gidl Objavljeno April 12, 2003 Opozori Objavljeno April 12, 2003 Ko bom zdele imel nov bat pa ojnico notr pa bom naredu cca 4.5% mesanico(a je prevec?).Kok litrov goriva naj bi blo treba pokurt, da bo motor utecen. Kako naj ga utecem? Mešanca naj bo 3% in nič več....pokuri dva polna rezervoareja in moped bo utečen.
BlazS Objavljeno April 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2003 Tele mesance pa zgleda res vsak drugac dela. Jaz sem jo vedno delal 2,5%. Zdej k sem pa dal cilinder polirat mi je pa gun tip reku da naj delam kar skoz cca 3,5% zarad tega k mam ene par rajs. Da ga bom pa utekel pa 4,5%. Drgac uporabljam olje Motul 800. Kok je to kej res?
gidl Objavljeno April 12, 2003 Opozori Objavljeno April 12, 2003 Ja zakaj si pa potem sploh zamenju ojnico....pa bat.....Zakaj nebi potemtakem rajš delu 6% mašanco pa bi blo vse OK. A ti misliš da ti bo olje popravlo tvoje rajse v cilindru??? Al pa da ga boš z več olja boljš uteku?!? Edino kar boš naredu jeda se ti bodo ispušni ventili prej zapackal in zalepil od prehude mešance. To o več procentnih mešancah so izjave nevednežev ki rešujejo probleme na tak hitr način....TI KR MAL BOLJŠ MEŠANCO DELI PA BO VSE DOBR.....je bo ja...prej ti bo sveča crknla pa olje ti bo teku iz dušilca to bo tud vse. Če hočeš da boš dobr uteku: max 3% pa glavno dizo daj za številko večjo, pa sprot mešanco deli, ne 20 litrov za en mesec skup zmešat.
BlazS Objavljeno April 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 13, 2003 Kako naj pa na zacetku vozm. S kok gasa? A k ga bom prvic vzgal, a nej ga pustim ene pol ure laufat na mestu, sam pod stantgasam? Zakaj stara mesanica ni dobra tok? Kaj so posledice ce jo uporabljas? Hvala za odgovore
Filip111 Objavljeno April 19, 2003 Opozori Objavljeno April 19, 2003 situacija je taka-pr motorju mi je šel generator in pokrov u p....., pa me zanima kej svetujeste, al kupim nov, drag, originalen del al bi se bolj splačalo kupit kit, ki je še z enim izhodom, za luč (motor je kros, kawa 80, l.93)?
BlazS Objavljeno April 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 20, 2003 Dobim masino nazaj, nov bat in ojnica. Vse sestavim, poskusim vzgat pa nic. Ugotovim, da sveca ne da iskre. Probal sem ze merit, ce je napetost ze od magneta naprej pa jo ni. To je gotov napak mehanika?
gidl Objavljeno April 20, 2003 Opozori Objavljeno April 20, 2003 Kdo ti je pa delu? Prever mase in kable če so priklopljeni.
Roman Objavljeno April 20, 2003 Opozori Objavljeno April 20, 2003 Dobim masino nazaj, nov bat in ojnica. Vse sestavim, poskusim vzgat pa nic. Ugotovim, da sveca ne da iskre. Probal sem ze merit, ce je napetost ze od magneta naprej pa jo ni. To je gotov napak mehanika? Ko sem pred (precej) leti kupil krosača, je bilo podobno. Motor sem prevzel pri mehaniku, pa ni vžgal - ni bilo iskre, čeprav ni nihče nič šaril okrog štroma. Po "težkih raziskavah" smo ugotovili, da je mehanik pri sestavljanju z vijakom za rezervar "precvikal" eno žico :shock: :? :D . P.S. To ni bilo mišljeno kot nasvet, ampak bolj BTW.
BlazS Objavljeno April 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 21, 2003 Delal mi je as domzale. S CAPIROMZYJAM sva vse kable pregledala pa s tistmu izvijacam z lucko sva probala ce je kej napetosti na tistih dveh kablih k prideta od masine. Sej to sta edina dva kabla k jih je treba priklopit. Probal sem tud ze dve svece pa nic. Se prav, da ce na tistih dveh kablih ni napetosti mora bit neki narobe sestavljen(tko jaz sklepam). Mehanik mi je sicer reku da bo prsu do mene v soboto(sem bil prasenecen nad njegovo prijaznostjo) ampak njega ni bilo :(
D.J. Objavljeno April 21, 2003 Opozori Objavljeno April 21, 2003 če ti je motor prej užgau ti morjo to brezplačno porihtat poklič, zihr je pozabu, teb pa dnevi v prazno laufajo
BlazS Objavljeno April 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 21, 2003 Mocno dvomim da je pozabil. Sej bom jutr tja poklical k svoje stevilke mi namrec ni dal.
BlazS Objavljeno Maj 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 1, 2003 Kul je zdej mi vse dela :D (upam, da bo se tako naprej to sezono). Zdej k sem zamenjal bat res bl vlece sam pod nizkimi obrati pa manj. A je to normaln? Pod visokim res trga pad nizkim pa manj kot prej. <_<
Roman Objavljeno Maj 1, 2003 Opozori Objavljeno Maj 1, 2003 Kul je zdej mi vse dela :D (upam, da bo se tako naprej to sezono). Zdej k sem zamenjal bat res bl vlece sam pod nizkimi obrati pa manj. A je to normaln? Pod visokim res trga pad nizkim pa manj kot prej. <_< S povečanjem kompresije (kar naj bi bila posledica menave bata), bi ti morala narasti moč pri nižjih obratih. Ali je kdo premikal predvžig (posledično se spremenijo tudi obrati prostega teka), ali pa je kaj narobe z izpušnim ventilom (kolikor se spomnim je to 2T motor)? To sta dve stvari, ki lahko bistveno vplivata na delovanje motorja (nista pa edini).
D.J. Objavljeno Maj 2, 2003 Opozori Objavljeno Maj 2, 2003 (popravljeno) je pa normalno, da če nekje pridobiš moč, jo drugje zgubiš....a maš originalne velikosti diz v fergazarju, brušene kanale v cilindru?? Popravljeno Maj 2, 2003. Popravil D.J.
gidl Objavljeno Maj 2, 2003 Opozori Objavljeno Maj 2, 2003 Kul je zdej mi vse dela :D (upam, da bo se tako naprej to sezono). Zdej k sem zamenjal bat res bl vlece sam pod nizkimi obrati pa manj. A je to normaln? Pod visokim res trga pad nizkim pa manj kot prej. <_< Pod niskimi bi mogu it bl, pa pod visokimi tud....tle neki ne štima ;) ;) ;) Lahko da ti je mojstr ko je natikal cilinder falil utor kjer mora sedet vodilo katero potem v cilindru krmili ventile....prever če se kaj dogaja z ventili. Demontiraj pokrove ventilov na levi in desni....vžgi motor in pri cca 6K rpm/min se morajo začet odpirat....če se ne potem ne delajo ventili.
BlazS Objavljeno Maj 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Jaz nisem menjal nobene dize al pa cesar koli drugega, sam bat pa ojnico. Drugac dela vse normaln sam moc pod nizkimi obrati je premajhna. Obrati prostega teka so enaki. Pokrov za ventile mam jaz sam na desni strani cilindra ce se ne motim? Je sicer en zelo velik srauf na levi strani, ampak se zmeri nisem pogruntal cemu bi lahko sluzil.
gidl Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 (popravljeno) Jaz nisem menjal nobene dize al pa cesar koli drugega, sam bat pa ojnico. Drugac dela vse normaln sam moc pod nizkimi obrati je premajhna. Obrati prostega teka so enaki. Pokrov za ventile mam jaz sam na desni strani cilindra ce se ne motim? Je sicer en zelo velik srauf na levi strani, ampak se zmeri nisem pogruntal cemu bi lahko sluzil. Odšraufi un tavelik šrauf na levi, tam boš vidu ventile....zakurbli in ko počas dodajaš gas se morjo ob določenih obratih odpret....če se nič ne zgodi, potem ti ventili ne odpirajo....oz. ne zapirajo..... Poklič servis in reklamiraj delo. :blink: Popravljeno Maj 5, 2003. Popravil gidl
BlazS Objavljeno Maj 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 A kdo mogoce ve, ce obstajajo standardni lezaji za os zadnjega kolesa za hondo cr 250. Kako se jih to zamenja?
gidl Objavljeno Maj 12, 2003 Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 TINEX Šenčur :rolleyes: .......Kladivo :blink:
BlazS Objavljeno Maj 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 Mislim da bi blo pametno mal namazat lezaje v krizu pa bi prasal, ce se ti lahko lezaj podre(iglice ven padejo), ko podiras kriz a so lezaji lepo nataknjeni na os tko da je vse kul.
BlazS Objavljeno Maj 24, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 24, 2003 Na bloku pod izpusnim kanalom mam majckeno razpoko, veliko priblizno 1 cm in je tocno tam k je bil enkrat blok ze udarjen pa popravljen z tekoco kovino. Ta razpoka pusca priblizno 2 kapljici na eno voznjo(1 uro).Kaj naj naredim? A je to resna zadeva? :unsure:
Roman Objavljeno Maj 25, 2003 Opozori Objavljeno Maj 25, 2003 Na bloku pod izpusnim kanalom mam majckeno razpoko, veliko priblizno 1 cm in je tocno tam k je bil enkrat blok ze udarjen pa popravljen z tekoco kovino. Ta razpoka pusca priblizno 2 kapljici na eno voznjo(1 uro).Kaj naj naredim? A je to resna zadeva? :unsure: Kakor se da razbrati s tega kar si napisal, je razpoka v karterju (v delu kjer je glavna gred). Če je tako, ti to precej vpliva na slabše delovanje motorja, ker ti skoznjo uhaja del zmesi, ki jo bat skozi pretočne kanale iztiska v kompresijski prostor. Ponovno jo popravi s tekočim aluminijem in če boš to dobro naredil, bo držalo brez problema B) .
BlazS Objavljeno Maj 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 25, 2003 A nej s tekocim aluminijem probam zapolnit razpoko sam na zunanji strani(ce je to dovolj ucinkovito), a bi se stvar mogla podret pa obeh straneh popravt?
Roman Objavljeno Maj 25, 2003 Opozori Objavljeno Maj 25, 2003 A nej s tekocim aluminijem probam zapolnit razpoko sam na zunanji strani(ce je to dovolj ucinkovito), a bi se stvar mogla podret pa obeh straneh popravt? Lahko najprej poskusiš samo z zunanje strani. Če je samo razpoka jo razširi, da jo boš lahko potem zapolnil z aluminijem, pa mesto nanosa temeljito očisti in razmasti.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se