Skoči na vsebino

Kaj se dogaja s Cagivo?


Priporočene objave

Objavljeno

Bliža se nova sezona, pa sem šel vseeno pogledat čez mejo (v Pordenone), če imajo za mojo Cagivo Canyon 500 kako dodatno opremo (seveda nimajo nič !?*), samo bistvo je, da mi je prodajalec zatrdil, da Cagiva še dela in da so se upniki dogovorili s tovarno o sanaciji.

Potem pa danes, ko hočem na njihovo stran, vidim, da te sploh ni več (kao v izdelavi). Torej vprašanje: A kdo sploh ve kaj se v resnici dogaja s Cagivo, a sploh še je al je ni več?

lp

Rudi

Objavljeno

Cagiva se nažalost ukvarja z podobnimi problemi kot se je KTM leta 91. Res je da se stvari premikajo, vendar zelo počasi. Pustimo se presenetiti.

Objavljeno

Cagiva tone pod igralniškimi dolgovi lastnikov ...

Objavljeno
Cagiva tone pod igralniškimi dolgovi lastnikov ...

Vidm da si poznavalec, ampak če nimaš kaj bolj pametnega napisat potem bodi rajši tiho.

Objavljeno
Cagiva tone pod igralniškimi dolgovi lastnikov ...

Vidm da si poznavalec, ampak če nimaš kaj bolj pametnega napisat potem bodi rajši tiho.

Če je pa res !

Objavljeno
Cagiva tone pod igralniškimi dolgovi lastnikov ...

Vidm da si poznavalec, ampak če nimaš kaj bolj pametnega napisat potem bodi rajši tiho.

Ja kaj je pa narobe s tem, da odgovorim človeku na vprašanje ... drugič se brezveznim komentarjem izogni ti. :evil:

Objavljeno

AUF BIX!!!! Vile v hrbet, pa čreva na plot!! :wink: :twisted: :twisted:

Objavljeno
Cagiva tone pod igralniškimi dolgovi lastnikov ...

???

Objavljeno
Cagiva tone pod igralniškimi dolgovi lastnikov ...

???

Hja tko je ... oz. bolje rečeno ... Cagiva je potonila pod igralniškimi dolgovi lastnikov

Če jo izvlečejo pa tudi ne bo nič narobe.

Objavljeno
Cagiva tone pod igralniškimi dolgovi lastnikov ...

Vidm da si poznavalec, ampak če nimaš kaj bolj pametnega napisat potem bodi rajši tiho.

Če je pa res !

Vidm da je res ja, ampak lastnikov ni, je samo lastnik.

Objavljeno

Tole sem dobil....

Hello!

Do you have any info about the Cagiva activities? Is the factory working?

Thank you.

Best regards.

________________________

TOMY , Slovenia

________________________

Dear Sir,

We can inform you that we have heard through the Italian Media that the financial problems are solved and that the factory shortly will speed up their production. We are still awaiting an official communication.

Best regards,

Jan Ykema

Van: TOMY

Verzonden: maandag 20 januari 2003 16:37

Aan: info@mvagusta.nl

Onderwerp: CAGIVA

Na nizozemski strani CAGIV-e so opisani novi modeli 2003 in razlike glede na stare modele. Mogoče pa le bo kej....

Držmo pesti...

:onfire:

Objavljeno

Ja in kaj bo spet čez kakšno leto, četudi se sedaj izvlečejo? Hvala lepa, ampak take zadevšne človeku ne vlivajo zaupanja. Čeprav mi je Raptorca všeč, sem nehal razmišljati o njej. Bom raje japanezarja ubodel, je bolj ziher glede servisa in delov. Kaj čmo, predraga avantura bi bila mesece čakat na rezervne dele ali kaj podobnega.

Objavljeno

HHV, verjetno veš, da je srce Raptorja đapaneze.... :wink: :lol:

Objavljeno

Lih to je problem s Cagivo, da z njo nisem imel še nobenih problemov. Bi mi bilo dosti lažje, če bi crknila kaka druga leva firma, pa bi imel vsaj izgovor, da so me nategnili, ne pa da mi crkne (skoraj?) firma, katere motor dela carsko.

lp

Rudi

p.s.

Upam, da bo vsaj še 2 leti delala, potem grem pa tko al tko na 1000 ccm :D

Objavljeno

Problem vseh Italjanskih moto firm je to da previsoko letajo (predvsem s cenami), kam padejo vemo.

To da kao obujajo stara imena je en lari fari. Vzamejo avstrijsk (rotax) ali japonsk motor okol naklamfajo en dobr okvir najdražje vzmetenje pripopajo nalepko s slavnim imenom iz pradavnine, ceno nabijejo v višave in že mislijo da bodo že colali.

Po moje jih še najbolj rešujejo skuterji.

Se bodo morali nekoč kak moped tipa ER-5 zamislit, da jim steče proizvodnja.

Objavljeno

ja po moje je cagivo zadne par let sam še husqvarna gor držala,če ne bi blo huse bi že zdavnej propadl

Objavljeno
Lih to je problem s Cagivo, da z njo nisem imel še nobenih problemov. Bi mi bilo dosti lažje, če bi crknila kaka druga leva firma, pa bi imel vsaj izgovor, da so me nategnili, ne pa da mi crkne (skoraj?) firma, katere motor dela carsko.

lp

Rudi

:D

In to še mašina, ki so jo naredili popolnoma sami... :D Tud jaz mam enako izkušnjo. Pri ostalih modelih (Raptor, Navigator) so pa vzeli najbolje kar japonskega je (dvovaljne suzukijeve mašine), okoli njih pa naredili čudovite motorje. Jaz upam na to, da jim bo ratalo, ker bi si nadvse želu nekoč met raptorja 650 (bolj) al pa 1000 (mal manj).

V soboto sem po pošti dobil novi Motorrad katalog 2003, v katerem so tud novi Cagivini modeli 2003, pa neki spodbudnih besed glede najnovejšega finančnega stanja. To seveda še nič ne pomen, neki pa je za tiste, ki jim je ta firma všeč... :D

Objavljeno

Ja, bi blo lepo spet mal novic slišat, še posebej zato, ker internet stran še zmeraj ne dela. Sam upam, da bodo nazaj začel Canyonko delat, ker ni bla ravno dobra ideja, ko so nekaj govoril, da jo bojo kao nehal delat...

lp

Rudi

Objavljeno
Ja, bi blo lepo spet mal novic slišat, še posebej zato, ker internet stran še zmeraj ne dela. Sam upam, da bodo nazaj začel Canyonko delat, ker ni bla ravno dobra ideja, ko so nekaj govoril, da jo bojo kao nehal delat...

lp

Rudi

Canyonko v vsakem primeru ne bodo delal več. Njihova endura je zdej Navigator, in ma suzukijevo 2-valjno mašino (1000), je pa čist podobna Canyonki...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj pa grand canyon 900? A je to njihov (cagiva)agregat ali sposojen.

Objavljeno
Kaj pa grand canyon 900? A je to njihov (cagiva)agregat ali sposojen.

GC 900 ima od DUCATI-ja 900 injection mašino.

Objavljeno
Kaj pa grand canyon 900? A je to njihov (cagiva)agregat ali sposojen.

GC 900 ima od DUCATI-ja 900 injection mašino.

:?: Je ta motor zračno ali vodno hlajen :?:

Objavljeno

zračno hlajen desmotronic..2 ventila/valj, motor kot pri npr monstru 900

Objavljeno

v vednost ljubiteljem...

PRESS RELEASE

MV Agusta restarts its engines

Varese 5 February ‘03

Last week Banca Intesa expressed their full support for our business plan, a result that rewards the strength of our brands and the high level of technology and style that distinguish our products.

Today we can finally leave our difficult economic situation behind us which was the cause of our drastic halt in production. We can now look to the future with renewed optimism and begin production of our main models for Cagiva, Husqvarna and MV Agusta in February.

Our target for this year is to produce 24,000 motorcycles divided between our three brands. This goal won’t be difficult to achieve due to the introduction of strategic new models for each of the three brands that will finally be able to enter into production. Husqvarna will be able to begin production of the 2003 model range including the sought-after twin cam 4 stroke.

In March we will finally begin producing the MV Agusta Brutale, which is renowned by critics worldwide. During the same month we will begin producing the hyper sport F4 SPR and subsequently the exclusive and commemorative F4 AGO.

Last but not least, Cagiva will offer the Raptor range with the 125cc model and the new version of the XTRA.

In addition to our relaunch, 2003 is the 100 year anniversary of Husqvarna as well as the 25 year anniversary of Cagiva. To mark this important event, Husqvarna will be producing in limited edition the new 510, tribute to the original 4 stroke motorbike from the 1980s.

These are the main steps in our relaunch plan, a plan which would not have been possible without the support and faith of all our importers and dealers. To all those who have supported us and especially to our customers and fans we would like to express our gratitude and our commitment to fulfill all of their expectations.

Claudio Castiglioni

President of MV Agusta

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!