gidl Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Kolk več pa zdrži kovan od navadnega??? Če je bila ob ugradnji izbrana prava mera in če so zagotovljeni pogoji za normalno delovanje motorja tudi do šeenkrat več kot pa standardni. (lahko do 40 ur)
BRANE Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Kolikšna naj bi bila toleranca med batom in cilindrom?
gidl Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Kolikšna naj bi bila toleranca med batom in cilindrom? Odvisno od modela, oz od cilindra (alu-gus...alu-NiSi), in potem od kubikov in od tega ali je zračno oz. vodno hlajen.
BlazS Objavljeno Marec 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Zanima me kdaj ves da mors bat zamenjat pr krosu. Zdej ga mam ze en dobr let notr sam sem se ful mal vozu(1x-2x na teden).A je velika moznost da ti rajso nardi na cilindru ce zariba.
D.J. Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 delaj ta pravo mešanco, pravilno ogrej motor, poskrbi za čiste hladilnike, kontroliraj hladilno tekočino...ne vidim razloga da ti bat ne bi zdržal še to sezono ljudem, ki ne skrbijo za motor in se vozijo bolj turistično zdrži bat tudi več let, samo so posledice takega početja lahko :x moraš si razvit zdravo mero glede uporabnosti materiala, ki je sigurno daljša od tiste, v knjigi predpisane
BlazS Objavljeno Marec 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Delam 2.5% mesanico, drgac je predpisana 2%,za vsak slucaj.Drgac pa uporabljam olje motul 800.
D.J. Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 za krosko je ponavadi 1:32, se pravi 1l olja na 32l goriva ali nekaj več kot 3% (3,125)
gidl Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Zanima me kdaj ves da mors bat zamenjat pr krosu. Zdej ga mam ze en dobr let notr sam sem se ful mal vozu(1x-2x na teden).A je velika moznost da ti rajso nardi na cilindru ce zariba. Saj ti nebo zaribu če boš normalno delu mešanco in imel vodo, oz hladilno tekočino v hladilnikih. Raznesl ti ga pa bo ja in to ne nardi samo ris v cilindru, ampak ga zakolje do amena.(oprostite izrazu) Kdaj zamenjat bat??? Ja ko ima ta med dvajset in trideset ur in to je po mojem mnenju že bl tazadn čas, od tam naprej je pa vsaka ura ko motor še dela od boga podarjena. Mešanica.....ja po knjigi piše to in ono, saj vse drži in prav je če tako delate....preizkušeno in to z več kot deset letno tredicijo je 0,5l na 20l bencine, po domače pol kantice olja na eno kanto za bencin, tako se nikdar nemorš zafrknt, pa še ko ga namešeš z flomastrom napišeš da je MIX......tako delam jaz....vi pa... :?:
BlazS Objavljeno Marec 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Res ne razumem zakaj bi cilinder pocil.Sem ze slisal ampak se zmeri ne vem zakaj se to zgodi.Prosim razlozi! En moj prijatelj je pr mitotu zamenjal bat, pa prej sploh ni bil zariban al pa kej, pa mu je poj k je dal notr nov bat lezaj pr ojnici zdrobil. Jaz krosle nimam za kakrsne koli tekmovalne namene.Sem tud ze slisal da en pr 80cc ni dve leti bata zamenjal pa ni imel nobenih problemov.
gidl Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Res ne razumem zakaj bi cilinder pocil... Razneslo ti bo bat in bat ti bo uniču cilinder...... En moj prijatelj je pr mitotu zamenjal bat, pa prej sploh ni bil zariban al pa kej, pa mu je poj k je dal notr nov bat lezaj pr ojnici zdrobil. Ko je zamenjal bat mu je crknila ojnica....ja logično, nov bat pomeni večjo moč in obrate, stara ojnica pa ni prenesla tega....utrujenost in obraba materjala. Sem tud ze slisal da en pr 80cc ni dve leti bata zamenjal pa ni imel nobenih problemov. Tud jaz sem že veliko slišal Blaž, to kar pišem tu je moja teorija zasnovana na lastnih iskušnjah....ko ti enkrat raznese bat ni več vrnitve nazaj, filma se neda zavrtit nazaj in potem zamenjat bata. Jaz krosle nimam za kakrsne koli tekmovalne namene. Saj jaz nism reku da moraš zamenjat, jaz ti samo priporočam.....saj si to hotu, al kaj???
CAPIROMZY Objavljeno Marec 3, 2003 Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 Citiram: En moj prijatelj je pr mitotu zamenjal bat, pa prej sploh ni bil zariban al pa kej, pa mu je poj k je dal notr nov bat lezaj pr ojnici zdrobil. Ko je zamenjal bat mu je crknila ojnica....ja logično, nov bat pomeni večjo moč in obrate, stara ojnica pa ni prenesla tega....utrujenost in obraba materjala. A če bo pa pri krosli 250 manjal bat pa ne bo večjega pritiska na ojnične ležaje :?: :?: To se pravi da bo menjal bat pol ko mu bo šla pa ojnica pa še ojnico ? Jebeš 2T krosle :lol: :wink:
gidl Objavljeno Marec 3, 2003 Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 Jaz sem to razlago napisu bl na hitr, bi pa mogu povdart da je imel motor verjetn velik kilometrov in je bila ojnica že zrela za menjavo, predvidevam tudi da mu mehanik tega ni povedal, oz mu ni predlagal zamenjavo ojnice. Posledice so jasne, pa da neboš mislu da pri 4T ni isto.
BlazS Objavljeno Marec 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 Kako pa poj vedet kdaj ojnico zamenjat, da ne bom imel takih nevšečnosti. K ojnice se gotov ne menja kar tako pogosto. Vidim, da je res najboljs, ce zamenjam bat.Sej mozn da bi zdrzal ampak nikol ne ves.
D.J. Objavljeno Marec 3, 2003 Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 si mal strahu dubu zdej a??? po en stran je to še bolš, ti bo motor vsaj za zihr delu (tko k treba) honda 125, SRS bat...naj bi se varovalka sornika iztaknila?? nov bat, obnoviti cilinder, nova glava + vse dihtnge, ki pašejo zraven blajerco pa mislim da je poravnal in je normalno funkcionirala še naprej preceni sam
D.J. Objavljeno Marec 3, 2003 Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 tik preden se je to naredilo je motor trokiral, kolega je mislu da je pač kej zamašeno in je prbijal gas, da se spuca...in se je tkole spucal
BlazS Objavljeno Marec 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 nikol ne ves kaj te lahko doleti. Men je ze tud trokiral ampak je bla na sreco sam sveca zanc.Upam da me kaj takega nikol ne bo doletelo
BlazS Objavljeno Marec 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 Fantje a je ta postopek pravi, a kej manjka. A je res tko simpl kokr zgleda. Na kaj mors pazit k dajes vse skup nazaj. Poglejte STEP 18. Kaj s tem mislijo: ''torque the nuts in the proper sequence and to the proper torque. The Torque spec is very important!'' http://www.motocross.com/garage/topend.html
k69mj Objavljeno Marec 4, 2003 Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 Točno to kar piše - vijake glave moraš zategniti vse enakomerno (pojdi na servis in vprašaj za pravi moment) iin v pravem vrstnem redu (križno) - privijaj tudi postopoma najprej vse vijake na npr. 1/2 polnega momenta nato na 3/4 in na koncu z polnim momentom. <-- Kupit/sposodit si boš moral momentni ključ. Je pa 2 taktnik simpel kot pasulj - še največ lahko zaje... pri mehanizmu izpušenga ventila - pazi na razne podložke, .... Med zlaganjem vse dobro namaži - bat, stene cilindra, sornik, ....
BlazS Objavljeno Marec 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah. Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to? Hvala vsem za odgovore :D
batzajla Objavljeno Marec 4, 2003 Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 uff,pošteno mu je bat sklalo.men je neki tacga pr tomos bt-ju naredil,sam to je dost cenej blajerco je glihal?a se to da?pa že...
gidl Objavljeno Marec 4, 2003 Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah. Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to? Hvala vsem za odgovore :D BlazS, brez zamere ampak po tvojih uprašanjih sodeč sklepam da je menjava bata mal prezahtevna naloga zate....upam da se motim, nebi pa rad bral na forumu kaj se ti je po menjavi zgodilo, oz kakšne probleme imaš. Raje pojdi k nekomu ki je to že počel....pa ne samo enkrat in naj ti ga zamenja. To res ni zahtevno opravilo, sicer pa tud računalničarjem ni problem napisat kkšn program je pa zato meni ki pojma nimam o računalnikih in jih znam samo uporabljat.
Roman Objavljeno Marec 4, 2003 Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah. Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to? Hvala vsem za odgovore :D Če vprašanja odražajo tvoje dejansko poznavanje "mehanike", se dela nikar ne lotevaj sam. Pri sestavljanju enovaljnega 2T motorja (cilindra) načeloma ne rabiš moment ključa, ampak zadošča občutek.
BlazS Objavljeno Marec 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 Bat bom res prvic menjal. Nimam ne vem kolk izkusen z sraufanjem motorjev ampak bi vseeno rad kaj sam naredu zato me pa vse tko zanima. Enkrat mora bi prvic. Drgac bi bla pa zame najbolj idealna resitev ce bi mi kdo to pokazal, tko v zivo, sam nobenga takga ne poznam osebno k bi res z zadevo imel na velik opravka. Hocem se to enkrat naucit zato da ne bom za vsako malenkost vozu motorja na servis pa placeval mastne denarce za delo. Prvic je tezko najt prevoz za nekam dalec, drugic je pa ze sam del zelo drag. Ta stvar ti gotov kar nekaj casa vzame. Prav mas da bi blo bl pametno peljat motor enmu k to obvlada, ampak bi tud jaz rad znal kaksno stvar zamenjat, zato me pa zanimajo vse te podrobnosti, da ne bi slucajno prislo do kaksnih zapletov.
Roman Objavljeno Marec 4, 2003 Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 Bat bom res prvic menjal. Nimam ne vem kolk izkusen z sraufanjem motorjev ampak bi vseeno rad kaj sam naredu zato me pa vse tko zanima. Enkrat mora bi prvic. Drgac bi bla pa zame najbolj idealna resitev ce bi mi kdo to pokazal, tko v zivo, sam nobenga takga ne poznam osebno k bi res z zadevo imel na velik opravka. Hocem se to enkrat naucit zato da ne bom za vsako malenkost vozu motorja na servis pa placeval mastne denarce za delo. Prvic je tezko najt prevoz za nekam dalec, drugic je pa ze sam del zelo drag. Ta stvar ti gotov kar nekaj casa vzame. Prav mas da bi blo bl pametno peljat motor enmu k to obvlada, ampak bi tud jaz rad znal kaksno stvar zamenjat, zato me pa zanimajo vse te podrobnosti, da ne bi slucajno prislo do kaksnih zapletov. Tega, kar bi ti rad, se ne da naučiti dopisno (al pa zlo težko), največ veljajo izkušnje - te pa včasih tudi nekaj stanejo :? .
cypena Objavljeno Marec 4, 2003 Opozori Objavljeno Marec 4, 2003 A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah. Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to? Hvala vsem za odgovore :D Če vprašanja odražajo tvoje dejansko poznavanje "mehanike", se dela nikar ne lotevaj sam. Pri sestavljanju enovaljnega 2T motorja (cilindra) načeloma ne rabiš moment ključa, ampak zadošča občutek. BlazS, če ne drugač pa probaj sfehtat kakega mojstra (al pa vsaj boljšega kot si ti sam,kakega znanca), da pred tabo to naredi in ti pokaže, ti pa dobr glej kaj dela in kako, pa vprašaj ga kaj, če ti ne bo jasno. Drugič boš pa že sam naredil, če boš res hotel. Probaš, pa se naučiš :? , če ne v prvo pa v drugo, samo je pa lahko drago, če kaj zaj.... Poizkusi na internetu najti kakšne slike, nasvete, sheme in mikrofilme ali kosovnice motorja, karkol in čimveč. Lahko si tudi kakšno knjigo ali dober priročnik nabaviš. Preštudiraj zadevo preden se jo lotiš, pa dobr zrihtej.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se