Skoči na vsebino

Vtisi z dnevnih voženj 2014


Priporočene objave

Objavljeno

Stric, a bi se ti mogoče mal presedel pred ovinkom? Si slučajno kdaj slišal kaj o tem?

Presedanje mu ne bo pomagalo, popraviti mora položaj telesa zgoraj saj je čisto iz osi.

Se čisto strinjam, da tak stil vožnje kliče po padcu (potem bo pa guma kriva..).

Domen, šola vožnje bo mnogo cenejša kot padec, čim prej se odpravi.

Objavljeno

nuben ni opazu, da je leu ovinek preveč ob črti ?

Objavljeno

Po takšnem pogledu iz balkona ni druge kot na motor. Paklenica, Sv Juraj, Krasno, Otočac, Gospič, Karlobag in nazaj v Paklenico. Prelepih 300 km. Na vrhu Velebita le 13 stopinj ob morju pa 24.

 

 

...pridem...   :)

Objavljeno

:kva1: a na zadn zic?  a ni to nevarn ? :eek:

 

Včeraj mi je tako pasalo se presest na zadnji zic. Lahko vsaj noge konkretno pretegneš :D Ponoči po AC je dolgčas :)

 

Pa še dve včerajšnji, na poti med KR in NM.

 

post-44547-0-03840900-1411116676_thumb.jpg   post-44547-0-04595400-1411116684_thumb.jpg

Objavljeno

Kje točen je pa ta tank parkiran?

Objavljeno (popravljeno)

Malo pred Trebnjem, ko je regionalka tik ob avtocesti, ko se cesta spušča. Medvedjek.

https://www.google.com/maps/@45.9301895,14.927043,3a,75y,254.11h,78.2t/data=!3m4!1e1!3m2!1sMW1lZvIgNKO2HjmjsNk41g!2e0

 

 

Kak kilometer naprej je še železni stric z brzostrelko, kjer pa se nisem ustavil.

https://www.google.com/maps/@45.9246598,14.9354366,3a,75y,63.5h,77.19t/data=!3m4!1e1!3m2!1stzEcBNqM-4L8HfW6fyB6IQ!2e0

Popravljeno . Popravil stromar-aly
Objavljeno

Hvala štromar. Sem si dodal v svoj izbor de best of :D

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Moje laično mnenje...tkole bo šlo kmlu po tleh...

Ni panike, saj je flourescentna jakna nima bit kaj :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

eh... ac.... KVA JE TO ŽE ?

 

To je tisto, k ti ob polnoči pomaga hitrej do garaže in pojstle, da je naslednji dan daljši :)

Objavljeno

Motorist sem 3 sezono prej sem vozil hondo varadero 125 kjer je bil položaj sedenja in moj stil vožnje precej drugače. Sem bral in gledal razne posnetke o tehnikah vožnje vendar nikoli nisem vedel kako sam zgledam na motorju. Sem tudi sam iz slik opazil, da se rabim več presedati. Bi mi še kaj drugega svetovali, da bo moja vožnja boljša in varnješa. Bom bolj pozoren na to na naslednjih vožnjah.

Objavljeno

Aja tudi v šolo vožnje se imam namen odpraviti, da malo potreniram.

Objavljeno

Kje točen je pa ta tank parkiran?

To pač ni tank. 

Objavljeno (popravljeno)

Motorist sem 3 sezono prej sem vozil hondo varadero 125 kjer je bil položaj sedenja in moj stil vožnje precej drugače. Sem bral in gledal razne posnetke o tehnikah vožnje vendar nikoli nisem vedel kako sam zgledam na motorju. Sem tudi sam iz slik opazil, da se rabim več presedati. Bi mi še kaj drugega svetovali, da bo moja vožnja boljša in varnješa. Bom bolj pozoren na to na naslednjih vožnjah.

 

https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060492989004933442?pid=6060492989004933442&oid=105200024216584376296

 

ne se nagibat kontra ovinku :D

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno

 

Zakaj ne? Na tečaju varne vožnje te točno tega naučijo - tehnika odrivanja motorja.

To je zelo uporabno za ostre ovinke in nizke hitrosti.

 

Za dolge ovinke in višje hitrosti se drži s hrbtom isto linijo kot jo ima motor.

 

Presedanje na zicu pa je bolj za preseratorje, tiste ki res tiščijo v ovinek in kolenčkarje.

Ne moreš nekomu kar takoj priporočat, da naj z ritjo miga v ovinek. Potem se bo pa res zvrnil če bo to poskušal.

 

In če smo že pri komentarjih slik - tale res ne ve, kam se gleda in kako se drži glavo skozi ovinek:

https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493203026561554?pid=6060493203026561554&oid=105200024216584376296

 

Tole je pravilna pozicija glave:

https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493384665769314?pid=6060493384665769314&oid=105200024216584376296

 

 

Očitno bi marsikomu ZELO prav prišel tečaj varne vožnje. Meni je.

Objavljeno

Zakaj ne? Na tečaju varne vožnje te točno tega naučijo - tehnika odrivanja motorja.

To je zelo uporabno za ostre ovinke in nizke hitrosti.

 

Za dolge ovinke in višje hitrosti se drži s hrbtom isto linijo kot jo ima motor.

 

Presedanje na zicu pa je bolj za preseratorje, tiste ki res tiščijo v ovinek in kolenčkarje.

Ne moreš nekomu kar takoj priporočat, da naj z ritjo miga v ovinek. Potem se bo pa res zvrnil če bo to poskušal.

 

In če smo že pri komentarjih slik - tale res ne ve, kam se gleda in kako se drži glavo skozi ovinek:

https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493203026561554?pid=6060493203026561554&oid=105200024216584376296

 

Tole je pravilna pozicija glave:

https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493384665769314?pid=6060493384665769314&oid=105200024216584376296

 

 

Očitno bi marsikomu ZELO prav prišel tečaj varne vožnje. Meni je.

 

mah se ne mislim kregat sam vem da bo pri isti hitrosti in istem ovinku prej letel ven nekdo ki se ne preseda kot pa preseratorji ;) da ne govorim da te presedanje prisili v bolj previlno držo na motociklu manjši kot nagiba v ovinku in posledično večji stik gume s cestiščem,..... 

 

ne vem kaj pravijo na tečaju varne vožnje pa me po pravici niti ne zanima dejsto je da je presedanje bolj varno in to bi mogli učit na teh tečajih ne pa da da eni vozite motor kot da bi meli dildota v riti (pa brez zamere če se kdo prepozna v tem) pa zdej ne govorim da je treba s kolenom potleh drsat ampak da se je treba presedat ! 

Lahko pa probaš kakemu pozerju v moto gp alpa superbiku povedat da presedanje ne deluje ;) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ena in druga tehnika vožnje skozi ovinek ti je zelo v pomoč spljoh, ko sta na motorju dva :kva2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moto gp pač ni za po naših cestah za vozit, tako nimam komu kaj govort :-) Vsak tip motorja je narjen za določene pogoje in tip ceste.

Objavljeno

Zakaj ne? Na tečaju varne vožnje te točno tega naučijo - tehnika odrivanja motorja.

To je zelo uporabno za ostre ovinke in nizke hitrosti.

 

Za zelo nizke hitrosti, npr. na parkirišču in podobno. Ko se pelješ z neko normalno hitrostjo je položak telesa bliže cesti, kot motor. 

Ko motor odrineš od sebe in greš s telesom navzdol, dobi guma boljši oprijem, manj si na robu le te in vožnja je pri isti hitrosti varnejša.

Objavljeno

Danes pa blo tak lepo vreme, in sem si reku da ga treba izkoristit, zato sem tud dve ure prej šel iz šihta, pol pa kot ponavadi na picikl do Veleja :D. Potem pa relacija .... Velenje, Dolič, Stranice, Slovenske Konjice, S. Bistrica na AC do Maribora, potem pa Dolnja Počehova, Kungota, Jurij, Schloßberg, Maltschach, Arnfels, Oberhaag, Aibl, St. Oswald, Krumbach, Stausee Soboth, Lavamund, Pliberk .... tle sem pa razmišlu da bi bil šel čez Reht, ampak sem v Pliberku prišu za enga motorista in tako sem se raje vozu v zavetrju :D do Poljane. Tam krenu desno proti Mežici, sotrpin pa levo proti Prevaljam. Seveda pol čez Črno na K. :D in čez Sleme, Zavodnje do Velenja. Uživaških 250km .... dober filing pa se je odražal tudi na gumah, tako na novi sprednji kot zadnji k je že bl na koncu  :grim.

Pa še ena fotka takoj na meji .... in ena malčk kasnej .... ostalo v temi Soboth- Golica :)

 

post-43324-0-68003800-1411152700_thumb.jpg  post-43324-0-06194000-1411152866_thumb.jpg

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!