Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ko bom zdele imel nov bat pa ojnico notr pa bom naredu cca 4.5% mesanico(a je prevec?).Kok litrov goriva naj bi blo treba pokurt, da bo motor utecen. Kako naj ga utecem?

Mešanca naj bo 3% in nič več....pokuri dva polna rezervoareja in moped bo utečen.

Objavljeno

Tele mesance pa zgleda res vsak drugac dela. Jaz sem jo vedno delal 2,5%. Zdej k sem pa dal cilinder polirat mi je pa gun tip reku da naj delam kar skoz cca 3,5% zarad tega k mam ene par rajs. Da ga bom pa utekel pa 4,5%. Drgac uporabljam olje Motul 800.

Kok je to kej res?

Objavljeno

Ja zakaj si pa potem sploh zamenju ojnico....pa bat.....Zakaj nebi potemtakem rajš delu 6% mašanco pa bi blo vse OK. A ti misliš da ti bo olje popravlo tvoje rajse v cilindru??? Al pa da ga boš z več olja boljš uteku?!? Edino kar boš naredu jeda se ti bodo ispušni ventili prej zapackal in zalepil od prehude mešance.

To o več procentnih mešancah so izjave nevednežev ki rešujejo probleme na tak hitr način....TI KR MAL BOLJŠ MEŠANCO DELI PA BO VSE DOBR.....je bo ja...prej ti bo sveča crknla pa olje ti bo teku iz dušilca to bo tud vse.

Če hočeš da boš dobr uteku: max 3% pa glavno dizo daj za številko večjo, pa sprot mešanco deli, ne 20 litrov za en mesec skup zmešat.

Objavljeno

Kako naj pa na zacetku vozm. S kok gasa?

A k ga bom prvic vzgal, a nej ga pustim ene pol ure laufat na mestu, sam pod stantgasam?

Zakaj stara mesanica ni dobra tok? Kaj so posledice ce jo uporabljas?

Hvala za odgovore

Objavljeno

situacija je taka-pr motorju mi je šel generator in pokrov u p....., pa me zanima kej svetujeste, al kupim nov, drag, originalen del al bi se bolj splačalo kupit kit, ki je še z enim izhodom, za luč (motor je kros, kawa 80, l.93)?

Objavljeno

Dobim masino nazaj, nov bat in ojnica. Vse sestavim, poskusim vzgat pa nic. Ugotovim, da sveca ne da iskre. Probal sem ze merit, ce je napetost ze od magneta naprej pa jo ni. To je gotov napak mehanika?

Objavljeno

Kdo ti je pa delu?

Prever mase in kable če so priklopljeni.

Objavljeno
Dobim masino nazaj, nov bat in ojnica. Vse sestavim, poskusim vzgat pa nic. Ugotovim, da sveca ne da iskre. Probal sem ze merit, ce je napetost ze od magneta naprej pa jo ni. To je gotov napak mehanika?

Ko sem pred (precej) leti kupil krosača, je bilo podobno.

Motor sem prevzel pri mehaniku, pa ni vžgal - ni bilo iskre, čeprav ni nihče nič šaril okrog štroma. Po "težkih raziskavah" smo ugotovili, da je mehanik pri sestavljanju z vijakom za rezervar "precvikal" eno žico :shock: :? :D .

P.S.

To ni bilo mišljeno kot nasvet, ampak bolj BTW.

Objavljeno

Delal mi je as domzale. S CAPIROMZYJAM sva vse kable pregledala pa s tistmu izvijacam z lucko sva probala ce je kej napetosti na tistih dveh kablih k prideta od masine. Sej to sta edina dva kabla k jih je treba priklopit. Probal sem tud ze dve svece pa nic. Se prav, da ce na tistih dveh kablih ni napetosti mora bit neki narobe sestavljen(tko jaz sklepam). Mehanik mi je sicer reku da bo prsu do mene v soboto(sem bil prasenecen nad njegovo prijaznostjo) ampak njega ni bilo :(

Objavljeno

če ti je motor prej užgau ti morjo to brezplačno porihtat

poklič, zihr je pozabu, teb pa dnevi v prazno laufajo

Objavljeno

Mocno dvomim da je pozabil. Sej bom jutr tja poklical k svoje stevilke mi namrec ni dal.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kul je zdej mi vse dela :D (upam, da bo se tako naprej to sezono). Zdej k sem zamenjal bat res bl vlece sam pod nizkimi obrati pa manj. A je to normaln? Pod visokim res trga pad nizkim pa manj kot prej. <_<

Objavljeno
Kul je zdej mi vse dela :D (upam, da bo se tako naprej to sezono). Zdej k sem zamenjal bat res bl vlece sam pod nizkimi obrati pa manj. A je to normaln? Pod visokim res trga pad nizkim pa manj kot prej. <_<

S povečanjem kompresije (kar naj bi bila posledica menave bata), bi ti morala narasti moč pri nižjih obratih.

Ali je kdo premikal predvžig (posledično se spremenijo tudi obrati prostega teka), ali pa je kaj narobe z izpušnim ventilom (kolikor se spomnim je to 2T motor)? To sta dve stvari, ki lahko bistveno vplivata na delovanje motorja (nista pa edini).

Objavljeno (popravljeno)

je pa normalno, da če nekje pridobiš moč, jo drugje zgubiš....a maš originalne velikosti diz v fergazarju, brušene kanale v cilindru??

Popravljeno . Popravil D.J.
Objavljeno
Kul je zdej mi vse dela :D (upam, da bo se tako naprej to sezono). Zdej k sem zamenjal bat res bl vlece sam pod nizkimi obrati pa manj. A je to normaln? Pod visokim res trga pad nizkim pa manj kot prej. <_<

Pod niskimi bi mogu it bl, pa pod visokimi tud....tle neki ne štima ;) ;) ;)

Lahko da ti je mojstr ko je natikal cilinder falil utor kjer mora sedet vodilo katero potem v cilindru krmili ventile....prever če se kaj dogaja z ventili.

Demontiraj pokrove ventilov na levi in desni....vžgi motor in pri cca 6K rpm/min se morajo začet odpirat....če se ne potem ne delajo ventili.

Objavljeno

Jaz nisem menjal nobene dize al pa cesar koli drugega, sam bat pa ojnico. Drugac dela vse normaln sam moc pod nizkimi obrati je premajhna. Obrati prostega teka so enaki. Pokrov za ventile mam jaz sam na desni strani cilindra ce se ne motim? Je sicer en zelo velik srauf na levi strani, ampak se zmeri nisem pogruntal cemu bi lahko sluzil.

Objavljeno (popravljeno)
Jaz nisem menjal nobene dize al pa cesar koli drugega, sam bat pa ojnico. Drugac dela vse normaln sam moc pod nizkimi obrati je premajhna. Obrati prostega teka so enaki. Pokrov za ventile mam jaz sam na desni strani cilindra ce se ne motim? Je sicer en zelo velik srauf na levi strani, ampak se zmeri nisem pogruntal cemu bi lahko sluzil.

Odšraufi un tavelik šrauf na levi, tam boš vidu ventile....zakurbli in ko počas dodajaš gas se morjo ob določenih obratih odpret....če se nič ne zgodi, potem ti ventili ne odpirajo....oz. ne zapirajo.....

Poklič servis in reklamiraj delo. :blink:

Popravljeno . Popravil gidl
Objavljeno

A kdo mogoce ve, ce obstajajo standardni lezaji za os zadnjega kolesa za hondo cr 250.

Kako se jih to zamenja?

Objavljeno

TINEX Šenčur :rolleyes: .......Kladivo :blink:

Objavljeno

Mislim da bi blo pametno mal namazat lezaje v krizu pa bi prasal, ce se ti lahko lezaj podre(iglice ven padejo), ko podiras kriz a so lezaji lepo nataknjeni na os tko da je vse kul.

Objavljeno

Na bloku pod izpusnim kanalom mam majckeno razpoko, veliko priblizno 1 cm in je tocno tam k je bil enkrat blok ze udarjen pa popravljen z tekoco kovino. Ta razpoka pusca priblizno 2 kapljici na eno voznjo(1 uro).Kaj naj naredim? A je to resna zadeva? :unsure:

Objavljeno
Na bloku pod izpusnim kanalom mam majckeno razpoko, veliko priblizno 1 cm in je tocno tam k je bil enkrat blok ze udarjen pa popravljen z tekoco kovino. Ta razpoka pusca priblizno 2 kapljici na eno voznjo(1 uro).Kaj naj naredim? A je to resna zadeva? :unsure:

Kakor se da razbrati s tega kar si napisal, je razpoka v karterju (v delu kjer je glavna gred). Če je tako, ti to precej vpliva na slabše delovanje motorja, ker ti skoznjo uhaja del zmesi, ki jo bat skozi pretočne kanale iztiska v kompresijski prostor. Ponovno jo popravi s tekočim aluminijem in če boš to dobro naredil, bo držalo brez problema B) .

Objavljeno

A nej s tekocim aluminijem probam zapolnit razpoko sam na zunanji strani(ce je to dovolj ucinkovito), a bi se stvar mogla podret pa obeh straneh popravt?

Objavljeno
A nej s tekocim aluminijem probam zapolnit razpoko sam na zunanji strani(ce je to dovolj ucinkovito), a bi se stvar mogla podret pa obeh straneh popravt?

Lahko najprej poskusiš samo z zunanje strani. Če je samo razpoka jo razširi, da jo boš lahko potem zapolnil z aluminijem, pa mesto nanosa temeljito očisti in razmasti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!