robberrt Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Zanima me pri priblizno koliko kilometrih se menja olje v sprednjih amortizerjih in ali je komplicirano to narest doma? Pa katero olje se daje ponavadi notri, verjetno ne liquimoly iz petrola ?? hvala lp...
Ice Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=1425 http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=2273 http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=3154 mogoce kaj pomaga. v sprednjih vilicah se uporablja posebno olje.5W,10W ali 15W so standarnda; vmesne vrednosti ( 7,5W in 12,5W) se dobijo z mesanjem prejsnjih treh,vecinoma pa priporoca prodajalec feder katero olje najbolje pase zraven. menja se takrat,ko te ali moti trdota/mehkoba vilic ali na cca.30-50k km,odvisno od nacina voznje in obremenitev olja.
andrej Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Pa vedno zadostuje le menjava olja ali je pri močno mehkih amortizerjih treba menjati tudi fedre? Pri hiši imamo K100, okoli 70 000 km in na spomladanskem servisu se bo menjalo tudi v sprednjih vilicah, vendar pa se sprednji konec kar močno posede ob pritisku navzdol.. bomo videli kolikšna bo sprememba po menjavi. Andrej
Leteči Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Najboljš da Gidla vprašaš.On je maček kar se tega tiče. LP Leteči
Ice Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Pa vedno zadostuje le menjava olja ali je pri močno mehkih amortizerjih treba menjati tudi fedre? Pri hiši imamo K100, okoli 70 000 km in na spomladanskem servisu se bo menjalo tudi v sprednjih vilicah, vendar pa se sprednji konec kar močno posede ob pritisku navzdol.. bomo videli kolikšna bo sprememba po menjavi. Andrej kot receno,ce voznika prevec moti posedanje potem naj bi se fedre tudi menjale; komplet fedre & olje pride od cca. € 80.- dalje,odvisno katera firma jih dobavi.za cestno uporabo so npr. WP,hagon,technoflex cisto v redu.ohlins so IMHO predrage. obstaja se moznost,da se vstavijo dodatne podlozke na vrh feder in se tako fedre bolj stisnejo; po moje pri 70k km skoda casa,ker so verjetno prevec obrabljne.
Davk Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Meni pa malo olje pušča na sprednjih vilcah?!? -so tudi malo mehke: je to lahko zaradi premalo olja??? Pa se mi zdi da motor malo v levo vleče( če spustim balanco-drugače se nič ne čuti)
Ice Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 simmerring zamenjati,oba.to sta tisti dve tesnili,kjer se ena cev "pogreza" v drugo.lahko tudi,da je na ceveh samih pitting (obraba povrsine zaradi umazanije,prahu,mrces itd.),ki povzroca hrapavost cevi in s tem "razjedanje" tesnilne ustne na tesnilkah.zamenjati in istocasno novo olje - ni potrebno duge viskoznosti,ce ti to ugaja,samo zamenjaj za novo.
Davk Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 simmerring zamenjati,oba.to sta tisti dve tesnili,kjer se ena cev "pogreza" v drugo.lahko tudi,da je na ceveh samih pitting (obraba povrsine zaradi umazanije,prahu,mrces itd.),ki povzroca hrapavost cevi in s tem "razjedanje" tesnilne ustne na tesnilkah.zamenjati in istocasno novo olje - ni potrebno duge viskoznosti,ce ti to ugaja,samo zamenjaj za novo. Obrabljene niso, ampak motor je dolgo časa stal preden sem ga kupil! bom menjal semeringe in olje, za trdoto pa še ne vem-so malo premehke
gidl Objavljeno Januar 23, 2003 Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 Zanima me pri priblizno koliko kilometrih se menja olje v sprednjih amortizerjih in ali je komplicirano to narest doma? Pa katero olje se daje ponavadi notri, verjetno ne liquimoly iz petrola ?? hvala lp... Verjetn misliš v prednjih vilicah... Menjalo naj bi se (itak ga noben ne) približno vsakih 15.000 km, oz vsako drugo sezono, tekmovalni stroji pa na 10 ur delovanja. Menjava ni posebno komplicirana, če si seveda mehanik drugač se ne loti tega. Potrebno je vedet seveda katero olje (viskoznost) in seveda koliko ga gre v vsako vilico (mm ali centilitri), vse ostalo pa so lego kocke. :roll:
transalp Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Menjava ni nič posebej težavnega, je pa potrebna natančnost pri količini olja v vilicah. Kot je pisal že Gidl, je ponavadi podana količina in nivo olja. Vsekakor je dobro pomeriti nivo (vsaj za Transalp je podatek za "pogreznjen" teleskop brez vzmeti) od zgornjega roba, kjer je čep, do gladine olja. Dobi se tudi "orodje" (čep, cevka z nastavitvijo dolžine, injekcijska brizga), s katerim dosežeš enak nivo olja v obeh krakih vilic. Lahko pa si tudi doma narediš merilno pripravo v obliki čepa in paličice z zarezo pri želenem nivoju olja. Za boljšo predstavo je tule celotno navodilo za menjavo olja v vilicah pri Transi, skupaj s slikami: http://www.ta-deti.de/ta/forkoil.html Pa še malce razlage o vilicah in olju: http://www.ta-deti.de/ta/oillevel.html
batzajla Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 a je treba vzet vilice dol?s križev mislim meni se na eni vilici na vsake toliko časa pokaže oljnat 'obroček'-to so semeringi zanič ane?drugač se še nič ne pozna med vožnjo pa še neki-ko motor vzignem na zanje kolo,mi vilice malce preveč zabije,vsaj za moj občutek.tko k da bi hotli kraki ven past
Ice Objavljeno Januar 25, 2003 Opozori Objavljeno Januar 25, 2003 a je treba vzet vilice dol?s križev mislim meni se na eni vilici na vsake toliko časa pokaže oljnat 'obroček'-to so semeringi zanič ane?drugač se še nič ne pozna med vožnjo pa še neki-ko motor vzignem na zanje kolo,mi vilice malce preveč zabije,vsaj za moj občutek.tko k da bi hotli kraki ven past ce menjas samo olje in/ali fedre ni treba vilic dol vzeti ,ce hoces vilice razdreti jih pa moras.
moped Objavljeno Januar 25, 2003 Opozori Objavljeno Januar 25, 2003 V servisni knjigi mi je pisalo vsakih 24.000 km. In tako sem naredil. Razlika se pozna.
gidl Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 a je treba vzet vilice dol?s križev mislim meni se na eni vilici na vsake toliko časa pokaže oljnat 'obroček'-to so semeringi zanič ane?drugač se še nič ne pozna med vožnjo pa še neki-ko motor vzignem na zanje kolo,mi vilice malce preveč zabije,vsaj za moj občutek.tko k da bi hotli kraki ven past Boljš da jih vzameš in zamenjaš še semeringe ki ti mastijo, sicer pa kar se zabijanja tiče dodaj 20ml olja več kot pa pravi tvoj podatek, mal boljš bo dokler se ne naučiš vozit po zadnjem brez da te zabije ko pristaneš. lp g
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Jest sem že parkrat zamenjal olje v vilcah in sem ga kupil v BTC ju. Vzel sem Silkolene, trdota olja pa je podana za vsak motor drugače tako, da mal pobrskajte po kakem Motorradu ali pa vprašajte na servis. Nekatere vilce imajo tudi na vrhu ventilčke kjer dofilamo zrak, vendar samo toliko kot je navedeno v podatkih za določen motor. Včasih smo na stare motorje sami dodajali ventilčke ker so bile vilce dosti slabše kot pri današnjih motorjih, vendar smo jih preveč pumpali in smo tako uničili semeringe. Tlak je okoli 0.5 do 0.7 bara.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se