BlazS Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Ej, a mi lohk kdo pove kje je kaksn dober servis za amortizerje v okolici Kranja pa kje se dobi dost poceni dele(lezaje, bat,...) za kroso. A ima kdo kej izkusn s servisiranjem krosl.
simon Objavljeno Januar 26, 2003 Opozori Objavljeno Januar 26, 2003 Pelji k LANGUSU v Ljubno saj verjetn veš kje je to. Tip je fer pa obvlada sceno :wink:
spidy Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Ej, a mi lohk kdo pove kje je kaksn dober servis za amortizerje v okolici Kranja pa kje se dobi dost poceni dele(lezaje, bat,...) za kroso. A ima kdo kej izkusn s servisiranjem krosl. Za vilce in enduro- motokros - super moto je pravi naslov GIL Motorsport Mengeš
Leteči Objavljeno Januar 28, 2003 Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 GIL Motorsport, najceneje, najboljše. Priporočam LP Leteči
BlazS Objavljeno Januar 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 A je Gil motorsport tist tip v Domžalah k krosle rihta pa amortizerje, pa svojo delavnico ma doma.
BlazS Objavljeno Januar 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 Ne vem še, mam lih amortizer pr njemu, ampak tip gotov cist obvlada, ce se daje sam s kroslam. Pa se Langus mi ga je predlagal.
D.J. Objavljeno Januar 28, 2003 Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 problem rešen 8) , cenejše varjante ti predstavljajo le še tveganje... vseeno pa se sam malo poglobi v zadevo, toliko, da spoznaš motor
jexta Objavljeno Februar 8, 2003 Opozori Objavljeno Februar 8, 2003 Za YZ 250 bi imel tudi jaz kaj..... http://users.volja.net/paliska/ :D
BlazS Objavljeno Februar 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 A bi kdo imel kaksna znanja glede sraufanja krosl,sam tko ksn nasvet mislm. Na primer a se res lahko nardi da ti vsi lezaji in podobno pade ven ko dajes dol prednje vilice.
D.J. Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 ne,... kdo te je to našponu :lol:
BlazS Objavljeno Februar 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 En mi je enkrat reku da se to zna zgodit pa se mi je mal cudn zdel.Ker motor pa mas ti?
Ice Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 odvisno......ce vzames samo vilice dol,potem je _velika verjetnost_,da lezaji (pod pogojem,da je kriz v redu) ostanejo kjer so.ce odmontiras se kriz pa se lahko zgodi,da kasna kuglica skoci vstran. :wink:
D.J. Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 tako kot Ice pravi... za vilce dol vzet najprej snameš kolo, lahko tut blatnik, pol pa še tistih 8 šraufov, ki držijo vilice v objemu križa motor je profiliran :wink:
BlazS Objavljeno Februar 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 A je boljs ce kupim vertex bat al pa original od honde?
D.J. Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 uno ta prvo (kovan dalj zdrži), nesi zmerit cilinder s 100-tinskim šublerjem, da veš katero širino bata vzet A,B,C,D če te kej več zanima, kar pošlji PM, pa natros vsa vprašanja, da ne boš enga po enga na luft nosil
D.J. Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 MAHLE, znana firma, ne poznam pa njihovga programa??
BlazS Objavljeno Februar 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Kdaj je potrebno zamenjat peno v dusilcu(a takrat k ga mal porukas pa slises da neki notr ropota).Kako zamenjat pa kaksno peno je treba dat notr. Kje se jo lahko kupi?
D.J. Objavljeno Februar 21, 2003 Opozori Objavljeno Februar 21, 2003 silent sport, vlaknasta pena, mislim da jo proizvaja SPES?, če se ti prerukava v dušilcu, bi lahko bila godna za menjavo povprečna življ. doba je lahko več let, odvisno od ur vožnje, se pa ponavadi menja 1x letno - je precej poceni zadeva, spet odvisno kje kupiš... :twisted:
BlazS Objavljeno Februar 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 21, 2003 Kje bi se pa to peno dal dobit k je gotov cenej kot pa original.
gidl Objavljeno Februar 22, 2003 Opozori Objavljeno Februar 22, 2003 uno ta prvo (kovan dalj zdrži), nesi zmerit cilinder s 100-tinskim šublerjem, da veš katero širino bata vzet A,B,C,D če te kej več zanima, kar pošlji PM, pa natros vsa vprašanja, da ne boš enga po enga na luft nosil Vertex bati v veliki večini niso kovani, ampak so navadni (tlačno uliti), seveda obstajajo tudi kovani (Racing ali Racing Pro) samo je cena teh višja. To da kupiš Vertex bat še ne pomeni da je kovan.....sicer pa kje pa piše da nebi vi kupili standard za ceno kovanega....kako sploh vidimo razliko??? :roll: Aja cilinder se ne meri z šublerjem ampak z komperatorjem in to cca en centimeter od zgornjega roba. Če imaš originalno knjigo ki jo dobiš zraven motorja jo preberi, tam je veliko koristnih napotkov......med drugimi tudi kako se merita cilinder in bat.
D.J. Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 točno tko... blaž, peno lahko naročiš v kerikol štacuni, ki dobavlja cross opremo
Filip111 Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Kolk več pa zdrži kovan od navadnega???
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se