Skoči na vsebino

Dober servis, poceni deli?


BlazS

Priporočene objave

za začetek priporočam tomos apn6:)

ne sam res,to je ful dobr da se na takmu učiš šraubat k ni drago če kej zajebaš.drgač sm pa jst naprimer mopede čist prešraubal,pa zdej vseeno vozm motor na redne servise in se ne bi lotil menjave bata kar tako...mi pride prav pridobljeno znanje tudi pri bolj preprostih zadevah

veliko sreče;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš zanimanje, "žilco" in ne dve "levi roki", se boš kmalu naučil :D. Bat najbrž res ni za začetnika ampak vsaj zanimaš se, to je pa tud že nekaj :wink: , iz malega zraste veliko :D .

Pa ne mislit, da sem jaz kakšen profi. Sem tam nekje kot ti, bi si rad čim več sam naredil.

Kakšen digitalni fotoaparat zna biti v dobrodošlo pomoč, ker lahko neomejeno slikaš. Slikaš vsak detajl, vsak korak ko razdiraš, da lahko pozneje pogledaš kako je bilo, če ne veš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah.

Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to?

Hvala vsem za odgovore :D

Lejga tipa mehaniki mamo moment ključ že v rokah, ko ti v komolcu poč fertik :lol: :lol: Kdo ti bo pa menjal bat sj ti ga nebo kuhar menda :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej po mojem ne bi smel bi tak problem. Pa se CAPIROMZY mi bo pomagal potem pa sploh.

No jaz mam glede tega kok kaksen srauf zategnt kar nekaj problemov. Se mi je ze zgodil da sem prevec zategnil poj mi je pa navoj sel. Sploh nimam obcutka.

Ce ma kaksen prevec casa, je iz kranja pa ma veckrat napade dobrote se lahko oglasi pr men da bo mal pomagal pa pokazal. Sej veste: ''Vec glav vec ve.''

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah.

Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to?

Hvala vsem za odgovore    :D

Stiki batnih obročkov nikakor ne smejo iti čez kak kanal, drgač pa so bli nekateri bati označeni na temenu s puščico (v smeri izpuha)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah.

Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to?

Hvala vsem za odgovore    :D

Stiki batnih obročkov nikakor ne smejo iti čez kak kanal, drgač pa so bli nekateri bati označeni na temenu s puščico (v smeri izpuha)

Puščica vedno pomeni smer vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah.

Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to?

Hvala vsem za odgovore :D

Stiki batnih obročkov nikakor ne smejo iti čez kak kanal, drgač pa so bli nekateri bati označeni na temenu s puščico (v smeri izpuha)

Puščica vedno pomeni smer vožnje.

Pri Cannondale-ih to ni isto (smer vožnje in izpuh ??! :shock: Ti imajo izpuh priključen zadaj..

03_X440_lg.jpg

No, če ga BlazS nima je tako vseeno :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to me je pa vedno zanimalo: zakaj imajo skoraj vsi motorji izpuh speljan tako, da gre na sprednji strani mašine ven, in potem naredi 180 stopinj ovinek.

Meni se prav nič napačno ne zdi, če bi šel izpu zadaj naravnost ven. Kaj mislite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to me je pa vedno zanimalo: zakaj imajo skoraj vsi motorji izpuh speljan tako, da gre na sprednji strani mašine ven, in potem naredi 180 stopinj ovinek.

Meni se prav nič napačno ne zdi, če bi šel izpu zadaj naravnost ven. Kaj mislite?

Ja kje bi pa potem imeli uplinjače če bi šu ispoh zadaj naravnost ven??? No saj to smo že vidl, ampak samo pri Apriliji RS oz vseh motorjih z drehschibarjem in seveda pri Canondelu ki ima injectionn napeljan z vrha glave.

Večino agregatov se prazni spredaj, ker se na nasprotni strani polnijo, kadar se pa spodaj ali zgoraj je pa to mogoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je lahko, samo se to v praksi pro off road motorjih ni nikol obnesl...

KTM je leta 90 naredu iz svoje LC4 mašine tak projekt. Na dve luknji kjer so bili prej izpuhi je namontiral dva uplinjača, skoz sesalni kanal pa je napelu izpuh. Mašina se je uporabljele za tekmovanje v SOS (sound of single) prvenstvih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so vplinjači postavljeni spredaj se pojavi naslednji problem:

Kako narediti dovolj veliko škatlo za filter (motor mora biti dobolj ozek) na mestu kjer so rezervoar, hladilniki vode (gretje škatle za filter --> zmanjšanje moči motorja zaradi gretja vsesanega zraka), ...

Cannondale je stvar sicer rešil (rezervoar delno pod sedežem, filter za zrak pod tablico za številko) vendar stvar ni nevem kakšna pridobitev glede na klasično izvedbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah.

Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to?

Hvala vsem za odgovore :D

Stiki batnih obročkov nikakor ne smejo iti čez kak kanal, drgač pa so bli nekateri bati označeni na temenu s puščico (v smeri izpuha)

Puščica vedno pomeni smer vožnje.

Gidl, končno se motiš.. sem en kup batov menjal na tomosih, pa je vedno puščica kazala proti izpuhu, tudi kopačica!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ta ''momentni kljuc'' da kupit kar v kaksno trgovni z orodjem(npr. Merkur) a jih to prodajajo v specialnih trgovinah.

Kaj gre pa lahko narobe pr izpusnem mehanizmu? A k sestavljas nazaj, a ni vazn kako das cilinder na bat, mislm a ga das sam gor pa je to to?

Hvala vsem za odgovore :D

Stiki batnih obročkov nikakor ne smejo iti čez kak kanal, drgač pa so bli nekateri bati označeni na temenu s puščico (v smeri izpuha)

Puščica vedno pomeni smer vožnje.

Gidl, končno se motiš.. sem en kup batov menjal na tomosih, pa je vedno puščica kazala proti izpuhu, tudi kopačica!

Končno ane.........mogoče pa zato ker nism nikol kopačic popravlju, ampak vedno motorje... :roll: :roll: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilinder sem vzel dol pa vidim da je kar nekaj rajs in da je zrel za brusenje. Kje bi se ga pa dal brusit? Na kolk naj ga pa brusim? Po mojem sem zdej imel B bat notr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilinder sem vzel dol pa vidim da je kar nekaj rajs in da je zrel za brusenje. Kje bi se ga pa dal brusit? Na kolk naj ga pa brusim? Po mojem sem zdej imel B bat notr.

Nikasil cilinder se ne brusi, se samo obnavlja. A,B,C,D dimenzije batov so samo zaradi toleranc ki nastajajo z obrabo cilindra, to niso dimenzije za brušenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol če ti naredi bat v cilinder prbl. 0,3-0,5mm globoke reze, ti ne preostane druzga kot menjava. Ker to se pa že zihr pozna pri kompresiji :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se bo dal ustimat. Drgac mi ni ribnu al pa kej takega. Sam ene par rajs ma.

Sem slisal da se da ena pusa notr.Kok je pa to kej dobr?

Zdej mi ga bojo sam spoliral pa bu cist kul.Je reku da ce ga nimam za tekmovalne namene sploh ni problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl a lahko poves kaj je poj fora nikasil cilindrov, ce se jih ne sme brusit, k ostale naj bi se dal. A se te cilindri stejejo bolj kot potrosni material?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl a lahko poves kaj je poj fora nikasil cilindrov, ce se jih ne sme brusit, k ostale naj bi se dal. A se te cilindri stejejo bolj kot potrosni material?
nikasil, dekasil, hardcrom... so prevleke, ki se jih nanese na al. cilinder v debelini max 0,2/steno. Pol se to še fino obdela, z honanjem. take cilindre se obnovi tako, da se staro prevleko sname, nanese novo, ter spet obdela
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!