Skoči na vsebino

Yamaha xvs950 ali kawasaki vn900classic


Priporočene objave

Objavljeno

Odločam se za nakup chopperja, pa me zanima kakšno imate mnenje glede teh dveh motorjev, oziroma kaj mi  priporočate!!! (udobnost v vožnji, moč , vožnja z sopotnikom.....)

Sem namreč začetnik, in mi vsako mnenje pride prav!!

 

Hvala za odgovor-e!!!!

Objavljeno (popravljeno)

Absolutno se za prvi motor ne bi odločil za čoper,ampak to je samo moje mnenje in čoperisti me bodo živga požrli :P

A zakaj ne......štorast,težek,....... preveč kroma,zlahka te zaslepi lastni motor, med vožnjo, ko posije sonček :lol:

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

To ni bilo vprašanje :)

Preberi si prvo vrstico njegovega posta in na koncu........oziroma kaj mi priporočate.......no namesto klicajev bi bili bolj pravilni vprašaji :kva1:

Še kaj g.Brihta? ^_^

Objavljeno

?????

Zakaj ne, zaradi teže in kroma!!!!!!!! (čudno) 

 

Kaj pa pravite ostali??????????

Objavljeno

da so tezke nerodne krave.

zakaj pa ne kaksnega evropskega klasika? je tudi kroma dovolj, pa niso tale letalonosilke

Objavljeno

?????

Zakaj ne, zaradi teže in kroma!!!!!!!! (čudno) 

 

Kaj pa pravite ostali??????????

Ce ti je vsec, kupi. Tudi storastga/neudobnega motorja se navadis ce ti je res vsec. Tezav z enim ali drugim ne poznam, ceno drzijo kar dobro, kar se pa performans tice je pa nepomemben podatek po moje. ;)

Objavljeno

Pa katere custome vi vozite? Keri so tako tezki in tako nerodni? Vem da je taka California 1100, pelal sem se virago 750 in vn 800 ki sta pac lahkotna in strasansko user-friendly. ko leteca preproga. mehko in udobno. tezisce je nizko, motorji so ozki...nit prblizno ni slabo. Sproscujoce. Ful sproscujoce. popolnoma brez skusnjave....

ce gledamo cifre..majo okrog 250 kil. boneville je pac 25 kil lazji. bmw r1150gs je tezji. r1200r ima suho tezo 200kil. to je razlika med polnim in praznim rezervarjem. a bo kdo reku da je kateri koli motor z polnim tankom storast in tezak, s praznim pa supervozna raketa al?

jozlo, tistga k ti je bol vsec.

Objavljeno

?????

Zakaj ne, zaradi teže in kroma!!!!!!!! (čudno) 

 

Kaj pa pravite ostali??????????

Take komentarje dobiš od ljudi, ki vozijo suicidalne plastične  petarde   in abotne wanna be adventure kozolce...  :nono:

Cartman ti je lepo odgovoril! 

Oba motorja sta dobra. 

Izberi tistega ki ti je bolj všeč in uživaj. 

Objavljeno

Take komentarje dobiš od ljudi, ki vozijo suicidalne plastične  petarde   in abotne wanna be adventure kozolce...  :nono:

Cartman ti je lepo odgovoril! 

Oba motorja sta dobra. 

Izberi tistega ki ti je bolj všeč in uživaj. 

Bravo!....Jozlo, oba sta luštna čoperčka, tko da samo izberi in vozi...

Objavljeno

Res ne vem a sem katerega zmerjal ,žalil :hmm: ne ,če ste pismeni!!! povedal sem svoje mnenje oz.videnje na zadevo.Zato ni potrebno takoj zmerjanje in primerjanje itd..........baddad,vozim motorje ,ki so mi všeč in jih nobenemu ne vsiljujem kot superduper motorje,zato se lohk vzdržiš neprimernih komentarju,ker sem povedal ,da se mi za začetnika ne zdi dobra izbira čoper,Cartman je na svoj inteligenten način povedal,da se ne strinja z mano,ti pa zgleda da te inteligence ne premoreš!

Objavljeno

Sam sem začel motorirat pred 20 leti z čoperjem in se mi še danes kdaj kolca po njem in po izi vožnji...

Objavljeno (popravljeno)

Odgovor Jozlu in Kmetu:

Ko sem delal izpit (po 50. letu starosti) sem se videl edino na čoperju. Izpit sem delal na ER5 (vozi se solidno - sedaj imajo ER6 ali .... - solidne obvladljive motorje). Po izpitu so mi kolegi svetovali endure in nakede - gledal (in preizkušal) sem Pegasa, KLE500, pa seveda Virago in EN500. Za prvi motor sem kupil čoperja, ker mi ostali pač niso ustrezali. Po štirih letih sem presedlal na TDM in naslednje leto spet na čoperja (malce večjega), ki ga imam še sedaj. Mi pač ustreza stil vožnje s čoperjem in se je škoda siliti s čim drugim.

Kot drugi čoper je bil v igri tako VN900 Custom kot Yamaha 950 Midnightstar (ob Triumphu, Intruderju, Shadow, .. V finalu sta bila VN in XVS. Oba imata jermen, oba sta dobra, zanesljiva, težka, okorna, primerljiva po vseh merilih. Jaz sem se odločil za Kawasakija preprosto zaradi oblike (ozka sprednja guma, barva, položaj nog in rok). Zato mislim, da lahko izbereš kateregakoli izmed teh dveh - sedi na oba, preizkusi položaj sedenja, noge, roke, če imaš možnost malce zapelji in se odloči. Nasveta, kateri je bolj primeren ni. Res pa je, da sta oba zelo težka in neokretna na mestu (parkiranje, obračanje, pobiranje, .. prednost med višjimi je le v nizkem sedežu in stabilni drži nog.

Morda - če je možno, bi za začetek lahko poskusil s kakšnim manjšim (npr. Virago 535, EN500, Shadow 600) preprosto zaradi tega, da se hitreje navadiš na vožnjo - zlasti, če se voziš sam (motor je solo precej bolj okreten in obvladljiv - pa tudi napake se ne poznaju na sovoznici - trkanje čelad, sunkoviti poskoki na ovirah, .. sicer pa večina čoperistov vozi precej zmerno in redko dosega limite.

Torej - izberi s srcem (s pametjo ne bi kupil čoperja  :grim ) in uživaj.

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno

Pa s časom se pripravi na bolečine v križu!

Objavljeno

Saladin... to izhaja še iz časov, ko je sinonim za chopperja bil hard tail Harley. Tam je edini 'amortizer' bila guma...

Če bi imel na izbiro XVS950 in VN900, bi izbral VN. Ker ga pač imam. Prej sem imel VN800, sedaj pač 900. Že 800 mi je bil zakon, ta pa ima še to, kar sem na 800 pogrešal -vbrizg, jermen, ploščadi za noge in zadaj disk. In večji je.

Če pa primerjamo VN in XVS... karakteristike so tu nekje. Vzami sliko enega in drugega, pa ju primerjaj. Kateri ti je lepši, ta je pravi zate. Da bi pa bil neprimeren za začetnika, je pa bolj brca v temo. Nizko težišče imata oba, tako da niti na mestu ne čutiš teže. Ko spelješ, je pa itak sploh ne čutiš. Poznam dva modela, ki sta VN900 vzela za prvi motor. Zadovoljna še sedaj, pa ju imata že nekaj let.

Objavljeno (popravljeno)

Sam sem začel motorirat pred 20 leti z čoperjem in se mi še danes kdaj kolca po njem in po izi vožnji...

Tudi sam sem začel motorirat pred 18 leti s pravimi motorji,z 10 leti pa sem imel svojega prvega Pucha na pedala,pa pustmo to.

Hotel sem ti povedat,da sem jaz v začetku svoje moto kariere začel z športnimi motorji in se mi dandanes prav nič ne kolca po njih,nasprotno,če bi takrat lahko dobil kakšno AfrikoTwin al pa xtz oz. nasvet se ne bi nikoli vozil z ss motorji.

Prav tako vidim da imaš v profilu Varaderco in če ti ne bi bila všeč bi imel preprosto čoperja po katerem se ti toliko kolca....mogoče se motim.

Še vedno ostajam pa pri svojem mnenju,da čoper ni primeren za prvi motor.(pa naj bo 100x brca vtemo)...tudi tukaj se mogoče motim,toda tako to jaz vidim.

 

Jozlo ti pa se moraš odločiti sam,dobil si par namigov,zdaj pa probaj še par motorjev(segmentov) in če na koncu prideš da je čoper to to,ga enostavno kupiš in uživaš ne glede na to kaj porečemo mi. :)

 

P.S. vrjetno si že slišal za pregovor Sto ljudi,sto čudi......dobro kupi in uživaj,nasploh pa varno in srečno s bilokaterim mopijem,Lp

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Res ne vem a sem katerega zmerjal ,žalil :hmm: ne ,če ste pismeni!!! povedal sem svoje mnenje oz.videnje na zadevo.Zato ni potrebno takoj zmerjanje in primerjanje itd..........baddad,vozim motorje ,ki so mi všeč in jih nobenemu ne vsiljujem kot superduper motorje,zato se lohk vzdržiš neprimernih komentarju,ker sem povedal ,da se mi za začetnika ne zdi dobra izbira čoper,Cartman je na svoj inteligenten način povedal,da se ne strinja z mano,ti pa zgleda da te inteligence ne premoreš!

Miško, a sem katerega žalil? :eek:

v čem je razlika med: .štorast,težek,....... preveč kroma,zlahka te zaslepi lastni motor, med vožnjo, ko posije sonček  :lol: in abotni wanna be adventure kozolec?

Hm, mogoče sem pozabil še na lojtre?  :kva2:

Kaj bi bilo, če bi model vprašal kateri enduro  naj kupi GS ali KTM in potem se najde mujo, ki mu začne soliti pamet naj si kupi  "čoper", ker je "čoper oh in sploh? WTF :l_01: ??? 

 

Objavljeno

Toliko vrst motorjev je, da težko da kdo ne bi našel sebi primernega. Jozlo... predlagal bi ti, da greš na kakšno srečanje in sedeš na enega in drugega. Aja, ko sem prvič sedel na svojega (ko mi ga je Yogi pripeljal), sem imel občutek, da držim bika za roge. Dobesedno... Če se ti ljubi, obstajata temi o teh dveh motorjih, pa ju preberi.

Objavljeno

Jaz tako hrupnim motorjem ne bi dovolil na cesto kot je HD.

 

Japonec pa naredi bolje, moderno in predvsem ceneje.

Objavljeno

Jaz tako hrupnim motorjem ne bi dovolil na cesto kot je HD.

 

Japonec pa naredi bolje, moderno in predvsem ceneje.

S prvim se ne strinjam. HDja bi mel predvsem zaradi zvoka.

S slednjim se strinjam. Manjka pa jim stila, zal.

Objavljeno

Miško, a sem katerega žalil? :eek:

v čem je razlika med: .štorast,težek,....... preveč kroma,zlahka te zaslepi lastni motor, med vožnjo, ko posije sonček  :lol: in abotni wanna be adventure kozolec?

Hm, mogoče sem pozabil še na lojtre?  :kva2:

Kaj bi bilo, če bi model vprašal kateri enduro  naj kupi GS ali KTM in potem se najde mujo, ki mu začne soliti pamet naj si kupi  "čoper", ker je "čoper oh in sploh? WTF :l_01: ??? 

Ne ti men Miško :glare: kje sem omenil jozlotu naj si rajši kupi enduro,res si en Mujo :P

Objavljeno

vedno me je zanimalo zakaj se namesto originala http://www.harley-davidson.com/en_EU/Motorcycles/road-king-classic.html

 zadovoljite s japonskimi ponaredki :?

1) Ker je 'ponaredek' veliiiko cenejši, torej finančni razlog.

2) Ker ima boljše delovanje motorja, boljše pospeške, manjšo porabo,... skratka je boljši. Res pa je da nikoli ne bo Harley. Pa smo spet pri oni zgodbi, zakaj ne Harley...

Objavljeno

torej baddad potrjuje moj zacetni predlog o evropskem klasiku. lepo da se strinjamo ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!