Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

Saj grem na Jadranko, pa še Borutt me bo ustavil v Sloveniji in spustil skozi.

Sam se zmer ne bos vedel, kaj kritiziras, ko kritiziras trening varne voznje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi vozil osmice? Pa ne samo osmice, še vožnjo v krogu bi ti dal, glede na slike gum ki jih lepiš po forumu. Če greš enkrat na poligon in odpelješ vaje tako nekako kot se spodobi se ne boš več hvalil s  konkretnimi pussy štrajfni po  1500 km. Enostavno moraš dobiti nekje zaupanje v motor in nagib, naučiti se pravilnega pogleda...

Skoraj vsakemu se je že kdaj zgodilo da se je kakšen ovinek prehitro zaprl in je rešil kakor pač je, morda z vožnjo po drugem pasu, izletom v grmovje ali pa mu je celo uspelo po svojem pasu, z narisano "črtico". Trening na poligonu je odlična rešitev za take težave, ne z namenom da boš hitrejši na cesti,  z namenom, da ne boš skegljal na cesti vsega kar te preseneti kje za ovinkom.

Tega pa res ne razumem, kaj je narobe z mojimi gumami. Jaz popolnoma zaupam v svoj motor in nagib, vendar preprosto ni takšne brzine in linije, da bi motor vozil z gumo do roba.

In noben tečaj tega ne bo spremenil, tako da pišeš bedarije. Pri normalni vožnji ne prideš do roba.

In to je čista gostilniška norost, češ "ne voziš do roba, nekaj je narobe s tabo". Nekaj je narobe s tistimi, ki vozite do roba = limita guma in to nonstop.

Ti bi rad mene poslal na tečaj, da bi mi tam povedali, da naj vozim hitreje in s tem bolj nagibam motor v ovinkih? ja noro

In prav tvoj post je dokaz, kako "vsemogočen" je tečaj, ki te v dveh urah nauči vrhunskega refleksa, reakcij, predvidevanj in še česa. Verjetno na tečaju vadite odvzem prednosti v živo, al je samo neka približna simulacija na suho s testom zaviranja in izogibanja. Ker če se vadi, se mora tak kot je treba. Pred tabo mora zapeljati prava ovira, da lahko inštruktor vidi, kako reagiraš... In da preizkusiš tudi trk, če ti ne uspe...

Glede nezgode pa si naredil tudi ti napako, saj si jo opazil in bi moral oceniti njeno ravnanje, ti pa kar z isto brzino naprej... In v tem je problem, kar tudi drugi opozarjajo. Opazovanje, predvidevanje.

Pokaži svoje gume in posnetek tvoje vožnje, da vidimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primer, na tej cesti je omejitev (najvišja) 70, tu pa tam se je presegla.

Zdaj pa povej, zakaj moram v tečaj in zakaj bi moral bolj nagibat motor.

(pa upam, da boš opazil lubje na cestah, izvoze, pesek itd.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj odprte ceste z nižjo omejitvojo skoraj ne moreš najti, Hoče-Areh pa ne poznam. Še enkrat preberi mojo objavo, pa boš videl da nikjer ne omenjam visokih hitrosti. Pa poglej si kakšen trening varne vožnje, da boš videl o čem govorim. Nisem nikjer rekel da se v dveh urah vse naučiš, je pa dobro če si malo samokritičen, ne pa mnenja da vse obvladaš. Če te voznik gleda pričakuješ da te je opazil, se ti ne zdi? 

Posnetka ne bom dajal ker nimam kamere, sliko gume ti pa lahko prilepim samo nima nobenega pomena.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma Snecer nas trola vse skupaj, 100%. In to izjemno uspešno, ker vsi skupaj nasedamo in to že zelo zelo dolgo, čestitam.

Ker drugače si teh odgovorov resnično ne znam razložiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno res, če pa s tem pisanjem vsaj komu dopovemo da tečaj ni brez pomena pa tudi ni nič narobe. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj odprte ceste z nižjo omejitvojo skoraj ne moreš najti, Hoče-Areh pa ne poznam. Še enkrat preberi mojo objavo, pa boš videl da nikjer ne omenjam visokih hitrosti. Pa poglej si kakšen trening varne vožnje, da boš videl o čem govorim. Nisem nikjer rekel da se v dveh urah vse naučiš, je pa dobro če si malo samokritičen, ne pa mnenja da vse obvladaš. Če te voznik gleda pričakuješ da te je opazil, se ti ne zdi? 

Posnetka ne bom dajal ker nimam kamere, sliko gume ti pa lahko prilepim samo nima nobenega pomena.  

 

Pri moji vožnji zgleda lepo odprta.

https://goo.gl/maps/xjcVe

https://goo.gl/maps/H7ig4(cesta na Areh)

 

Maš v mislih kakšno zaprto? po moje imam "vse" posnete.

 

Potem pa mi samo nekaj še odgovori. Ali večinoma časa voziš sam, ali v čredi?

 

ps.

če te voznik gleda, ga moraš ti še bolj gledati, jaz sem zelo samokritičen, ker vem, da nimam motogp refleksov in zato vožnja prilagajam potrebam, sposobnostim, razmeram, tveganju itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Model je pac "by the book". Kvazi....ker gre sam tudi cez polno crto in omejitev....ampak vseeno ostale obsoja,da so divjaki. Tko da....resno ga jemat....tega pac ne delamo :) Da ma pa vse posnet pa popredalckan....vsak tele ma svoj vesele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Model je pac "by the book". Kvazi....ker gre sam tudi cez polno crto in omejitev....ampak vseeno ostale obsoja,da so divjaki. Tko da....resno ga jemat....tega pac ne delamo :) Da ma pa vse posnet pa popredalckan....vsak tele ma svoj vesele.

 

Vsak šofer vsakodnevno gre vedno preko omejitve in dela napake, kršitve, razlika je v količini in nagibu (pa ne nagibu motorja, ampak nagibu do vožnje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalna motorika. Lahko pa primerjava kako kdo od naju z zaprtimi očmi stoji na eni nogi in potem drugi... :)

 

Kmet te bo pri tem nascal, ker ma že polovico noge kot terminator, z vsemi titan ploščicami in rostfrei šraufi ... se ne more prekucnit, tud če hoče, ker ma tolko nižje težišče! :D

 

Pejta raj na pir pa se zgražajta nad skuteristi, kak čevelj vržta v njih, pri tem ocenita svoje motorične sposobnosti, pa bo najboljše za vse!  :grim

Popravljeno . Popravil SLVR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!