YZFgeorge Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Ste že kdaj zasledili v kaki nemški reviji reklamo, kjer oglašujejo možnost nakupa motorja po npr. 0,07% efektivni letni obrestni meri? Torej moje vprašanje. Kakšne ovire (nebo mogoče dobiti tega kredita) in morebitne stroške (dodatna homologacija) lahko pričakuje slovenski kupec motocikla, če bi se odločil za nakup pod temi pogoji npr. v Nemčiji. Sprašujem za čas po letu 2004, ko bomo že člani EU. Če bo možno nabaviti motor pod takimi pogoji, se nam motoristom res obetajo zlati časi.
Noise Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Načeloma nobenih. Razen tega, da ti nemci ne bodo pripravljeni dati tako ugodnega kredita, predpostavljam... :evil:
Gallus Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Če se ne motim, boš lahko vso robo po aprilu 2004 (če bomo do takrat že polnopravna članica EU - podpisana pogodba) brez vseh dajetev pripeljal domov, saj je izmed temeljnih vodil EU - PROST PRETOK BLAGA. Ob vstopu RS v EU se odpravi dvojno obdavčevanje vsega blaga (enotna carinska unija) in se omogoči pretok blaga, ljudi in storitev.
Ervina Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Homologacija bo zagotovo veljala. Cene motociklov v različnih državah EU se bistveno razlikujejo (za več kot se razlikujejo davki v posameznih državah - EU nima skupne davčne politike), torej bi se ob predpostavki ''prostega trga'' morale te cene do neke mere izenačiti. Kar na nakazuje na možnost omejitev za nakup motorja v drugih državah ali obstoj nekih dodatnih ''plačil'' ob primeru nakupa v drugi državi članici.
Brrrm Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 V EU imajo težave z enotnostjo trga na področju avtomobilov. VW in podobni avtovelikani imajo v različnih državah različno nastavljene cene avtomobilov in ne dopuščajo prodaje preko "meja" posameznih distributerjev. Avstrijski državljan s stalnim bivališčem v A ne more kupiti, na primer, VWjevega avtomobila na Danskem. Je VW zaradi tega menda že kazni plačeval, a "izučilo" jih še ni. Zna biti, da je tudi pri motociklih enako.
Ervina Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 V EU imajo težave z enotnostjo trga na področju avtomobilov. VW in podobni avtovelikani imajo v različnih državah različno nastavljene cene avtomobilov in ne dopuščajo prodaje preko "meja" posameznih distributerjev. Avstrijski državljan s stalnim bivališčem v A ne more kupiti, na primer, VWjevega avtomobila na Danskem. Je VW zaradi tega menda že kazni plačeval, a "izučilo" jih še ni. Zna biti, da je tudi pri motociklih enako. V EU so za rešitev tega problema sprejeli t.i. block exceptions pri distribuciji motornih vozil (skupinske izjeme). Vendar uveljavitev predpisa ni takojšnja ampak obstajo roki za prilagoditev (nekateri so potekli 1. janurja letos). Smernice veljajo tudi za motocikle.
lojzi Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Ste že kdaj zasledili v kaki nemški reviji reklamo, kjer oglašujejo možnost nakupa motorja po npr. 0,07% efektivni letni obrestni meri? Torej moje vprašanje. Kakšne ovire (ne bo mogoče dobiti tega kredita) in morebitne stroške (dodatna homologacija) lahko pričakuje slovenski kupec motocikla, če bi se odločil za nakup pod temi pogoji npr. v Nemčiji. Sprašujem za čas po letu 2004, ko bomo že člani EU. Če bo možno nabaviti motor pod takimi pogoji, se nam motoristom res obetajo zlati časi. Georgi, Georgi, pa sej ti nisi od včeraj. Veš, da je vse skupaj business, in če ti bodo pod tako efektivno obrestno mero prodali kaj, računaj, da boš plačal na drugi strani (sam veš, da nič ni zastonj, še najmanj pa denar). In, podobno kot pri nas, te bodo na tole številko namamili, ko boš pa tam, boš pa dobil dodatne nagrade v obliki manipulativnih stroškov, zavarovanja kredita, ali pa na drugi strani dvoštevilčnih (v%) cash discountov, tako, kot to že počno nekateri naši trgovci. Denarja za ta denar ne moreš kupiti, pa pika. In plačal ga boš z zgoraj naštetimi "obveznostmi", ali pa s povečano maržo (oz cash discounti ali cassasconti na drugi strani). Zapomni si, raja na zemlji ni, in ne pričakuj ga tudi na tem področju!
YZFgeorge Objavljeno Januar 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 25, 2003 Lojzi, Lojzi.........v efektivni obrestni meri so, če se močno ne motim, vsi stroški in zavarovanje kredita že vkalkulirani. Poleg tega nudi takšno financiranje firma sama (pri Hondi npr. lastna hišna banka), ali pa v sodelovanju z neko banko (pri Yamahi npr. CC bank).
YZFgeorge Objavljeno Januar 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 25, 2003 Definicija efektivne obrestne mere: Efektivna obrestna mera je tista letna obrestna mera (diskontna stopnja), s katero se SKUPNO kreditno breme (skupna vrednost VSEH kreditojemalčevih plačil dajalcu kredita, razen stroškov, ki so po zakonu izvzeti) izenači s sedanjo vrednostjo odobrenega in nakazanega kreditnega zneska.
RAN Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Definicija efektivne obrestne mere: Efektivna obrestna mera je tista letna obrestna mera (diskontna stopnja), s katero se SKUPNO kreditno breme (skupna vrednost VSEH kreditojemalčevih plačil dajalcu kredita, razen stroškov, ki so po zakonu izvzeti) izenači s sedanjo vrednostjo odobrenega in nakazanega kreditnega zneska. Ampak vseeno še vedno drži, vse kar je Lojzi napisal. Čudežev na svetu ni. V primeru da so razlike med posameznimi finančnimi aranžmaji zelo velike, tedaj je eden zelo nategnjen. 8)
peterpan Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Kot je YZFgeoge napisal efektivna obrestna mera pokrije vse stroške (zato tudi obstaja - za zagotovitev transparentnosti v izogib zavarovanjem, odobritvam in drugim stroškom, ki jih banke pri nas tiho prištejejo k skupnemu računu). Ker pa ne gre za WorldWide akcijo verjetno delno kredit sofinancira (preko znižane obrestne mere) lokalna prodajna&servisna mreža, ki seveda računa na poprodajne aktivnosti in z njimi povezanimi dobički (servis, dodatna oprema, popravila :( ). Nemški trgovci pa vedo, da slovenci ne bodo motorjev v Nemčijo vozili na servis, tako da je/bo sigurno nekje neka omejitev... V USA je na področju avtomobilov že prava štala (obresti 0%, garancija 5 let..)...http://www.usatoday.com/money/autos/2002/0...-incentives.htm)
klimbra Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Kje ste doktorji in poznavalci ekonomije........JE TO IZVEDLJIO AL NI.....če se ne motim je bilo vprašanje nekako tako definirano???????????????
Ervina Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Kje ste doktorji in poznavalci ekonomije........JE TO IZVEDLJIO AL NI.....če se ne motim je bilo vprašanje nekako tako definirano??????????????? Glede na zgoraj navedene objave je to zelo težko izvedljivo. Če pa šteješ porabljen čas in potne stroške v ceno, potem se ne splača.
YZFgeorge Objavljeno Januar 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 V primeru da so razlike med posameznimi finančnimi aranžmaji zelo velike, tedaj je eden zelo nategnjen. Razlik me ponujenimi prodajnimi pogoji ni. Yamaha, Honda in Suzuki imajo na čase takšne oglase.
Gregs Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Kje ste doktorji in poznavalci ekonomije........JE TO IZVEDLJIO AL NI.....če se ne motim je bilo vprašanje nekako tako definirano??????????????? Seveda je mozno! Nizka obrestna mera je kot popust... kupis ceneje, kot je objavljeno. Ce imajo v Ameriki (kot ze napisano) tudi obrestno mero 0%, zakaj pa ne?!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se