Skoči na vsebino

Dober servis, poceni deli?


BlazS

Priporočene objave

Gidl a lahko poves kaj je poj fora nikasil cilindrov, ce se jih ne sme brusit, k ostale naj bi se dal. A se te cilindri stejejo bolj kot potrosni material?
nikasil, dekasil, hardcrom... so prevleke, ki se jih nanese na al. cilinder v debelini max 0,2/steno. Pol se to še fino obdela, z honanjem. take cilindre se obnovi tako, da se staro prevleko sname, nanese novo, ter spet obdela

Tko kt ti je Brane napisu.......brusit se jih neda ker nimaš kaj brusit, nanos je zelo tanek in se ga načeloma da samo spolirat če ja kakšna manjša poškodba....če pa je obrabljen ali odkrušen pa obnova.

Nikasil pa zato ker ima zelo majhen kvocient trenja in v kombinaciji z alu bati, oz z bati prevlečenimi z grafitom motorji dosegajo visoke obrate kar posledično pomeni tudi konje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilindre baje obnavljajo v Tomosu (prevleka+obdelava)

Mislim, da je v Tomosu brat povprašal za obnovo nanosa na Benotovem dirkalnem skuterju, pa je bil odgovor negativen. Obnavljati jih je dajal Miško (Kovič), nekam v Nemčijo, pa se mi zdi, da so bili tudi eni problemi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilindre baje obnavljajo v Tomosu (prevleka+obdelava)

Mislim, da je v Tomosu brat povprašal za obnovo nanosa na Benotovem dirkalnem skuterju, pa je bil odgovor negativen. Obnavljati jih je dajal Miško (Kovič), nekam v Nemčijo, pa se mi zdi, da so bili tudi eni problemi.

v tomosu so eni naj kvalitetnejsih kar se tice nikasila je pa res da je dolga cakalna doba ce das delat en kos ker delajo manda tudi za bavarce in se nekatere euro fabrke :0X:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilindre baje obnavljajo v Tomosu (prevleka+obdelava)

Mislim, da je v Tomosu brat povprašal za obnovo nanosa na Benotovem dirkalnem skuterju, pa je bil odgovor negativen. Obnavljati jih je dajal Miško (Kovič), nekam v Nemčijo, pa se mi zdi, da so bili tudi eni problemi.

v tomosu so eni naj kvalitetnejsih kar se tice nikasila je pa res da je dolga cakalna doba ce das delat en kos ker delajo manda tudi za bavarce in se nekatere euro fabrke :0X:

kako pa pride obnova cenovno proti novemu cilindru :? jest sem pred 8 leti pri KR1 250 menjal oba cilindra, baje jih takrat še niso popravlal :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne obnese, kdor ti ponuja to možnost, je lahko odgovor samo "ne"

preprosto ni pravi material, preberi razlago gidla o trenju+še kakšen - se najde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sraufih od cilindra sem opazil nekaksno pasto,k izgleda kt nekaksna pasta iz bakra. A se motim? Cemu je namenjana?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne obnese, kdor ti ponuja to možnost, je lahko odgovor samo "ne"

preprosto ni pravi material, preberi razlago gidla o trenju+še kakšen - se najde

baje majo najina jajca pušo iz gusa not..

drgač smo mulci na tomosu takrat ko smo zjebali cilinder dali pušo not, no to je blo dobro tudi za nardit 4 pretočne kanale pa kako rebro na izpušni kanal..pa tud kake đombe so pomagale..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sraufih od cilindra sem opazil nekaksno pasto,k izgleda kt nekaksna pasta iz bakra. A se motim? Cemu je namenjana?

Verjetno bakrena pasta, ki zdrži kar visoke temperature in preprečuje, da bi se vijaki "zapekli".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote="BRANEbaje majo najina jajca pušo iz gusa not..

drgač smo mulci na tomosu takrat ko smo zjebali cilinder dali pušo not, no to je blo dobro tudi za nardit 4 pretočne kanale pa kako rebro na izpušni kanal..pa tud kake đombe so pomagale..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu..

Jaz sem imel na Juniorju cilinder+glavo+karburator specialke, samo, da je bil iz aluminija z nanosom kroma (tudi vodno hlajen).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu..

Jaz sem imel na Juniorju cilinder+glavo+karburator specialke, samo, da je bil iz aluminija z nanosom kroma (tudi vodno hlajen).

In je šlo to kam? Kakšen karburator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomosove specjalke so se vrtele na preko 15 000, cilinder iz gusa vodno hlajen, glava al sem jemu eno tako stvar celo doma in upam, da jo bun spet dubu..

Jaz sem imel na Juniorju cilinder+glavo+karburator specialke, samo, da je bil iz aluminija z nanosom kroma (tudi vodno hlajen).

In je šlo to kam? Kakšen karburator?

Ma to je bilo samo poskusno, zgledalo pa je hudo z hladilnikom vode. Karburator je bil en star Delorto z vrtljivim ohišjem plovčka, ne spomnem pa se kakšne dimenzije. Stvar ni bila preveč uporabna, ker je šla samo pod astronomskimi obrati, in sem moral montirati tako kratke prenose, da je bila max hitrost zelo slaba (manjkale so vsaj tri brzine menjalnika). Potem sem namontiral cilinder in glavo enega Franco Motori za kros in je bilo veliko bolše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej sem dal cilinder polirat k sem imel nekaj prask.Zraven sem nesel se bat da vidjo kaksno je kej stanje. Cez en casa klicem tja pa mi rece serviser da na batu vid da je ojnica za zamenat.Je reku da se to vid k so nad zgornjim obrockom pa vrhom bata ene rajse navpicne.Je reku da je to znak da je ojnica zanic/slaba.

A kdo kej ve o tem povedat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej sem dal cilinder polirat k sem imel nekaj prask.Zraven sem nesel se bat da vidjo kaksno je kej stanje. Cez en casa klicem tja pa mi rece serviser da na batu vid da je ojnica za zamenat.Je reku da se to vid k so nad zgornjim obrockom pa vrhom bata ene rajse navpicne.Je reku da je to znak da je ojnica zanic/slaba.

A kdo kej ve o tem povedat?

Res je, ojnico razprešat in vse ti bo jasno... :wink: :wink: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo CAPIROMZY. Res je velik dnarja.Skoz je neki.Od semeringov v vilcah pa vse do bata.To bankrotiras. Ampak uzitki so pa nenadomestljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok mi bo pa ojnica zdrzala. V cilindru mam ene dve kar veliki praski. Seviser mi je reku da bo za rekreativno voznjo cist vredu sam da bom mogu mal vecjo mesanco delat. Kva je fora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večja mešanca več maže ni druge fore. Pa kadil ti bo tolk, da se bo dal za tabo 2km vozt. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ko bom zdele imel nov bat pa ojnico notr pa bom naredu cca 4.5% mesanico(a je prevec?).Kok litrov goriva naj bi blo treba pokurt, da bo motor utecen. Kako naj ga utecem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!