gidl Objavljeno Marec 12, 2003 Opozori Objavljeno Marec 12, 2003 Gidl a lahko poves kaj je poj fora nikasil cilindrov, ce se jih ne sme brusit, k ostale naj bi se dal. A se te cilindri stejejo bolj kot potrosni material?nikasil, dekasil, hardcrom... so prevleke, ki se jih nanese na al. cilinder v debelini max 0,2/steno. Pol se to še fino obdela, z honanjem. take cilindre se obnovi tako, da se staro prevleko sname, nanese novo, ter spet obdela Tko kt ti je Brane napisu.......brusit se jih neda ker nimaš kaj brusit, nanos je zelo tanek in se ga načeloma da samo spolirat če ja kakšna manjša poškodba....če pa je obrabljen ali odkrušen pa obnova. Nikasil pa zato ker ima zelo majhen kvocient trenja in v kombinaciji z alu bati, oz z bati prevlečenimi z grafitom motorji dosegajo visoke obrate kar posledično pomeni tudi konje.
BRANE Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Cilindre baje obnavljajo v Tomosu (prevleka+obdelava)
Roman Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Cilindre baje obnavljajo v Tomosu (prevleka+obdelava) Mislim, da je v Tomosu brat povprašal za obnovo nanosa na Benotovem dirkalnem skuterju, pa je bil odgovor negativen. Obnavljati jih je dajal Miško (Kovič), nekam v Nemčijo, pa se mi zdi, da so bili tudi eni problemi.
trco Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Cilindre baje obnavljajo v Tomosu (prevleka+obdelava) Mislim, da je v Tomosu brat povprašal za obnovo nanosa na Benotovem dirkalnem skuterju, pa je bil odgovor negativen. Obnavljati jih je dajal Miško (Kovič), nekam v Nemčijo, pa se mi zdi, da so bili tudi eni problemi. v tomosu so eni naj kvalitetnejsih kar se tice nikasila je pa res da je dolga cakalna doba ce das delat en kos ker delajo manda tudi za bavarce in se nekatere euro fabrke :0X:
5ER Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Cilindre baje obnavljajo v Tomosu (prevleka+obdelava) Mislim, da je v Tomosu brat povprašal za obnovo nanosa na Benotovem dirkalnem skuterju, pa je bil odgovor negativen. Obnavljati jih je dajal Miško (Kovič), nekam v Nemčijo, pa se mi zdi, da so bili tudi eni problemi. v tomosu so eni naj kvalitetnejsih kar se tice nikasila je pa res da je dolga cakalna doba ce das delat en kos ker delajo manda tudi za bavarce in se nekatere euro fabrke :0X: kako pa pride obnova cenovno proti novemu cilindru :? jest sem pred 8 leti pri KR1 250 menjal oba cilindra, baje jih takrat še niso popravlal :roll:
D.J. Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 po zupinovem 02 katalogu za 2T cilinder je obnova med 230 in 250€, odvisno od cc 4T=?
BlazS Objavljeno Marec 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Kako se pa kej obnese ce se da puso v cilinder
D.J. Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 ne obnese, kdor ti ponuja to možnost, je lahko odgovor samo "ne" preprosto ni pravi material, preberi razlago gidla o trenju+še kakšen - se najde
BlazS Objavljeno Marec 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Na sraufih od cilindra sem opazil nekaksno pasto,k izgleda kt nekaksna pasta iz bakra. A se motim? Cemu je namenjana?
BRANE Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 ne obnese, kdor ti ponuja to možnost, je lahko odgovor samo "ne" preprosto ni pravi material, preberi razlago gidla o trenju+še kakšen - se najde baje majo najina jajca pušo iz gusa not.. drgač smo mulci na tomosu takrat ko smo zjebali cilinder dali pušo not, no to je blo dobro tudi za nardit 4 pretočne kanale pa kako rebro na izpušni kanal..pa tud kake đombe so pomagale..
transalp Objavljeno Marec 13, 2003 Opozori Objavljeno Marec 13, 2003 Na sraufih od cilindra sem opazil nekaksno pasto,k izgleda kt nekaksna pasta iz bakra. A se motim? Cemu je namenjana? Verjetno bakrena pasta, ki zdrži kar visoke temperature in preprečuje, da bi se vijaki "zapekli".
D.J. Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 [quote="BRANEbaje majo najina jajca pušo iz gusa not.. drgač smo mulci na tomosu takrat ko smo zjebali cilinder dali pušo not, no to je blo dobro tudi za nardit 4 pretočne kanale pa kako rebro na izpušni kanal..pa tud kake đombe so pomagale..
BRANE Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu..
D.J. Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 bi se spet rad tomosa enga lotu al ki
kycysymet Objavljeno Marec 14, 2003 Opozori Objavljeno Marec 14, 2003 tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu.. Jaz sem imel na Juniorju cilinder+glavo+karburator specialke, samo, da je bil iz aluminija z nanosom kroma (tudi vodno hlajen).
BRANE Objavljeno Marec 18, 2003 Opozori Objavljeno Marec 18, 2003 tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu.. Jaz sem imel na Juniorju cilinder+glavo+karburator specialke, samo, da je bil iz aluminija z nanosom kroma (tudi vodno hlajen). In je šlo to kam? Kakšen karburator?
kycysymet Objavljeno Marec 18, 2003 Opozori Objavljeno Marec 18, 2003 tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu.. Jaz sem imel na Juniorju cilinder+glavo+karburator specialke, samo, da je bil iz aluminija z nanosom kroma (tudi vodno hlajen). In je šlo to kam? Kakšen karburator? Ma to je bilo samo poskusno, zgledalo pa je hudo z hladilnikom vode. Karburator je bil en star Delorto z vrtljivim ohišjem plovčka, ne spomnem pa se kakšne dimenzije. Stvar ni bila preveč uporabna, ker je šla samo pod astronomskimi obrati, in sem moral montirati tako kratke prenose, da je bila max hitrost zelo slaba (manjkale so vsaj tri brzine menjalnika). Potem sem namontiral cilinder in glavo enega Franco Motori za kros in je bilo veliko bolše.
BlazS Objavljeno Marec 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 Zdej sem dal cilinder polirat k sem imel nekaj prask.Zraven sem nesel se bat da vidjo kaksno je kej stanje. Cez en casa klicem tja pa mi rece serviser da na batu vid da je ojnica za zamenat.Je reku da se to vid k so nad zgornjim obrockom pa vrhom bata ene rajse navpicne.Je reku da je to znak da je ojnica zanic/slaba. A kdo kej ve o tem povedat?
gidl Objavljeno Marec 20, 2003 Opozori Objavljeno Marec 20, 2003 Zdej sem dal cilinder polirat k sem imel nekaj prask.Zraven sem nesel se bat da vidjo kaksno je kej stanje. Cez en casa klicem tja pa mi rece serviser da na batu vid da je ojnica za zamenat.Je reku da se to vid k so nad zgornjim obrockom pa vrhom bata ene rajse navpicne.Je reku da je to znak da je ojnica zanic/slaba. A kdo kej ve o tem povedat? Res je, ojnico razprešat in vse ti bo jasno... :wink: :wink: :wink:
CAPIROMZY Objavljeno Marec 21, 2003 Opozori Objavljeno Marec 21, 2003 BlazS- $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ :roll: :lol: :lol:
BlazS Objavljeno Marec 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 21, 2003 Se strinjam s tabo CAPIROMZY. Res je velik dnarja.Skoz je neki.Od semeringov v vilcah pa vse do bata.To bankrotiras. Ampak uzitki so pa nenadomestljivi.
BlazS Objavljeno Marec 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 21, 2003 Kok mi bo pa ojnica zdrzala. V cilindru mam ene dve kar veliki praski. Seviser mi je reku da bo za rekreativno voznjo cist vredu sam da bom mogu mal vecjo mesanco delat. Kva je fora?
CAPIROMZY Objavljeno Marec 22, 2003 Opozori Objavljeno Marec 22, 2003 Večja mešanca več maže ni druge fore. Pa kadil ti bo tolk, da se bo dal za tabo 2km vozt. :D
BlazS Objavljeno April 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2003 Ko bom zdele imel nov bat pa ojnico notr pa bom naredu cca 4.5% mesanico(a je prevec?).Kok litrov goriva naj bi blo treba pokurt, da bo motor utecen. Kako naj ga utecem?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se