Skoči na vsebino

Katero olje in kdaj menjava v amortizerjih


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me pri priblizno koliko kilometrih se menja olje v sprednjih amortizerjih in ali je komplicirano to narest doma? Pa katero olje se daje ponavadi notri, verjetno ne liquimoly iz petrola ??

hvala lp...

Objavljeno

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1425

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=2273

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=3154

mogoce kaj pomaga.

v sprednjih vilicah se uporablja posebno olje.5W,10W ali 15W so standarnda; vmesne vrednosti ( 7,5W in 12,5W) se dobijo z mesanjem prejsnjih treh,vecinoma pa priporoca prodajalec feder katero olje najbolje pase zraven.

menja se takrat,ko te ali moti trdota/mehkoba vilic ali na cca.30-50k km,odvisno od nacina voznje in obremenitev olja.

Objavljeno

Pa vedno zadostuje le menjava olja ali je pri močno mehkih amortizerjih treba menjati tudi fedre? Pri hiši imamo K100, okoli 70 000 km in na spomladanskem servisu se bo menjalo tudi v sprednjih vilicah, vendar pa se sprednji konec kar močno posede ob pritisku navzdol.. bomo videli kolikšna bo sprememba po menjavi.

Andrej

Objavljeno

Najboljš da Gidla vprašaš.On je maček kar se tega tiče.

LP

Leteči

Objavljeno
Pa vedno zadostuje le menjava olja ali je pri močno mehkih amortizerjih treba menjati tudi fedre? Pri hiši imamo K100, okoli 70 000 km in na spomladanskem servisu se bo menjalo tudi v sprednjih vilicah, vendar pa se sprednji konec kar močno posede ob pritisku navzdol..  bomo videli kolikšna bo sprememba po menjavi.

Andrej

kot receno,ce voznika prevec moti posedanje potem naj bi se fedre tudi menjale; komplet fedre & olje pride od cca. € 80.- dalje,odvisno katera firma jih dobavi.za cestno uporabo so npr. WP,hagon,technoflex cisto v redu.ohlins so IMHO predrage.

obstaja se moznost,da se vstavijo dodatne podlozke na vrh feder in se tako fedre bolj stisnejo; po moje pri 70k km skoda casa,ker so verjetno prevec obrabljne.

Objavljeno

Meni pa malo olje pušča na sprednjih vilcah?!? -so tudi malo mehke: je to lahko zaradi premalo olja???

Pa se mi zdi da motor malo v levo vleče( če spustim balanco-drugače se nič ne čuti)

Objavljeno

simmerring zamenjati,oba.to sta tisti dve tesnili,kjer se ena cev "pogreza" v drugo.lahko tudi,da je na ceveh samih pitting (obraba povrsine zaradi umazanije,prahu,mrces itd.),ki povzroca hrapavost cevi in s tem "razjedanje" tesnilne ustne na tesnilkah.zamenjati in istocasno novo olje - ni potrebno duge viskoznosti,ce ti to ugaja,samo zamenjaj za novo.

Objavljeno
simmerring zamenjati,oba.to sta tisti dve tesnili,kjer se ena cev "pogreza" v drugo.lahko tudi,da je na ceveh samih pitting (obraba povrsine zaradi umazanije,prahu,mrces itd.),ki povzroca hrapavost cevi in s tem "razjedanje" tesnilne ustne na tesnilkah.zamenjati in istocasno novo olje - ni potrebno duge viskoznosti,ce ti to ugaja,samo zamenjaj za novo.

Obrabljene niso, ampak motor je dolgo časa stal preden sem ga kupil!

bom menjal semeringe in olje, za trdoto pa še ne vem-so malo premehke

Objavljeno
Zanima me pri priblizno koliko kilometrih se menja olje v sprednjih amortizerjih in ali je komplicirano to narest doma? Pa katero olje se daje ponavadi notri, verjetno ne liquimoly iz petrola ??

hvala lp...

Verjetn misliš v prednjih vilicah... Menjalo naj bi se (itak ga noben ne) približno vsakih 15.000 km, oz vsako drugo sezono, tekmovalni stroji pa na 10 ur delovanja.

Menjava ni posebno komplicirana, če si seveda mehanik drugač se ne loti tega. Potrebno je vedet seveda katero olje (viskoznost) in seveda koliko ga gre v vsako vilico (mm ali centilitri), vse ostalo pa so lego kocke. :roll:

Objavljeno

Menjava ni nič posebej težavnega, je pa potrebna natančnost pri količini olja v vilicah. Kot je pisal že Gidl, je ponavadi podana količina in nivo olja. Vsekakor je dobro pomeriti nivo (vsaj za Transalp je podatek za "pogreznjen" teleskop brez vzmeti) od zgornjega roba, kjer je čep, do gladine olja. Dobi se tudi "orodje" (čep, cevka z nastavitvijo dolžine, injekcijska brizga), s katerim dosežeš enak nivo olja v obeh krakih vilic. Lahko pa si tudi doma narediš merilno pripravo v obliki čepa in paličice z zarezo pri želenem nivoju olja.

Za boljšo predstavo je tule celotno navodilo za menjavo olja v vilicah pri Transi, skupaj s slikami:

http://www.ta-deti.de/ta/forkoil.html

Pa še malce razlage o vilicah in olju:

http://www.ta-deti.de/ta/oillevel.html

Objavljeno

a je treba vzet vilice dol?s križev mislim

meni se na eni vilici na vsake toliko časa pokaže oljnat 'obroček'-to so semeringi zanič ane?drugač se še nič ne pozna med vožnjo

pa še neki-ko motor vzignem na zanje kolo,mi vilice malce preveč zabije,vsaj za moj občutek.tko k da bi hotli kraki ven past

Objavljeno
a je treba vzet vilice dol?s križev mislim

meni se na eni vilici na vsake toliko časa pokaže oljnat 'obroček'-to so semeringi zanič ane?drugač se še nič ne pozna med vožnjo

pa še neki-ko motor vzignem na zanje kolo,mi vilice malce preveč zabije,vsaj za moj občutek.tko k da bi hotli kraki ven past

ce menjas samo olje in/ali fedre ni treba vilic dol vzeti ,ce hoces vilice razdreti jih pa moras.

Objavljeno

V servisni knjigi mi je pisalo vsakih 24.000 km. In tako sem naredil. Razlika se pozna.

Objavljeno
a je treba vzet vilice dol?s križev mislim

meni se na eni vilici na vsake toliko časa pokaže oljnat 'obroček'-to so semeringi zanič ane?drugač se še nič ne pozna med vožnjo

pa še neki-ko motor vzignem na zanje kolo,mi vilice malce preveč zabije,vsaj za moj občutek.tko k da bi hotli kraki ven past

Boljš da jih vzameš in zamenjaš še semeringe ki ti mastijo, sicer pa kar se zabijanja tiče dodaj 20ml olja več kot pa pravi tvoj podatek, mal boljš bo dokler se ne naučiš vozit po zadnjem brez da te zabije ko pristaneš.

lp

g

Objavljeno

Jest sem že parkrat zamenjal olje v vilcah in sem ga kupil v BTC ju. Vzel sem Silkolene, trdota olja pa je podana za vsak motor drugače tako, da mal pobrskajte po kakem Motorradu ali pa vprašajte na servis. Nekatere vilce imajo tudi na vrhu ventilčke kjer dofilamo zrak, vendar samo toliko kot je navedeno v podatkih za določen motor. Včasih smo na stare motorje sami dodajali ventilčke ker so bile vilce dosti slabše kot pri današnjih motorjih, vendar smo jih preveč pumpali in smo tako uničili semeringe. Tlak je okoli 0.5 do 0.7 bara.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!