu instruktor razlozil in demonstriral zadeve. Verjetno dobis boljsi obcutek, seveda moras sam trenirat zadeve, da prides do tega in.da ne zmrznes ko gre kej v napacno smer..... Sam nisem nikoli imel obcutka, da bi pa moral na tecaj....nekoc, da vidm kje tici zajec. :grim Snecer gre tolk pocas, da se mu nic ne more zgodit, dejte dojet no. Popravljeno Avgust 18, 2015. Popravil DIN
Snečer Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Zato da te ni strah motorja še malo stisniti v ovinek, ko misliš da ne bo več šlo skoz. Slej ko prej se boš nekje zajebal in takrat je dobro vedeti, da je meja (ob vsaj za silo normalni vožnji) precej daleč. Sam kaj velja to razlagati nekomu, ki dinamike vožnje mopeda ne razume in misli da ABS, traction control in par map za vožnjo reši vse situacije na cesti. Eh ja, eni pač obvladate od plenic naprej in se nikoli ne rabite ničesar učiti. Ker Znate in Razumete. In other words. Res bi te rad enkrat vidal na poligonu. Bi znalo biti zabavno. Nimam ne ABS, ne traction control itd. Nobenega pomagala nima motor. Ni pa prezmogljiv in ne pretežek, tako da se lahko normalno voziš z običajnim znanjem. Povedal sem le, da danes pomagala izjemno pomagajo motoristu pa tudi motorji so že sami po sebi bolj vozni in uravnoteženi. Kakšen problem je pri ABSu pohodit zavoro? kaj maš tu za vadit? Ne gre za to, da bi tečaj bila slaba zadeva, samo je pa preveč opevana kot da je nekaj nujnega, nepogrešljivega, da brez tega nisi za na cesto. V Sloveniji je 60.000 registriranih motociklov in verjetno 99% šoferjev nima tečaja. Pomeni, da bi morali imeti žrtve kot v vojni. Lahko me vidiš na poligonu, ampak svojega motorja ne mislim tam v prazno drsat. In ko si omenil od plenic. Ja, velika razlika je, če si prej že bila domač z enoslednimi vozili in imaš motoriko kot pa če si omisliš motor zaradi trenda pol pa ti v tečaju razlagajo osnovo, brez katere sploh ne bi smel sesti in kaj šele narediti izpita (tam je itak važno samo, da pokasirajo). Za take pa je tečaj in poligon nuja, to pa itak sami morajo vedeti. Tudi ne rečem, da na tečaju ne bi probal ali izvedel za kakšno finto, vendar pa to ne bi vplivalo na mojo vožnjo, kjer je primarna lepa lokacija, ne pa kolko gume in motorja bom pustil v ovinku (pa čevlja in še kaj sem lahko prebral). Cufa@ organiziraj panoramski izlet Logatec-Idrija, priznam da se ne spominjam, če sem se tam sploh kdaj peljal z motorjem. Predlani sem šel raje na Železnike, Škofja Loka.
maus Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 ni nobena umetnost .. kdor želi naj gre, kdor ne želi naj ne gre ... :krneki: ciciban, schwantz, Kmet2 in 1 other 4
Motocaster Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 snecer: glej, s po moje neupravičeno antipropagando za tečaje/vaje/poligone lahko uplivaš na nekoga da ta res ne gre,....mogoče se zato ne nauči nečesa kar bi potreboval in bi mu prišlo prav,....a se bi v tem primeru počutil vredu? samo toliko, da vidiš da tudi bremzanje ni samo pohodit ročico če imaš ABS: pri bremzanju v sili se zelo pozna če se poravnate in iztegnete roke tako, da se nagnete malo nazaj, pogled usmerjen čim dlje naprej. S tem se prenese dodatna teža nazaj in se tako lepše razporedi maso na oba kolesa (večji zavorni učinek) te stabilnost vozila pri vstavljanu. tega nisi vedel ne? pa je samo "bremzanje". Hočem povedati da je veliko dobrih nasvetov tudi za stvari, ki so "samoumevne in jih itak že vsi vemo/vejo" pa potem ugotoviš da temu ni tako oziroma da se da narediti boljše. po eni strani te razumem, pač imaš tak način vožje da ne generiraš nevarnih situacij in ne rabiš tehnik da se ven vlečeš, pač "bolje prečit nego lječit". Ti dam prav, sigurno je "bolje preventiva kot kurativa". Za vse ostalo je pa tisto "več znaš več veljaš"
Snečer Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Pazi ker so lahko preperele čeprav imajo še legalen profil! Sicer pa kaj pa je to zaena roba da tolko zdrži ali si tapeciral tačke z gelom? Od Helda neki šuhi,malo nad gležnje segajo. Fajn tudi za hodit.
ludiluka Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Jaz sem se tudi prijavil na tečaj v septembru je pa na jadranki inštruktorji so pa kmet, živnorc, dami in pik Kmet2 1
Snečer Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Jaz sem se tudi prijavil na tečaj v septembru je pa na jadranki inštruktorji so pa kmet, živnorc, dami in pik Pridem (snemat).
Scarlett Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Pri vseh teh tečajih varne vožnje me zanima, kaj varnega se tam učijo in naučijo. Pejt že enkrat na enega, pa boš vedel iz prve roke. Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se