Popularna objava eltrinajst Objavljeno Julij 12, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Torej, prvi plan je bil tura po Romuniji, mene sta mikali predvsem dve cesti - Transalpina in Transfagarasan, je dodala še malo Vlada Tepeša, kraljev in druge gospoščine, zraven spada seveda še kopanje v Črnem morju in potem domov. Na koncu je izpadlo malo več, nekako takole: Prvi dan: Starše - Đerdap - Drobeta Turnu Severin - Targu Jiu, 845km Drugi dan: Targu Jiu - Novaci - Transalpina - Sebes - Hunedoara (Korvinov grad) - Sibiu - Brad Tretji dan: Brad - Cartisoara - Transfagarasan - Poeinari (cca.1500 stopnic do ostankov gradu Vlada Tepeša) - do prve vaške pumpe - nazaj čez Transfagarasan - Sighisoara Četrti dan: Sighisoara (spet Dracul) - Brasov (grad Bran, fake Dracul) - Sinaia (kraljevi dvorec) Peti dan: Sinaia - Bukarešta (parlament) - Konstanca (ostanki casina) - Jupiter (plaža) Šesti dan: plaža Sedmi dan: Jupiter - rt Kaliakra - Varna - Burgas - Istanbul Osmi dan: Istanbul Deveti dan: Istanbul - Sofia - Beograd - Starše, 1503km v enem kosu Za tiste, ki radi računajo: skupaj 4333 km, dva na motorju, skupaj cca. 500kg, poraba 6-6,5 l/100km. Kamp opremo sva vlekla s sabo, vendar je bila tokrat samo za okras. Prenočišč je na voljo dovolj, v Romuniji so bila od 80 do 130 lejev za sobo, s kampi je večji križ, pa še pri taki ceni lepo urejenih prenočišč in kratkotrajnem bivanju dvomim, da bi kdo postavljal in podiral šotor. Hotel v Istanbulu (praktično zraven modre mošeje) je stal 58 evrov za dve nočitvi. Ceste v Romuniji so me prijetno presenetile, saj se najdejo slabi odseki, vendar gre s prav vsakim motorjem brez problema. Vse pomembne povezovalne poti so dobre, ponekod odlične, policija z radarji je prisotna tu pa tam, vendar jih je manj kot v Mariboru radarjev. Cestnino na AC zaračunavajo samo na relaciji Bukarešta - Constanta, 13 lejev, inkasant je samo zamahnil z roko, mu ni bilo več do dela. Vozniki so zmerni, nimajo težav z egom, brez težav se ti umaknejo, ko te opazijo zadaj. Kar se Transalpine tiče, je lahko kar hitra cesta, asfalt praktično nov, vendar je na cesti precej izrezov (za odvodnjavanje?), ponekod manjka del ceste, najde se tudi kakšen kamen ali manjša skala, na mostovih je polovica cestišča v izgradnji... Transfagarasan sem prevozil dvakrat, definitivno priporočam prečkanje s severne strani, spektakularne serpentine tako prevoziš navzgor, asfalt je boljši, okolica je enkratna. Po spustu na drugi strani se asfalt konkretno poslabša, sicer ni treba rinit v vsako luknjo, vendar se južni del do jezu Vidraru kar malo vleče. Ker me bo definitivno še zaneslo v te kraje, bom prečkal Transfagarasan, vendar bom po spustu na južni strani raje obrnil. Seveda je drugače, če si želiš pogledati jez Vidraru in Poeinari. Bolgarske ceste me niso impresionirale. Res dobra je cesta od Burgasa proti mejnemu prehodu Malko Tarnovo, pred mejo je 9 km poraznih. Sicer so AC, ajd, kar v redu, večina cest med naselji pa je bolj slabih...tu nekje, kot odseki stare ceste MB-Ptuj, samo asfalt je bolj grob in glasen. Policajev je bilo ogromno, vozniki so daleč od romunskih, so bližje našim. Praktično na vseh cestah izven naselij je potrebna vinjeta, vendar ne za motorje, čeprav mi jo je hotel na TUR/BG meji, ob povratku, policaj prodati . Turške ceste so odlične, vsaj tiste na katerih sem se vozil. Prvotna pot do Istanbula je bila predvidena po lokalni cesti Kirklareli - Saray - Istanbul vendar sem zaradi sesutega akumulatorja na meji (Malko Tarnovo) :oops: raje izbral AC. Za vožnjo po AC je potrebno pred vstopom na AC kupiti elektronsko kartico HGS, stane 45 lir, nekaj je vredna kartica, nekaj je že naložene vrednosti za cestnine - definitivno dovolj do Istanbula, 2x čez Bosporski most in nazaj v Edirne. Seveda potem na AC rampah voziš po HGS pasovih. Vozniki so ok, nimajo kompleksov, se ne požrejo, če v zastoju pelješ po odstavnem pasu, ali cikcakaš med njimi. Turški bajkerji so se, ko sem bil v težavah resnično izkazali...no kakšen GW ali HD je neslišno zdrsnil mimo. Kakšne slike in dodatni opis pa v naslednjem postu, kmalu... aders, sohen, nejcgs in 27 others 30
kotzi Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 Super tole, ampak 1503 km v enem kosu???? :notworthy: :notworthy: Lp! Iztok nejcgs 1
Popularna objava eltrinajst Objavljeno Julij 14, 2013 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Prvi dan naj bi bilo treba kreniti zgodaj zjutraj od doma, da se vsaj kam pride....no, glavno, da sva vsaj krenila, skoraj dopoldan. Vožnja po AC do izvoza za Požarevac je pač takšna, kot vsaka vožnja po AC, voziš, tankaš, piješ, voziš, zehaš :yawn: .....prideš do izvoza. Prva svetla točka tega dne je bil Đerdap, lep kanjon Donave, nacionalni park. Že pred Đerdapom je izgledalo, da bo ture konec, v mislih sem še klical AMZS, bemtil italijana, ziher je nekaj crknilo, sami klicaji so se pokazali... no, na srečo se je kmalu pokazala na koncu nekakšna sramežljiva dvojka, tokrat je šlo za las. Donava je tukaj bolj podobna jezeru Čez nekaj kilometrov postaja ozko, tistih nekaj tunelov ni osvetljenih, rekreativni kolesarji so kar pogosti Na mejnem prehodu na srbski strani ni bilo praktično nikogar, malo smo poklepetali, reč o ovom, reč o onom in počasi sva se zapeljala na romunsko stran. Tukaj je stalo v koloni kakih 30 avtov, potniki so postopali naokoli, vendar na Balkanu ni ravno dobro čemeti na koncu kolone, malo po malo sva bila pri enem od policajev, ki naju je usmeril na diplomatsko linijo za enim lokalnim BMW-jem in čez minuto sem že tlačil papirje nazaj v torbo. Prvo mesto na romunski strani, Drobeta Turnu Severin je tipično pristaniško mesto, dobro za zamenjavo denarja, sicer pa, ne vem... Nadaljevanje poti do mesteca Targu Jiu je minilo hitro, vendar naju je kljub temu začel loviti mrak, našla sva prenočišče, no, malo je bilo treba povprašati lokalce (Booking in Garmin tudi ne vesta vsega). Nabralo se je 845 km. Prvo prenočišče, malo izven mesta Targu Jiu Naslednji dan je bil rezerviran za Transalpino Blizu naselij, v bistvu je samo eno - Ranca, se najde na cesti tudi kakšna mukica ali osel.... psi pa se najdejo povsod En ovinek pod oblakom Asfalt je odličen, če ga ne zmanjka :yes: Manjka ga zelo malo. Po spustu proti Sebesu sva nadaljevala proti Hunedoari, do Korvinovega gradu....malo legende o studencu in ujetih Turkih, malo zgodovine... Hunedoaro sva zapustila po drugi poti, predlagal jo je Garmin in tako sva se po naklučju zapeljala mimo zanimivega naselja. Očitno je nekdo tukaj imel preveč domišljije in materiala. Zdaj vsaj vem, kje končajo vsi ti žlebovi iz črne kronike Potem pa samo še malo guncanja po lokalni valoviti cesti ... pa gas, skozi Sibiu, do prvega primernega prenočišča blizu izhodišča za Transfagarasan. gsxf750, gift, honda61 in 19 others 22
MarkoR Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Vidim GoPro na tanktorbi, kje se da videt kakšen posnetek? Me zanimata malo Transalpina in Transfaragasan, ker bi poleti rad šel malo tja..
LK64 Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 MarkoR, poglej v temo Romunija, dežela Drakule, tam imaš posnetkov in opisov malo morje. Sicer pa... ne glej preveč, raje pojdi. trebor in nejcgs 2
MarkoR Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Hvala! Bil sem v Romuniji z avtodomom in je res lepa. Luknje ponekod so sicer bile takšne, da če bi noter zapeljal s kombijem, me par dni ne bi našli. Gledal pa sem malo prej webcam na Transfagarasanu pa je ene 15cm snega in lepo sneži, tako da bo trajalo kakšen mesec ali dva, preden bo cesta užitna za moped..
ferek Objavljeno December 29, 2015 Opozori Objavljeno December 29, 2015 Še moj potopis a v obratni smeri... ORIENTEXPRESS eltrinajst, Gonca, DXR16 in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se