MARJA Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 torej baddad potrjuje moj zacetni predlog o evropskem klasiku. lepo da se strinjamo Pa veš da evropski klasiki niso za vsakega cikadina 1
baddad Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Pa s časom se pripravi na bolečine v križu! Če si trd in nesproščen na motorju, ti noben super dupe udoben motor ne bo pomagal. Tudi Zlato Krilo ne!
baddad Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Ne ti men Miško :glare: kje sem omenil jozlotu naj si rajši kupi enduro,res si en Mujo Ok, škoMi, tukaj (Objavljeno Včeraj , 15.23) res ne gre za noben kozolec agit prop. Res sem en Mujo!
Kmet2 Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Ok, škoMi, tukaj (Objavljeno Včeraj , 15.23) res ne gre za noben kozolec agit prop. Res sem en Mujo! Ah ne sekiraj se tud taki morte bit
Jozlo Objavljeno Maj 22, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 No lepo ste se razgovorili, drugače pa hvala za nasvete, bom upošteval!!! Cartman 1
bosa Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 No lepo ste se razgovorili, drugače pa hvala za nasvete, bom upošteval!!! Torej si boš postavil kozouc?.... :wacko: Kmet2 1
Fantocci Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Teža je problem. Pa ne takrat, ko spelješ (ponavadi to hitro čoperisti poudarijo, da je med vožnjo ne čutiš), ampak takrat, ko moraš na hitro ustavit, ker ti nekdo izslili prednost itd... Če to prišteješ k večinoma podhranjenim bremzam na čoperjih in neizkušenosti začetnikov, imaš lahko problem hitro tu. Lahko te rešuje le lagana vožnja, kar pa večinoma res počnejo.
Cartman Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 No lepo ste se razgovorili, drugače pa hvala za nasvete, bom upošteval!!! Kapo dol, če u tej solati znaš najti uporabn nasvet. Teža je problem. Pa ne takrat, ko spelješ (ponavadi to hitro čoperisti poudarijo, da je med vožnjo ne čutiš), ampak takrat, ko moraš na hitro ustavit, ker ti nekdo izslili prednost itd... Če to prišteješ k večinoma podhranjenim bremzam na čoperjih in neizkušenosti začetnikov, imaš lahko problem hitro tu. Lahko te rešuje le lagana vožnja, kar pa večinoma res počnejo. Ja, 250 kilska zadeva z 45 konji in človekom ki si želi cruiserja v sedlu, je često predmet izsiljevanj in posledično črne kronike. . V KATEREM VESOLJU ŽE? V mojem sicer betežnem spominu zadnjih par let ne pomnim usodne nesreče z kromastim motorjem. Razn Možaka med Ajdovščino in Vipavo, ki je bil žrtev prepočasne vožnje in ga je med prehitevanjem z avtom nervozna gospodinja poslala v večna lovišča
bosa Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Teža je problem. Pa ne takrat, ko spelješ (ponavadi to hitro čoperisti poudarijo, da je med vožnjo ne čutiš), ampak takrat, ko moraš na hitro ustavit, ker ti nekdo izslili prednost itd... Če to prišteješ k večinoma podhranjenim bremzam na čoperjih in neizkušenosti začetnikov, imaš lahko problem hitro tu. Lahko te rešuje le lagana vožnja, kar pa večinoma res počnejo. Kaj pa, kot opcija, Guzzi-jeva Nevada? Tam s težo ne bo težav, je nizka, zavore Brembo, videz klasika, pozicija na motorju pokončna in s tem hrbtenici prijazna..., navor že v nizkem območju vrtljajev, pa tudi tistih cca 50 KM na 750 ccm motorju bo več kot dovolj za vožnjo v stilu čoperistov...meni je , da bi jo kar imel (ma jo enkrat tudi bom) ....informacij iz prve roke pa na tem forumu skoraj ni. Imajo svojega, a zgleda da raje uživajo na svojih Guzzijih, kot da o tem na veliko debatirajo ...skratka moped za uživat, ne za dirkat!
Rocky Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Nisem bral kaj dosti zgornjih postov. Če žei zbiraš med Yamo XVS 950 ali Kawo VN 900 ne boš odkril tople vode. V glavnem ne moreš zgrešit. Če že, bi se sam odločil za Kavasakija. Zakaj? Preprosto, ker mi je bolj všeč. Drugače pa ista jajca kot ostali cruserji, choperji........No ja kakšnega Rocketa z odprtimi rori se ne bi branil. Obisk iz Anglije je dvignil na noge celo sosesko. Pozdrav izpod vinogradov! Rocky
motofrik Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 (popravljeno) Guzzi.....California... :wub: mokre sanje najstniških let. Potem Harley, Heritage softail. No, sedanji Classic je pač moje realno stanje. In ni mi žal. P.s -pa rori morajo vsaj malo grmet. :naughty: :naughty: Popravljeno Maj 23, 2013. Popravil motofrik
Fadil Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Če se prav spomnim sem nekje prebral ( mogoče tudi tukaj ) da sta Moto Guzzi Nevada ali pa California sumljive kvalitete!? Baje da naj bi bilo kar precej problemov s temi italijanskimi choperji. Pa verjetno je za ne-primorce še servis problem!? Sta mi pa oba všeč in bi imel kakšnega kot drugi motor, vendar kot sem že predhodno napisal, me skrbi za hrbtenico. 20 let nazaj sem imel Yamaho Virago 250. In takrat sem prvič v življenu imel težave s križem, pa se bil še mulc.
bosa Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 (popravljeno) Če se prav spomnim sem nekje prebral ( mogoče tudi tukaj ) da sta Moto Guzzi Nevada ali pa California sumljive kvalitete!? Baje da naj bi bilo kar precej problemov s temi italijanskimi choperji. Pa verjetno je za ne-primorce še servis problem!? Sta mi pa oba všeč in bi imel kakšnega kot drugi motor, vendar kot sem že predhodno napisal, me skrbi za hrbtenico. 20 let nazaj sem imel Yamaho Virago 250. In takrat sem prvič v življenu imel težave s križem, pa se bil še mulc. Ah, Saladin...če bi vse verjel, kar preberem....mogoče je pa tudi res! Položaj na Nevadi pa ni takšen, kot na Viragu (Californiji) z nogami naprej in ni bojazni za težave s križem. Saj ravno zato tudi vidim ta motor kot zanimivo opcijo prej omenjenim čoperjem, poleg zelo nizke teže, dobrih zavor za ta segment... Zaradi teh lastnosti lahko ta motor poleg tistih uživaških voženj uporabljaš tudi kot vsakodnevno uporabno vozilo , npr. v službo, po opravkih....se mi zdi spregledan vozniku prijazen motor...mogoče pa gre iskati krivdo pri nezainteresiranem zastopniku, ki nima niti sproti ažuriranih internetnih strani, s pomankljivimi podatki.... Popravljeno Maj 23, 2013. Popravil xtzs
motofrik Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 (popravljeno) Mogoče obstaja kje kakšen primerjalen test cruiserjev srednjega razreda...? Motorrad je svoje dni dokaj nepristranski pri teh testih. Če ni bilo zraven BMW, seveda. Evo -nekaj na brzino... http://www.dirkmanderbach.com/nonpublic/Presseberichte/Trittbrettfahrer.pdf?PHPSESSID=689448931b8d255b09055a2eef28a208 Popravljeno Maj 23, 2013. Popravil motofrik
Kmet2 Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Mogoče obstaja kje kakšen primerjalen test cruiserjev srednjega razreda...? Motorrad je svoje dni dokaj nepristranski pri teh testih. Če ni bilo zraven BMW, seveda. Pa kaj res ne gre v vsaki temi brez omembe bmfla...... :surrender:
motofrik Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Če je nekaj dobro, se o tem govori povsod, tudi če skoraj ni razloga, he-he.. Saj poznamo ono basen o lisici in kislem grozdju.
motofrik Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 http://www.cycleworld.com/2010/09/08/kawasaki-vulcan-900-classic-vs-star-v-star-950-comparison-test/?g_q=motorrad%20vergleich%20test%20VN900%20Yamaha950
Fantocci Objavljeno Maj 23, 2013 Opozori Objavljeno Maj 23, 2013 Kapo dol, če u tej solati znaš najti uporabn nasvet. Ja, 250 kilska zadeva z 45 konji in človekom ki si želi cruiserja v sedlu, je često predmet izsiljevanj in posledično črne kronike. . V KATEREM VESOLJU ŽE? V mojem sicer betežnem spominu zadnjih par let ne pomnim usodne nesreče z kromastim motorjem. Razn Možaka med Ajdovščino in Vipavo, ki je bil žrtev prepočasne vožnje in ga je med prehitevanjem z avtom nervozna gospodinja poslala v večna lovišča Ne pametuj preveč - sem napisal, da se je pametno počasi vozit s temi zadevami. Beri bolje. Sicer pa: 250 kil in švohnih 45 KM je prekleto veliko, če primerjaš z avtom. To bi bilo 180KM na eno tono težkem avtu. Slabo? Ne bi rekel. Za primerjavo: nedvoumno športni Clio 200RS ima slabšo razmerje teža/moč: ima 200KM in težo okoli 1200 kg. (= 166KM/tono) http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/vozili-smo-renault-clio-rs-200-edc/
Ice Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 kupi in vozi (pa karkoli ze). ce ga bos cez tri leta se imel bos "cuden" (pa ne zaradi ostalih, temvec da se se nisi navadil, ti ni ratal "premali"). BTDT.
baddad Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 kupi in vozi (pa karkoli ze). ce ga bos cez tri leta se imel bos "cuden" (pa ne zaradi ostalih, temvec da se se nisi navadil, ti ni ratal "premali"). BTDT. WTF?
Ice Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 kaj je? ti narisem ali kaj ne razumes? se vedno vozis istega s katerim si zacel? in ce ne zakaj ne? capisc`?
c3c Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 dva dni nazaj kupil kawasakija vn 900 classic.z njim naredil 130 km in uzival vsak km.lepo se sedi križ te ne boli navora čuda bomba.aja pa to je prvi chopper ki ga vozim.bomba motor Jozlo 1
motofrik Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 dva dni nazaj kupil kawasakija vn 900 classic.z njim naredil 130 km in uzival vsak km.lepo se sedi križ te ne boli navora čuda bomba.aja pa to je prvi chopper ki ga vozim.bomba motor Srečno vožnjo ti želim. Da bo z njim obilo užitkov, pa tako vemo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se