Snečer Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Pejt že enkrat na enega, pa boš vedel iz prve roke. Saj grem na Jadranko, pa še Borutt me bo ustavil v Sloveniji in spustil skozi.
TakeALookAround Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Zakaj bi se blamiral tam? Kmet2 1
Snečer Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Pri čem bi se moral blamirati in pred kom?
TakeALookAround Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Ker pac.... https://www.youtube.com/watch?v=bZBzRylYLxY Kmet2 1
Scarlett Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Saj grem na Jadranko, pa še Borutt me bo ustavil v Sloveniji in spustil skozi. Sam se zmer ne bos vedel, kaj kritiziras, ko kritiziras trening varne voznje. Kmet2 in maxxa 2
Snečer Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Ti pa še zdaj ne znaš povedat, kaj si se naučila ... zanimiv tečaj, ko ne veš, zakaj hodiš in mastno plačaš.
Scarlett Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Sem ze napisala parkrat in prav v to temo. Uporabi iskalnik. Znam tud pokazat. maxxa 1
Snečer Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 A to pa je bil nek drug tečaj, hvala, me ne zanima. BRANE 1
Scarlett Objavljeno Avgust 19, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 Ne ne, ne tist tecaj Tistga ne kazem maxxa 1
Popularna objava XTR Objavljeno Avgust 19, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 19, 2015 ABS, sistem proti zdrsu, aktivno vzmetenje, avtomatski menjalnik, različne mape ... fantazija. A tudi brez tega se da, nič od tega nimam pa se da čisto normalno peljati. In tudi če bi prišel na tečaj, ne razumem zakaj bi moral neke osmice tam vozit in iskat limit. Saj nisem dirkač. Pelajti se že da normalno, ko pride do kritične situacije pa zatajiš, če nisi natreniran. Pa ni rečeno da sam narediš kakšno napako, včasih je dovolj samo trenutek nezbranosti kakšnega udeleženca v prometu in je že dovolj. Samo od refleksa je lahko odvisno kako se bo situacija rešila, pa ne govorim nekaj na pamet. Zakaj poligon? Ker šele tam spoznaš koliko znanja ti še manjka, oziroma kako se da peljati motor. Pa ne mislim s tem na iskanje mej v nagibih, kolenčkanje... Govorim recimo o enem čisto običajnem slalomu, ko ti inštruktor zmanjša razmak med stožci, takrat šele vidiš kako lesen si na motorju. Izogibanje oviri? Enostavno, ja je, me pa zanima kako bi odreagiral ko ti nekdo skoči iz stranske ceste na glavno? Takrat je pomemben refleks, podzavestno ravnanje, ki ga natreniraš ravno na teh vajah na poligonu. Enostavno rečeno, važno je da se ne "userješ" takrat ko je najmanj potrebno. Pa ni rešitev samo v defenzivni vožnji. Ti lahko iz prakse povem, ko mi je gospa z avtom skočila s stranske ceste, v zadnjem trenutku in ni bilo časa več za zaviranje, takrat nimaš časa razmišljati. Na srečo sem zadnji trenutek odvil na nasprotni pas, z odbijačem pa me je vseeno zadela v zadnjo stopalko in izpuh, zadnji konec motorja pa je menda ob trku premaknilo za pol metra vstran pri hitrosti~80km/h. Če bi zaviral bi 100% zadel avto v bok in bi se slabo končalo za oba, tako pa sem le nekako uspel rešiti situacijo. Če po pravici povem, še sam ne vem kako je uspelo. Najbolj žalostno pri tem pa je to, da je gospa pogledala v obe smeri nato pa speljala v zadnjem trenutku. Enostavno me je spregledala. Vem, ker sem jo opazoval med približevanjem. Zakaj bi vozil osmice? Pa ne samo osmice, še vožnjo v krogu bi ti dal, glede na slike gum ki jih lepiš po forumu. Če greš enkrat na poligon in odpelješ vaje tako nekako kot se spodobi se ne boš več hvalil s konkretnimi pussy štrajfni po 1500 km. Enostavno moraš dobiti nekje zaupanje v motor in nagib, naučiti se pravilnega pogleda... Skoraj vsakemu se je že kdaj zgodilo da se je kakšen ovinek prehitro zaprl in je rešil kakor pač je, morda z vožnjo po drugem pasu, izletom v grmovje ali pa mu je celo uspelo po svojem pasu, z narisano "črtico". Trening na poligonu je odlična rešitev za take težave, ne z namenom da boš hitrejši na cesti, z namenom, da ne boš skegljal na cesti vsega kar te preseneti kje za ovinkom. Da ne nakladam preveč. Na poligonu se hitro vidi kdo vozi motor in koga vozi motor. Težava je le v tem, da tisti najbolj nevarni običajno le opazujejo ostale, ker jim je škoda motorja ali pa jih je sram pokazati svoje neznanje. Pa da ne bo kdo mislil da obvladam,.. po štirih letih pavze bo potreben kakšen tečaj varne vožnje, priznam da sem lesen, povem pa svoje mnenje. Ker ravno omenjaš razne varnostne sisteme in pripomočke, več ali manj pripomorejo k večji varnosti s tem da popravljajo napake voznika. Sistema ki bi motor nagnil v zavoj pa še nisem zasledil, brez tega pa ne gre. Zato ti priporočam kakšen tečaj . Ko-Ma, moravčan, TakeALookAround in 10 others 13
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Zakaj bi vozil osmice? Pa ne samo osmice, še vožnjo v krogu bi ti dal, glede na slike gum ki jih lepiš po forumu. Če greš enkrat na poligon in odpelješ vaje tako nekako kot se spodobi se ne boš več hvalil s konkretnimi pussy štrajfni po 1500 km. Enostavno moraš dobiti nekje zaupanje v motor in nagib, naučiti se pravilnega pogleda... Skoraj vsakemu se je že kdaj zgodilo da se je kakšen ovinek prehitro zaprl in je rešil kakor pač je, morda z vožnjo po drugem pasu, izletom v grmovje ali pa mu je celo uspelo po svojem pasu, z narisano "črtico". Trening na poligonu je odlična rešitev za take težave, ne z namenom da boš hitrejši na cesti, z namenom, da ne boš skegljal na cesti vsega kar te preseneti kje za ovinkom. Tega pa res ne razumem, kaj je narobe z mojimi gumami. Jaz popolnoma zaupam v svoj motor in nagib, vendar preprosto ni takšne brzine in linije, da bi motor vozil z gumo do roba. In noben tečaj tega ne bo spremenil, tako da pišeš bedarije. Pri normalni vožnji ne prideš do roba. In to je čista gostilniška norost, češ "ne voziš do roba, nekaj je narobe s tabo". Nekaj je narobe s tistimi, ki vozite do roba = limita guma in to nonstop. Ti bi rad mene poslal na tečaj, da bi mi tam povedali, da naj vozim hitreje in s tem bolj nagibam motor v ovinkih? ja noro In prav tvoj post je dokaz, kako "vsemogočen" je tečaj, ki te v dveh urah nauči vrhunskega refleksa, reakcij, predvidevanj in še česa. Verjetno na tečaju vadite odvzem prednosti v živo, al je samo neka približna simulacija na suho s testom zaviranja in izogibanja. Ker če se vadi, se mora tak kot je treba. Pred tabo mora zapeljati prava ovira, da lahko inštruktor vidi, kako reagiraš... In da preizkusiš tudi trk, če ti ne uspe... Glede nezgode pa si naredil tudi ti napako, saj si jo opazil in bi moral oceniti njeno ravnanje, ti pa kar z isto brzino naprej... In v tem je problem, kar tudi drugi opozarjajo. Opazovanje, predvidevanje. Pokaži svoje gume in posnetek tvoje vožnje, da vidimo.
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 primer, na tej cesti je omejitev (najvišja) 70, tu pa tam se je presegla. Zdaj pa povej, zakaj moram v tečaj in zakaj bi moral bolj nagibat motor. (pa upam, da boš opazil lubje na cestah, izvoze, pesek itd.)
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 še en primer ekološko-turistične vožnje
XTR Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Bolj odprte ceste z nižjo omejitvojo skoraj ne moreš najti, Hoče-Areh pa ne poznam. Še enkrat preberi mojo objavo, pa boš videl da nikjer ne omenjam visokih hitrosti. Pa poglej si kakšen trening varne vožnje, da boš videl o čem govorim. Nisem nikjer rekel da se v dveh urah vse naučiš, je pa dobro če si malo samokritičen, ne pa mnenja da vse obvladaš. Če te voznik gleda pričakuješ da te je opazil, se ti ne zdi? Posnetka ne bom dajal ker nimam kamere, sliko gume ti pa lahko prilepim samo nima nobenega pomena.
dlicen Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Ma Snecer nas trola vse skupaj, 100%. In to izjemno uspešno, ker vsi skupaj nasedamo in to že zelo zelo dolgo, čestitam. Ker drugače si teh odgovorov resnično ne znam razložiti. Fantocci, Kmet2, skalar36 in 2 others 5
XTR Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 (popravljeno) Očitno res, če pa s tem pisanjem vsaj komu dopovemo da tečaj ni brez pomena pa tudi ni nič narobe. Popravljeno Avgust 20, 2015. Popravil XTR Kmet2, ciciban, Motocaster in 1 other 4
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Bolj odprte ceste z nižjo omejitvojo skoraj ne moreš najti, Hoče-Areh pa ne poznam. Še enkrat preberi mojo objavo, pa boš videl da nikjer ne omenjam visokih hitrosti. Pa poglej si kakšen trening varne vožnje, da boš videl o čem govorim. Nisem nikjer rekel da se v dveh urah vse naučiš, je pa dobro če si malo samokritičen, ne pa mnenja da vse obvladaš. Če te voznik gleda pričakuješ da te je opazil, se ti ne zdi? Posnetka ne bom dajal ker nimam kamere, sliko gume ti pa lahko prilepim samo nima nobenega pomena. Pri moji vožnji zgleda lepo odprta. https://goo.gl/maps/xjcVe https://goo.gl/maps/H7ig4(cesta na Areh) Maš v mislih kakšno zaprto? po moje imam "vse" posnete. Potem pa mi samo nekaj še odgovori. Ali večinoma časa voziš sam, ali v čredi? ps. če te voznik gleda, ga moraš ti še bolj gledati, jaz sem zelo samokritičen, ker vem, da nimam motogp refleksov in zato vožnja prilagajam potrebam, sposobnostim, razmeram, tveganju itd.
TakeALookAround Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Model je pac "by the book". Kvazi....ker gre sam tudi cez polno crto in omejitev....ampak vseeno ostale obsoja,da so divjaki. Tko da....resno ga jemat....tega pac ne delamo Da ma pa vse posnet pa popredalckan....vsak tele ma svoj vesele.
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Slaba motorika? Normalna motorika. Lahko pa primerjava kako kdo od naju z zaprtimi očmi stoji na eni nogi in potem drugi... Kmet2 1
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Model je pac "by the book". Kvazi....ker gre sam tudi cez polno crto in omejitev....ampak vseeno ostale obsoja,da so divjaki. Tko da....resno ga jemat....tega pac ne delamo Da ma pa vse posnet pa popredalckan....vsak tele ma svoj vesele. Vsak šofer vsakodnevno gre vedno preko omejitve in dela napake, kršitve, razlika je v količini in nagibu (pa ne nagibu motorja, ampak nagibu do vožnje)
SLVR Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 (popravljeno) Normalna motorika. Lahko pa primerjava kako kdo od naju z zaprtimi očmi stoji na eni nogi in potem drugi... Kmet te bo pri tem nascal, ker ma že polovico noge kot terminator, z vsemi titan ploščicami in rostfrei šraufi ... se ne more prekucnit, tud če hoče, ker ma tolko nižje težišče! Pejta raj na pir pa se zgražajta nad skuteristi, kak čevelj vržta v njih, pri tem ocenita svoje motorične sposobnosti, pa bo najboljše za vse! :grim Popravljeno Avgust 20, 2015. Popravil SLVR Kmet2, a79, Rocky in 1 other 4
SLVR Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 S temi usti se ti s svojo mamo pogovarjaš? Sram te bilo, pfuj! Yoghurt in maxxa 2
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 S temi usti se ti s svojo mamo pogovarjaš? Sram te bilo, pfuj! Tega štosa pa žal ne razumem, prosim za pojasnilo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se