Skoči na vsebino

Balansiranje


Priporočene objave

Objavljeno

Enkrat smo že govorili o uporabnosti blažilcev krmila na motorju. Zanima pa me, ali ima kdo kakršnekoli izkušnje z balansirnimi utežmi, ki se pritrdijo na rocke krmila. Ali je njihov efekt pozitiven in v katerih primerih?

lp Easyrider

Objavljeno

efekt je v toliko,da blazijo vibracije masine na krmilu,i.e.da ti tace med voznjo ne "zaspijo".GSF jih ima serijsko in tudi veliko drugih.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

v osnovi bi moral ze proizvajalec optimalno zbalanskirat krmilo. sam ne vem kako bi se tega lotil oz kako bi opazil korist/slabost.

ce pogledas kake endure ala f 650 ali pegaso bos opazil da imajo zato na robovih OGROMNE gvihte.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

saj jih z utezmi na koncu balanc zbalansira,tako receno.vse drugo bi bilo predrago.in se eno funkcijo imajo te utezi: ko ubrises,se najprej utezi "obrabijo".

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila!

Objavljeno

quote:

Mislim da je glavna funkcija teh utezi zascita pred padcem

ne,glavna funkcija je oblazitev/"odvzem" vibracij masine,da ti roke med potjo ne zaspijo.sekundarno je obvarovanje pri padcu.sicer se pa balanca itak zvije/zlomi,ce pades,saj so te utezi fiksno pritrjene.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

quote:

Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila!

samo to so dve razlicni vibraciji,katere ti mislis.

1. so vibracije masine,katere utezi obalzijo in

2. je kick-back kolesa skozi balanco.

za 1.pomaga samo utez na koncih balance ali v balanci,za 2.so pa amortizerji kot so oehlins,WP,technoflex itd.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

Res je ice, prav imaš!Vendar ni panike!Jaz sem namen dosegel in vsi smo srečni-vsak po svoje.Je pa res da moraš vsaj nekaj od tega imeti, po tleh se pa itak ni racionalno metat.

Objavljeno

quote:

...po tleh se pa itak ni racionalno metat.

ti tega ravno nebi priporocal....vsaj z motorjem ne. lahko pa se po mili volji meces ob tla ali v zid kot "pesec",saj razen busk in oteklin nebi smel vecjih poskodb odnesti; razen seveda,ce....no o tem kdaj drugic.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

quote:

Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila!

A si samo utži dol pobral ali si spremenil tudi kaj druga, če je samo to potem raje spil en pir manj ko gres na motor ker uteži niso nič kaj težje. Če bi rad prišparal na teži potem si omisli karbonske dele pobereš nepotrebne okrasne dele in menjaš zadno vpetje kolesa, stabilizator je pa super zadeva za grobnik v kombinacij z gp pnevmatikami

Objavljeno

glede teze smo ze veliko rekli.bistvo: ce hoces imeti lazji motor najprej TI shujsaj,potem se nauci voziti,da bos sploh znal izkoristiti moznosti motorja in sele potem karbon,titan,magnezij.vse drugo je potrata denarja in casa.

in preden mi kdo cudno pride: JA,ce shujsam 15 kil ste vsi skup peceni.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

quote:

Res je dobra zadeva zaradi vibracij, vendar sem jih jaz dol pobral-zdaj je motor ožji, lažji, alternativa je pa stranski stabilizator (imam dvojnega Oelings)in zadeva špila!

Če že hočeš ožji motor kupi ducati 996s je tehnično boljši od ZX7R katerega delajo mislim da 7 let motor je zaradi tega ker so a njem stari materiali poglej samo zzr motorje katere delajo že 10 let mašina in ogrodje je nespremenjena. Pri CBR900rr če bi vsaj malo bolje nastavil amortizerje in prvo 16 colsko kolo opremil z pravimi gumami(D207RR) bi prišel do lepega spoznanja konec nemirnih ovinkov vendar takarat se pojavi kick back učinek katerega se da umirit z amortizerjem. Glede teže ZX7R je že nekaj napisan ICE-man tukaj se da veliko prišarati. Na Grobniku lahko vidiš kako kolega z ZX6R spizdi R1 in ZX7R

prejšno dirko je bil 2

Objavljeno

quote:

Glede teže ZX7R je že nekaj napisan ICE-man tukaj se da veliko prišarati. Na Grobniku lahko vidiš kako kolega z ZX6R spizdi R1 in ZX7R

ja valda je teza eden od faktorjev.samo preden ga zacnes srati z lazjimi deli je bolj priporocljivo znati izkoristiti moznosti motorja.in kdo on nas to res zna? zase lahko recem,da jih koristim nekje 65-70%.ce sploh.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

quote:

quote:

Glede teže ZX7R je že nekaj napisan ICE-man tukaj se da veliko prišarati. Na Grobniku lahko vidiš kako kolega z ZX6R spizdi R1 in ZX7R

ja valda je teza eden od faktorjev.samo preden ga zacnes srati z lazjimi deli je bolj priporocljivo znati izkoristiti moznosti motorja.in kdo on nas to res zna? zase lahko recem,da jih koristim nekje 65-70%.ce sploh.

-----------

at 200 mph you have no friends

Podi na Grobnik naslednji teden pa se prepričaj pride večina mariborčanov

Objavljeno

cakaj malo,diablo.kaj je zate sploh obvladanje motorja? hitro se lahko kmalu kdo pelje in na pisti tudi ni ne vem kaksnih problemov biti po relativno kratkem casu hiter.

samo zame se zacne resno obvladanje macchine takrat,ko jo lahko ujames,potem ko si naredil pri veliki hitrosti resnejso napako.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

Mislim da voznja na grobniku zahteva visoko zbranost motorista in obvladanje motorja saj iz ovinka pod polnim gasom vlečt špuro ni kar tako pa tudi za čas pod 1.43 moraš bit samomorisko nagnjen

Objavljeno

seveda ne govorimo o zacetnikih,ki so pred dobrim letom naredili izpit in da je za tako voznjo potrebno znanje,zivci in,kot recejo anglezi,"practice,practice,practice".

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

Ej daj probaj kakšen čas dosežeš na Grobniku če pri 200 skoz ovinke voziš me zanima če se kaj pozna

Objavljeno

quote:

Ej daj probaj kakšen čas dosežeš na Grobniku če pri 200 skoz ovinke voziš me zanima če se kaj pozna

ni problema, če se lahko ti, se lahko jaz!Če po normalnih cestah v ovinkih kjer je grob asfalt motor do konca dol poknem pa če se po 50m po prednji gumi peljem...se bom še na grobniku peljal za teboj (pa konstantno na isti razdalji - če se res pelješ)!

Objavljeno

Pridi na grobnik naslednji teden pa da te vidimo mej na okah zx6r samo se boš moral zelo potruditi za čas pod 1.43 za tebe je čas tam nekje 2.10 (eat dust)

Objavljeno

quote:

Mislim, da ste nekateri kupili motor iz napačnih razlogov. Kajti k takšnim debatam lako komentiram samo, da ste se izgubili nekje na lovu za svojo pametjo(ker ste od same tekmovalnosti in "ven metanja" pozabili kam ste namenjeni)!!!

??????????????

Dark Mistress, easy, easy.

Kot boš v svojem nadaljnem forumskem udejstvovanju ugotovila, se skoraj vak uporaben topic prej ali slej spremeni v neko nakladanje o tretjih zadevah in s tem člani foruma povzročajo sive lase našim moderatotjem, administratorjem in ostalim, ki želimo/jo izvedeti uporabne informacije o neki temi....

Ko ugotoviš da je debata zašla, ti samo napiš "NEHITE SMETIT pa marš u Kr' Neki" in še pokličeš na pomoč mopderatorja, da loči pleve od semena.

hotschko

Edited by - hotschko on 02/09/2001 21:27:32

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!