Zoki5 Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Zanima me, če je že kdo menjal sistem vžiga s TCI z DCI. Konkretno me zanima za Yamaho XT600. Ali je pri omenejnem podvigu potrbno menjati samo modul in tuljavo ali še kaj drugega. Kako je z magneti na rotorju, ki signalizirajo kot zasuka (ali je isti kot med njimi). Zakaj to sprašujem. Yam XT600 je imela do leta 1998 DCI vžig potem pa TCI. Modul stane tam okoli 400€, na netu pa je kar nekaj strani za izdelavo DCI modulov. LP Zoki :shock:
strom Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Če stakneš kje načrt se mogoče splača pri kom narest. Sicer se da tud popravit te zadeve (TCI). Če ne boš našel nikogar, lahko vprašam na firmi, če bi ti to znal narest. Poglej na www.ebay.de pa www.ebay.com za dele. So kdaj blazno poceni, pa mislim da se zdaj da tudi pri nas plačat via paypal. Sicer pa pokliči Primoža iz črnuč... on je imel polno teh motorjev napol razstavljenih. LP
Zoki5 Objavljeno Januar 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 Bom še malo povohljal okoli. Vseeno hvala. LP :roll:
Ice Objavljeno Januar 23, 2003 Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 transalpu poslji PM.ce kdo,potem ti bi on znal pomagati.
BINCA Objavljeno Januar 23, 2003 Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 Pri XT600E se vžigalna elektronika ni menjala od L.95! (rotor, stator, CDI) Cena CDI-ja: 65.000sit :wink: .
transalp Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Z menjavo TCI->CDI žal nimam izkušenj, je pa tudi težko splošno reči, kaj vse je treba zamenjati. Če dobiš npr. "aftermarket" modul za konkreten motor, ki ima vezje prilagojeno vgrajenemu "pickup-u", bi morala zadostovati zamenjava modula in vžigalne tuljave. Zelo informativna stran o sistemih vžiga z odlično razlago in zelo jasnimi slikami je tule: http://ourworld.compuserve.com/homepages/J...gnitionFAQ.Html Pa še o CDI na Transi: Transalp ima CDI vžig od začetka, torej od leta 1987. Ena CDI enota za TA stane cca. 150€ do 175€. Odpoved CDI je ena od znanih napak starejših letnikov TA. Do okvare pride zaradi upogiba sedeža, ki pritiska na konektor CDI pod sedežem, tako da počasi popokajo povezave na tiskanem vezju. Pri moji TA (še) niso odpovedale, ker sem preventivno naredil dodatne podpore sedeža. Sicer pa se (vsaj Transine) CDI pogosto da popraviti, vendar je treba previdno "izkopati" epoksi, s katerim sta CDI enoti zaliti, in pospajkati popokane povezave z uporabo premostitvenih žičk, ki se jih zalije v spajko. Po izkušnjah kolegov z mednarodne TA mailing liste se menda ob tem splača na novo pospajkati kar celotno vezje CDI...
Zoki5 Objavljeno Januar 27, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Zadeva je takšna, da mi ni crknil vžigalni sistem, ampak: 1. Lani sem kupil omenjeni motor Yamaha XT600E 98l od drugega lastnika, prevoženih nekaj čez 10.000 km (realnih; bil je potegnjen po obeh straneh, drugače je pa resnično ohranjen). Opazil sem, da ima motor problem pri hladnem vžigu. Takrat namreč večkrat, tudi do 4-krat, močno pokne. Mislim, da ni takšen pok, ki ga dosežeš z izklopom in ponovnim vklopom kontakta, kjer poči nezgoreli plin v izpušni cevi, lahko pa da se tudi motim. Pri meni porine ven sivomoder dim nekje pri uplinjaču - na gumi spojki med valjem in uplinjačem. Dal sem nastaviti uplinjač in ventile, vendar je mogoče le za malenkost bolje -lastni občutek. Mogoče je lahko kriv tudi vžigalni sistem; 2. Predhodni pojav se mi ne pojavlja v zimskem času, ko hodim enkrat tedensko vžigat motor in imam na izpušno cev nataknjeno gumi cev, za odvod plina iz ute (izpušna cev je originalna, nič frizirana); 3. XT-jki so leta 98 zamenjali sistem vžiga, z DCI so prešli na TCI, zamenjali uplinjač in posledično zmanjšali moč iz 33kW na 29kW; mislim da so podatki na www.xt600.de (čeprav meni v prometni in homologaciji piše, da ima motor 33kW); 4. TT-jki so leta 98 zamenjali vžig DCI s TCI, nato pa so ga v letu 02 zopet zamenjali nazaj z DCI. -------------------------------------------------- Z malo intuzijazma, ki mi je še ostal, in za malo denarja lahko naredim DCI vžigalni sistem ( http://perso.wanadoo.fr/transmic/gbindex.htm ), kateri se očitno bolje obnese in mogoče bi prihranil tudi na strašenju kokoši (tako pravijo drugi, ko me slišijo). Zato me je tudi zanimalo, kako je s temi zadevami oziroma, če je že kdo kaj podobnega počel. LP Zoki
transalp Objavljeno Januar 28, 2003 Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 Hmmm... Glede na napisano je precej verjetno, da gumi spojka uplinjača ne tesni dobro. Tam lahko motor sesa dodaten zrak, ki med drugim povzroča "backfire" skozi uplinjač. Si prepričan, da bi bila s CDI težava s pokanjem odpravljena?
Zoki5 Objavljeno Januar 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 :? Najbolj je zanimivo to, da se omenjeni pojav ne dogaja s cevjo na izpušni cevi! LP Zoki
Mury XT Objavljeno Marec 21, 2006 Opozori Objavljeno Marec 21, 2006 to morm pa pri men tud probat! Men je spušal desni gumi difuzer in sm gumo potegno dol in tisto luknjo v aluminiju ko je za neko posodico s katero sta difuzerja povezana zavaril in pol sm dal pleteno gumucev za difuzer in nič več ne spuša sam poka pa še zmeraj! Sam mam pa zdaj problem z vžigom ker nima motor iskre razn ko uzamem kontakt se zaiskri :?
Mury XT Objavljeno Marec 27, 2006 Opozori Objavljeno Marec 27, 2006 A mi lahko kdo pomaga a ma mogoče kdo takšno elektroniko doma za prodat al pa če bi mi lahko kdo povedal med katerimi kontakti na posameznem konektorju mora bit upornost če preverim z ohm metrom?
strom Objavljeno Marec 28, 2006 Opozori Objavljeno Marec 28, 2006 pejt na www.xs11.com forum, išči pick-up coil resistance. Mora bit nekje podobno za XS kot za ostale. Ko vzameš kontakt, pa da iskro... se pravi je sveča, kabel, cinšpula, napajanje za cinšpulo OK. Se pravi imaš problem nekje med pickupi, elektroniko in cinšpulo. Če si varil na motorju, pa nisi odklopil elektronike, je čist možno da jo je skurlo. Lahko pa da je samo kakšen slab kontakt kje. LP
Mury XT Objavljeno Marec 28, 2006 Opozori Objavljeno Marec 28, 2006 Nism nič varil stike sm pa tud use prevero sam točno ne vem v kirem kablu naj bi bil + in v katerem - in podobno
Mury XT Objavljeno Marec 28, 2006 Opozori Objavljeno Marec 28, 2006 Js sploh ne vem če mam tci al dci užig :blush: številka je 4pt-82305-01 pa vlka zelena črka B je gor ker kulkr sm gledo na ebay-u ni blo ene take identične.Po konektorjih ja po nalepki pa ne :?
Gjera Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 (popravljeno) Nekaj me zanima. Kako dobiš ('izkopaš') elektroniko iz epoksija? Na moji Hondi je namreč vse (regler, CDI...) v debelem, trdem epoksiju (ali pa je to še kakšni hujši material). Popravljeno Junij 22, 2006. Popravil Gjera
simonsi Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 Če upaš, segreješ s fenom za barvo odstranjevat, če ne pa z nečim ostrim in veliko potrpljenja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se