easyrider Objavljeno Avgust 22, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2001 Enkrat smo že govorili o uporabnosti blažilcev krmila na motorju. Zanima pa me, ali ima kdo kakršnekoli izkušnje z balansirnimi utežmi, ki se pritrdijo na rocke krmila. Ali je njihov efekt pozitiven in v katerih primerih? lp Easyrider
Ice Objavljeno Avgust 22, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2001 efekt je v toliko,da blazijo vibracije masine na krmilu,i.e.da ti tace med voznjo ne "zaspijo".GSF jih ima serijsko in tudi veliko drugih. ----------- at 200 mph you have no friends
Pervy Objavljeno Avgust 22, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2001 v osnovi bi moral ze proizvajalec optimalno zbalanskirat krmilo. sam ne vem kako bi se tega lotil oz kako bi opazil korist/slabost. ce pogledas kake endure ala f 650 ali pegaso bos opazil da imajo zato na robovih OGROMNE gvihte. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Ice Objavljeno Avgust 22, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2001 saj jih z utezmi na koncu balanc zbalansira,tako receno.vse drugo bi bilo predrago.in se eno funkcijo imajo te utezi: ko ubrises,se najprej utezi "obrabijo". ----------- at 200 mph you have no friends
green Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila!
Ice Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 quote: Mislim da je glavna funkcija teh utezi zascita pred padcem ne,glavna funkcija je oblazitev/"odvzem" vibracij masine,da ti roke med potjo ne zaspijo.sekundarno je obvarovanje pri padcu.sicer se pa balanca itak zvije/zlomi,ce pades,saj so te utezi fiksno pritrjene. ----------- at 200 mph you have no friends
Ice Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 quote: Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila! samo to so dve razlicni vibraciji,katere ti mislis. 1. so vibracije masine,katere utezi obalzijo in 2. je kick-back kolesa skozi balanco. za 1.pomaga samo utez na koncih balance ali v balanci,za 2.so pa amortizerji kot so oehlins,WP,technoflex itd. ----------- at 200 mph you have no friends
green Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 Res je ice, prav imaš!Vendar ni panike!Jaz sem namen dosegel in vsi smo srečni-vsak po svoje.Je pa res da moraš vsaj nekaj od tega imeti, po tleh se pa itak ni racionalno metat.
Ice Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 quote: ...po tleh se pa itak ni racionalno metat. ti tega ravno nebi priporocal....vsaj z motorjem ne. lahko pa se po mili volji meces ob tla ali v zid kot "pesec",saj razen busk in oteklin nebi smel vecjih poskodb odnesti; razen seveda,ce....no o tem kdaj drugic. ----------- at 200 mph you have no friends
Diablo Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 quote: Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila! A si samo utži dol pobral ali si spremenil tudi kaj druga, če je samo to potem raje spil en pir manj ko gres na motor ker uteži niso nič kaj težje. Če bi rad prišparal na teži potem si omisli karbonske dele pobereš nepotrebne okrasne dele in menjaš zadno vpetje kolesa, stabilizator je pa super zadeva za grobnik v kombinacij z gp pnevmatikami
Ice Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 glede teze smo ze veliko rekli.bistvo: ce hoces imeti lazji motor najprej TI shujsaj,potem se nauci voziti,da bos sploh znal izkoristiti moznosti motorja in sele potem karbon,titan,magnezij.vse drugo je potrata denarja in casa. in preden mi kdo cudno pride: JA,ce shujsam 15 kil ste vsi skup peceni. ----------- at 200 mph you have no friends
Diablo Objavljeno Avgust 29, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2001 quote: Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila! Če že hočeš ožji motor kupi ducati 996s je tehnično boljši od ZX7R katerega delajo mislim da 7 let motor je zaradi tega ker so a njem stari materiali poglej samo zzr motorje katere delajo že 10 let mašina in ogrodje je nespremenjena. Pri CBR900rr če bi vsaj malo bolje nastavil amortizerje in prvo 16 colsko kolo opremil z pravimi gumami(D207RR) bi prišel do lepega spoznanja konec nemirnih ovinkov vendar takarat se pojavi kick back učinek katerega se da umirit z amortizerjem. Glede teže ZX7R je že nekaj napisan ICE-man tukaj se da veliko prišarati. Na Grobniku lahko vidiš kako kolega z ZX6R spizdi R1 in ZX7R prejšno dirko je bil 2
Ice Objavljeno Avgust 30, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2001 quote: Glede teže ZX7R je že nekaj napisan ICE-man tukaj se da veliko prišarati. Na Grobniku lahko vidiš kako kolega z ZX6R spizdi R1 in ZX7R ja valda je teza eden od faktorjev.samo preden ga zacnes srati z lazjimi deli je bolj priporocljivo znati izkoristiti moznosti motorja.in kdo on nas to res zna? zase lahko recem,da jih koristim nekje 65-70%.ce sploh. ----------- at 200 mph you have no friends
Diablo Objavljeno Avgust 30, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2001 quote: quote: Glede teže ZX7R je že nekaj napisan ICE-man tukaj se da veliko prišarati. Na Grobniku lahko vidiš kako kolega z ZX6R spizdi R1 in ZX7R ja valda je teza eden od faktorjev.samo preden ga zacnes srati z lazjimi deli je bolj priporocljivo znati izkoristiti moznosti motorja.in kdo on nas to res zna? zase lahko recem,da jih koristim nekje 65-70%.ce sploh. ----------- at 200 mph you have no friends Podi na Grobnik naslednji teden pa se prepričaj pride večina mariborčanov
Ice Objavljeno Avgust 30, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2001 cakaj malo,diablo.kaj je zate sploh obvladanje motorja? hitro se lahko kmalu kdo pelje in na pisti tudi ni ne vem kaksnih problemov biti po relativno kratkem casu hiter. samo zame se zacne resno obvladanje macchine takrat,ko jo lahko ujames,potem ko si naredil pri veliki hitrosti resnejso napako. ----------- at 200 mph you have no friends
Diablo Objavljeno Avgust 30, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2001 Mislim da voznja na grobniku zahteva visoko zbranost motorista in obvladanje motorja saj iz ovinka pod polnim gasom vlečt špuro ni kar tako pa tudi za čas pod 1.43 moraš bit samomorisko nagnjen
Ice Objavljeno Avgust 30, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2001 seveda ne govorimo o zacetnikih,ki so pred dobrim letom naredili izpit in da je za tako voznjo potrebno znanje,zivci in,kot recejo anglezi,"practice,practice,practice". ----------- at 200 mph you have no friends
Diablo Objavljeno Avgust 30, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2001 Ej daj probaj kakšen čas dosežeš na Grobniku če pri 200 skoz ovinke voziš me zanima če se kaj pozna
green Objavljeno Avgust 31, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2001 quote: Ej daj probaj kakšen čas dosežeš na Grobniku če pri 200 skoz ovinke voziš me zanima če se kaj pozna ni problema, če se lahko ti, se lahko jaz!Če po normalnih cestah v ovinkih kjer je grob asfalt motor do konca dol poknem pa če se po 50m po prednji gumi peljem...se bom še na grobniku peljal za teboj (pa konstantno na isti razdalji - če se res pelješ)!
Diablo Objavljeno Avgust 31, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2001 Pridi na grobnik naslednji teden pa da te vidimo mej na okah zx6r samo se boš moral zelo potruditi za čas pod 1.43 za tebe je čas tam nekje 2.10 (eat dust)
hotschko Objavljeno September 2, 2001 Opozori Objavljeno September 2, 2001 quote: Mislim, da ste nekateri kupili motor iz napačnih razlogov. Kajti k takšnim debatam lako komentiram samo, da ste se izgubili nekje na lovu za svojo pametjo(ker ste od same tekmovalnosti in "ven metanja" pozabili kam ste namenjeni)!!! ?????????????? Dark Mistress, easy, easy. Kot boš v svojem nadaljnem forumskem udejstvovanju ugotovila, se skoraj vak uporaben topic prej ali slej spremeni v neko nakladanje o tretjih zadevah in s tem člani foruma povzročajo sive lase našim moderatotjem, administratorjem in ostalim, ki želimo/jo izvedeti uporabne informacije o neki temi.... Ko ugotoviš da je debata zašla, ti samo napiš "NEHITE SMETIT pa marš u Kr' Neki" in še pokličeš na pomoč mopderatorja, da loči pleve od semena. hotschko Edited by - hotschko on 02/09/2001 21:27:32
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se