Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

Kup nepotešenih juncev ki svetu dokazujejo da so caRRji :lol1:

 

Pol pa mastni napisi TRAGEDIJA v Slovenskih Novicah, ko sfali talenta. Sam lej, polimano tablco je pa mel. Je šolal Policijo, lejga caRR!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

Tudi ta prispevek s tablico sem videl.

Bolano.

Kaj pa če je kriva tudi zakonodaja...nepravilne kazni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, vandrovec pravi:

Kaj pa če je kriva tudi zakonodaja...nepravilne kazni?

Nepravilno je edin to da je za skrito tablco nižja kazen kot za hitrost.

Če tazga dobijo instant ene 5 jurjev zacolat pa 18 pik, pa prepoved da se sploh še kdaj na cesti pokaže s čimerkoli kar je na kolesih, ne pa da mu policaj napiše piltek za 200€ pa reče da odlima, za prvim ovinkom pa kaliber ustav in iz žepa potegne izolirca pa veselo naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, jskrablin pravi:

Kup nepotešenih juncev ki svetu dokazujejo da so caRRji :lol1:

 

Pol pa mastni napisi TRAGEDIJA v Slovenskih Novicah, ko sfali talenta. Sam lej, polimano tablco je pa mel. Je šolal Policijo, lejga caRR!

kaj pa če ti nagajiva deca nalimajo neki na tablco ... jaz ne grem vedno pogledat, če je tablca vidna :P

 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Kmet2 pravi:

...Mimogrede...kje sem napisal kaj o državni represiji ? Prvo preberi potem pa repliciraj ! Drugače si pa preberi še odebeljeno ,da boš razumel o čem sploh pišem . Da je off topic si pa sprovociral sam .

 

P.s. Zame je policaj represivni organ , ki po večini garba ljudstvo ,so izjeme a jih je zelo malo .....njihovo razmišljanje je podobno računalniškemu jeziku 011010100111000101010......pa veliko blablablabla ......

 

Pa ni potrebno repliciranje , vem ,da si zelo defenziven voznik , mogoče že toliko ,da se premikaš v rikverc  in tečaji so ravno pravšnji ,da dosežete na cesti  najvišjo dovoljeno omejitev .......

Napisal si: ...Letos bo definitivno še kakšen tečaj , kjer se bodo represivni organi izpostavljali... 

OK. Imaš svoje mnenje o tem. Jaz imam pa tudi svojega. In to je:

1.  Vodja delavnice na tisti delavnici ni bil v funkciji represivnega organa ampak je bil vodja delavnice.

2. Takoimenovani "represivni organi" se niso izpostavljali, ampak so organizirali in vodili delavnico.

Kot praviš je zate " policaj represivni organ , ki po večini garba ljudstvo".  Morda si imel  kdaj slabe izkušnje z njimi, v takem primeru še razumem to tvoje radikalno stališče.  Jaz sem bil s strani  "represivnih organov" v svojem lajfu obravnavan vsaj 20x, pa nikoli ne morem reči da je bilo karkoli izrazito nekorektnega.

Pa še o tvoji omembi "defenzivne vožnje". V bistvu sploh ne gre za to kakšna so dejstva v zvezi s tem. Meni moja hitrost popolnoma zadostuje. In če komurkoli s katerim sem se v preteklosti že skupaj vozi to ne bi ustrezalo, bi pač potegnil špuro naprej.... Mi je pa zanimivo nekaj drugega. Že kar nekajkrat si pokazal,  da spustiš stvari na osebni nivo.  To pa so že geste, ki povedo več o samem avtorju, kot pa o tistem drugem...

Spomnil si se defenzivne vožnje, pa nikoli nisva skupaj vozila. Nisi se pa spomnil, da sem bil jaz eden zelo zelo redkih, ki se je pol leta nazaj, v takratnih dogodkih tule na ms, potegnil zate. 

Obilico užitkov kjerkoli se že boš po cestah fural ti želim. Pa lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame je policaj represivni organ pa naj bo v katerikoli funkciji. 

Ne vem za nobene dogodke pred pol leta pa tudi ne potrebujem podpornikov ,a vseno hvala, čeprav ne vem za kaj .

P.S. obregnil si se ti v moj post in ne jaz v tvojega in ko mi repliciraš ne jokaj, saj si repliciral osebno meni ! Mnenje si pa vsak ustvari sam po pisanju , tako jaz razberem ,da si defenziven voznik , ker berem tvoje prispevke , ni težko in nekaj kar se ve nasplošno  ni osebno .......

 

Zadnji stavek je pa tisti , ki ti ga želim tudi sam !

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/7/2017 at 11:17 AM, Snecer said:

Lahko ti graf nalepim v video, da analiziraš :) 

No @XTR kolk maš na Areh?

Nimaš senzorja užitka, hitrost in ostali podatki me ne zanimajo. :) 

Ne boj se, na tvoj teren ne zahajam. Ko bom šel se pa najavim, da me ne boš oviral.. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Kdo ve koliko časa traja tale varna vožnja na vranskem, ki je sedaj obvezna (pa sem mislil, da se kolega zajbava oz, neobvezno, če imaš samo prekvalifikacijo v kategorijo višje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
On 11. 7. 2014 at 9:54 PM, stromar-aly said:

Evo, pa smo oddrsali poligon na Vranskem.

Bom poskusil napisat, kako je bilo, čeprav me roke kar konkretno bolijo :)

 

Zbor ob 7:30 tam. Precej neugodno jutranje vstajanje, pa še dež je bil in 11°C :glare:

Potem pa:

- 1 ura teorije

- 2 do 3 runde s TRIAL motocikli, 200 ccm, brez sedeža. Obvezna najbolj poletna oprava in liter vode. Je bilo samo 20° zunaj in oblačno, pa je vse teklo z nas. Gonil nas je po hlodih, klopcah, blatu, travi, hribih, kamnih... ni da ni.

- ura pavze za kosilo

- pravilno zavijanje: nagibanje in potiskanje. Na slednjem največ poudarka.

- vožnja v ovinek in pogled naprej

- cik cak pravilno zavijanje okoli stožcev cel dan

- ogrevanje in razmigavanje (norenje) po poligonu tudi kar precej pogosto; tudi do 110 km/h, pa v ovinek, pa gas,...

- zaviranje z zadnjo in z vsemi zavorami od 35 do 70 km/h

- izogibanje oviri do 60 km/h; tudi z bremzanjem

- iskanje mej motocikla - drsanje s tačkami. Je ratalo tudi bolj "kulturnim voznikom" krstit motor :)

in tako do 17h. Potem pa na kafe in domov.

 

Nekaj časa so bili paralelno na poligonu tudi z avtomobili, pa se nismo motili.

 

Vaje so bile zelo dobre. Sedem nas je bilo tam. Se mi zdi da smo vsi precej znanja in izkušenj odnesli od tam. Poleg tega, da smo pridobili več zaupanja vase in v svoj motrocikel, smo se dejansko naučili bolj pravilno vozit po cesti.

Zabavno je bilo tudi menjavati motocikle med seboj :) Meni se je dopadel enocilindrski KTM. Masaža za rit in roke :)

 

Smo se pa tako namatrali, da se na koncu nobenemu ni dalo šibat po cesti. Tudi jaz sem samo počasi odkruzal domov...

post-44547-0-20134900-1405108431_thumb.jpg

 

Tudi jaz sem bil julija 2014 na Vranskem na celodnevnem intenzivnem začetnem tečaju varne vožnje, samo verjetno ene 14 dni za tabo. Točno tako je, kot si lepo opisal. Takrat sem tudi sam s CBF-ko prvič krstil moped s podiranjem do tačk, krmiljenje s potiskom pa mi je zlezlo pod kožo in sem se že ob vračanju domov počutil precej bolj suveren in hitrejši v ovinkih. 

Trial mi je bil malo suffer, ampak uporabno in hkrati zabavno. Tudi za letos načrtujem obisk Vranskega, samo nisem še prepričan, ali bom šel ponovno na osnovni tečaj, ali na nadaljevalni. Bom poklical tja in vprašal, kaj svetujejo. Bolj suverenega se bom počutil na cesti, če grem tja spet malo povadit. 

Meni ni bilo žal denarja za ta tečaj, ker sem za 150 EUR pridobil veliko. :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6. 6. 2015 at 11:22 AM, motolover said:

Za kolenčkanje pojdi k Kecu na Grobnik. Ni ti treba voziti po pisti, za začetek te bo učil na poligonu z njegovim motorjem, ki ima pomožna koleščka.

Toplo ga priporočam. 

http://99racingschool.com/99.rs?page=program-poligon

 

Tole je pa BOMBA... Res, da cena ni od muh (250 EUR na "prolaznika"), ampak mislim, da se tukaj naučiš precej več, kot na Vranskem, vsaj kar se tiče vožnje v ovinkih. Zanimiva in nadvse adrenalinska pa je tudi ponudba učenja vožnje po zadnjem (http://99racingschool.com/99.rs?page=posebne-ponude). Seveda ne zato, da bi takole vozil po cesti, ampak, ko ti motor prvič dvigne na zadnje kolo ob malo bolj "šarf" gasu, si lahko neprijetno presenečen, pa narediš kakšno (usodno) napako. 

Ampak trening varne vožnje bom pa definitivno imel v mislih. Res mi je tole bomba. Sploh nisem vedel, da obstaja tudi kaj takšnega. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako mi ne gre skupaj.

Večina obiskovalcev Varne vožnje na Vranskem trdi, da so po tečaju bolj suvereni v ovinkih, da si več upajo in da  posledično bolj uživajo v ovinkih v višjih hitrostih in da po vsem tem vozijo varneje kot prej pri nižjih hitrostih.

Hitrost pa ubija.

Scarabeo

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4. 4. 2016 at 5:16 PM, Dark said:

Včeraj sem se na priporočilo forumovca Nema udeležil začetnega tečaja varne vožnje za motoriste na Vranskem. Tečaj, ki  traja od 8.00 do 17.00 ure,  se  začenja s teoretičnim delom, se nadaljuje s praktičnim delom s svojim motociklom na poligonu, udeleženci pa se na koncu preiskusijo še z vožnjo s trial motociklom. Na včerajšnjem tečaju, ki ga je vodil priznani inštruktor Brane Legan, in je bil prvi v tej sezoni,  je sodelovalo 6 tečajnikov. 

 

2016-04-03 15.08.20.jpg

2016-04-03 15.08.40.jpg

Hm, zanimivo. Padlo mi je v oči, da ste po teoretičnem delu šli takoj na praktični del na poligon in ŠELE NA KONCU potem trial motorji. Pri nas je bil trial del VMES, med praktičnim in teoretičnim delom na poligonu. Očitno so prakso spremenili, ali pa je to samo stvar inštruktorja, kako organizira. Tukaj vas je imel Legan, mene pa Vojko. Iskreno pa povedano, meni trial ni preveč sedel, čeprav je bila zanimiva, predvsem pa precej naporna izkušnja v fizičnem oz. kondicijskem smislu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6. 4. 2016 at 9:50 AM, DAMI34 said:

Verjem, da boš reševal svoje življenje. Takrat se čas skoraj ustavi. Skozi glavo gre tisoč misli in variant. Kaj narediti, kako narediti, kaj bo naredil kreten v avtu, ali me ne vidi, zakaj me ne vidi, pizda, dej zaviraj, jebentimater zakaj ne žlajfaš, bi vsaj šel mimo, ja jebiga gotovo je, prletu bom, kam naj priletim, kako naj priletim, naj odletim levo, fak ne bo šlo, levo so drevesa, naj poskusim desno, nč ne bo desno je preveč avta pa še visok je, pa ja ne bom šel direkt v kabino, nč, se bom pomatral, bom poskusil nabiti čimbolj spredaj, pa da vidim ,kako mi bo krivulja uspela, pa čez ne smem pozabit it. Čez, ČEZ, ĆEZ, najbolje da se mal pripravim (jebenti, pa sej ne grem hitro, a bi loh moped se hitrej ustavil) kaj se bo ustavil, če mam zavorne poti sam 4 metre, čez moram, čez, napnem vse mišice, pripravljen na odriv. BUUUUUM

Fak, kok me preseneti sila udarca, kr zlomilo me je, letim, ok, čez sem šel, dihat ne morem, jebenti skoz čelado gledam, kot bi gledal video na Youtubu, še vedno ne morem dihat, najbrž od šusa, gledam nebo, kak se počasi premika, pa drevje.....

PRVI ŠUS ko zadanem ob tla, jebenti celo zrak mi je vzelo, a bo kdaj konec tega, DRUGI ŠUS, še vedno ne diham, napnem vse sile, zadiham, hiperventiliram, umirjam dihanje.....potem pa tišina in mir.

 

Tok traja 0,5-1 sekunda.

Neprecenljivo: takšne izpovedi se ne da kupiti z Mastercard, pa tudi z Viso ne. :D Stari, eden tanajboljših zapisov od tebe, kar sem jih prebral na tem forumu. Vidi se, da si govoril iz lastne izkušnje. Hvala za tole! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Nekako mi ne gre skupaj.

Večina obiskovalcev Varne vožnje na Vranskem trdi, da so po tečaju bolj suvereni v ovinkih, da si več upajo in da  posledično bolj uživajo v ovinkih v višjih hitrostih in da po vsem tem vozijo varneje kot prej pri nižjih hitrostih.

Hitrost pa ubija.

Scarabeo

 

 

z novo tehniko ne sekajo ovinkov, naučijo pa se tudi uporabljat abs

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Scarabeo 500 said:

Nekako mi ne gre skupaj.

Večina obiskovalcev Varne vožnje na Vranskem trdi, da so po tečaju bolj suvereni v ovinkih, da si več upajo in da  posledično bolj uživajo v ovinkih v višjih hitrostih in da po vsem tem vozijo varneje kot prej pri nižjih hitrostih.

Hitrost pa ubija.

Scarabeo

 

 

Mogoče se samo izražamo malo napačno, ampak, kar osebno mislim s tem, je, da sedaj vem, da je meja veeeeliko dlje, kot sem mislil prej, posledično pa pač voziš hitreje in tudi bolj varno, morda bolj varno, kot prej pri nižjih hitrostih. Ugotovil sem, da se ne rabim pred vsakim ovinkom skoraj ustaviti, da ga bom zvozil, prav tako marsikaj glede zaviranja. Prej na CBF-ki nisem imel ABS-a in nekako sem se bal pritisniti bolj na polno. Na Vranskem sem pridobil občutek, kje približno je tista meja, ko še ne blokira prednjega kolesa. Dam konkreten primer: pred Vranskim sem se skozi ovinek, ki ga vsi zvozijo z minimalno 80 km/h, peljal 60 km/h, ker sem pred vstopom v ovinek preveč zmanjšal hitrost. Pač neosnovan strah, da ne bom zvozil ovinka, ali pa, da bom odletel v maline. Tudi takšna "počasna" vožnja je lahko precej stresna in celo nevarna. Nadalje sem se na mopedu precej bolj sprostil, prej pa sem bil lesen in zakrčen kot ata na mami, ko ga rukne kap :D 

Vidiš, en kup prednosti je v takšnem tečaju, vsaj zame pa nikakor to ne pomeni, da sem po Vranskem vozil objestno, nevarno ali izzival usodo. Kar pa se tiče hitrosti, je tako, kot je rekel Gustl: "Hitrost je lepa... Nevaren je človek." In po Vranskem se počutim malo manj nevarnega na cesti. :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kawalir pravi:

Na Vranskem sem pridobil občutek, kje približno je tista meja, ko še ne blokira prednjega kolesa. Dam konkreten primer: pred Vranskim sem se skozi ovinek, ki ga vsi zvozijo z minimalno 80 km/h, peljal 60 km/h, ker sem pred vstopom v ovinek preveč zmanjšal hitrost. Pač neosnovan strah, da ne bom zvozil ovinka, ali pa, da bom odletel v maline. Tudi takšna "počasna" vožnja je lahko precej stresna in celo nevarna. Nadalje sem se na mopedu precej bolj sprostil, prej pa sem bil lesen in zakrčen kot ata na mami, ko ga rukne kap :D 

 Kar pa se tiče hitrosti, je tako, kot je rekel Gustl: "Hitrost je lepa... Nevaren je človek." In po Vranskem se počutim malo manj nevarnega na cesti. :cool:

Daleč od tega, da sem mislil tebe - že dolgo spremljam to temo.

Dam primer. Na vranskem je ena vrsta asfalta, verjetno zelo dobra. Pri vožnji boš srečal nekaj vrst asfalta. Od drsečega - gladkega, pol gladkega, solidnega, dobrega in vrhunskega :D, ko pa je ta asfalt moker imaš še enkrat več podlag, ki jih nisi streniral :). To pa je realen lajf in če ne boš znal oceniti oprijema boš letel s ceste ali po cesti.

Kar se tiče hitrosti, na cesti nisi sam. Ja, res nevaren je človek in sigurno je bolj nevaren "hiter" človek. 

Vrhunski športniki trenirajo vsak dan, pa včasih izgubijo občutek. Tako, da en trening na leto, je boljši kot nič :D.

Ne se sekirati, kar sem napisal.

Scarabeo

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Kawalir pravi:

Mogoče se samo izražamo malo napačno, ampak, kar osebno mislim s tem, je, da sedaj vem, da je meja veeeeliko dlje, kot sem mislil prej, posledično pa pač voziš hitreje in tudi bolj varno, morda bolj varno, kot prej pri nižjih hitrostih. Ugotovil sem, da se ne rabim pred vsakim ovinkom skoraj ustaviti, da ga bom zvozil, prav tako marsikaj glede zaviranja. Prej na CBF-ki nisem imel ABS-a in nekako sem se bal pritisniti bolj na polno. Na Vranskem sem pridobil občutek, kje približno je tista meja, ko še ne blokira prednjega kolesa. Dam konkreten primer: pred Vranskim sem se skozi ovinek, ki ga vsi zvozijo z minimalno 80 km/h, peljal 60 km/h, ker sem pred vstopom v ovinek preveč zmanjšal hitrost. Pač neosnovan strah, da ne bom zvozil ovinka, ali pa, da bom odletel v maline. Tudi takšna "počasna" vožnja je lahko precej stresna in celo nevarna. Nadalje sem se na mopedu precej bolj sprostil, prej pa sem bil lesen in zakrčen kot ata na mami, ko ga rukne kap :D 

Vidiš, en kup prednosti je v takšnem tečaju, vsaj zame pa nikakor to ne pomeni, da sem po Vranskem vozil objestno, nevarno ali izzival usodo. Kar pa se tiče hitrosti, je tako, kot je rekel Gustl: "Hitrost je lepa... Nevaren je človek." In po Vranskem se počutim malo manj nevarnega na cesti. :cool:

a nisi ti v neki drugi temi pisal, da se bojiš Ninje 1000? kljub vsem tem tečajem :smoke:

odebeljenega dela pa nisem razumel...rossi ga verjetno 160 pelje, ker ga je še manj strah.

strah je naravni mehanizem obrambe, varnostni mehanizem na motorju, če so ti to odpravili na tečaju, so te še bolj ogrozili

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Snecer said:

a nisi ti v neki drugi temi pisal, da se bojiš Ninje 1000? kljub vsem tem tečajem :smoke:

odebeljenega dela pa nisem razumel...rossi ga verjetno 160 pelje, ker ga je še manj strah.

strah je naravni mehanizem obrambe, varnostni mehanizem na motorju, če so ti to odpravili na tečaju, so te še bolj ogrozili

Če bi peljal v ovinek 160 km/h, kjer običajno vsi peljejo 80 km/h bi me bilo še vedno strah do kosti. Ta naravni "varnostni mehanizem" ostaja še naprej, tako, da mi ga na tečaju niso odpravili. 

Ja, napisal sem, da me je strah SX-a V TEM TRENUTKU. @Scarabeo 500 je napisal, da "vrhunski športniki trenirajo vsak dan, pa včasih izgubijo občutek." Koliko občutka izgubi nekdo, ki že tri leta ni sedel na motorju, je verjetno jasno, vsaj meni je, zato se mi je zdelo pametno, da ne igram heroja, ampak naredim vmes še eno stopničko na manj zahtevnem mopedu, ki ga bom bolj obvladal, kot bi V TEM TRENUTKU SX-a. Saj morda v praksi ne bi bilo tako hudo, kot si mislim, ampak ni se mi zdelo pametno tvegati in na cesti s 13K EUR vrednim "bombnikom" ugotavljati, ali sem imel prav ali ne. Kot pravi Smolar, "časa je še dovolj, zakaj bi s tem delal si skrbi?" Eno ali morda dve sezoni gor ali dol, ni res? :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Snecer pravi:

 

nisi slabo izbral, v bistvu če boš normalno vozil, je vseeno kaj kupiš...

Sodiš po sebi,ker meniš,da voziš normalno in si lastiš moped,ki po tvoje SUNE? 

Popravljeno . Popravil sesir
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Scarabeo 500 pravi:

Nekako mi ne gre skupaj.

Večina obiskovalcev Varne vožnje na Vranskem trdi, da so po tečaju bolj suvereni v ovinkih, da si več upajo in da  posledično bolj uživajo v ovinkih v višjih hitrostih in da po vsem tem vozijo varneje kot prej pri nižjih hitrostih.

Hitrost pa ubija.

Scarabeo

 

 

Vsaka praktična vožnja pomaga, da nisi trd, lesen in prestrašen. Enako je če drgneš makedam. V začetku je grozno, sploh ko s prvo prideš v šoder, sčasoma pa se navadiš na drsenje, pravilno težišče, pravilno dozacijo plina...predvidevam da pišejo o tem, ko pišejo o suverenosti. 

Namreč, ovinki, pa gibanje skozi zavoje pri počani vožnji je v začetku največji problem motoristov.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Još je jedna veoma bitna stvar u vožnji motrcikla a to je kočenje ili bremzanje.Mi iz Srbije smo pozvali Sama Repa da nam održi predavanje o sigurnoj vožnji koja je trajala dva dana i veoma smo svi bili zadovoljni tim njegovim entuzijazmom i umećem .Naravno dosta toga smo svi već znali ali isto tako i nismo, u suštini veoma je koristilo.I opet da ponovim po meni veoma bitna stavka je vežbanje kočenja koju svaki motorciklista treba da uvežba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!