junge Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Lep pozdrav! Glede na to da gledam cene motorjev (600 cca) me zanima kaj je s temi cenami!! Vsak model ima razpon v ceni cca 200-300.000 sit! Kako da nastane taka razlika! Vem da je razlika v ohranjenosti, v dodani opremi, servisiranju, samo razlika pa je ne bi smela biti taka! Če se bolj osredotočim na S. oglasnik: tam je prava norija!!! Kako naj se v vsej tej množici različnih cen sploh človek zbere, kje je tista meja za posamezen motocikel!?!?!? Pa so sploh ralne cene tam notri!? P.S.:samo v informacijo, če mi lahko pomagate:realno ceno za Fazer 600 letnik 98 bi rad izvedel!!! Da je redno servisirana, da je ohranjena, in še to:kok naj bi imel realnih km, letnik 98!! Hvala in lep pozdrav!
mopedfan Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Realni kilometri? Hm to bo pa težko. Mislim, da bi bilo v povprečju 5000 km na sezono povsem realnih (že vidim odzive...). Je pa tako, da nekateri ocenijo svoj motor realno, nekateri pa poizkušajo nastaviti 100-200k sit višjo ceno. In morda se najde kdo, ki to plača. Če si česa ne želim v svojem življenju potem je to kupovanje rabljenega motorja.
Ice Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 realne cene so take,kakrsne diktira "trg" (i.e. povprasevanje in ponudba)....... koliko je "trg" v prav je pa druga zgodba. realni kilometri ......ce je kdo navil stevec nazaj mu dokazi,drugace se lahko samo praskas,kjer srbi.ce mislis povprecne kilometre za dolocen model....to je nekaj drugega.
loyo Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Oprosti ce ti ne bom odgovoril cisto direktno. Npr. dva motorja isti letnik enako prevozenih km cca 25.000 - 30.000: Prvi: - 55.000 gume - 25.000 servis (olje, svece, filter) pa serviser gre enkrat okoli njega - zavorne ploscice (bodo drzale 8.000km) - 35.000 nova veriga in zobnik - postemplana servisna knjizica - lep na pogled Drugi: - gume treba menjat cez 1000 km - na servis treba cez 500 km - zavorne ploscice (bodo drzale 2.000km) - verigo ze mocno ropota - servisne knjige ni, lastnik pa vneto prisega da je bil na vseh servisih in je knjizico izgubil - izgleda kot pac izgleda Lahko bi se nasteval. Lastnik prvega motorja si bo absolutno zaracunal vse nastete zadeve in ne bo svojega lepega motorja prodal za enak denar kot lastni stevilka 2. Groba ocena samo v mateialu je 120.000 SIT + lastnik malo pristeje (dopust ker je bil na servisu, ...) kar nanese na 200.000 SIT lp Loyo
moped Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Lep pozdrav! P.S.:samo v informacijo, če mi lahko pomagate:realno ceno za Fazer 600 letnik 98 bi rad izvedel!!! Da je redno servisirana, da je ohranjena, in še to:kok naj bi imel realnih km, letnik 98!! Hvala in lep pozdrav! Jaz sem imel sicer drug motor, vendar istega letnika. Jeseni sem ga prodal, na števcu pa je imel 80.000 km.
Mačica Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 O realnih kilometrih ne moreš govorit za posamezen motor. Ker lahko, da se je nekdo z njim dejansko vozil in naredil recimo 15-20k km na sezono, nekdo drug pa je popolnoma enak motor imel v dnevni sobi in ga je gledal. Pol pa verjetno tut 2000 km na sezono ni naredil. Tako da.... res moraš poznati lastnika, da lahko o čem takem sklepaš. Tako, da ti preostane samo to,da človeku verjameš ali pa greš kupovat nov motor. Pol vsaj 100% veš koliko km ima narejenih.
pero Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Ja kupovanje starega motorja je prava loterija, vendar če ''zadaneš'' tapravega si lahko privarčuješ kar zajeten kup denarja!! Pri cestakih sem slišal zgodbice ko folk kupi nov motor pa neke xy plastike gor da pa ga vozi po dirkališču ipd. pa ma motor recimo sam 20.000 realnih km!!! pol pa spet nove plastike gor pred prodajo - no tega pa ne boš pogruntal se mi zdi!! Ciao,by Pero
Roman Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Glede na to, kako kdo ravna z motorjem in kako ga vzdržuje, bi razliko vrednosti nekaj let starih motorjev lahko razlikovali v nekaj-kratnikih in ne samo nekaj-desetprocentih, žal pa je tako, da bo "rasturač" za popolno "krepenino" dobil mogoče 10% manj, kot nekdo, ki je "živel" z motorjem :scatter:
pero Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 Spet pride tisti rek!!Dobrota je sirota!!! Ciao,by Pero
loyo Objavljeno Januar 27, 2003 Opozori Objavljeno Januar 27, 2003 žal pa je tako, da bo "rasturač" za popolno "krepenino" dobil mogoče 10% manj Zato pa ne smes bit nestrpen in si raje 3 mesece peš, kot pa da nabaviš prvo podrtijo ki ti prileti pod roke. Po moje je v SLO kar precej lepo ohranjenih motorjev, vsaj nekaj od teh je na forumu ... Pridno iskat pa bos našel. Salomonca moras gledati ze kar na internetu. Jaz sem mojega zapecal samo 2uri po oddaji oglasa. V treh dneh je imel lastnik vec kot 50 klicev, koliko je sicer bilo resnih nihce ne ve samo ...
Sanda7 Objavljeno Januar 28, 2003 Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 Sploh pa imajo Honde cbr 600 gromozanske cene.Letniki 99 po 1,4mio groza :o
moped Objavljeno Januar 28, 2003 Opozori Objavljeno Januar 28, 2003 Sploh pa imajo Honde cbr 600 gromozanske cene.Letniki 99 po 1,4mio groza :o Kolega jo je pred dvemi meseci ( letnik 99 ) prodal za okrogel milijon. Pa je bila res kot nova. Je pač nucal keš.
Sanda7 Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Priložnost zamujena ne vrne se nobena :cry:
Roman Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Predvsem je pa za doseganje ugodne cene potrebno motor kupovati jeseni :wink: .
Denny Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Pozdravljeni! Ko smo že pri cenah motorjev... Kako se vam zdi primerjava cen SS in chopper motorja. Če pomisliš koliko dela je za izdelavo enega sportaka (računanje še pa še, testiranje vseh delov-vsak vijak posebej, zelo kvalitetni materiali, izredno natancna izdelava, koliko ur porabljenih za vse skup..., zaposlitev dobrih inženirjev) in koliko stroškov ter če primerjaš sedaj to z izdelavo chopperja. Konkretno, npr. za Yam.: -XVS 650A: 7.530 € -YZF 600 R: 8.190 € -YZF R6: 9.748 € Potem takem bi lahko bila cena za R6 podvojena. Saj vem, da je to biznis, način poslovanja in da chopperji gredo v promet n pote tudi take cene. Sam hecno je... Jaz si to tak predstavljam: R6: 3 super kvalitetni diski, okvir bog in batina, 4 clindri, 4 bati, 16 ventilov, super felge.....vse ful kvalitetno in natancno narejeno XVS: en kup železja, nekaj kroma-ok, materiali tak tak, izdelava tak tak, .... pa taka cena... :roll: mejte se !!!
premza Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 R6: 3 super kvalitetni diski, okvir bog in batina, 4 clindri, 4 bati, 16 ventilov, super felge.....vse ful kvalitetno in natancno narejeno XVS: en kup železja, nekaj kroma-ok, materiali tak tak, izdelava tak tak, .... pa taka cena... :roll: Za XVS se porab več materiala! :D Pa transport je dražji (več kil, večje mere)! :D
Roman Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Pozdravljeni! Ko smo že pri cenah motorjev... Kako se vam zdi primerjava cen SS in chopper motorja. Če pomisliš koliko dela je za izdelavo enega sportaka (računanje še pa še, testiranje vseh delov-vsak vijak posebej, zelo kvalitetni materiali, izredno natancna izdelava, koliko ur porabljenih za vse skup..., zaposlitev dobrih inženirjev) in koliko stroškov ter če primerjaš sedaj to z izdelavo chopperja. Konkretno, npr. za Yam.: -XVS 650A: 7.530 € -YZF 600 R: 8.190 € -YZF R6: 9.748 € Potem takem bi lahko bila cena za R6 podvojena. Saj vem, da je to biznis, način poslovanja in da chopperji gredo v promet n pote tudi take cene. Sam hecno je... Jaz si to tak predstavljam: R6: 3 super kvalitetni diski, okvir bog in batina, 4 clindri, 4 bati, 16 ventilov, super felge.....vse ful kvalitetno in natancno narejeno XVS: en kup železja, nekaj kroma-ok, materiali tak tak, izdelava tak tak, .... pa taka cena... :roll: mejte se !!! Motocikli spadajo med tisto vrsto izdelkov, ki imajo ceno določeno po tem, za koliko se ga na trgu da prodat in ne po tem koliko stane njegova proizvodnja. Pa da ne bi kdo narobe razumel - saj imajo vsi izdelki tržno ceno, samo pri nekaterih se ta cena dobi tako, da se seštejejo stroški materjala, dela, trgovske marže, davka in končni znesek predstavlja maloprodajno ceno. Pri drugih izdelkih pa proizvodni stroški niso neposredno povezani s končno ceno izdelka - primer: maloprodajne cene avtomobilov v EU so enake, kljub temu, da imajo posamezne države različne dajatve.
Denny Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Saj vsi poznamo osnove ekonomije (povpraševane-ponudba..). A mogoče približno kdo ve kolikšni so stroški za izdelavo npr. SS in chopperja? Zanima me, ker firme po mojem mastno zasluzijo s chooperji ipd.
rr Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 ekonomija za nakup motorja: 1. vzemi si čas - ni važno kdaj bo tvoj, važno je le da bo tvoj... to je osnovno pravilo ko kopuješ iz druge roke... 2. probaj ta motor prej (ne le brat, barva... - to več ali manj vse sploh ni važno)... od kakega znanca in mnenja starih mačkov včasih veljajo... 3. ne letaj po celi Sloveniji - išči "znanega" prodajaca - znan motor 4. motor - cena - 50 jurjev gor al dol, kaj profitiraš pri ceni, to verjetno pozneje pokasiraš...
Jason Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Naredil sem primerjavo cen za nekaj Yamahinih in Kaeasakijevih motorjev v Nemčiji in pri nas. Slovenske cene sem pobral iz motosvetovih cenikov, nemške pa iz "Biker's Motorrad Katalog 2003". Ja, pa cene so ve evrih. Opazil sem, da so dražji in novejši motorji v SLO cenejši, tisti bolj zastareli (XJ600, ER-5...) pa so cenejši v D. Ali dajo nemci več na tehnoločko naprednost, in pri konstrukcijsko starejših motorjev ne morejo nastaviti tako visokih cen? Kako to komentirate?
klemens Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 saj imajo vsi izdelki tržno ceno, samo pri nekaterih se ta cena dobi tako, da se seštejejo stroški materjala, dela, trgovske marže, davka in končni znesek predstavlja maloprodajno ceno. Skratka bistvo podjetij je da dela promet dobaviteljem in daje delavcem zaposlitev :) Pač manjka dobiček in glede na to koliko so ljudje pripravljeni plačati za nek izdelek ( oz. jih ti prepričaš da plačajo ) je pač dobiček večji ali manjši. Če je pa negativen pa začneš pri stroških dela šparat :) LP, Klemen
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se