Danilo D Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 (popravljeno) objavi še kako reportažo z endurcem čisto na levi :grrr Popravljeno September 19, 2014. Popravil Danilo D
Popularna objava kaca1 Objavljeno September 20, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 20, 2014 Pravjo, da je petek slab začetek.....ma, ni zmerej! Sonce, kakršno sije samo za ta velke praznke, v Avstriji pa par centov cenejš bencin...je še kej za razmišlat? Ja, je! - kam po bencin. Jst sem se odloču, da grem tankat v Spital. Ker pa je blo v tanku še mal tastarga bencina, pa da se to neb kej narobe zmešal s tanovmu, ga je blo treba najprej ponucat (tastarga) :grim Jo pičm js čez Ljubel do Turaherhoheja... , naprej čez Obertauern , ker pa že dolg nisem bil v Abtenavu , sem šel pogledat, če je še tko lepo zrihtan center tega kraja (še je....če ni še lepš!) Na poti do Gollinga, kamr sem šel iskat materjal za tale pušlc ..., sem se na hitr mal pomenu s tole lepotico..., nazajgrede pa skoz Werfen ... , pa Eben, kjer so kr trije tkole čakal, kdo se bo prehitr prpelu ... :unsure: , .....do Radštada. No, v Radštadu majo pa tanajdraži bencin! Tko, de boste vedl! Je pa nekej zihr - pozim se čez Obertauern sigurn ne bomo z vozil, ker bo gor preveč snega. Ker pa Radštatarji to hudičev dobr vedo, so že začel motorne sanke prodajat. Tm, zraven rondoja jih majo! Js sem pol začel mal z elektriko šparat, zato nisem še enkat Obertauerna slikal, sem pa poslikal, kakšno svinarijo s m' dons, no,....včeraj, nardile tele avstrijske muhe :angry: :angry: :angry: Pol na konc sem se pa pelal še mim tistga tanka, k stoji gor na mej med Avstrijo pa Slovenijo. ....ga pa tud nisem slikal, ker ste ga itak že vsi vidl. Ampak,............niste pa še vsi vidl t'hle . . . - . . . . ."migic" :naughty: :naughty: :naughty: . . . . . . . . . No, da ne boš preveč firbčen! - so nam pršle mal oči spočit v kranjski Pesjak...Tam so nam fantje mal pokazal, koko so se fural po pesku v Tuniziji Fajn je blo! gsxf750, ataIBA, Fantocci in 14 others 17
gasperX Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 A ti tut hodš po bencin v avstrijo... sam jest mam en problem, ponavadi še tistga pol do doma pokurm zmer s praznu dam pridem Sam je pa blo kr en kup policajev k so meril pomoje da sem 6 postojank vidu... ena od teh tudi mene še dobr da računaj 1€ na kilometr.
motolover Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 (popravljeno) Pa saj imajo postojanke večinoma samo po naseljih. Tam se pa že zdrži peljati po omejitvah. Tukaj pa gasa: Popravljeno September 20, 2014. Popravil motolover gsxf750, NinjaRider04 in igorkr 3
gasperX Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Res je se strinjam.. ampak rad mal okol firbcam, pa jebiga nisem ravno nek angel... tudi grešim včasih se zgodi.
Popularna objava DAMI34 Objavljeno September 20, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 20, 2014 objavi še kako reportažo z endurcem čisto na levi :grrr Tvoji al njegovi levi? Evo primer varne vožnje z nevarno osebo: http://www.youtube.com/watch?v=r2CEVoHKYVc&list=UU0vPm5U14QPdc85G5URaPEg Fantocci, dondule, KLOVN in 15 others 18
kaca1 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 A ti tut hodš po bencin v avstrijo... sam jest mam en problem, ponavadi še tistga pol do doma pokurm zmer s praznu dam pridem Ja, moraš prej poskrbet za prazen kestl!!! :grim ....pol natankaš, npr. v Špitalu (tko ko jst včer), pol pa domu! Ostane še za ene 400km (recimo za dons)..., nazaj grede pa natočiš npr. v lavamundu, kjer je tud ugodna cena :yes: ----pa tko naprej...... Sam je pa blo kr en kup policajev k so meril pomoje da sem 6 postojank vidu... ena od teh tudi mene še dobr da računaj 1€ na kilometr. Jih je blo kr nekej, ja! Se pa znajo kr dobr skrit oz. zakamuflirat, tko da.... .)
gasperX Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Ma ne drži men kestl 400km bo treba naslednjič res tko narest, zadnja bencinska pred slovenijo pa tankat pa kšn večji kestl namntirat ;D
TakeALookAround Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Ja najbols kr prkolco pa sodcek zadej a? :grrr
gasperX Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Namest kufra namontiram kestl
domi46 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 (popravljeno) še moja včerejšna vožna namen je bil mal po kolenčkat na ridah v Novem mestu se je kazal sonce u Postojni pa oblačno+deš... Popravljeno September 20, 2014. Popravil domi46 igorkr, DAMI34, Kmet2 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 še moja včerejšna vožna namen je bil mal po kolenčkat na ridah v Novem mestu se je kazal sonce u Postojni pa oblačno+deš... 20140919_134621.jpg 20140919_130705.jpg haha, ja vreme in promet si včeraj zadel v nulo igorkr, Kmet2 in domi46 3
domi46 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 haha, ja vreme in promet si včeraj zadel v nulo aa ti si bil z modrem kombijem? promet bi že potrpu sam da bi blu vreme lepš Ninč. in DAMI34 2
Borutt Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 mah se ne mislim kregat sam vem da bo pri isti hitrosti in istem ovinku prej letel ven nekdo ki se ne preseda kot pa preseratorji da ne govorim da te presedanje prisili v bolj previlno držo na motociklu manjši kot nagiba v ovinku in posledično večji stik gume s cestiščem,..... ne vem kaj pravijo na tečaju varne vožnje pa me po pravici niti ne zanima dejsto je da je presedanje bolj varno in to bi mogli učit na teh tečajih ne pa da da eni vozite motor kot da bi meli dildota v riti (pa brez zamere če se kdo prepozna v tem) pa zdej ne govorim da je treba s kolenom potleh drsat ampak da se je treba presedat ! Lahko pa probaš kakemu pozerju v moto gp alpa superbiku povedat da presedanje ne deluje Še eden, ki se uči vožnje motorja z gledanjem dirk po TV-ju. Prosim, pojdi na Vransko ali na kakšno drugo lokacijo s podobno vsebino, da boš lahko vse svoje teorije preizkusil v praksi. Ker na cesti ni najbolj varno zaradi vibratorjev v riti. stromar-aly, ForU2, L3v in 4 others 7
Danilo D Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Tvoji al njegovi levi? mišljeno je bilo na sliki levo, bolje rečeno .... mislu sm na pecikl DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 mišljeno je bilo na sliki levo, bolje rečeno .... mislu sm na pecikl Jaz sem razumel,sem bolj na sobnem kot tistem v garaži..............koleno ne dopušča,žal
Danilo D Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Dobr se pocajtaj, pol pa le kj poročaj Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 (popravljeno) Še eden, ki se uči vožnje motorja z gledanjem dirk po TV-ju. Prosim, pojdi na Vransko ali na kakšno drugo lokacijo s podobno vsebino, da boš lahko vse svoje teorije preizkusil v praksi. Ker na cesti ni najbolj varno zaradi vibratorjev v riti. Hm, pri malih hitrostih (in manevriranju) imaš prav, takoj ko se pa hitrost poveča je pa še kako pomembno kako reguliraš težišče. Če boš motor tiščal proti tlem in ti bil skoraj pokonci, bo moped dosegel 50 in več naklonski kot, kjer bo hitro prišlo do zdrsa. Če boš pa rit (ali pa vsaj telo) nekoliko pomaknil dol z motorja v smeri vožnje, boš pa pri isti hitrosti dosegel veliko manjši naklon motorja in s tem veliko manjšo možnost za padce . http://www.howcast.com/videos/512939-Steering-vs-Countersteering-Motorcycle-Riding# Popravljeno September 20, 2014. Popravil DAMI34 lajbn in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Correct:These three riders are keeping their upper bodies aligned (in balance) with the dynamic G force. This sends a signal of "comfort/assurance" to the brain which prevents the triggering of panic/survival reactions.The rider on the far right is going faster, so he actually has to hang to one side to stay aligned with G while preventing his bike from leaning too low.Incorrect:The riders below are positioning their upper bodies out of alignement from the G force... to the outside of the curve! By doing this, their brains have to fight a sense of unbalance which can very easily trigger the survival reactions.Note: IF you are going to put your torso out of alignment with G, it'd better be to the INSIDE. This way your body will only feel pressed against the bike and not thrown outside of the bike. igor0203, pik1, Schultz in 4 others 7
Kmet2 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 a smo mal zabredli,če gledamo naslov teme :grim miško a boš tud mene nauču tisga gor DAMI34 in Fazer03 2
ludiluka Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 (popravljeno) Še eden, ki se uči vožnje motorja z gledanjem dirk po TV-ju. Prosim, pojdi na Vransko ali na kakšno drugo lokacijo s podobno vsebino, da boš lahko vse svoje teorije preizkusil v praksi. Ker na cesti ni najbolj varno zaradi vibratorjev v riti. Lej te ne poznam ampak glede na to da si policaj bi mogel to vedet! Vsaj policaji na motorjih ponavadi obvladajo te zadeve. In to niso moje teorije to je osnovna fizika in tudi moto stroka je enotna glede tega. In ne boš verjel kdo mi je to v zadnje razlagal (sicer sem to vedel že od prej ampak mi je še enkrat objasnil ko sem odpiral izpit za a kategorijo) Policaj na motorju ki je hkrati tudi inštruktor glavne vožnje ! In za vse iz okolice Nove Gorice priporočam avto šolo Pob in inštruktorja Ivico! Ampak kot vedno zgeda da za nekatere fizika ne velja. Popravljeno September 20, 2014. Popravil ludiluka
stenc55 Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Težka krava pa počasna vožnja pa tip k obvlada. (video dol mal niži) Motor porine dol on pa ostane pokonc. Tko tud jest vozim v počasnih ovinkih. Rečmo kakšne naše ostre! ride. Avstrijske so ponavad bolj odprte. Ko se pa pelem skoz hitr ovink se pa ponavad ne presedam, ker na turerju to butast zgleda, Če mam svojo zad pa sploh ne. Mam hrbtenico v osi motorja glavo pa pokonc. Še majstar k obvlada: Drgač pa on topic: Sem reku grem sam ketno segret da jo lohk namažem k jo včeri nisem :grim , pa sem jo grel do Kranjske gore, nazaj do Jesenic, čez Kočno v Gorje, pa za jezerom v Bohinjsko grapo do Nomnja in nazaj (Soteska ) pol pa domu. K sem se spravu moped pucat (potreben cunje ko najstnik p....) je pa sosed pršu mim z svojo CBRko paj šla ura za čveketečvekete. Ketne pa še skoz nisem namazu.... stromar-aly in Mavti 2
ludiluka Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 (popravljeno) Težka krava pa počasna vožnja pa tip k obvlada. (video dol mal niži) Motor porine dol on pa ostane pokonc. Tko tud jest vozim v počasnih ovinkih. Rečmo kakšne naše ostre! ride. Avstrijske so ponavad bolj odprte. Ko se pa pelem skoz hitr ovink se pa ponavad ne presedam, ker na turerju to butast zgleda, Če mam svojo zad pa sploh ne. Mam hrbtenico v osi motorja glavo pa pokonc. Še majstar k obvlada: Drgač pa on topic: Sem reku grem sam ketno segret da jo lohk namažem k jo včeri nisem :grim , pa sem jo grel do Kranjske gore, nazaj do Jesenic, čez Kočno v Gorje, pa za jezerom v Bohinjsko grapo do Nomnja in nazaj (Soteska ) pol pa domu. K sem se spravu moped pucat (potreben cunje ko najstnik p... .) je pa sosed pršu mim z svojo CBRko paj šla ura za čveketečvekete. Ketne pa še skoz nisem namazu.... Valda da obvlada in vsaka mu čast vendar to odrivanje motorja od sebe velja za res majhne hitrosti. če imaš trup v isti liniji kot je simetrala motorja je tudi ok kar hočem povedat je da če se ne presedaš si dosti bližje robu gume in posledično tuki kakemu zdrsu kot pa če se presedaš (govorimo vedno za enako hitrost). Zdej bom pa nehu smetit to temo pa naj vsak vozi kot misli da je najboljše Popravljeno September 20, 2014. Popravil ludiluka
Popularna objava kaca1 Objavljeno September 20, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 20, 2014 (popravljeno) A gremo zdej nazaj na temo? ... Ja, moraš prej poskrbet za prazen kestl!!! :grim ....pol natankaš, npr. v Špitalu (tko ko jst včer), pol pa domu! Ostane še za ene 400km (recimo za dons)..., nazaj grede pa natočiš npr. v lavamundu, kjer je tud ugodna cena :yes: ----pa tko naprej...... Ker je bil Lavamund "out of the circle", oz. je padu ven , sem šel dons natočit k "Svetemu Andreju" (med Wolfsbergom in Griffnom). Bom pa v Lavamundu drugič, da naujo rekl, da ne držim obljube! Če je kdo slučajno pozabu, kako zgleda tank, kterga včerej nisem hotu slikat, ....evo ga! - (un, taspreden, ima še clo tankista notr ) U glavnem..............lepe ceste , lepo vreme , lepe, žive barve , pa.... cenej pjača za naše lubce, kot pr nas :yes: ! Še kej??? Ja, spet je blo fajn :yes: Popravljeno September 20, 2014. Popravil kaca1 Eir, DAMI34, pik1 in 11 others 14
Popularna objava RobiRoberto Objavljeno September 21, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 21, 2014 Danes popoldne novih 25 km s triemom, brez da bi mi zadnja zavora samo enkrat "zacviila ali zaškripala" :notworthy: , vendar ne vem, če bi se triem tudi ustavil po 25 m na ravnini , ampak mislim, da bom to lahko še popravil s skrajšanjem "zavorne zajle" en cm ali dva, ker sta "oba šponarja" zdaj odvita do svoje skrajne meje ... Krasna si čista hči planin, kadar ni padavin ... SuNa, Fantocci, Schultz in 10 others 13
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se