motolover Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Stric, a bi se ti mogoče mal presedel pred ovinkom? Si slučajno kdaj slišal kaj o tem? Presedanje mu ne bo pomagalo, popraviti mora položaj telesa zgoraj saj je čisto iz osi. Se čisto strinjam, da tak stil vožnje kliče po padcu (potem bo pa guma kriva..). Domen, šola vožnje bo mnogo cenejša kot padec, čim prej se odpravi. Cartman 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 nuben ni opazu, da je leu ovinek preveč ob črti ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solorider Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Po takšnem pogledu iz balkona ni druge kot na motor. Paklenica, Sv Juraj, Krasno, Otočac, Gospič, Karlobag in nazaj v Paklenico. Prelepih 300 km. Na vrhu Velebita le 13 stopinj ob morju pa 24. ...pridem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Vazn,da je guma do roba! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stromar-aly Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 a na zadn zic? a ni to nevarn ? Včeraj mi je tako pasalo se presest na zadnji zic. Lahko vsaj noge konkretno pretegneš Ponoči po AC je dolgčas Pa še dve včerajšnji, na poti med KR in NM. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Danilo D Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Kje točen je pa ta tank parkiran? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stromar-aly Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 (popravljeno) Malo pred Trebnjem, ko je regionalka tik ob avtocesti, ko se cesta spušča. Medvedjek. https://www.google.com/maps/@45.9301895,14.927043,3a,75y,254.11h,78.2t/data=!3m4!1e1!3m2!1sMW1lZvIgNKO2HjmjsNk41g!2e0 Kak kilometer naprej je še železni stric z brzostrelko, kjer pa se nisem ustavil. https://www.google.com/maps/@45.9246598,14.9354366,3a,75y,63.5h,77.19t/data=!3m4!1e1!3m2!1stzEcBNqM-4L8HfW6fyB6IQ!2e0 Popravljeno September 19, 2014. Popravil stromar-aly Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pajkica Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 eh... ac.... KVA JE TO ŽE ? igor0203 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Danilo D Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Hvala štromar. Sem si dodal v svoj izbor de best of stromar-aly 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Moje laično mnenje...tkole bo šlo kmlu po tleh... Ni panike, saj je flourescentna jakna nima bit kaj TakeALookAround, Nearrain in KLOVN 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stromar-aly Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 eh... ac.... KVA JE TO ŽE ? To je tisto, k ti ob polnoči pomaga hitrej do garaže in pojstle, da je naslednji dan daljši Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pajkica Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 moj dan je zmer enak dolg blagor enim k mate daljšga igor0203 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Domen L Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Motorist sem 3 sezono prej sem vozil hondo varadero 125 kjer je bil položaj sedenja in moj stil vožnje precej drugače. Sem bral in gledal razne posnetke o tehnikah vožnje vendar nikoli nisem vedel kako sam zgledam na motorju. Sem tudi sam iz slik opazil, da se rabim več presedati. Bi mi še kaj drugega svetovali, da bo moja vožnja boljša in varnješa. Bom bolj pozoren na to na naslednjih vožnjah. hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Domen L Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Aja tudi v šolo vožnje se imam namen odpraviti, da malo potreniram. hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tedybear Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Kje točen je pa ta tank parkiran? To pač ni tank. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 (popravljeno) Motorist sem 3 sezono prej sem vozil hondo varadero 125 kjer je bil položaj sedenja in moj stil vožnje precej drugače. Sem bral in gledal razne posnetke o tehnikah vožnje vendar nikoli nisem vedel kako sam zgledam na motorju. Sem tudi sam iz slik opazil, da se rabim več presedati. Bi mi še kaj drugega svetovali, da bo moja vožnja boljša in varnješa. Bom bolj pozoren na to na naslednjih vožnjah. https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060492989004933442?pid=6060492989004933442&oid=105200024216584376296 ne se nagibat kontra ovinku Popravljeno September 19, 2014. Popravil ludiluka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stromar-aly Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060492989004933442?pid=6060492989004933442&oid=105200024216584376296 ne se nagibat kontra ovinku Zakaj ne? Na tečaju varne vožnje te točno tega naučijo - tehnika odrivanja motorja. To je zelo uporabno za ostre ovinke in nizke hitrosti. Za dolge ovinke in višje hitrosti se drži s hrbtom isto linijo kot jo ima motor. Presedanje na zicu pa je bolj za preseratorje, tiste ki res tiščijo v ovinek in kolenčkarje. Ne moreš nekomu kar takoj priporočat, da naj z ritjo miga v ovinek. Potem se bo pa res zvrnil če bo to poskušal. In če smo že pri komentarjih slik - tale res ne ve, kam se gleda in kako se drži glavo skozi ovinek: https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493203026561554?pid=6060493203026561554&oid=105200024216584376296 Tole je pravilna pozicija glave: https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493384665769314?pid=6060493384665769314&oid=105200024216584376296 Očitno bi marsikomu ZELO prav prišel tečaj varne vožnje. Meni je. milanl 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Zakaj ne? Na tečaju varne vožnje te točno tega naučijo - tehnika odrivanja motorja. To je zelo uporabno za ostre ovinke in nizke hitrosti. Za dolge ovinke in višje hitrosti se drži s hrbtom isto linijo kot jo ima motor. Presedanje na zicu pa je bolj za preseratorje, tiste ki res tiščijo v ovinek in kolenčkarje. Ne moreš nekomu kar takoj priporočat, da naj z ritjo miga v ovinek. Potem se bo pa res zvrnil če bo to poskušal. In če smo že pri komentarjih slik - tale res ne ve, kam se gleda in kako se drži glavo skozi ovinek: https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493203026561554?pid=6060493203026561554&oid=105200024216584376296 Tole je pravilna pozicija glave: https://plus.google.com/photos/105200024216584376296/albums/6060492795715447809/6060493384665769314?pid=6060493384665769314&oid=105200024216584376296 Očitno bi marsikomu ZELO prav prišel tečaj varne vožnje. Meni je. mah se ne mislim kregat sam vem da bo pri isti hitrosti in istem ovinku prej letel ven nekdo ki se ne preseda kot pa preseratorji da ne govorim da te presedanje prisili v bolj previlno držo na motociklu manjši kot nagiba v ovinku in posledično večji stik gume s cestiščem,..... ne vem kaj pravijo na tečaju varne vožnje pa me po pravici niti ne zanima dejsto je da je presedanje bolj varno in to bi mogli učit na teh tečajih ne pa da da eni vozite motor kot da bi meli dildota v riti (pa brez zamere če se kdo prepozna v tem) pa zdej ne govorim da je treba s kolenom potleh drsat ampak da se je treba presedat ! Lahko pa probaš kakemu pozerju v moto gp alpa superbiku povedat da presedanje ne deluje DAMI34, maus in TakeALookAround 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KLOVN Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 ena in druga tehnika vožnje skozi ovinek ti je zelo v pomoč spljoh, ko sta na motorju dva stromar-aly in igorkr 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stromar-aly Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Moto gp pač ni za po naših cestah za vozit, tako nimam komu kaj govort :-) Vsak tip motorja je narjen za določene pogoje in tip ceste. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Ludiluka.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Zakaj ne? Na tečaju varne vožnje te točno tega naučijo - tehnika odrivanja motorja. To je zelo uporabno za ostre ovinke in nizke hitrosti. Za zelo nizke hitrosti, npr. na parkirišču in podobno. Ko se pelješ z neko normalno hitrostjo je položak telesa bliže cesti, kot motor. Ko motor odrineš od sebe in greš s telesom navzdol, dobi guma boljši oprijem, manj si na robu le te in vožnja je pri isti hitrosti varnejša. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gasperX Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Danes lepih cca 550km https://goo.gl/maps/vi1DH pa sam to sliko sm naredu.. ni blo cajta slikat Cartman, Keiko, DXR16 in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Danilo D Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Danes pa blo tak lepo vreme, in sem si reku da ga treba izkoristit, zato sem tud dve ure prej šel iz šihta, pol pa kot ponavadi na picikl do Veleja . Potem pa relacija .... Velenje, Dolič, Stranice, Slovenske Konjice, S. Bistrica na AC do Maribora, potem pa Dolnja Počehova, Kungota, Jurij, Schloßberg, Maltschach, Arnfels, Oberhaag, Aibl, St. Oswald, Krumbach, Stausee Soboth, Lavamund, Pliberk .... tle sem pa razmišlu da bi bil šel čez Reht, ampak sem v Pliberku prišu za enga motorista in tako sem se raje vozu v zavetrju do Poljane. Tam krenu desno proti Mežici, sotrpin pa levo proti Prevaljam. Seveda pol čez Črno na K. in čez Sleme, Zavodnje do Velenja. Uživaških 250km .... dober filing pa se je odražal tudi na gumah, tako na novi sprednji kot zadnji k je že bl na koncu :grim. Pa še ena fotka takoj na meji .... in ena malčk kasnej .... ostalo v temi Soboth- Golica DAMI34, Keiko, MiNa in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Kmet2 Objavljeno September 19, 2014 Popularna objava Deli Objavljeno September 19, 2014 (popravljeno) Pisalo se je leto gospodovo 1973, ko je prišel moj prvi moped, ki me je zasvojil. Vse blagovne znamke kot so BMW, Ducati, Kawasaki in ostali šrot, se lahko gredo skriti pred odličnostjo moje znamke. Leta so mineval in na podstrešju je ta odlična znamka počasi umirala. Tako sem se odločil, da ji vdihnem novo življenje in jo restavriram. Motor se je restavriral 2 leti in kmalu je prišel čas, da začnem potovanje do prevzema spedenenga Rogeca. Ker pa mi je nevrokirurg dovolil le gibanje v spremstvu odrasle in odgovorne osebe, sem poklical mojega dobrega prijatelja Damija34 zvanog Miško. In tako sva začela najino popotovanje iz Ljubljane v Ilirsko bistrico in nazaj. Usta sem imel do ušes, ko sem gledal barvo in detajle mojega novega Adventurerja. Aja, potovanje itak, tut potovali smo. Najprej je sledilo težko vkrcanje mašine v plav kombi na tehnični pregled višjih organov v Postojni Ker mi je nevrokirurg dovolil le vožnjo težkih mopedov z vključno prostornino 49 ccm, so papirji štimali u nulo in seveda sem odšel takoj na ride, brusit kolena osebni šofer, spremljevalec in zelo (ne)odgovorna oseba Tegale sem nascal skozi ovinke, pa je bogi revež začudeno gledal zakaj tako slabo vleče...ja itak kawasaki aaaaa dodatna oprema: varnostni alarm BIBI02 wof stejt of di art zadnji krik tehnike moj novi Adventure se je v garaži pridružil polizdelku BMWja Fajn je blo, fajn družba, kalamari, zastoji na AC, možje v modrem in beli providi, norci na ridah, skratka do jaja. Popravljeno September 19, 2014. Popravil Kmet2 Ninč., igorkr, SuNa in 34 others 37 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se