hotschko Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Claudio Castiglioni Presidentent of MV Agusta Če se ne motim je prav on eden izmed "gamblerskih" bratov ... no upam, da mu uspe firmo rešit iz težav.
TOMY Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Če se ne motim je prav on eden izmed "gamblerskih" bratov ... no upam, da mu uspe firmo rešit iz težav. Dej mal razloži prosim kaj je s tem gemblanjem Hotschko? :shock:
Ice Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Če se ne motim je prav on eden izmed "gamblerskih" bratov ... no upam, da mu uspe firmo rešit iz težav. Dej mal razloži prosim kaj je s tem gemblanjem Hotschko? :shock: dva brata,ki rada igrata igrice na sreco.ducati je bil na zacetku 90-tih na robu propada..... potem ga je kupil teksaski konzorcij.
TOMY Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 dva brata,ki rada igrata igrice na sreco.ducati je bil na zacetku 90-tih na robu propada..... potem ga je kupil teksaski konzorcij. In..sta uspela zagemblat fabriko? :o carja...
hotschko Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Brata Castiglioni sta bila velika ljubitelja motorjev, lastnika Cagive in sta konec 80-ih pokupila kar nekaj Italijanskih podjetij ... Cagiva Group so v tistih časih sestavljali = Cagiva, Ducati, Augusta, Husquarna. Problem je bil v tem, ker sta bila poleg motorjev še večja ljubitelja iger na srečo. Zapravljala sta dobiček njunih podjetij, denar se je iz uspešnih programov prelival v izgubarske ... ter k njima v igralnice. Vsi motorji so bili v tistem času sestavljeni brez kakršnekoli kontrole kvalitete iz neustreznih in nepreverjenih materialov itd ... To je trajalo dovolj dolgo, da se je Ducatija in italijanov prijel sloves pokvarljive robe. Vse skupaj se vsaj za Ducati bistveno spremeni, ko ga kupijo američani, priskrbijo dovolj denarja za razvoj, dvig kvalitete in uspešno svetovno marketinško prisotnost ... od takrat gresta prodaja in kvaliteta strmo navzgor in Ducati še zdaleč ni več šlampasta italijanska firma. Predvidevam, da se bo podobno zgodilo tudi z ostalimi tremi podjetji Cagiva Group.
TOMY Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Vsi motorji so bili v tistem času sestavljeni brez kakršnekoli kontrole kvalitete iz neustreznih in nepreverjenih materialov itd ... Že mogoče, sam meni Cagivina mašina laufa ko ura, kar bi težko rekli za marsikater samozvani "kvaliteten" tabor. :wink: :lol:
hotschko Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Vsi motorji so bili v tistem času sestavljeni brez kakršnekoli kontrole kvalitete iz neustreznih in nepreverjenih materialov itd ... Že mogoče, sam meni Cagivina mašina laufa ko ura, kar bi težko rekli za marsikater samozvani "kvaliteten" tabor. :wink: :lol: Večina motorjev itak deluje ok. problem je, če je namesto npr. 2% pokvarjenih 4% pokvarjenih v enem letu ... potem se to še kako opazno v splošnem dojemanju znamke modela motorja ...
TOMY Objavljeno Februar 26, 2003 Opozori Objavljeno Februar 26, 2003 Cagiva-kaput ! Si žleht ko bedanc... :D :wink:
BC Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 že staro a vseeno zanimivo - intervju s Claudiem Castiglioniem
Ata Slon Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Nam Elefanti delajo ko urce, pa vedn več nas je :D
Dave Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 V ta novem motorcyclistu je intervju s castilgonijem (al kom ze, v glavnem lastnikom Avguste) in so full upbeat in veseli ker se ne j*bejo vec s Piaggom in banka jim je dala posojilo in odlog placila dolgov. Ce kdo rabi se doticna revija dobi pri meni.
BC Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 (popravljeno) že staro a vseeno zanimivo - intervju s Claudiem Castiglioniem doh :rolleyes: Popravljeno Maj 5, 2003. Popravil BC
Dave Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Problem vseh Italjanskih moto firm je to da previsoko letajo (predvsem s cenami), kam padejo vemo. To da kao obujajo stara imena je en lari fari. Vzamejo avstrijsk (rotax) ali japonsk motor okol naklamfajo en dobr okvir najdražje vzmetenje pripopajo nalepko s slavnim imenom iz pradavnine, ceno nabijejo v višave in že mislijo da bodo že colali. Cena raptorja 650 je ista kot od SV650 - Raptor ima povsem nastavljivo vzmetenje, suzuki ne, raptor ima upside down vilice, suzuki ne, raptor ima brembo bremze... Pri isti Ceni! Ne nakladej mi o tem kolk nabijajo cene.
Dave Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 (popravljeno) že staro a vseeno zanimivo - intervju s Claudiem Castiglioniem doh :rolleyes: Ahh... glej glej... v majskem motorcyclistu je natancno isti intervju... a me lahko kdo spomni zakaj sem narocen na njih... :blink: Popravljeno Maj 5, 2003. Popravil Dave
gapi Objavljeno Junij 17, 2003 Opozori Objavljeno Junij 17, 2003 A če bi hotu bi sploh še kje lahko Cagivo kupu??? A jih sploh še kdo prodaja?? Lp
Dirkac Objavljeno Junij 17, 2003 Opozori Objavljeno Junij 17, 2003 A če bi hotu bi sploh še kje lahko Cagivo kupu??? A jih sploh še kdo prodaja?? Lp Na tole bo verjetno Gidl znal odgovorit. Kolkor jaz vem se ne dogaja prav veliko.
gidl Objavljeno Junij 18, 2003 Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 A če bi hotu bi sploh še kje lahko Cagivo kupu??? A jih sploh še kdo prodaja?? Lp Res se ne....pravjo da bo....sam kdaj pa nevem. Baje da se celo MITE 125 že sestavljajo, jih lani in predlani sploh ni blo...
TOMY Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Pizda, jaz pa kup dnarja prpravljen za novga raptorja.... :angry: ;) :D B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se