Skoči na vsebino

Honda CB 500X, CB 500R, CB 500F


Priporočene objave

Objavljeno

Koliko vidim še ni teme za nove 500 kubične Honde:

http://www.motosvet.com/novosti-2013-hondina-pollitrska-serija.html

 

Je že kdo vozil katerega od teh motorjev? Meni je najbolj všeč CB500X, pokončno sedenje, šipa, malo daljši hod vzmetenja spredaj. Dajo se vozit tudi z A2 kategorijo. Tuji mediji jih kar hvalijo, sploh kar se tiče razmerja cena/kvaliteta.

Se pa mi zdi, kar dober deal za nov motor. Cene novih so 5590€ (na avto net). Tako bi se s kakim popustom dalo dobit ta motor za nekaj čez 5000€.

Sem razmišljam, da bi čez zimo kupil novega CB500X, Prej sem gledal NC700X. Samo je ta dražja za 1000€.

 

Objavljeno

za  pelat  je  kot  moj er  5  dobro  asvalta  pa  glih  ne  trga.pa   uzami  mocnejsga  zarad  navora.

Objavljeno

po tem testu se ne splača vzet nc700, ker je razlika zelo minimalna
http://tinyurl.com/oltd3p5

 

jst sm en mini krogec zapeljala cb500r in se pelje zelo lepo, nenaporno. meni se je zdela super. je pa res da nima z ss mašinami razn izgleda veliko skupnega.

Objavljeno

js mam cbr500r :) ful lepo gre, zlo vodljiv motor, ima pa 35kw tko da se ga da čist legalno z a2 vozit + pije čist mal (~3.5l / 100km). kljub temu, da nima tok velik konjev sploh ne gre slabo, 2 sma se čist lepo pelala 130km/h brez da bi mu dušo trgal. je pa tut zelo mehek in položaj sedenja je drugačen od recimo 600rr, tko da bi bi kr potrdil kar je že cikadina rekla; nima razen izgleda kej dosti skupnega z ss motorji. bremze presenetljivo dobro primejo kljub temu, da ni dvojnega diska spredi, sploh če vzameš z abs. škoda res, da niso dali spredi dvojnega diska, bi dost bolš zgledu :)

21liko6.jpg

Objavljeno

po tem testu se ne splača vzet nc700, ker je razlika zelo minimalna

http://tinyurl.com/oltd3p5

 

jst sm en mini krogec zapeljala cb500r in se pelje zelo lepo, nenaporno. meni se je zdela super. je pa res da nima z ss mašinami razn izgleda veliko skupnega.

 

po tem testu se ne splača vzet nc700, ker je razlika zelo minimalna

http://tinyurl.com/oltd3p5

 

jst sm en mini krogec zapeljala cb500r in se pelje zelo lepo, nenaporno. meni se je zdela super. je pa res da nima z ss mašinami razn izgleda veliko skupnega.

men  je  razlika  velika  500ccm   185kmh  10000  vrtlajev      700ccm  pa  6000  vrtlajev  to  pomeni  da  ima  700ccm  vecji  navor  pri  mansih  vrtlajih. se  gustincic  iz  moto  sija  si jo  je  kupu  pa  ki  je  macek.

Objavljeno (popravljeno)

glej za tistih 700 kubikov, oz. če smo pošteni 670 ne gre nikamor, pa lahko tle razglabljamo kar hočemo. tudi navora za to kubatoro ima vsaj 10Nm manj od ostalih. kolk je končna hitrost je pa menda pomembno samo tam do enga šestanjstega leta.

 

Drugače pa če bi dobro prebral bi videl, da sem zgolj napisala kaj pravi test. torej da ni nc700 vreden tistih 1000€ več, plus še za A2 ga je treba blokirat, če te navedbe držijo 38,1 kW (51,8 KM) in to zaradi tistih treh pičlih kilovatov več. Glede navora in kako je treba zelo šaltat, pr obeh bo treba kako prestavo dol vršt za prehitet, pa še tam pazit, ker si hitro v blokadi. Itak pa tle na ms je treba met kubaturo vsaj jurja, da se stvar smatra za motor :P

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

plus še za A2 ga je treba blokirat, če te navedbe držijo 38,1 kW (51,8 KM) in to zaradi tistih treh pičlih kilovatov več.

nove majo 35kw in kao mal večji navor od teh z 38,1kw, če je kej za verjet prodajalcem.

Objavljeno

sej    bo  kupi  kar  ti  pasa  pa  fajn  vozi.

Objavljeno

glej za tistih 700 kubikov, oz. če smo pošteni 670 ne gre nikamor, pa lahko tle razglabljamo kar hočemo. tudi navora za to kubatoro ima vsaj 10Nm manj od ostalih. kolk je končna hitrost je pa menda pomembno samo tam do enga šestanjstega leta.

 

Drugače pa če bi dobro prebral bi videl, da sem zgolj napisala kaj pravi test. torej da ni nc700 vreden tistih 1000€ več, plus še za A2 ga je treba blokirat, če te navedbe držijo 38,1 kW (51,8 KM) in to zaradi tistih treh pičlih kilovatov več. Glede navora in kako je treba zelo šaltat, pr obeh bo treba kako prestavo dol vršt za prehitet, pa še tam pazit, ker si hitro v blokadi. Itak pa tle na ms je treba met kubaturo vsaj jurja, da se stvar smatra za motor :P

Pri nc 700 ne bo treba nič dol šaltat, ker je celotni navor v dovolj nizkih obratih. Kar se tiče "jurja" več za večjega se splača. Tudi poraba je manjša. Sam sem pozitivno presenečen nad delovanjem tega agregata; uglajeno, brez stresa itd. Če kupuješ v tej smeri je to, to.

L.p.

Objavljeno

Pri nc 700 ne bo treba nič dol šaltat, ker je celotni navor v dovolj nizkih obratih. Kar se tiče "jurja" več za večjega se splača. Tudi poraba je manjša. Sam sem pozitivno presenečen nad delovanjem tega agregata; uglajeno, brez stresa itd. Če kupuješ v tej smeri je to, to.

L.p.

mah to je tudi stvar okusa. jst če grem prehitevat štartam s tem navorom, kot je tukaj končen :P to je samo stvar možnosti. verjetno pa ne s 500, ne s 700 ne prehitevaš ravno v 6 :hmm:

Objavljeno

mah to je tudi stvar okusa. jst če grem prehitevat štartam s tem navorom, kot je tukaj končen :P to je samo stvar možnosti. verjetno pa ne s 500, ne s 700 ne prehitevaš ravno v 6 :hmm:

Rad bi te vidu, pa ne s tem kot ga imaš napisanega v profilu? S tem motorčkom lahko prehitevaš v 6-sti. Je pa stvar potreb in okusa, kakšen motor si želiš

Objavljeno

Rad bi te vidu, pa ne s tem kot ga imaš napisanega v profilu? S tem motorčkom lahko prehitevaš v 6-sti. Je pa stvar potreb in okusa, kakšen motor si želiš

šesto zelo redko vidi, ker glede na omejitve je že tretja preveč :D

Objavljeno

NC 700 X je zlo fajn motor.. če je jurja več vreden od 500-tke pa ne bi mogu sodit..

kakorkoli že, ti motorji so za "počas" se vozit..

če pa vzameš DCT menjalnik si pa itak "zmagal" ker res sam še potuješ in zlo mal voziš ;)

Objavljeno

Hmmm... ja, če bo denar se dejansko zdaj bolj nagibam k NC700, kot CB500. Sploh tisti prostor za čelado je zelo praktičen, za mestna opravila (male nakupe), lahko imaš motor brez kovčka. Dodatni navor ne škodi, sploh na potovanju. Najlepše bi bilo, če bi imeli kje tako NC700X, kot CB500X za preizkusit.

Jasno pa je, da ti motorji niso namenjeni naganjanju po cesti in da se ne morejo kosat z SS stroji. Še vedno pa se da z 50KM kar dinamično vozit, sploh po ovinkastih cestah.

Objavljeno

Meni so zlo ušeč, estetsko mi bol privlačijo kot NC700

Pa dvomim da se vozijo tako kot ER-5, mislimd a so vseeno malce izboljšali vse skupaj, pa že od prej s emi zdi d aje bila CB500 mal bolša od ER5

 

Našu pa še eno primerjavo (sicer je nametano skupaj cel kup motorjev ampak an začetku je test cb500 in nc700 )

http://www.bikescatalog.com/comparative-motorcycles-honda-cb500f-vs-honda-nc700s-vs-kawasaki-z800e-vs-suzuki-sfv-650-gladius-vs-yamaha-xj6-n-which-is-the-best-a2-motorcycle.html

 

ps: pa v kermo smer bi se dalo odblokirat te 500tke? ker je cika prej napisala da se pride hitro do blokede al je motor naravno naštelan na teh 35kw?

Objavljeno (popravljeno)

Meni so zlo ušeč, estetsko mi bol privlačijo kot NC700

Pa dvomim da se vozijo tako kot ER-5, mislimd a so vseeno malce izboljšali vse skupaj, pa že od prej s emi zdi d aje bila CB500 mal bolša od ER5

 

Našu pa še eno primerjavo (sicer je nametano skupaj cel kup motorjev ampak an začetku je test cb500 in nc700 )

http://www.bikescatalog.com/comparative-motorcycles-honda-cb500f-vs-honda-nc700s-vs-kawasaki-z800e-vs-suzuki-sfv-650-gladius-vs-yamaha-xj6-n-which-is-the-best-a2-motorcycle.html

 

ps: pa v kermo smer bi se dalo odblokirat te 500tke? ker je cika prej napisala da se pride hitro do blokede al je motor naravno naštelan na teh 35kw?

ma hitro, pr 10000 je in mene je presenetla, ker si navajen svojga motorja. se ga pa gotovo da še kej sfrizirat, da bi bolj šlo, ampak spet vprašanje kolko se ti to splača. 

 

itak te pa ne more 50konju izstrelit mimo kot če jih je še enkrat več, ampak to je pa tudi edina prednost močnejše mašine, za cestno uporabo je konjenice več kot dovolj.

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno (popravljeno)

ma hitro, pr 10000 je in mene je presenetla, ker si navajen svojga motorja. se ga pa gotovo da še kej sfrizirat, da bi bolj šlo, ampak spet vprašanje kolko se ti to splača. 

 

itak te pa ne more 50konju izstrelit mimo kot če jih je še enkrat več, ampak to je pa tudi edina prednost močnejše mašine, za cestno uporabo je konjenice več kot dovolj.

a, ma ne zanimal me je občutek če elektronsko "vzame moč" ko bi mašina hotla dat še al je že tam ko tuli brezveze moči pa ne doda več nobene?

 

Drugače pa če si kdo upa sm velik interesent za testno vožjni ki jst sm bol tak "pussy motorist" pa so mi ušeč švoh motorji :D

Popravljeno . Popravil smasher
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem pogledal praktično (video) teste kaj so na netu in sem že skoraj 100% da bom nabavil CB500X po novem letu. Do Domžal mi je malo daleč za testno vožnjo... bom mogoče probal najt kaj na štajerskem koncu.

Mislite, da se bodo po novem letu dali dobiti kaki cenejši 2013 modeli, ki se niso prodali in so v skladišču? Na tak način sem pred 12 leti dobil novega skuterja za okrog 15% ceneje. Mogoče so jih takrat preveč uvozili in sem samo imel srečo  :grim

Objavljeno

ja  ja  ti  kr  pocaki  zastonj   ga  bos  dubu.............

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!