Thomas Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 Pelji k LANGUSU v Ljubno saj verjetn veš kje je to. Tip je fer pa obvlada sceno :wink: Ali Langus servisira vse znamke motorjev (cross in hard enduro)?
Thomas Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 delaj ta pravo mešanco, pravilno ogrej motor, poskrbi za čiste hladilnike, kontroliraj hladilno tekočino...ne vidim razloga da ti bat ne bi zdržal še to sezono ljudem, ki ne skrbijo za motor in se vozijo bolj turistično zdrži bat tudi več let, samo so posledice takega početja lahko :x moraš si razvit zdravo mero glede uporabnosti materiala, ki je sigurno daljša od tiste, v knjigi predpisane Glede mešanice. Kako pa je s tistimi sistemi, ki sami mešajo olje in bencin? Nekje sem slišal, da je bolje če prej narediš mešanico in jo vliješ v rezervoar.
Filip111 Objavljeno Maj 26, 2003 Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 Kako pa kej mešaste mešanco npr. če se ustaviš na črpalki (a maš olje s sabo in mešaš na prbližn ???)
BlazS Objavljeno Maj 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 26, 2003 Ponavadi se kroslo ne ustavljam na bencinski crpalki ;)
gas gas Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Pelji k LANGUSU v Ljubno saj verjetn veš kje je to. Tip je fer pa obvlada sceno :wink: Ali Langus servisira vse znamke motorjev (cross in hard enduro)? Ja saj js mislm tko! Sej sm skor prepričan!drgač ga pa poklič! tel. ti pa tud loh dam če hoč? :P
BlazS Objavljeno Maj 29, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 A mi lahko ne malce razlozi kako dela izpusni ventil pri 2T? Jaz mam sicer obcutek da moj ni pravilno nastavljen(sem ze omenjal tezave). Tist k mi je servisiral mi je rekel da je zagotov nataknil cilinder tko gor da je ujel zatic, sam da pa ni nujen da mi izpusni ventil do konca odpira, da ga je gotov treba nastavt, k ga ne mors ce mas sam masino. A ga to mors nastavt po obcutku tko da se vsakic probas peljat, a obstaja kaksno univerzalno navodilo kako ga nastavit. Jaz si tako rekoc niti ne predstavljam kako stvar deluje.
gidl Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 A mi lahko ne malce razlozi kako dela izpusni ventil pri 2T? Jaz mam sicer obcutek da moj ni pravilno nastavljen(sem ze omenjal tezave). Tist k mi je servisiral mi je rekel da je zagotov nataknil cilinder tko gor da je ujel zatic, sam da pa ni nujen da mi izpusni ventil do konca odpira, da ga je gotov treba nastavt, k ga ne mors ce mas sam masino. A ga to mors nastavt po obcutku tko da se vsakic probas peljat, a obstaja kaksno univerzalno navodilo kako ga nastavit. Jaz si tako rekoc niti ne predstavljam kako stvar deluje. Preberi navodila za uporabo, tam vse piše...če jih nimaš najdi nekoga da ti jih posodi. V navodilih so vsi odgovori na tvoja vprašanja ki si jih do sedaj zastavljal... B)
BlazS Objavljeno Maj 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 A obstaja taka rec tud na internetu(kje)?
Jerry_exc Objavljeno Maj 30, 2003 Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 Na internetu se res veliko najde sam takih stvari kot so kakšna navodila pa zežko najdeš pa tudi če jih dobiš ponavad ni to notr kar tebe zenima <_<
BlazS Objavljeno Maj 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 Sej sem ze najdu ene knjige prov za cr 250 service manual sam se da sam kupt. A obstajajo slovenska navodila? Ce ma kdo slucajn kaksne knjige al pa na racunalniku navodila, bi bil zelo vesel ce bi se dal posodit za skopirat al pa poslat po e mailu.
BlazS Objavljeno Maj 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 Dober je, sem ze nasel knjigo. Mi jo bojo kar na servisu dal :P :D :)
gas gas Objavljeno Maj 30, 2003 Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 A mi lahko ne malce razlozi kako dela izpusni ventil pri 2T? Jaz mam sicer obcutek da moj ni pravilno nastavljen(sem ze omenjal tezave). Tist k mi je servisiral mi je rekel da je zagotov nataknil cilinder tko gor da je ujel zatic, sam da pa ni nujen da mi izpusni ventil do konca odpira, da ga je gotov treba nastavt, k ga ne mors ce mas sam masino. A ga to mors nastavt po obcutku tko da se vsakic probas peljat, a obstaja kaksno univerzalno navodilo kako ga nastavit. Jaz si tako rekoc niti ne predstavljam kako stvar deluje. To bol da k enmu peleš k se na to spozna, k sm js mel tud težave z ventilam!!
crosss Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 No, imam en problem(no ni glih problem). Imam husko cr250 l.90 - z doma narejeno elektroniko in natunanim zamikom vžiga (douge študije)-gre ko sam sat**.. zdaj imam bat 67mm in je že malo zrablen in ni več to kar bi lahko z nje "potegno" . Zdaj pa bi rad dal 70mm bat in me je malo strah, da mi nebo polomlo vstavlene puše od spodaj(tolko ko jo gleda ven). Puša je pa od zunaj 76mm, to se pravi na vsaki strani 3 mm- bi blo to dovolj??. In še nekaj, koliko je vreden 70 bat, ki je vožen 10 ur ?? Aja, in kje bi kdo to drejal in da bi blo vredi narejeno??? (oklica Koroške) Lp, hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se